Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

ΑΠΕΙΛEΣ ΟΙ ΤΟYΡΚΟΙ; «ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΗ ΜΑΜA ΜΟΥ» (ΤΗΝ ΔΙΕΘΝH ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ), ΤΟ ΥΠΕΞ

Ἀπειλὲς οἱ Τοῦρκοι; “Θὰ τὸ πῶ στὴ μαμά μου”,
τὴν διεθνῆ κοινότητα, τὸ ΥΠΕΞ
Δημήτρης Νατσιὸς
δάσκαλος-Κιλκὶς
.                        Ψεύδη, ἀπειλές, εἰρωνεῖες, πολεμοχαρεῖς ἰαχές, ὑπεροψία, βλέμματα παγερά, πονηριές, στρεψοδικίες, ζωτικοὶ χῶροι, μεγάλες πατρίδες, γαλάζιες καὶ κόκκινες προσαρτήσεις («ἀνσλους») ἐδαφῶν, ἀλύτρωτοι ἀδελφοί, λαὸς τρομοκρατημένος, «κρέας φθηνὸ γιὰ τὰ κανόνια», σημαῖες παντοῦ, φωτογραφίες τοῦ ἡγέτη σὲ κάθε στενοσόκακο πόλεως καὶ σὲ χωματόδρομους ἀκόμη,.  Διαβάζοντας τὰ παραπάνω ὁ νοῦς ὅλων πηγαίνει στὴν χιτλερικὴ Γερμανία. Μποροῦν νὰ προστεθοῦν καὶ ἄλλα πολλά.  Συλλήψεις ἀντιφρονούντων, «λευκὰ κελιά», ἐξαφάνιση δημοσιογράφων, ἀπολύσεις ὑπαλλήλων, λογοκρισία στὰ ΜΜΕ, στρατιωτικὲς ἐπιχειρήσεις σὲ ὅμορες καὶ ὄχι μόνο (ὁ Χίτλερ βομβάρδιζε τὴν Ἱσπανία, στηρίζοντας τὸν Φράγκο), χῶρες.
.                        Ναί, συνορεύουμε μὲ ἕνα κράτος-συμμορία.  Ἕνα ἐφιαλτικὸ κακέκτυπο μὲν τῆς ναζιστικῆς φρίκης, ἐγκληματικὸ ὅμως καὶ θανάσιμα ἐπικίνδυνο τερατούργημα. Νυχθημερὸν πιὰ οἱ ἀπειλές. Ἐφημερίδες, κύμβαλα ἀλαλάζοντα καὶ ζητωκραυγαστὲς τῆς παλαβομάρας ποὺ κυβερνᾶ τὴν Τουρκία, δημοσιεύουν χάρτες κατακτήσεων. Ὑπουργοί, ψυχανώμαλοι ἰσλαμιστές, ἀναλύουν σὲ κατατρομοκρατημένα ἀνδράποδα, ποὺ ὑποδύονται τὶς δημοσιογράφους, πολεμικὰ σχέδια.  Καὶ τὸ χειρότερο, ἕνας θρησκόληπτος δικτάτορας, ποὺ ξεθάβει «τὸ σπαθὶ τοῦ Ἰσλάμ», ἱκανὸς γιὰ ὁποιαδήποτε παλιανθρωπιά.
.                        Αὐτὴ εἶναι ἡ Τουρκία σήμερα. Ὁ προαιώνιος ἐχθρός, οἱ γενοκτόνοι μας, ποὺ ἀπροκάλυπτα πιά, 200 χρόνια μετὰ τὴν ἁγιασμένη Ἐπανάσταση τοῦ Εἰκοσιένα, ἀπειλοῦν νὰ τὴν ἀκυρώσουν καὶ νὰ μᾶς βυθίσουν στὰ σκοτάδια τους.  Καὶ ἐμεῖς, οἱ λεπτεπίλεπτοι καὶ ἀβροδίαιτοι συνεχιστὲς τῆς «ἀψόγου στάσεως» τοῦ ΥΠΕΞ, πῶς ἀπαντοῦν στὶς ἁρπακτικὲς ὕαινες τῆς ἀνατολῆς;  Διαβάζω γιὰ τὴν πρόκληση (μαγαρισιὰ) στὴν Ἁγιὰ-Σοφιά, τοῦτα “τὰ μεγαλειώδη καὶ ἀντάξια της ἱστορίας μας”, λόγια: «Ἡ ἐνέργεια αὐτῆς τῆς Τουρκίας προσβάλλει τὴν διεθνῆ κοινότητα καὶ τὴν ἐκθέτει ἐκ νέου… Τὴν καλοῦμε νὰ σεβαστεῖ τὶς διεθνεῖς ὑποχρεώσεις της καὶ νὰ σταματήσει νὰ ὑποτάσσει σὲ ἐσωτερικὲς σκοπιμότητες τὸν ἰδιαίτερα τιμητικό της ρόλο ὡς θεματοφύλακα τῆς Ἁγίας Σοφίας…». Τὸ διάβασαν οἱ Τοῦρκοι καὶ ἔκτοτε βρίσκονται σὲ συνεχὲς τρέμουλο καὶ ἀγωνία. Προτείνω, καὶ ἂς μοῦ συγχωρεθεῖ ἡ σκωπτικὴ διάθεση, στὴν ἑπόμενη ἀπειλή, νὰ σταλεῖ ἀπὸ τὰ σαΐνια τοῦ ὑπουργείου τελεσίγραφο μὲ μία μόνο φράση:  «Θὰ τὸ πῶ στὴν μαμά μου, ἂν τὸ ξανακάνετε».  