Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

«Λόγος μίσους». Το βαρύ όπλο του συστήματος

Το σύστημα είναι αμείλικτο. Πρόσφατα έτυχε να δω στο διαδίκτυο το κείμενο που υπέγραφε ένα αριστεροειδές, το οποίο θρηνούσε διότι οι εφημερίδες και οι ιστοσελίδες έγραψαν για την επιτυχία της αθλήτριας του στίβου Βούλας Παπαχρήστου, που γύρισε από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου στο Πόρτλαντ των ΗΠΑ με χάλκινο μετάλλιο στο τριπλούν, χωρίς όμως να «θυμηθούν» το περιβόητο «ρατσιστικό» της σχόλιο στο twitter 4 χρόνια πριν. 
Το ιεροεξεταστικής έμπνευσης λιβελογράφημα ζητούσε η Παπαχρήστου να κάνει δήλωση ότι «αλλαξοπίστησε» (έτσι ακριβώς το έγραφε!) για να λάβει «συγχώρεση» (έτσι ακριβώς!) και να γίνει δεκτή στο αμόλυντο club των - κατά τα άλλα – «άθρησκων» ψευτοανθρωπιστών της αριστεράς. Τι κι αν η κοπέλα δεν έδωσε δικαιώματα από τότε και μένει προσηλωμένη στον αθλητισμό και στην οικογένειά της. Ο κανιβαλισμός τους δεν έχει ικανοποιηθεί.    
Το σύστημα κάνει το χαζό.
Κατά σύμπτωση, στο ίδιο Πόρτλαντ των ΗΠΑ, πρόσφατα ένας Αφροαμερικάνος πανεπιστημιακός καθηγητής ιστορίας, ονόματι James Harrison, σε ομιλία του σε φοιτητές είπε, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος χωρίς την …. «λευκότητα» (τους Λευκούς ανθρώπους, με άλλα λόγια).
Ουδείς έδειξε να στενοχωριέται για τα σχόλια του καθηγητή που δεν έγιναν βέβαια, σε κάποιο twitter, εν είδει αστείου, αλλά δημοσίως από επίσημο πρόσωπο σε εκπαιδευτικό ίδρυμα. Είναι ένα ακόμα περιστατικό το οποίο αποδεικνύει ότι ο «αντιρατσισμός» σε όλες τις δυτικές χώρες, είναι μία λέξη - έννοια καμουφλάζ πίσω από την οποία εξυπηρετείται η πολεμική κατά του Λευκού ανθρώπου. Σωρεία εγκλημάτων με ρατσιστικά κίνητρα στις ΗΠΑ από μαύρους αποκρύπτονται ή υποβαθμίζονται. Το ίδιο και στις ευρωπαϊκές χώρες από τριτοκοσμικούς (λαθρο)μετανάστες. Οι μαύροι πετάνε με τις κλωτσιές τους λευκούς από τη Ζιμπάμπουε, σκοτώνουν τους λευκούς στη Νότια Αφρική και κυκλοφορούν άνετα στα πανεπιστήμια (!) με μπλουζάκια που ζητούν την δολοφονία όλων των λευκών(φώτο)αρνούνται την ιθαγένεια σε μη-μαύρους στη Λιβερία, αλλά όχι, δεν κουνιέται (αντιρατσιστικό) φύλλο. Ακόμα και μεταξύ τους όταν σκοτώνονται και μισιούνται θανάσιμα, δεν θα ακούσεις την λέξη «ρατσισμός». Οι Λευκοί που θα τολμήσουν να εκφράσουν την δυσαρέσκειά τους επειδή δεν θέλουν γίνουν μειονότητα στις χώρες τους, είναι όλοι «ρατσιστές» και «ναζί». Όπου δείτε την λέξη «ρατσισμό», θα παρατηρήσετε ότι με αυτή ενοχοποιούνται - στοχοποιούνται μόνο Λευκοί.
Επιστρέφοντας στον. κ. καθηγητή, μιλώντας σε φοιτητές στο Community Collegeτου Πόρτλαντ, είπε:

«Φαντάσου όλους τους ανθρώπους να ζουν ειρηνικά. Ο John Lennon έγραψε αυτά τα λόγια το 1971, και η δική μου ερμηνεία είναι ότι λέει να φανταστούμε όλους τους ανθρώπους να ζουν μαζί ειρηνικά. Αυτός θα ήταν όχι απαραίτητα ένας τέλειος κόσμος, αλλά ένας καλός κόσμος και πώς μπορούμε να φτάσουμε σε αυτόν τον καλό κόσμο είναι η ερώτηση. Ένας κόσμος χωρίς συγκρούσεις και για μένα, η δική μου ερμηνεία αυτών των λέξεων είναι να υπήρχε ένας κόσμος για τις ΗΠΑ χωρίς Λευκότητα. . . από την άποψη της δομής της εξουσίας. Και έτσι το ερώτημα είναι: ποια είναι η Λευκότητα;»

Το σύστημα είναι πονηρό.
