Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Επίσημος Δραγώνειος γενιτσαρισμός;

Ἀναρτήθηκε: 22 Αὐγούστου, 2010 ἀπὸ τὸν/τὴν Στράβων Αμασεύς στὸ Πολιτισμός







Πολύ σωστά η κυρία Θάλεια Δραγώνα εστιάζει στην ευαίσθητη ηλικία των 3-7 ετών όπου και χτίζονται τα θεμέλια της προσωπικότητας αλλά και ανοίγουν οι ορίζοντες των μαθησιακών δυνατοτήτων των παιδιών.



Μέχρι εδώ καλά.



Γιατί όμως σε αυτήν την τόσο παραγωγική και θεμελιώδη ηλικία να διδάσκονται τα παιδιά τα Αγγλικά και όχι τα αρχαία Ελληνικά; Γιατί να μην διδαχθούν τα παιδιά αρχαία και πολυτονική γραφή, που αποδεδειγμένα είναι εργαλεία ανάπτυξης δεξιοτήτων καθώς με αυτήν την τακτική θα είχαμε διπλό όφελος:



Αφενός θα δημιουργούσαμε τον τομέα της αρχαιόγλωσσης Ελληνικής νηπιαγωγικής και παιδαγωγικής, ένα ρεύμα με ίσως παγκόσμια επιρροή καθώς ίσως εκατομμύρια ανθρώπων θα ήθελαν να διδάξουν αρχαία Ελληνικά στα παιδιά τους από την ευαίσθητη παιδική ηλικία, επομένως θα είχαμε μια νέα επιστήμη με δημιουργία νέων θέσεων εργασίας ίσως και ανά τον κόσμο καθώς και ένα ρεύμα εισόδου στην Ελλάδα ξένων φοιτητών που θα ήθελαν να διδαχθούν την παιδαγωγική της αρχαίας Ελληνικής.



Αφετέρου θα πετυχαίναμε τον στόχο αφού ο βασικός στόχος δεν είναι να μάθουν τα παιδιά αγγλικά αλλά να μάθουν να μαθαίνουν. Να γίνουν δηλαδή δεκτικά στην μάθηση και σε αυτήν την κατεύθυνση δεν οδηγεί η διδασκαλεία της αγγλικής αλλά της αρχαίας Ελληνικής. Αγγλικά εξάλλου μπορεί να μάθει κάποιος ακόμη και αν είναι 70 ετών αρκεί να έχει τις βάσεις μαθησιακής δεκτικότητας.



Επομένως από την μια η κ. Δραγώνα περισσότερο αποβλακώνει τα μικρά παιδιά και τα διδάσκει να μισούν την Ελληνική καθώς, όπως ομολογεί η ίδια, τα Ελληνικά είναι μικρή γλώσσα και τα αρχαία νεκρή.



Η συνέντευξη της κ. Δραγώνα στο χρονικό σημείο 54′ του ακολούθου ηχητικού αποσπάσματος:

http://www.skai.gr/player/Radio/?MMID=201725



Κατά την άποψη μας τα παιδιά έχουν ιδιαίτερη μαθησιακή ικανότητα αλλά έχουν ταυτόχρονα και τάσεις ανεμελιάς. Η παιδαγωγική οφείλει να βάζει την σκέψη των παιδιών σε τάξη και να τα διδάσκει την αρετή του μόχθου. Στην αρχαιότητα τα παιδιά μάθαιναν ανάγνωση μέσα σε 4 χρόνια, κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολη η Ελληνική, ούτε και τότε ήταν. Είναι όμως απαραίτητη.



Τα παιδιά έχουν ιδιαίτερη ψυχολογία, τι είναι προτιμότερο να διδάσκεται ένα 5χρονο παιδί; This is a car ή μήπως μέτρον άριστον; This is a dog ή Μηδένα προ του τέλους μακάριζε ή Πολέμιον ανθρώποις αυτοί εαυτοίς;



Γιατί να μην διδαχθεί το παιδί την γλώσσα του Ομήρου, του Θουκυδίδη, του Πλουτάρχου, των Αγίων πατέρων, της Αγίας Γραφής; Γιατί να αποξενωθεί από την Ελληνική φιλοσοφία αντί να μην την αγαπήσει από την μικρή ηλικία;



Τι μας λέει ο Πλούταρχος, ο οποίος παρεμπιπτόντως παρ’ ότι ήταν Έλληνας Ρωμαίος πολίτης (επομένως πολυπολιτισμικός) εντούτοις υπεστήριζε την αναγκαιότητα διδασκαλίας της Ελληνικής;