Ἴσως προκαλέσει «ἰσχυρὰ» ἐντύπωση καὶ ὁδηγήσει τοὺς παλαβούς της Ἄγκυρας, σὲ αὐτοσυγκράτηση καὶ ἀποθάρρυνση… Εἶναι σίγουρο ὅτι τὰ ἀδέσμευτα καὶ ἀνεξάρτητα κανάλια τῆς ἑλλαδικῆς τηλοψίας, θὰ συνοδεύσουν τὸ ἔγγραφο μὲ τίτλους, ὅπως: «Σὲ ἰδιαίτερα σκληρὸ τόνο ἡ ἀπάντηση τοῦ ΥΠΕΞ!!». «Αἴσθηση καὶ φόβο προκάλεσε ἡ διαμαρτυρία τῆς ἑλληνικῆς διπλωματίας». «Ἀναδιπλώνονται οἱ Τοῦρκοι μετὰ τοὺς πολύ, πάρα πολὺ ὑψηλοὺς τόνους τῆς ἑλληνικῆς ἀντίδρασης». Καὶ βέβαια ἡ διεθνὴς κοινότητα, οἱ διεθνεῖς ὀργανισμοί, οἱ διεθνεῖς θεσμοὶ (Ἄγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι ποὺ λέγαμε παλιὰ) δήλωσαν, ὑπὸ καθεστὼς βαθυτάτης συγκινήσεως, ὅτι τὰ σύνορα τῆς Ἑλλάδος εἶναι καὶ σύνορα τῆς διεθνοῦς κοινότητας καί, ἂν χρειαστεῖ, ἡ διεθνὴς κοινότητα, θὰ χύσει καὶ τὸ αἷμα της γιὰ νὰ τὰ ὑπερασπιστεῖ ἔναντι τοῦ «θεματοφύλακα μὲ τὸν ἰδιαίτερα τιμητικὸ ρόλο», τὴν Τουρκία.  (Τὸ πρωτότυπο «τελεσίγραφο» τοῦ ΥΠΕΞ, ὑποψιάζομαι ὅτι θὰ εἶναι διάσπαρτο, θὰ ἀχνοφέγγουν καὶ «καρδοῦλες ἀγάπης», ὅπως στὰ ἐπιστολόχαρτα κάποτε τῶν ἐρωτευμένων). Ξαναπροτείνω, ὅταν οἱ Τοῦρκοι ὑλοποιήσουν τὰ σχέδιά τους καὶ ἀρχίσουν «νὰ τρυποῦν», ὄχι τὴν ὑφαλοκρηπίδα, ἀλλὰ τὴν καρδιὰ τῆς Πατρίδας μας – αὐτὸ εἶναι τὸ Αἰγαῖο – ὁ  κ. Δένδιας νὰ στείλει στὸν ὁμόλογό του, Μεσοὺτ Τσαβούσογλου, τὴν ἑξῆς σκληρότατη, βάρβαρη θὰ ἔλεγα, ποὺ «σπάει κόκκαλα», διακοίνωση:  «Ἀγαπημένε μου Μεσούτ, τιμημένε θεματοφύλακα τῆς Ἁγιᾶς Σοφιᾶς, σὲ θερμοπαρακαλῶ γονατιστός, νὰ σεβαστεῖς τὶς διεθνεῖς σου ὑποχρεώσεις καὶ νὰ μὴν κάνεις κακὰ πράγματα. Εἰδάλλως θὰ προσφύγω στὴν διεθνῆ κοινότητα, ποὺ γνωρίζεις ὅτι δὲν ἀστειεύεται».
.                        Κλείνοντας τὴν παρένθεση μὲ τὰ «προσκυνοχάρτια» τοῦ ΥΠΕΞ καὶ τὸ εἰρωνικὸ ὕφος -πῶς ἀλλιῶς νὰ ἀντέξεις;-  παραθέτω τρεῖς ἀπαντήσεις στοὺς Τούρκους ἐρανισμένες ἀπὸ την  Ἱστορία μας, ἀπὸ τὸ ἔνδοξο Εἰκοσιένα, τότε ποὺ πατοῦσαν καὶ κυβερνοῦσαν τοῦτα τὰ χώματα ἀνδρεῖα παλληκάρια, ἀτρόμητοι καπεταναῖοι ποὺ «τόσον τρόμαζαν τοὺς Τούρκους, ὅπου ἄκουγαν Ἕλληνα καὶ ἔφευγαν χίλια μίλια μακριά.  Ἑκατὸ Ἕλληνες ἔβαζαν πέντε χιλιάδες Τούρκους ἐμπρὸς καὶ ἕνα καράβι, μία ἁρμάδα» κατὰ τὸν ἀείχλωρο λόγο τοῦ Κολοκοτρώνη.  (Ἀπὸ τὴν ὁμιλία του στὴν Πνύκα τὸ 1838).
.              Ἡ πρώτη είναι ἀπὸ τὴν πολιορκία τοῦ Μεσολογγίου. Ἡ ἀπάντηση τῶν «Ἐλεύθερων Πολιορκημένων» στὶς προτάσεις τῶν Κιουταχὴ καὶ Ἰμπραήμ, νὰ παραδώσουν «τὰ κλειδιὰ τοῦ φρουρίου».