Σε όλες τις χώρες του δυτικού κόσμου, το σύστημα προβλέποντας τις αντιδράσεις που θα προέκυπταν από την εν εξελίξει αντικατάσταση του λευκού (γηγενούς στην Ευρώπη) πληθυσμού μέσω της μαζικής εισβολής αλλοφύλων, έσπευσε, με τις διάφορες κεντρο-δεξιο-αριστερές κυβερνήσεις του να θεσπίσει «αντιρατσιστικούς» νόμους ή νόμους «κατά του μίσους», τους οποίους θα κράδαινε σαν δαμόκλειο σπάθη επάνω από τα κεφάλια των «απίστων». Οι ηχηρές λέξεις είναι το ατού του συστήματος και λειτουργούν όχι βέβαια για να πολεμήσουν τον ρατσισμό ή το… μίσος, αλλά για φοβίσουν τους αντιρρησίες και να πάψουν εν τη γενέσει κάθε σκέψη αντίστασης. 

Το σύστημα είναι σε νευρικότητα.
Ήλπιζε ότι με τον τρόπο αυτό θα πετύχαινε να έχει καθολική κυριαρχία επάνω στους υπηκόους, αλλά κάποια σημάδια νευρικότητας που δείχνει τελευταία, μαρτυρούν τον φόβο του για την διαφαινόμενη αποτυχία του. Το σχέδιό του για καθολική φίμωση κάθε αντιλογίας στην επιχειρούμενη Γενοκτονία μέσω της ασταμάτητης λαθρομετανάστευσης με την χρήση νόμων περί "ρητορική μίσους" δεν δείχνει να αποδίδει. Πολλοί ήδη νιώθουν το βαρύ χέρι της «δημοκρατίας». Υποτίθεται ότι ζούμε σε «δημοκρατίες» που θεωρείται δεδομένη η «ελευθερία του λόγου», αλλά στην πραγματικότητα το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αυτή η «ελευθερία» εφαρμόζεται μόνο επί ορισμένων απόψεων και μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις. Εάν πεις τις «λάθος» λέξεις ή αν εκφράσεις τις «λάθος απόψεις», θα στιγματιστείς για «ρητορική μίσους» και ενδέχεται να χάσεις τη δουλειά σου, ενδέχεται το όνομά σου να διασυρθεί ή ενδέχεται να σου επιβληθεί κάποια χρηματική ποινή ή ακόμα και να καταλήξεις στη φυλακή.
Το σύστημα είναι υποκριτικό. 
Η αλήθεια είναι ότι οι νόμοι περί «ρητορικής μίσους» χρησιμοποιούνται συνήθως μόνο ως δικαιολογία για τη λογοκρισία των ατόμων που αντιτίθενται σε αυτό το νεοταξικό αντι-Λευκό κατεστημένο. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε να βάζουν ανθρώπους στη φυλακή για έκφραση λόγου μίσους, παρά το γεγονός ότι οι περισσότερες χώρες του δυτικού κόσμου έχουν το συνταγματικό δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου, τότε γιατί ποτέ δεν βλέπουμε κάποιον να του επιβάλλεται χρηματική ποινή ή να οδηγείται στη φυλακή επειδή είπε κάτι απεχθές για τους Λευκούς; Ο εβραϊκής καταγωγής καθηγητής του Χάρβαρντ, Noel Ignatiev είπε κάποτε: «Το κλειδί για την επίλυση των κοινωνικών προβλημάτων της εποχής μας είναι να καταργηθεί η λευκή φυλή» και «η προδοσία στην λευκή φυλή είναι η πίστη στην ανθρωπότητα». Ενώ ανοιχτά υποστηρίζει την Λευκή γενοκτονία, εξακολουθεί να επιτρέπεται να εργάζεται ως καθηγητής του Χάρβαρντ.