“ Οὐ τοίνυν οὐδὲ τοῦτο παραλιπεῖν ἄξιόν ἐστιν, ὅτι καὶ τὰ παιδία τὰ μέλλοντα τοῖς τροφίμοις ὑπηρετεῖν καὶ τούτοις σύντροφα γίγνεσθαι ζητητέον πρώτιστα μὲν σπουδαῖα τοὺς τρόπους, ἔτι μέντοι ῾Ελληνικὰ καὶ περίτρανα λαλεῖν, ἵνα μὴ συναναχρωννύμενοι βαρβάροις καὶ τὸ ἦθος μοχθηροῖς ἀποφέρωνταί τι τῆς ἐκείνων φαυλότητος. καὶ οἱ παροιμιαζόμενοι δέ φασιν οὐκ ἀπὸ τρόπου λέγοντες, ὅτι “ἂν χωλῷ παροικήσῃς, ὑποσκάζειν μαθήσῃ.”



[Μετ. Αξίζει να μην παραλείψουμε ούτε αυτό, ότι και οι συνομήλικοι που θα υπηρετούν και θα μεγαλώνουν μαζί τους πρέπει να επιδιώξουμε να είναι πρώτα εξαιρετικοί στο χαρακτήρα τους, έπειτα να μιλούν Ελληνικά και με ορθοφωνία, για να μη συγχρωτίζονται με τα αλλόγλωσσα και κακομαθημένα και γίνουν μέτοχοι της φαυλότητας τους. Εύστοχα αυτό το λένε και όσοι μιλούν με παροιμίες, γράφοντας ότι "αν συγκατοικήσεις με κουτσό, θα μάθεις να κουτσαίνεις"] Πλούταρχος, περί παίδων αγωγής.



Γιατί να περιοριστεί το παιδί στην (πραγματικά χρήσιμη) αντίληψη ότι δεν είναι μόνο στον κόσμο (δηλαδή στο χώρο) και να μην αντιληφθεί από τα 5 ότι δεν είναι μόνο ούτε στο χρόνο; Ότι η ζωή του είναι εξέλιξη που πηγάζει από το παρελθόν; Γιατί να αποκτήσει μια γεωγραφική αντίληψη και όχι μια χωροχρονική και επομένως φιλοσοφική;



Την στιγμή που οι Άγγλοι βάζουν τα αρχαία Ελληνικά στα δικά τους δημοτικά εμείς τα απαξιώνουμε. Την στιγμή που οι Άγγλοι, και όχι μόνο, αντιλαμβάνονται ότι στην ουσία μιλάνε Ελληνικά, η Δραγώνα μας λέει ότι δεν μιλάει όλος ο κόσμος Ελληνικά.



Ποιόν νομίζει ότι δουλεύει η κ Θάλεια Δραγώνα;



Γενίτσαρους δημιουργεί με σκοπό ίσως την κατάργηση της Ελληνικής γραφής και μεσομακροπρόθεσμα την εισαγωγή της γρεκοεγγλέζικης.

http://stravon.wordpress.com/

ΠΑΣΟΚ

Η Τρόικα τρέμει πιθανή εξέγερση των πολιτών, αφού αυτό αυτόματα θα σημάνει τεράστια προβλήματα για τους διάφορους τοκογλύφους επενδυτές και τραπεζίτες, που σήμερα "διασώζονται" μέσα από την αφαίμαξη της Ελληνικής Οικονομίας




Μερικές δεκάδες χιλιάδες θα είναι οι πλούσιοι στην χώρα, ενώ όλοι οι υπόλοιποι θα βιώσουμε την φτώχεια επιστρέφοντας 50 χρόνια πίσω





Την ίδια στιγμή, η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι ανύπαρκτη (λόγω και έργω) ενώ ο πρωθυπουργός πλέον κρύβεται καθημερινά, όντας ανίκανος να αντιμετωπίσει το "έργο" του με την υπογραφή του μνημονίου. Η κυβέρνηση των διλημμάτων, σήμερα βρίσκεται πλέον αντιμέτωπη με το αν θα συνεχίσει την καταστροφική της πορεία ή εάν θα παραιτηθεί και θα προχωρήσει σε παύση του μνημονίου και σε ορισμό βουλευτικών εκλογών.



Η Τρόικα έρχεται και "σημαδεύει" τους εναπομείναντες





Τους πλουσιότερους επιχειρηματίες και αυτοαπασχολούμενους, οι οποίοι αποφεύγουν να δηλώσουν τα πραγματικά τους εισοδήματα και έχουν περιουσιακά στοιχεία βάζει στο στόχαστρό της η Εφορία, με τις προτροπές της Τρόικας.





Το κλιμάκιο, που αναμένεται στην Αθήνα το Σεπτέμβριο, προτείνει αύξηση του ανώτατου φορολογικού συντελεστή ακόμη και στο 50% και η άρση της φορολογίας σε κατώτερα εισοδήματα μισθωτών.