“Τὰ κλειδιὰ τοῦ Κάστρου οἱ Μεσολογγίται τὰ ἔχουμε κρεμασμένα στὴ μπούκα τοῦ καριοφιλιοῦ μας καὶ ἂν τὰ θέλουν οἱ πασάδες σας, ἂς ἔλθουν νὰ τὰ πάρουν. Δὲν μᾶς μέλλει  γιὰ τὸ χαμό μας, οὔτε κι ἂν τὰ κόκκαλά μας στὴν πόλιν θὰ σπαρῶσι, διότι ἀπὸ αὐτὰ θὰ βγεῖ ἡ ἐλευθερία μας”.
.                        Ἡ δεύτερη, ἡ ἀπόκριση τοῦ Κολοκοτρώνη στὸν Μπραϊμη, ὅταν ὁ τελευταῖος διέταξε τὰ ἀσκέρια του νὰ βάζουν φωτιὰ καὶ τσεκούρι ἀκόμη καὶ στὰ καρποφόρα δέντρα τοῦ Μοριά:
“Αὐτὸ ὁπού μᾶς φοβερίζεις, νὰ μᾶς κόψης καὶ κάψεις τὰ καρποφόρα δένδρα μας, δὲν εἶναι τῆς πολεμικῆς ἔργον, διατὶ τὰ ἄψυχα δένδρα δὲν ἐναντιώνονται εἰς κανένα, μόνον οἱ ἄνθρωποι ὁπού ἐναντιώνονται ἔχουνε στρατεύματα καὶ σκλαβώνεις, καὶ ἔτσι εἶναι τὸ δίκαιόν του πολέμου · μὲ τοὺς ἀνθρώπους καὶ ὄχι μὲ τὰ ἄψυχα δένδρα. Ὄχι τὰ κλαριὰ νὰ μᾶς κόψεις, ὄχι τὰ δένδρα, ὄχι τὰ σπίτια ποὺ μᾶς ἔκαψες, μόνον πέτρα ἀπάνω στὴν πέτρα νὰ μὴ μείνη, ἠμεῖς δὲν προσκυνοῦμε. Τί, τὰ δένδρα μας ἂν τὰ κόψεις καὶ τὰ κάψεις τὴν γῆν δὲν θέλει τὴν σηκώσεις καὶ ἡ ἴδια ἡ γὴς ποὺ τὰ ἔθρεψε, αὐτὴ ἡ ἴδια γῆ μένει δική μας καὶ τὰ ματακάνει. Μόνον ἕνας Ἕλληνας νὰ μείνη, πάντα θὰ πολεμοῦμε καὶ μὴν ἐλπίζεις πὼς τὴν γῆν μας θὰ τὴν κάμεις δική σου. Βγάλτο ἀπὸ τὸ νοῦ σου”..
.                        Ἡ τρίτη από τὴν διακήρυξη τῆς Γ΄ ἐθνοσυνελεύσεως στὴν Τροιζήνα, τὸ 1827.
“Τὰ αἵματα τῶν Ἑλλήνων, ποταμηδὸν ἐκχυθέντα καὶ ἐκχυνόμενα εἰς τὴν Κρήτην, εἰς τὴν Πελοπόννησον, εἰς τὴν Στερεὰν Ἑλλάδα, Χίον, Ψαρά, εἰς τὸ Μεσολόγγιον, εἰς τὰς Ἀθήνας καὶ πανταχοῦ τῆς Ἑλλάδος, ἐγγυῶνται διὰ τὸν θάνατόν μας. Ἀλλά, κάλλιον ν’ ἀποθάνωμεν ἔντιμον θάνατον, παρὰ νὰ ζήσωμεν ἄτιμον ζωὴν ὑπὸ τοὺς Ὀθωμανοὺς ἐφεξῆς- κάλλιον νὰ μὴν ὑπάρχη ΄Ἕλλην εἰς τὸν κόσμον, παρὰ ν’ ἀτιμάζη τὸ κατ’ εἰκόνα Θεοῦ καὶ ὁμοίωσιν, ὑπάρχων ἀνδράποδον τοῦ ἀναίσθητου Τούρκου, ἐνῶ ἐπλάσθη ἀπὸ τὸν Θεὸν ἐλεύθερος, παρὰ νὰ ὑπάρχη δοῦλος, ἀναγκασμένος νὰ πράττη κάθ’ ὥραν ἐγκλήματα καὶ νὰ παραβαίνη τὰ πρὸς τὸν Θεόν, τὰ πρὸς τὴν πατρίδα καὶ τὰ πρὸς τὸν ἑαυτὸν τοῦ καθήκοντα, διὰ νὰ εὐαρεστήση εἰς τὸν ἐχθρόν του Θεοῦ καὶ τοῦ ἀνθρώπου ὀθωμανὸν ἢ διὰ νὰ ἀποφυγὴ τὴν ὀργὴν τούτου καὶ τὸν θάνατον”.
.                        Ἔτσι ἀπαντοῦν οἱ Ἕλληνες στὰ θρασύδειλα μεμέτια. Μόνο αὐτὴν τὴν γλώσσα καταλαβαίνουν. Τὰ τωρινὰ κείμενά τους μυρίζουν φόβο καὶ δειλία.  Εἶναι ἀνάξια καὶ ντροπιαστικὰ γιὰ τοὺς ἀγῶνες τοῦ λαοῦ μας, εἶναι κείμενα Γραικύλων. Τὰ κείμενα τῶν ἀγωνιστῶν μοσχοβολοῦν πίστη, ἐλευθερία καὶ ἀνδρεία. Εἶναι  κείμενα Ἑλλήνων….
Δημήτρης Νατσιὸς