Είναι πιο εύκολο να δικαιολογήσεις τη λογοκρισία με το να την χαρακτηρίζεις δήθεν, «ρητορική μίσους». Στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο κανόνας στις αποκαλούμενες «free speech δημοκρατίες». Σε πολλές «ελεύθερες» χώρες η λογοκρισία είναι πολύ αυστηρή και η γραμμή μεταξύ ελευθερίας του λόγου και ρητορικής μίσους είναι πολύ θολή.

Το σύστημα παίζει τα ρέστα του.
Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι το περιστατικό της Κολωνίας, όπου ένας μεγάλος αριθμός γερμανίδων κακοποιήθηκε σεξουαλικά την παραμονή της Πρωτοχρονιάς από χιλιάδες τριτοκοσμικούς μετανάστες. Υπήρχε, φυσικά, αντίδραση από τον κόσμο και πολλοί εξέφρασαν δημόσια τη δυσαρέσκειά τους για την τρέχουσα πολιτική μετανάστευσης της Μέρκελ, με τις γυναίκες να θεωρούν ότι τα δικαιώματά τους παραβιάστηκαν και αγνοήθηκαν. Πώς το σύστημα στη Γερμανία ανταποκρίθηκε σε αυτές τις φωνές; Απλώς κολλώντας την ταμπέλα του «ρατσιστή» σε όποιον διαμαρτύρονταν και χαρακτηρίζοντας «ρητορική μίσους» τις ανησυχίες του, ενώ μετά το έργο συνέχισαν τα social media όπως το Facebook, το Google και το Twitter, που συνεργάστηκαν με τις γερμανικές αρχές στην λογοκρισία και τον έλεγχο του λόγου. Η δε αστυνομία (σκέψης) ήδη κάνει επισκέψεις σε σπίτια ανθρώπων που δεν θέλουν να δεχτουν παθητικά την γενοκτονία τους.

Το σύστημα αρχίζει να φοβάται.
Το περιστατικό της Κολωνίας δείχνει πόσο φοβάται το σύστημα την δύναμη που ορισμένες απόψεις και λέξεις μπορούν να μεταφέρουν αν εκφράζονται αρκετά συχνά.
Παρ’ όλες τις λυσσαλέες προσπάθειές για τον έλεγχο της έκφρασης και τον περιορισμό της ελευθερίας του λόγου με τους νόμους περί "ρητορικής μίσους", το σύστημα φοβάται τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που αυτοί οι νόμοι και οι μέθοδοι προκαλούν. Οι συνέπειες της αναγκαστικής πολιτικής τους άρχισαν να γίνονται φανερές σε όλους και όποια περιατέρω κατήχηση ή προπαγάνδα και αν εξαπολύσουν, πολύς κόσμος πλέον έχει αρχίσει να αντιδράει. Πατριωτικά και εθνικιστικά κόμματα βρίσκονται σε άνοδο σε σχεδόν όλες τις χώρες της Ευρώπης και περισσότεροι άνθρωποι σε γενικές γραμμές αρχίζουν να μιλούν και να αναλαμβάνουν δράση. Η Λευκή γενοκτονία και το να γίνουμε μειοψηφία στις χώρες μας δεν αποτελεί αποδεκτό μέλλον.
Οι λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν για να δικαιολογηθούν αυτές οι πολιτικές κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών έχουν αρχίσει να χάνουν την ισχύ τους. Λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν εκ του πονηρού, μόνο και μόνο για να δικαιολογηθεί ακόμα περισσότερη μετανάστευση, όπως η «ανοχή» και η «διαφορετικότητα», έχουν αρχίσει να ακούγονται σαν κλισέ στα αυτιά των ανθρώπων.
Όλο και λιγότεροι άνθρωποι φοβούνται μήπως τους κολλήσουν την ταμπέλα του «ρατσιστή», επειδή αρχίζουν να κατανοούν ότι με τον «αντι-ρατσισμό» θέλουν να φιμώσουν και να δαιμονοποιήσουν οποιονδήποτε ανησυχεί για αυτές τις πολιτικές γενονοκτονίας. Άλλωστε, κανείς δεν έχει κατηγορήσει ποτέ έναν Αφρικανό ως "ρατσιστή" επειδή δεν θέλει στην Αφρική να κυριαρχήσουν οι μη-Αφρικανοί ή έναν Γιαπωνέζο ως "ναζί" επειδή δεν θέλει στην Ιαπωνία να κυριαρχήσουν οι μη-Γαπωνέζοι.

Το σύστημα δεν θα πέσει μόνο του. 
