Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Αικ. Σαββαΐδου: Δεν παραιτούμαι...

Την ερχόμενη Δευτέρα θα καταθέσει η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνα Σαββαΐδου ενώπιον των επίκουρων εισαγγελέων Διαφθοράς Γιάννη Δραγάτση και Αγγελικής Τριανταφύλλου τις έγγραφες εξηγήσεις της με την ιδιότητα της υπόπτου για το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας. Η κυρία Σαββαΐδου, χθες το πρωί, προσήλθε ενώπιον των εισαγγελέων και ζήτησε προθεσμία για να καταθέσει τις γραπτές εξηγήσεις της, την προσεχή Δευτέρα.

Η κυρία Σαββαΐδου έχει κληθεί από τους εισαγγελείς Διαφθοράς προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για την απόφασή της να επανεξεταστεί πρόστιμο 78.000.000 ευρώ, που είχε επιβληθεί σε εταιρία, το οποίο είχε επικυρωθεί και από επιτροπή διοικητικής επίλυσης φορολογικών διαφορών. Η απόφαση φέρεται να «πάγωσε» επ' αόριστον το πρόστιμο, καθώς δυόμισι χρόνια μετά ο επανέλεγχος βρίσκεται σε εκκρεμότητα. Ένα σκέλος της υπόθεσης έχει φτάσει στο ακροατήριο και μεταξύ των κατηγορουμένων βρίσκεται ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Ανθόπουλος.

Σε ανακοίνωση της, η κυρία Σαββαϊδου κάνει λόγο για «νομικά αβάσιμες κατηγορίες», επισημαίνει ότι από τις αποφάσεις δεν ζημιώθηκε το Δημόσιο και δηλώνει αποφασισμένη να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες για την δικαίωση της.
Η γ.γ. Δημοσίων Εσόδων, όμως, πέρασε στην αντεπίθεση, ανοίγοντας «πόλεμο» απευθείας με τον πρωθυπουργό. Οπως ανέφερε σε μακροσκελή ανακοίνωσή της, έστειλε επιστολή στον κ. Τσίπρα, στην οποία δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν θα παραιτηθεί και προσθέτει: «Δεν μπορώ να αποχωρήσω σε μια χρονική στιγμή που αβάσιμα αμφισβητείται η ορθή εκπλήρωση των καθηκόντων μου και πλήττονται η εντιμότητά μου και η αξιοπρέπειά μου λόγω της εμπλοκής του ονόματός μου σε δικαστικές περιπέτειες.
Αλλωστε, δεν θα επιτρέψω η παραίτησή μου να θεωρηθεί παραδοχή της εμπλοκής μου σε οποιοδήποτε σκάνδαλο ή να οδηγήσει στη μετατροπή της ανεξάρτητης Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων σε μια φοβισμένη Φορολογική Διοίκηση που δεν μπορεί να εκπληρώσει την αποστολή της. Οι αποδιδόμενες σε εμένα κατηγορίες είναι παντελώς αβάσιμες και ως εκ τούτου δεν τίθεται κανένα θέμα νομιμότητας ούτε επομένως και ηθικής τάξης, το οποίο να δικαιολογεί την απαίτηση του πρωθυπουργού για παραίτησή μου. Είμαι αποφασισμένη να προχωρήσω σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες για τη δικαίωσή μου και την προστασία της τιμής και της υπόληψής μου».

Ανταπαντώντας, κύκλοι του Μεγάρου Μαξίμου ανέφεραν: «Δυστυχώς, η επιστολή επιβεβαιώνει την ανησυχία της κυβέρνησης σε σχέση με την αδυναμία της κυρίας Σαββαΐδου να επιτελέσει τον ρόλο της με πολιτική ανεξαρτησία και θεσμική ακεραιότητα. Εχει, άλλωστε, ήδη κληθεί να απαντήσει επί συγκεκριμένων θεμάτων και κατηγοριών. Είναι ευνόητο ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να εμπλακεί ούτε σε πολιτική αντιπαράθεση με την κυρία Σαββαΐδου ούτε βέβαια στο έργο της Δικαιοσύνης».
http://www.dimokratianews.gr/content/54493/aik-savvaidoy-den-paraitoymai