δάσκαλος-Κιλκὶς
https://christianvivliografia.wordpress.com/2020/06/05/ἀπειλὲς-οἱ-τοῦρκοι-θὰ-τὸ-πῶ-στὴ-μα/

+ Δημήτριος Παναγόπουλος Ἱεροκήρυκας - Πῶς ἀποδεικνύεται, ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ μόνη ἀληθινὴ πίστη...

Ἄν σὲ ρωτήσει κάποιος:

- Πῶς ἀποδεικνύεται, ὅτι ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ἡ μόνη
ἀληθινὴ πίστη.

Τί θὰ τὸν ἀπαντήσεις;

Θὰ τοῦ πεῖς ὅτι:

α) τὸ Ἅγιο Φῶς δίδεται θαυματουργικῶς μόνο στοὺς Ὀρθοδόξους καὶ σὲ...
κανέναν ἑτερόδοξο ἢ ἀλλόδοξο!

β) μόνο ὁ Ὀρθόδοξος παπᾶς ἐκβάλλει δαιμόνια ἀπὸ ἕναν δαιμονισμένο! Στοὺς ἑτερόδοξους καὶ ἀλλόδοξους κληρικούς, ὁ δαίμονας ἀδιαφορεῖ...

γ) μόνο ὁ τάφος τοῦ Χριστοῦ εἶναι κενός. Κανένας ἄλλος τάφος ἀρχηγοῦ θρησκείας, δὲν εἶναι κενός. Ὁ κενὸς τάφος τοῦ Χριστοῦ, εἶναι μιὰ ἀπόδειξη τῆς Ἀναστάσεως καὶ τῆς ὀρθῆς πίστεώς μας.

δ) μόνο στὴν Ὀρθοδοξία συναντᾶς Ἅγια λείψανα. Ὅλοι οἱ ἰατροὶ τοῦ κόσμου, ποὺ ἐξέτασαν Ἅγια λείψανα (ἄλλα ἦταν ἄφθορα καὶ ἄλλα εὐωδίαζαν), σήκωσαν ὅλοι τους ψηλὰ τὰ χέρια, μὴ μπορῶντας νὰ ἐξηγήσουν ἐπιστημονικὰ τὰ εὑρήματά τους.

ἔ) μόνο στὴν Ὀρθοδοξία θὰ συναντήσεις θαυματουργικὲς εἰκόνες μὲ πάμπολλα θαύματα π.χ. ἡ εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Μαλεβής, ποὺ ἐκκρίνει μύρο, θεράπευσε πολλοὺς ἀνθρώπους.

στ) μόνο ὁ Ὀρθόδοξος παπᾶς διαβάζοντας εἰδικὴ εὐχή, ἁγιάζει τὸ νερὸ καὶ κάνει τὸ κάνει Ἁγιασμό. Μάλιστα ὁ ἁγιασμὸς... δὲν χαλάει τὸ νερὸ ποτέ, ὅσοι αἰῶνες καὶ νὰ περάσουν!!!
https://odysseiatv.blogspot.com/2020/06/blog-post_89.html

Παγκοσμιοποίηση, η «Μαύρη Εξέγερση» και η «Αριστερά»

Η έκρηξη οργής των μαύρων στις ΗΠΑ για την κτηνώδη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ που μετατράπηκε σε παναμερικανική εξέγερση είναι εν πολλοίς δικαιολογημένη και οδήγησε, πέραν των επιθέσεων εναντίον αστυνομικών τμημάτων, και σε μη ελεγχόμενες από τους φιλελεύθερους παγκοσμιοποιητές καταστάσεις, όπως οι επιθέσεις στο CNN, σε τράπεζες και σε άλλα σύμβολα της υπερεθνικής ελίτ. Βέβαια, δεν είδαμε παρόμοιας έκτασης εξέγερση την εποχή Ομπάμα, στην οποία επίσης υπήρχαν πολλά περιστατικά φόνων από μπάτσους, ούτε όταν βομβάρδιζε παρέα με τη Χίλαρι τον λαό της Λιβύης και το καθεστώς Καντάφι, που αγωνιζόταν για τους μαύρους της Αφρικής.

Οι λόγοι του κύκλου της βίας στην Αμερική ανάγονται όχι μόνο σε φυλετικές προκαταλήψεις που προέρχονται από παλιά και εκδηλώνονται ακόμα και σήμερα σε σώματα του κράτους όπως η Αστυνομία, αλλά και σε ανταγωνισμούς που είναι αναπόφευκτοι σε μια παγκοσμιοποιητική πολυπολιτισμική κοινωνία όπου αυτό που «ενώνει» τους πολίτες είναι ο καταναλωτισμός και ο ατομικισμός, ενώ παράλληλα καλλιεργείται έντονα από το κατεστημένο ο διαχωρισμός με βάση το χρώμα του δέρματος, το φύλο, τη σεξουαλικότητα και άλλα πολιτικά ασήμαντα χαρακτηριστικά, δηλαδή οι λεγόμενες «πολιτικές ταυτότητας».

Ο κυριότερος λόγος όμως είναι οι βαθιές κοινωνικοοικονομικές ανισότητες που έχουν φτάσει σε πρωτοφανή ύψη λόγω της εμβάθυνσης και επέκτασης τις τελευταίες δεκαετίες στις ΗΠΑ και σε όλο τον κόσμο της Νέας Διεθνούς Τάξης της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης —και όχι απλώς λόγω του «καπιταλισμού», όπως διακηρύσσει η παλαιολιθική αντισυστημική αριστερά που σήμερα διαδηλώνει στην Ελλάδα γενικώς και αορίστως «κατά του ιμπεριαλισμού, του καπιταλισμού και του ρατσισμού», λες και ζούμε κάπου στη δεκαετία του ’60!

Οι ανισότητες αυτές βγαίνουν στο προσκήνιο ανά πάσα στιγμή, αρκεί να υπάρξει μια αφορμή για να ανάψει το φιτίλι. Έτσι, σήμερα στις ΗΠΑ, όπου ήρθε να προστεθεί και η μεγάλη πανδημία του κορωνοϊού με δεκάδες χιλιάδες θύματα κυρίως ανάμεσα στα φτωχά στρώματα και ειδικά τους Αφροαμερικανούς, καθώς και η πελώρια οικονομική κρίση που την ακολουθεί και έχει ήδη προκαλέσει 30 εκατομμύρια νέους ανέργους, η εξέγερση βέβαια μαζικοποιείται από πλατιά λαϊκά στρώματα που βλέπουν ότι το μέλλον τους είναι προδιαγεγραμμένο προς την εξαθλίωση.