Όσο πιο πολύ οι άνθρωποι τολμούν και μιλούν χωρίς φόβο, τόσο πιο δύσκολο θα είναι για αυτούς να επιβάλλουν την φίμωση. Όσο πιο πολλοί άνθρωποι τολμούν και μιλούν, τόσο πιο γρήγορα το σύστημά τους θα καταρρεύσει..  

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (με ολίγη έμπνευση από εδώ)

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΕΒΤΙΤΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ & ΠΑΠΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΣΕΡΒΩΝ ΤΗΣ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗΣ


Ο Επίσκοπος Ζαχουμίου & Ερζεγοβίνης π. Αθανάσιος Γιέβτιτς στα ερείπια του ορθόδοξου ναού του Μονστάρ που καταστράφηκε από βομβαρδισμούς το 1992.
ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΕΒΤΙΤΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ & ΠΑΠΙΚΩΝ
ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΣΕΡΒΩΝ ΤΗΣ ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗΣ
Επισκόπου Ερζεγοβίνης Αθανασίου Γιέβτιτς
28 Σεπτεμβρίου 1992
ΗΕΠΙΣΚΟΠΗ ΤΗΣ ΖΑΧΟΥΜΛΙΕ-ΕΡΖΕΓΟΒΙΝΗΣ υπάρχει, χωρίς διακοπή, από τον 13οαιώνα. Ο ποταμός Νέρετβα χωρίζει την Ερζεγοβίνη σε Ανα­τολική και Δυτική. Στην Ανατολική Ερζεγοβίνη οι ορθόδοξοι Σέρβοι αποτελούν το 85% του πληθυσμού, στην Δυτική το 10-15% και στα παράλια της Αδριατικής, γύρω από το Ντουμπρόβνικ, το 5-6%. Ο συνολικός σερβικός πληθυσμός της περιοχής είναι περί τις 75 με 80 χιλιάδες (η μικρή απόκλιση των αριθμών οφείλεται στον ακαθόριστο αριθμό αθέων ανάμεσα στους Σέρβους). Από τους υπολοίπους κατοίκους της Ερζεγοβίνης το μεγαλύτερο ποσοστό είναι Κροάτες, ενώ υπάρχουν και λίγοι Μουσουλμάνοι. Η έδρα της Επισκοπής βρίσκεται στην πρωτεύουσα της Ερζεγοβίνης, το Μόσταρ, όπου και στις δύο όχθες του ποταμού Νέρετβα, πριν τον εμφύλιο, ζούσαν 24 χιλιάδες Σέρβοι, 30 χιλιάδες Κροάτες και 32 χιλιάδες Μουσουλμάνοι. Οι περισσότεροι Σέρβοι κατοικούσαν στην ανατολική όχθη του Νέρετβα.
Όταν άρχισαν οι διαμάχες, τον Μάρτιο του 1992, οι Κροάτες άρχισαν να διώχνουν τον σέρβικο πληθυσμό στη δεξιά πλευρά του Νέρετβα και περικύκλωσαν τα στρατόπεδα του γιουγκοσλάβικου στρατού. Ο γιουγκοσλαβικός στρατός τότε βομβάρδισε το Μόσταρ, καθώς και άλλες περιοχές στις οποίες ήταν συγκεντρωμένος κροατικός πληθυσμός. Ο ίδιος στρατός, τον προηγού­μενο χρόνο, κατέλαβε τις γειτονικές ακτές γύρω από το Ντουμπρόβνικ, το οποίο και βομβάρδισε. Το Ντουμπρόβνικ βρίσκεται μέσα στα σύνορα της Κροατίας, όπως αυτά καθορίστηκαν από το κομμουνιστικό καθεστώς του Τίτο.
Στις19 Μαΐου 1992, ο γιουγκοσλαβικός στρατός αποσύρθηκε από τις κροατικές ακτές και την περιοχή της Ερζεγοβίνης, με εξαίρεση την συνο­ριακή περιοχή με το Μαυροβούνι που ονομάζεται Πρέβλακα. Αμέσως μετά, τόσο ο τακτικός στρατός της Δημοκρατίας της Κροατίας από τις ακτές της Αδριατικής, όσο και κροατικές ένοπλες ομάδες από τη Δυτική Ερζεγοβίνη (από οπού οι ίδιοι είχαν ήδη εκδιώξει όλους τους Σέρβους), επετέθησαν στη σερβική πλειοψηφία της Ανατολικής Ερζεγοβίνης και, από τις αρχές του Ιουνίου 1992 μέχρι σήμερα, έχουν καταλάβει το 1/4 του εδάφους της.