Κοινοτικές πηγές, που επικαλούνται Τα Νέα του Σαββάτου, έλεγαν πως οι παραπάνω αλλαγές στο φορολογικό σύστημα δεν είναι αναγκαίες μονάχα για λόγους εσόδων, αλλά και για λόγους κοινωνικής δικαιοσύνης και αναδιανομής εισοδήματος, καθώς και για τη μεσοπρόθεσμη τήρηση του προγράμματος που έχει συμφωνηθεί.





«Δεν μπορεί ένας μισθωτός με εισόδημα άνω των 100.000 ευρω τον χρόνο να υποχρεούται να πληρώσει στην Εφορία το 40% των εισοδημάτων του και οι έχοντες επιχειρηματίες, με περιουσία εκατομμυρίων ευρώ, που τόσα χρόνια κατάφερναν να φοροδιαφεύγουν να πληρώνουν στην Εφορία λιγότερα από όσα τους αναλογούν» λέει χαρακτηριστικά στέλεχος της Κομισιόν.





Η εισαγωγή τιμαριθμοποιημένων πολλαπλών κλιμάκων, όπως και η αύξηση του ανώτερου συντελεστή, σημειώνουν στις Βρυξέλλες, θα έφερνε την Ελλάδα πιο κοντά και στα φορολογικά συστήματα των υπόλοιπων χωρών της ευρωζώνης- υπό την προϋπόθεση, πάντα, ότι θα λειτουργήσουν οι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί και θα συνεχιστεί η πάταξη της φοροδιαφυγής.



Υφυπουργός προϋπολογισμού;

Ο «πονοκέφαλος» των εσόδων δημιουργεί σκέψεις ενίσχυσης του οικονομικού επιτελείου.





Σύμφωνα με πληροφορίες της ίδιας εφημερίδας, στις συσκέψεις που γίνονται σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο για τις αλλαγές στη δομή και τη λειτουργία της κυβέρνησης, ειλημμένη θεωρείται η απόφαση για τη δημιουργία θέσης υφυπουργού, αρμόδιου για τα έσοδα του προϋπολογισμού.





Παράλληλα, πολύ πιθανή θεωρείται και η δημιουργία θέσης αναπληρωτή υπουργού, κάτι το οποίο φέρεται να έχει ζητήσει ο ίδιος ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, για την αποτελεσματικότερη και την ταχύτερη υλοποίηση του κυβερνητικού έργου στην οικονομία.





Οι εξελίξεις αυτές, δυστυχώς γυρίζουν τη χώρα πολλές δεκαετίες πίσω και δεν θα αργήσει η ημέρα που "ευλογημένος" θα θεωρείται όποιος θα έχει ένα μικρό χωραφάκι για να εξυπηρετεί τις οικογενειακές του ανάγκες.









ΠΗΓΗ: http://kostasxan.blogspot.com/2010/08/blog-post_904.html

To τουρκικό προξενείο συνεχίζει την άθλια προβοκατόρικη δράση του στη Θράκη

O τουρκικός φασισμός προχωράει ακάθεκτος στην Ελληνική Θράκη, με 'μπροστάρη' τον Τούρκο πρόξενο και σε ρόλο πέμπτης φάλαγγας Έλληνες πολίτες έμμισθους της Άγκυρας



Χωρίς Έλληνες, αλλά με…«Βουλγάρους»!


Μια άλλη ματιά πάνω στο…τι μας έδειξε το πρόσφατο πανηγύρι του Χίλια…

Ἄλλο ἕνα πανηγύρι τοῦ Χίλια (Σέτσεκ) πέρασε καί ἐπιβεβαιώθηκε ἡ ἀλλαγή – ἐπιτέλους – στάσης τῶν ἑλληνικῶν Ἀρχῶν, πού διαπιστώθηκε γιά πρώτη φορά πέρυσι. Ἀπαντώντας στόν πλήρη ἐκτουρκισμό τοῦ θεσμοῦ καί τή μετατροπή του σέ φιέστα τοῦ Προξενείου, μά καί στίς ἐπίμονες ὀχλήσεις μας (ἤμασταν οἱ μόνοι πού ἐξαρχῆς ἀναδείξαμε τό θέμα), ἡ ἑλληνική Πολιτεία κρατάει ἀποστάσεις ἀπό τήν τουρκοπανήγυρη: κανένας ἐκπρόσωπος Ἀρχῶν δέν παρέστη.