Όμως, ο μονοθεματικός «αντι-αυταρχικός» κυρίαρχος χαρακτήρας της εξέγερσης, που συνεπαίρνει τους πιο αφελείς ειδικά στην αμερικανική αστική νεολαία —ειδικά σε μια τέτοια κρίσιμη προεκλογική περίοδο στην Αμερική η οποία μπορεί να κρίνει και την πορεία της σύγκρουσης του αγώνα για εθνική κυριαρχία ενάντια στην παγκοσμιοποίηση— ήταν εύκολο να γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης ή και να πυροδοτηθεί περαιτέρω από την αμερικάνικη «αριστερά» και έμμεσα την υπερεθνική ελίτ, τους διάφορους Σόρος, αντίφα κ.λπ. Όλοι αυτοί τώρα δίνουν τα ρέστα τους για να πέσει ο Τραμπ με ξεκάθαρο στόχο να κατατροπωθεί το κίνημα για εθνική κυριαρχία «από τα κάτω», το οποίο εκπροσωπούσε, στρεβλά έστω, ο Τραμπ. Δηλαδή το κίνημα των θυμάτων της παγκοσμιοποίησης κυρίως ανάμεσα στα εργατικά λαϊκά στρώματα της Αμερικής, πολλά από τα οποία ψήφιζαν Δημοκρατικούς στο παρελθόν και λόγω της αποβιομηχάνισης που προήλθε από τη μεταφορά της παραγωγής των αμερικάνικων πολυεθνικών σε άλλες χώρες, έμειναν άνεργα ή κατέληξαν στην υποαπασχόληση κ.λπ. Και αυτό ανεξάρτητα από τις συχνά αλλοπρόσαλλες πολιτικές του Τραμπ που έκανε κατά τη διάρκεια της θητείας του, σε αντίθεση συχνά με τις προεκλογικές του υποσχέσεις.

Ο Τραμπ δηλαδή εκφράζει έστω και με στρεβλό τρόπο το αίτημα της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών στις ΗΠΑ για ανακοπή του φαινομένου της Παγκοσμιοποίησης και εθνική κυριαρχία. Γι’ αυτό υποστηρίχθηκε από την πλειοψηφία των λαϊκών στρωμάτων με πρόγραμμα να επιστρέψουν οι βιομηχανίες στις ΗΠΑ, να ξαναδημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, να μπουν έλεγχοι στις «αγορές» (κάτι που πέτυχε εν μέρει με τους δασμούς που επέβαλε στα κινεζικά προϊόντα) και γενικότερα να υπάρξει ένας βαθμός εθνικής πολιτικής και οικονομίας, αλλά και να σταματήσουν οι πόλεμοι στους οποίους πρωτοστατούν οι ΗΠΑ στο εξωτερικό. Ο ίδιος στόχος, αυτός της εθνικής και οικονομικής κυριαρχίας εκφράστηκε καθαρότερα και επιτεύχθηκε με το ιστορικό Brexit, μετά τον επίμονο αγώνα του βρετανικού λαού και προς μεγάλη απογοήτευση της υπερεθνικής ελίτ (Υ/Ε) που έκανε λυσσαλέο αγώνα εναντίον του, αλλά και προς μεγάλη απογοήτευση της παγκοσμιοποιητικής «αριστεράς» του βρετανικού Εργατικού κόμματος, που έχει μετατραπεί σε ένα αστικό κόμμα απατεώνων όπως ο δικός μας άθλιος ΣΥΡΙΖΑ.

Έτσι, η πελώρια οικονομική κρίση που μόλις τώρα ξεκινάει εξαιτίας της μεγάλης πανδημίας του κορωνοϊού, ο οποίος επελαύνει τώρα και στην περιφέρεια (χώρες του Τρίτου Κόσμου κ.λπ.), δείχνει και την ανοησία κάποιων «μαρξιστών» της κακιάς ώρας που υποστηρίζανε ότι η πανδημία χρησιμοποιείται (αν δεν «κατασκευάστηκε») από τις ελίτ (αορίστως) δήθεν για να υπερβούν την παγκόσμια καπιταλιστική κρίση προ κορωνοϊού. Και αυτό όταν βέβαια η προ-κορωνοϊού κρίση δεν συγκρίνεται με τη σημερινή κρίση που ανατέλλει, την οποία όλοι  οι έγκυροι αναλυτές προβλέπουν ότι θα είναι η μεγαλύτερη καπιταλιστική κρίση στην Ιστορία! Ή παρόμοια αβάσιμες είναι οι απόψεις ότι η πανδημία κατασκευάστηκε ή χρησιμοποιείται για να φέρει, αόριστα πάλι, τον «παγκόσμιο φασισμό», μη «βλέποντας» ότι ο παγκόσμιος φασισμός έχει ήδη αρχίσει να κτίζεται π.χ. στην Ευρώπη με την ΕΕ, για τις αποφάσεις της οποίας μόνο οι λαοί δεν ερωτώνται! Αν μάλιστα έκαναν το λάθος οι ελίτ στο παρελθόν και ρωτούσαν με δημοψηφίσματα τους λαούς, οι προτάσεις τους πάντα απορρίπτονταν και οι Ευρω-ελίτ έφταναν στην αθλιότητα να τα επαναλαμβάνουν μέχρι οι λαοί να «πειστούν» να περάσουν τη γραμμή τους. Γι’ αυτό και έπαψαν πια οι Ευρω-ελίτ να κάνουν δημοψηφίσματα… Και είναι βέβαια άλλο πράγμα ότι, αντικειμενικά, η πελώρια επερχόμενη κρίση θα φέρει μεγαλύτερη συγκέντρωση πολιτικής και οικονομικής δύναμης, καταστρέφοντας ακόμα και τμήματα της Υ/Ε, αλλά εναπόκειται στους λαούς να ανακόψουν τη συγκέντρωση αυτή αποκόπτοντας τους δεσμούς τους με το σημερινό σύστημα, τη Νέα Διεθνή Τάξη της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης.