Οι περιοχές που κατέλαβαν είναι:όλο το Μόσταρ και από τις δύο πλευρές του Νέρετβα, καθώς και όλοι οι σέρβικοι καταυλισμοί στην κοιλάδα τού Νέρετβα (και από τις δύο πλευρές τού ποταμού), νότια και νοτιοανατολικά κατά μήκος τού ποταμού Bregava, η πύλη Stoca, τα περίχωρα της πόλεως Ljubinje, το 1/3 του Popovo Polje, η περιοχή τού Bobani και τα περίχωρα τού Τρέμπινιε, από όπου και το σφυροκοπούν άγρια. Στην περιοχή τού Τρέμπινιε ζουν περίπου22 χιλιάδεςκάτοικοι, από τους οποίους 1.800 είναι Μουσουλμάνοι, 1000 περίπου Κροάτες και οι υπόλοιποι Ορθόδοξοι Σέρβοι. Στην βορειοανατολική Ερζεγοβίνη εξακολουθούν μέχρι και σήμερα συγκρού­σεις μεταξύ ενόπλων Σέρβων και Μουσουλμάνων στα κεντρικά και πάνω μέρη τού Νέρετβα.
Σήμερα στην Επισκοπή μου έχουν καταστραφεί ολοσχερώς δεκαπέντε (15) εκκλησιαστικά κέντρα: 
  1. Mostarκαι περίχωρα: τρεις ενορίες, ο μεγάλος Καθρεδικός Ναός, το Επισκοπικό Κέντρο (ισοπεδώθηκαν στις 15 και 16 Ιουνίου 1992), τρεις μικρότερες εκκλησίες. Η πλειοψηφία των ορθοδόξων κατοίκων εγκατέλειψε την πόλη, μερικοί είναι φυλακισμένοι σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως και αρκετές χιλιάδες σκοτώθηκαν. Τα χωριά της δυτικής όχθης τού Neretva που καταστράφηκαν είναι: Rastani, Bogodo, Raska Gora, Dobric, Biograci Medjine, Vihovici, Slipcici, Bacevici με δύο εκκλησίες. 
  2. Duvno(Tomislavgrad) στη Δυτική Ερζεγοβίνη, μία ενορία με δύο εκκλησίες. Οι άνθρωποι είναι φυλακισμένοι σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως ή έχουν φύγει. 
  3. Konjicστη βόρεια καμπή τού Neretva (Σέρβοι 16%, Κροάτες 22%, οι υπόλοιποι Μουσουλμάνοι). Bradina και25 σερβικά χωριά(περίπου 3,5 χιλιά­δες Σέρβοι, μικρή κροατική μειονότητα και μουσουλμανική πλειοψηφία),ολοσχερώς καταστράφηκαν. Τα χωριά αυτά είναι: Brdjani, Zukici, Djepi (ή Cepi), Blacc, Vrdolje, Zagorice, Zivanje, Ljuta, Ovcari, Ribari, Sitnik, Donjc Selo, Gerici, Bjelovcani, Celebici, Pokojisle, Obri, Nevizdraci, Idbor, Ostrozac, Dobrigosce, Paprasko, Repovac, SHunje και Hondici. Στις25και26Μαΐου1992τρεις εκκλησίες καταστράφηκαν, περισσότεροι από 100 άνδρες, γυναίκες και παιδιά σκοτώθηκαν, περί τις τρεις χιλιάδες αρχικά φυλακίστηκαν σε ένα τούνελ τού τραίνου στο όρος Ivan και αργότερα μεταφέρθηκαν στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως Celebici, Butrovic Polje, Konjic και Ljuta (υπάρχει κατάλογος ονομάτων από τον Διεθνή Ερυθρό Σταυρό με 412 ονόματα αιχμαλώτων, που έλαβα τέλη Αυγούστου). Τα παραπάνω χωριά κάηκαν καιολοσχερώς καταστράφηκαν, οι γηραιότεροι Σέρβοι κάτοικοι θανατώθηκαν από τους Μουσουλμάνους, όπως μάθαμε πρό­σφατα αναφορικά με το χωριό Djepi (Cepi).
  4. BjeloPoljeπάνω από το Mostar με μία εκκλησία και τα κοντινά χωριά Potoci, Salakovac, Vrapcici κ.α., που κάηκαν πρόσφατα και μετάισοπεδώθη­καναπό μπουλντόζες των κροατικών δυνάμεων. Οι κάτοικοι τα εγκατέλειψαν.