Εἶναι βεβαίως σωστή κίνηση, ὅμως – τό γράφαμε καί πέρυσι – δέν ἀρκεῖ. Πρέπει νά ἀναδειχθεῖ τό τί σκαρώνει ἡ Τουρκία στόν τόπο μας καί τί προοιωνίζει αὐτό γιά ὅλους. Πρέπει νά ἀντιληφθοῦν οἱ κάτοικοι τῶν γύρω χωριῶν τί σημαίνει ἡ (εὐτυχῶς ὁλοένα συρρικνούμενη) συμμετοχή τους στά σώου αὐτά. Καί πρέπει νά δοθεῖ ἕνα μήνυμα στούς πρωτεργάτες τῆς ὀθωμανικῆς φιέστας ὅτι ἤ θά εἶναι μέ τόν γκρίζο λῦκο ἤ μέ τήν γαλαζοσκουφίτσα, καί μέ τούς δύο δέν γίνεται. Π.χ. νά ἀντιληφθεῖ ὁ κάθε Πεντζάλ ὅτι ἤ θά ἔχει ἀπίκο στό κινητό του τόν Σάρνιτς ἤ τόν Ντόλιο, καί τούς δύο δέν μπορεῖ νά συνεχίσει νά τούς ἔχει.

Τό ποῦ ἀποσκοπεῖ ἡ Τουρκία ἄφησε νά διαφανεῖ στό λογίδριό του ὁ Πρόξενός της Μουσταφά Σάρνιτς, μιλώντας γιά τήν «τουρκική μειονότητα τῆς δυτικῆς Θράκης» καί γιά τίς ἐκδηλώσεις της πού ἐνισχύουν «τό κλῖμα εἰρήνης, ἀλληλοκατανόησης κι ἀνοχῆς ὄχι μόνο στή δυτική Θράκη ἀλλά σέ ὁλόκληρη τήν περιοχή». Καί παρακάτω: «Προσωπική μου γνώμη εἶναι ὅτι δέν ἐπωφελεῖται ὅσο θά ἔπρεπε ἡ περιοχή ἀπό τήν γειτνίασή της μέ τρεῖς χῶρες, ἐνῷ θά μποροῦσαν νά ὑλοποιηθοῦν προγράμματα (…) σέ θέματα τουρισμοῦ, πολιτισμοῦ, γεωργίας, κτηνοτροφίας, δασῶν καί περιφερειακοῦ ἐμπορίου. Πιστεύω ὅτι ἡ συνεργασία πού θά ἀναπτυχθεῖ στούς τομεῖς αὐτούς θά μποροῦσε νά συμβάλει σέ σημαντικό βαθμό στήν οἰκονομική εὐημερία τοῦ λαοῦ τῆς περιοχῆς. Ἀκόμη μεγαλύτερη ἐπένδυση μπορεῖ νά γίνει στόν τοπικό ἱστορικό καί πολιτιστικό τουρισμό».

Ποιός εἶναι ὁ «λαός τῆς περιοχῆς»; Ποιό ἱστορικό παρελθόν του θά ἀναδειχθεῖ; Καί γιά νά μήν μένει καμμιά ἀμφιβολία ποιός θά τά κάνει αὐτά, συνέχισε μιλώντας γιά «ἀπαλλαγή βίζας στούς κατόχους εἰδικῶν διαβατηρίων Τούρκους πολίτες».

Ἡ Τουρκία λοιπόν ἔχει βάλει μπροστά ἕνα σχέδιο ἑνοποίησης τῆς εὐρύτερης Θράκης, Ἑλλάδος καί Βουλγαρίας, μέ βάση τό κοινό «τουρκικό» πληθυσμιακό στοιχεῖο καί τό ὀθωμανικό παρελθόν της καί μέ κέντρο τήν Ἀδριανούπολη. (φωτό: πρόξενος καί τουρκομουφτής μέ τόν νομάρχη Ἀδριανούπολης). Καταλύτης στήν ἑνοποίηση αὐτή θά εἶναι ἡ οἰκονομική ἰσχύς τῆς Ἄγκυρας πού μεταφράζεται καί σέ πολιτική ἡγεμονία. Τό βλέπουμε κάθε χρόνο στήν τουρκική καί «βουλγαρική» παρουσία στά πανηγύρια, τό εἴδαμε καί στή Χρύσα τῆς Ξάνθης, ὅπου πρίν κανέναν μήνα μαζί μέ τόν Τοῦρκο Πρόξενο ἦρθαν καί δύο ἐκπρόσωποι τῶν Τούρκων τῆς νοτίου Βουλγαρίας ἀπό τό Κίρτζαλι γιά τήν …τελετή λήξης τῆς σχολικῆς χρονιᾶς τοῦ πρώτου ἐπίσημου τουρκόφωνου νηπιαγωγείου πού δημιουργήθηκε. Τά βλέπουμε ὅλα. Κάνουμε κάτι;

«Αντιφωνητής», 16/8/2010





Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/08/to_28.html#ixzz0y7PhrXbt