Τώρα, το τμήμα της υπερεθνικής ελίτ στις ΗΠΑ έχει λυσσάξει, αφού έβλεπε με τρόμο, ενόψει των προσεχών προεδρικών εκλογών, ότι η επανεκλογή Τραμπ είναι σχεδόν βέβαιη και βρήκε τη «χρυσή ευκαιρία» με την εξέγερση και ρίχνει στη μάχη όλους τους εκλεκτούς της «σύμμαχους» ή όργανα, την αλητεία της αμερικανικής ψευτο-αριστεράς, υποστηριζόμενης από μαζικά προβαλλόμενους ‘διανοουμένους’ τύπου Τσόμσκι, Ναόμι Κλάιν κ.λπ.

Έτσι η «αριστερά» αυτή:

—από την αρχή της εκλογής Τραμπ οργάνωνε διαδηλώσεις εναντίον του, ενάντια στον δήθεν «ρατσιστή» Τραμπ, πριν ακόμη γίνει κυβέρνηση (!), όπως αντίστοιχα χαρακτήριζε «εθνικιστικό» και «ρατσιστικό» το πανεθνικό κίνημα του βρετανικού λαού για Brexit.

—υποστήριζε άμεσα ή έμμεσα τους εγκληματίες «προοδευτικούς» Ομπάμα, Χίλαρι, που βομβάρδισαν και μακέλεψαν τη Συρία και τη Λιβύη εμπεδώνοντας την Νέα Διεθνή Τάξη, ενώ ο Τραμπ παρά τις αλλοπρόσαλλες φραστικές κυρίως ακρότητές του, στην εξωτερική του πολιτική σε αντίθεση με την κυβέρνηση Ομπάμα – Χίλαρι, αλλά και του προηγούμενου Ρεπουμπλικάνου Μπους, δεν έχει ανοίξει μέχρι στιγμής νέο πολεμικό μέτωπο, έχει παγώσει τις πολεμικές επιχειρήσεις και κατηγορείται για αποτυχία στο Συριακό Μέτωπο, ενώ έχει αποφύγει μέχρι τώρα την κλιμάκωση με τις χαρακτηρισμένες εχθρικές χώρες των ΗΠΑ.

Από την άλλη βέβαια, ο Τραμπ είναι ο πρώτος πρόεδρος που εξυπηρετεί απόλυτα τα σιωνιστικά συμφέροντα, πιθανότατα για να έχει και κάποιον υποστηρικτή ανάμεσα στις ελίτ. Το γεγονός όμως ότι δεν έχει εξαπολύσει μέχρι τώρα πόλεμο κατά του Ιράν, παρά τη λυσσώδη πίεση των Σιωνιστών (κάτι που προγραμμάτιζε σχεδόν ανοιχτά η Χίλαρι), δεν είναι τυχαίο.

Έτσι, η εγκληματική Υ/Ε, βλέποντας ότι ο εκλεκτός της Τζο Μπάιντεν χάνει τις εκλογές του Νοέμβρη παρά τη μαζική προπαγάνδα (όπως είχε κάνει και στο δημοψήφισμα του Μπρέξιτ, αλλά και στις τελευταίες βρετανικές εκλογές), με την πολύτιμη βοήθεια αυτής της εκφυλισμένης «αριστεράς», προσπαθεί να ανατρέψει την κατάσταση που διαμορφώνεται διεθνώς: την εμφάνιση δηλαδή σε όλο τον κόσμο κινημάτων για την εθνική και οικονομική κυριαρχία ενάντια στην νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση και αυτό ενώ η κυβέρνηση του Μπόρις Τζόνσον δίνει δείγματα γραφής έχοντας μόλις εξαγγείλει πρόγραμμα για την ανάκτηση της εθνικής και οικονομικής αυτοδυναμίας της Βρετανίας…Και είναι βέβαια άλλο, ότι, αντικειμενικά, η πελώρια επερχόμενη κρίση θα φέρει μεγαλύτερη συγκέντρωση πολιτικής και οικονομικής δύναμης, καταστρέφοντας όμως ακόμα και τμήμα της Υ/Ε, ενώ εναπόκειται στους λαούς να ανατρέψουν το σύστημα και την πορεία αυτής της καταστροφικής Νέας Διεθνούς Τάξης

Βρισκόμαστε λοιπόν σήμερα εν όψει μιας γιγάντιας επιχείρησης της Υ/Ε και των δεκανικιών της στην παγκοσμιοποιητική «αριστερά» που έχει κύριο στόχο, όπως προαναφέραμε, να ανατραπούν καταρχήν τα αναδυόμενα κινήματα ενάντια στην παγκοσμιοποίηση και για εθνική κυριαρχία στην Αμερική και αλλού. Σε ένα δεύτερο επίπεδο γίνεται την ίδια στιγμή συστηματική προσπάθεια από τις πολιτιστικές ελίτ, τη διεθνή ιντελιγκέντσια και τα μίντια που πλέον ολοκληρωτικά ελέγχει η Υ/Ε, να εμπεδωθεί ακόμη περισσότερο η παγκοσμιοποιητική κουλτούρα του ατομισμού, της διαίρεσης των λαϊκών στρωμάτων με βάση εξωτερικά χαρακτηριστικά ταυτότητας και να δημιουργηθεί κλίμα εμφυλίου ανάμεσά τους. Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα στις πολυπολιτισμικές μητροπόλεις της παγκοσμιοποίησης, με την εκμετάλλευση συχνά των μειονοτήτων και των «απολίτικων» νέων που πέφτουν σήμερα δυστυχώς εύκολα στην παγίδα της παγκοσμιοποιητικής «αριστεράς» και των μίντια ότι το κυρίαρχο που έχουν να παλέψουν είναι ένα δήθεν πανίσχυρο «ρατσιστικό», αν όχι φασιστικό σύστημα, όπως εκφράζεται από τους Τραμπ, Τζόνσον, Λε Πεν, Σαλβίνι κ.λπ. —οι οποίοι απλώς προσπαθούν να εκπροσωπήσουν/εκμεταλλευτούν τα μαζικά κινήματα για κυριαρχία που αναδύονται παντού—, αντί να παλέψουν ενάντια την τερατώδη και πρωτόγνωρη στην ιστορία εξουσία της υπερεθνικής ελίτ!