  5. Blagajκαι τα 4 χωριά κάτω από το Mostar: Cnojnica, Buna, Hodbina, Pijesci,καταστράφηκαναπό τις κροατικές δυνάμεις, εγκαταλείφθηκαν από τους κατοίκους τους και είναι άγνωστη η τύχη της εκκλησίας.
  6. Το χωριόZitomislicκαι το 16ουαιώνος, βυζαντινής αρχιτεκτονικής, Μοναστήρικάηκαν ολοσχερώςκαικαταστράφηκαν. Οι κάτοικοι τα εγκατέλειψαν.
  7. Η πόληGapljinaκαι η εκκλησία τηςισοπεδώθηκαν, από τους κατοίκους άλλοι αιχμαλωτίσθηκαν και κλείστηκαν στους πρώην στρατώνες του Dretelj, και άλλοι έφυγαν.
  8. Τα αμιγή σερβικά χωριά Tasovcic, Klepci και Prebilovci στην ανατολική όχθη του ποταμού Neretva, νότια τού Mostar, καταστράφηκαν μαζί με 2 εκκλησίες, 30 άνδρες και γυναίκες σκοτώθηκαν, ενώ οι υπόλοιποι έφυγαν. Στις 7 και 8 Ιουνίου 1992 οι κροατικές δυνάμεις ανατίναξαν με εκρηκτικά όλα τα σπίτια, εκκλησίες και κοιμητήρια και στη συνέχεια ισοπέδωσαν την περιοχή με μπουλντόζες.Τα οστά 2000 σχεδόν Σέρβων νεομαρτύρων από τη γενοκτονία των ετών 1941-1945, που βρήκαν σε μία από τις εκκλησίες, τα έκαψαν και σκόρπισαν τη στάχτη στο χώμα.
  9. Η πόληMetkovicκαι η παλαιά κωμόπολη Gabela με 2 εκκλησίες που καταστράφηκαν και άλλες 2 που δεν ξέρουμε τι απέγιναν. Από τους κατοί­κους, άλλοι αιχμαλωτίσθηκαν σε στρατόπεδα συγκεντρώσεως και άλλοι έ­φυγαν.
  10. Η πόληStοlakκαι τα εξής 10 τριγύρω χωριά: Dracevo, Recice, Burmazi, Paprati, Oplicici, Osanici, Donji και Cornji Poplat, Pljesevac, Prenj,καταστράφηκανκαι κάηκαν κατά ένα μέρος τους. Οι Σέρβοι κάτοικοι διώχθηκαν και σε 4 εκκλησίες προκλήθηκαν σοβαρές ζημιές.
  11. ΤοCornjeHrasnoκαι τα εξής 3 χωριά στο Κάτω Popovo Polje: Cavas, Dvrsnica, Orasje καταλήφθηκαν και κάηκαν από τον κροατικό στρατό. Οι κάτοικοι έφυγαν και δεν γνωρίζουμε ακόμη τι απέγινε η εκκλησία.
  12. Το 15ουαιώνος μοναστήριZavala, με βυζαντινή άρχιτεκτονική και τοιχογραφίες fresco, το χωριό Zavala και τα τριγύρω χωριά: Cvaljina, Orahov Do κ.α. υπέστησαν σοβαρότατες ζημιές από τους κροατικούςόλμους. Όταν καταλήφθηκαν από τους Κροάτες αρκετοί άνθρωποι σκοτώθηκαν, ενώ οι υπόλοιποι αναγκάσθηκαν να φύγουν.
  13. Στην περιοχή του οροπεδίου Bohani, τα εξής 16 αμιγή σερβορθόδοξα χωριά: Colubinac, Belenici, Kijev Do, Corogaze, Dobromiri, Pozarno, Baljivac, Rapti, Scenica, Suse, Misite, Copice, Podosoje, Slivnica και Lopocκαταστρά­φηκαν ολοσχερώς. Τα σπίτια κατεδαφίστηκαν και3 εκκλησίες ισοπεδώθηκαν.
  14. Τα χωριάZaplanik,Ivanjica,Zaculaκαθώς και τα ακόλουθα, αποκλειστικά σερβικά χωριά του δάσους του Trebinje: Kaladjurdjevici, Slavogoblici, Vukovici, Nevada, Οrah, οι 2 εκκλησίες τού Zaplanik και του Zacula, κάηκαν και ισοπεδώθηκαν από μπουλντόζες των κροατικών δυνάμεων. Ταυτόχρονα οι Κροάτες εκτόξευαν πυραύλους εναντίον των σερβικών χωριών: Velicane, Dracevo, Drijenjani, Tulje, Zakovo, Dohromani, Mrkonjici, Police, Sedlari, Crinljani, Diklici, Jasenica Lug, Hum, Cerovac, Mesari, Staro Slano, στο Ροpovo Polje από τα οποία ο άμαχος πληθυσμός έχει αναγκασθεί να φύγει, ενώ έχουμε και περιστατικά τραυματισμών.
  15. ΣτοDubrovnikστο κέντρο της παλαιάς πόλεως κατεδαφίστηκαν η παλαιά ορθόδοξη εκκλησία και 2 εκκλησιαστικά κτίρια, ενώ οι4.000 Σέρβοιπου έμεναν εκεί αναγκάστηκαν να φύγουν.
Είναι αλήθεια ότι οι Σέρβοι της Ερζεγοβίνης δεν καταδίωξαν τους Κροάτες που ζούσαν στις περιοχές τους και επί πλέον ότι όλες οι Ρωμαιοκαθολικές εκκλησίες σε σερβικό έδαφος βρίσκονται στις θέσεις τους. 
Οι σχέσεις μεταξύ των Σέρβων και των Μουσουλμάνων, στα χωριά γύρω στο Nevesina και το Catsko στη βόρεια Ερζεγοβίνη καθώς και στις περιοχές τού άνω Nevetva, δεν είναι καλές,εξ αιτίας των αιφνιδιαστικών τρομοκρατι­κών επιθέσεων των Μουσουλμάνων και των τρομερών σφαγών που διέπραξαν στους σερβικούς πληθυσμούςτων εξής χωριών: Podvelezje πάνω από το Mostar, Zaborani του Neresinje, Izgori πάνω από το Catsko. Αυτές οι σφαγές προκάλεσαν την εκδίκηση των Σέρβων και την εκδίωξη των μουσουλμανικών πληθυσμών. Η πλειοψηφία των μουσουλμανικών τζαμιών βρίσκονται ακόμα στη θέση τους, ενώ μερικά έχουν υποστεί ζημιές από σφαίρες και μερικά άλλα έχουν κατεδαφιστεί.
Ακολουθεί η περιγραφή της καταστάσεως στην οποία βρίσκονται οι Σέρβοι αιχμάλωτοι στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως των Κροατών και των Μουσουλμάνων στην Ερζεγοβίνη.
Σέρβοι αιχμάλωτοι δεν υπήρξαν μόνο στρατιώτες, αλλάακόμη και γυναί­κες και παιδιά και ανάπηροι, που κλείστηκαν σε αρκετά στρατόπεδα συγκε­ντρώσεως και φυλακές: στο Dretelj κοντά στην Caplina, στην Celovina κοντά στο Mostar, στο Ljubuski, στο Butrovic Polje που βρίσκεται ανάμεσα στη λίμνη Jahlanica και στο Prozor. Οι Κροάτες και οι Μουσουλμάνοι ίδρυσαν από κοινού αυτά τα στρατόπεδα για τους Σέρβους στο Celebici, στο Konjic (Αθλητικό Κέντρο), στη Ljuta και στη Bradina (έχουμε στη διάθεσή μας έναν κατάλογο του Διεθνούς Ερυθρού Σταυρού με ονόματα 412 Σέρβων που κρατήθηκαν αιχμάλωτοι στο Celebici και στο Konjic).
Μερικοί από τους αιχμαλώτους Σέρβους, άνδρες και γυναίκες, κατάφεραν να διαφύγουν από τα πιο πάνω στρατόπεδα (είτε με τη μέθοδο της ανταλλαγής αιχμαλώτων είτε καταβάλλοντας υψηλά λύτρα σε γερμανικά μάρκα) και μας αφηγήθηκαν ύστερα ταφρικιαστικά βασανιστήριακαι τις αγριότητες που υπέστησαν. Έχουμε στην κατοχή μας την αναφορά και την επίσημη βεβαίωση της ΣερβίδαςOlgaDrasko(γεννημένης το 1956) από το Tasovcici κοντά στην Caplinja, πτυχιούχου μικροβιολόγου, η οποίακρατήθηκε για τέσσερεις μήνες(από 5 Μαΐου μέχρι 18 Αυγούστου 1992) στο στρατόπεδο συγκεντρώσεως του Dretelj. Έχουμε επίσης στην κατοχή μας την ένορκη βεβαίωση του αυτόπτη μάρτυρα Stevan Antic, Σέρβου από το Konjic γεν­νημένου το 1903, ο οποίος κρατήθηκε στη φυλακή του Ljubuski 122 ημέρες (από 19 Απριλίου μέχρι 18 Αυγούστου 1992).