Ουσιαστικά δηλαδή η υπερεθνική ελίτ, που κυβερνά τη Νέα Διεθνή Τάξη της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, θέλει να στρέψει την αγανάκτηση των λαϊκών στρωμάτων για τη συνεχή χειροτέρευση της οικονομικής και κοινωνικής τους ζωής μακριά από τις ίδιες τις ελίτ αυτές και το ίδιο το σύστημα σε ένα αλληλοφάγωμα για τα ‘ατομικά δικαιώματα’ κ.λπ. Το γνωστό απόφθεγμα που ιστορικά χαρακτήριζε τις ελίτ «διαίρει και βασίλευε» ίσως ποτέ δεν είχε βρει τέτοια μαζική εφαρμογή στους λαούς όπως σήμερα…



ΜΕΚΕΑ – ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ – 5/6/2020
https://www.mekea.org/Ανακοίνωση-Παγκοσμιοποίηση-η-Μαύρη/

Απολογισμός της ολιγοπιστίας μας

του Στάθη Κεφαλούρου


       Οι φιλακόλουθοι χριστιανοί γνωρίζουν εκ πείρας πως κάθε φράση του Ευαγγελίου είναι σαν ένα προσωπικό μήνυμα που δέχεται ο καθένας μας στην κατάλληλη μάλιστα στιγμή. Σαν να ήταν λοιπόν από καιρό σοφά κανονισμένο, μια Κυριακή μέσα στην δίνη αυτής της ασθένειας και μέσα σε άδειες εκκλησίες ακούστηκε από το Κατά Μάρκον Ευαγγέλιο η δραματική έκκληση του πατέρα ενός άρρωστου νέου προς τον Χριστό  «πιστεύω  Κύριε, βοήθει μοι τη απιστία… πιστεύω Κύριε, βοήθα με όμως στην απιστία μου». Αυτή η φράση συνοψίζει όλες σχεδόν τις αγωνίες ημών των χριστιανών τις δύσκολες αυτές ημέρες. Διότι ίσως και να πρέπει τελικά να ειπωθεί χωρίς περιστροφές πως εμείς είμαστε σήμερα οι Ιουδαίοι του Ευαγγελίου. Εμείς είμαστε οι τότε ολιγόπιστοι, εμείς οι υποκριτές, εμείς οι φανατικοί, εμείς πια ζητούμεν σημεία, δηλαδή θαύματα για να πιστέψουμε. Δεν διαβάσατε πριν το Πάσχα σε μια πολύ προβεβλημένη συνέντευξη έναν καταχωρημένο ως σπουδαίο διανοούμενο της χώρας, που ως άλλος χλευαστής και σταυρωτής πάνω στον Γολγοθά ειρωνευόταν “ Μπορεί σήμερα η Εκκλησία να σώσει έναν πληγέντα από τον ιό ; ”.

       Η απόφαση για το κλείσιμο των ιερών ναών ήταν ορθή ανεξάρτητα από υγειονομικούς κανόνες. Η Ιερατική εξουσία έπρεπε να συμμορφωθεί με το κράτος. Ένα κράτος, το οποίο η ίδια συνδιαμόρφωσε ή έστω ανέχτηκε. Μαζί του στα εύκολα, μαζί του και στα δύσκολα. Πολλές φορές εξάλλου στο ένδοξο βυζαντινό μας παρελθόν οι Επίσκοποι  αναγκάστηκαν να υπακούσουν στους αυτοκράτορες και κρίθηκαν αναλόγως από την ιστορία. Η δικαιολόγηση όμως της απόφασης για το κλείσιμο των ναών ήταν εντελώς αχρείαστη. Θα έπρεπε δηλαδή  απλώς να διατυπωθεί ως ένα ακόμα διοικητικό μέτρο και τίποτα άλλο, τελεία. Όλα αυτά περί ατομικής προσευχής , κατ’ οίκον εκκλησίας  και εξύψωσης της υγείας ως υπέρτατο αγαθό φλερτάρουν με την αίρεση ενώ παράλληλα αποτελούν μια επίσης αχρείαστη αναπαραγωγή κορυφαίων προταγμάτων τη κυρίαρχης νεοψευδοφιλελεύθερης άθεης ηθικής. Η δε επίμονη και επαναληπτική υπενθύμιση για βοήθεια προς τον πλησίον καθίσταται ατελής χωρίς ταυτόχρονα  να μνημονεύεται μαζί της και η πρώτη και μεγάλη εντολή, να αγαπάμε τον Χριστό εξ όλης της ψυχής, της καρδίας μας και της διανοίας μας.

       Στην πορεία βέβαια αντελήφθημεν πως παραπλεύρως γεννήθηκαν και άλλοι λόγοι, πιο πνευματικοί και μυστικοί, για το ιδιαίτερο αυτό Πάσχα με τις εκκλησίες κλειστές, οι οποίοι φυσικά και δεν θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν σε καμμιά ανακοίνωση. Όσοι δηλαδή δακρύζουμε για τον Χριστό, νιώσαμε τώρα εντονότερα τι χάσαμε, τι αγαπούσαμε και τι μας λείπει. Όπως είχε πει σε ανύποπτη στιγμή στο κήρυγμα του πριν αρκετούς μήνες ο εφημέριος του ναού της Αγίας Φιλοθέης,  π. Αντώνιος Καλλιγέρης,  «ήρθε η ώρα να εκτεθούμε για την πίστη μας», ήτοι υπό τις παρούσες περιστάσεις, να μαρτυρούμε Χριστό σε φίλους και συγγενείς, να μην ντρεπόμαστε να αναρτούμε και στον ηλεκτρονικό μας τοίχο θρησκευτικές εικόνες, να διαλαλούμε  Χριστός Ανέστη και όχι απλά χρόνια πολλά κι επιτέλους να προσευχόμαστε φανερά και χωρίς δισταγμούς ακόμη και μέσα στο σπίτι μας. Ή μήπως είστε όλοι τόσο τυχεροί που στο σπίτι σας πιστεύουν όλοι στον ίδιο βαθμό και με τον ίδιο τρόπο ;

       Κάθε χρόνο τόσα χρόνια μετά το Χριστός Ανέστη και κατά τη διάρκεια της αναστάσιμης θείας λειτουργίας ακούγεται ο υπέροχος και άκρα φιλάνθρωπος κατηχητικός λόγος του Ιωάννη του Χρυσοστόμου, όπου καλεί όλους νηστεύσαντες και μη νηστεύσαντες στο ίδιο τραπέζι της πίστης. Ε να λοιπόν και μια φορά που εμείς οι νηστεύσαντες εκλήθημεν αναγκαστικώς στο τραπέζι των μη νηστευσάντων. Δεν θα αντιδράσουμε ούτε με θυμό ούτε με περιφρόνηση. Οφείλουμε να γιορτάσουμε μαζί τους μεταδίδοντας αγάπη, για να θυμηθούμε και τον αγαπημένο Άγιο Πορφύριο τον  Καυσοκαλυβίτη, ο οποίος μας διδάσκει πως πρέπει να γίνουμε ένα ακόμα και με αυτούς που κείνται μακράν της Εκκλησίας.

        Απ’ τα Χριστούγεννα είχα ξεκινήσει να μελετώ βυζαντινή ιστορία κι έτσι πλέον έμαθα καλά πως η ορθόδοξη βυζαντινή μας υπόσταση συχνά κλυδωνίστηκε από πολύ σοβαρότερες αιρέσεις, οι οποίες κράτησαν χρόνια πολλά και τραυμάτισαν το κράτος μας ηθικά και πρακτικά. Πολλές γενιές χάθηκαν μέσα στις έριδες αυτές χωρίς να δουν την τελική νίκη. Από μια άποψη ευτυχώς που εμείς ζούμε στην εποχή της ταχύτητας και τα εκκλησιαστικά  αυτά θέματα που ανέκυψαν θα αποκατασταθούν, ελπίζω, πολύ γρήγορα , διότι δεν έχουμε την πολυτέλεια νέων και μάλιστα ιερών διαιρέσεων. Την επόμενη μέρα την αποκάλυψε κιόλας  η κεφαλή της Ελλαδικής Εκκλησίας, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είτε διαφωνούσαμε μέχρι τότε μαζί του είτε όχι. Την μεγάλη αυτή Μεγάλη Παρασκευή μας είπε ευθέως το εξής (αντλώντας κι εκείνος από χωρίο του αρχαίου Ευαγγελίου για να μας μιλήσει  ολότελα επίκαιρα) : Τεκνία μου, παιδιά μου, δεν θα είμαι για πολύ καιρό μαζί σας, να αγαπάτε αλλήλους και να έχετε ενότητα. Πάνω  δηλαδή που ήμασταν έτοιμοι ξανά να τον κατακρίνουμε, λυγίσαμε αγαπητικώς και νοερά του ζητήσαμε μετάνοια για όποια σκέψη κάναμε εναντίον του τα τελευταία χρόνια. Η ενότητα της πίστεως μας είναι το παν. Μέσα σε τέτοια τρομοκρατία, αν οι ναοί ήταν ανοικτοί, πολύ πιθανόν να χωριζόμασταν σε γενναίους χριστιανούς που μεταλαμβάνουν και σε δειλούς χριστιανούς που απέχουν. Ο Χριστός που γνωρίζει τις καρδιές μας , αυτός και μόνο γνωρίζει ποιός είναι θερμός και ποιός ψυχρός.

         Για δε τις διώξεις κατά ιερέων και τις ποικίλες προσβολές κατά χριστιανών, επειδή αυτές δεν θα ξεχαστούν, καλούμε ευγενικά την κυβέρνηση να βάλει χαλινάρι στην  ενθουσιώδεις και μαχητικές αλλά πάντα μειοψηφικές και κυρίως διαδικτυακές νεοφιλελεύθερες συνιστώσες της, για να μην έχει την τύχη του άλλου που επίσης δεν ήλεγξε τις ασεβείς και απάτριδες  συνιστώσες του.

       Ζούμε μέρες βυζαντινές, με ηγεσίες που μπορεί να μην μας είναι απολύτως αρεστές αλλά είναι όντως μέρες βυζαντινές και κρίσιμες. Ως εκ τούτου, τρεις εμφαίνονται , όπως και τότε, οι επιλογές. Ή η οικογενειακή μας μόνωση ή το μοναστήρι ή πάνω στα τείχη για την ύστατη μάχη. Και οι τρεις είναι θεάρεστες.

Στάθης Κεφαλούρος
http://www.antibaro.gr/article/27009