Έχουμε ακόμη λάβει τις προφορικές αναφορές τού αυτόπτη μάρτυρα Τσιόρτζιο Σέτσεζ από το Konjic (γεννημένου το 1967), ο οποίος κρατήθηκε 10 μέρες στο στρατόπεδο συγκεντρώσεως Celebici και κατόπιν 4 μήνες σε απομόνωση στο Konjic, από όπου αφέθηκε ελεύθερος αρχές Αυγούστου του 1992 με τη βοήθεια Κροατών φίλων και γερμανικών μάρκων.
Οι αυτόπτες μάρτυρες σε όλες τους τις αναφορές μιλούν γιασωματικούς βασανισμούςαυτών των ίδιων όσο και όλων των Σέρβων αιχμαλώτων. Ο Stevo Antic έχασε 23 κιλά βάρους μέσα σε τρεις μήνες και τώρα έχεισπασμέ­να τα οστάτης δεξιάς του πλευράς καθώς επίσηςουλές και διαστρέμματα σε όλο του το κορμί. Η δρ. Olga Drasco μιλάει για τις γυναίκες πουβασανίστη­καν και βιάστηκαν κατ’ επανάληψη, όπως η Andja Vojinovic, η Vera Brstina, η Jelena Mrstic και άλλες.Έμπηξαν καρφιά και καρφίτσες κάτω από τα νύχια τηςOlgaκαι με μαχαίρι χαράκωσαν κατ’ έπανάληψη το πρόσωπό της και τους μαστούς της. Μπροστά στα μάτια της χτύπησαν με ρόπαλα τον Rade Bulot από το Prebilovci, τον Dragan Rudan από το Stolac, τον Srecko Maric από το Klepci και τον Bozo Balaban από το Mostar, ο οποίοςπέθανε από τα χτυπήματα, καθώς και άλλους.
Ο Stevan Antic, που τον χτυπούσαν κάθε μέρα,ταπεινώθηκε εκ προθέσεως σαν άντρας, σαν Σέρβος και σαν Ορθόδοξος από τους Ρωμαιοκαθολικούς Κροάτες και τους Μουσουλμάνους τού Ισλάμ. Υπάρχουν πολλά παραδείγ­ματαομαδικών βιασμών Σέρβων, παιδιών, γυναικών και ηλικιωμένων καθώς επίσης και παραδείγματα απάνθρωπων σεξουαλικών εξευτελισμών και τα­πεινώσεων που επιβλήθηκαν με την βία. 
Πολλές είναι οι αναφορές για θανάτους και αυτοκτονίες Σέρβων αιχμαλώ­των που υπήρξαν απόρροια αυτής της κτηνωδίας.Είναι ιδιαίτερα γνωστό ότι στα στρατιωτικά στρατόπεδα οι Κροάτες και οι Μουσουλμάνοι στρατιώτες από κοινού παίρνουν Σερβίδες γυναίκες και παιδιά και τα χρησιμοποιούν για κτηνώδεις ασέλγειες(π.χ. στο Mostar, στο Konjic, στο Ravno-Popovo Polje).
Η στάση των Ρωμαιοκαθολικών Κροατών και των εξτρεμιστών Μου­σουλμάνων απέναντι στις εκκλησίες, στα μοναστήρια, στα κοιμητήρια και στους άλλους ιερούς σερβικούς τόπους είναιστάση βαρβάρων που προσβάλλει τα ορθόδοξα θρησκευτικά συναισθήματα και την ανθρώπινη συνείδηση.
Στο Konjic, όπως μας είπαν πρόσφυγες αυτόπτες μάρτυρες που διέφυγαν, η Ορθόδοξη Εκκλησία μας μετατράπηκε σε δημόσιο αποχωρητήριο.Σε άλλους τόπους, όπως στην Bradina,οι αιχμαλωτισμένοι Σέρβοι ορθόδοξοι υποχρεώθηκαν από τους Μουσουλμάνους να βγάλουν τα ρούχα τους και μέσα στον κήπο της Σέρβικης Ορθόδοξης Εκκλησίας να ταπεινωθούν και να ασκήσουν τις μουσουλμανικές θρησκευτικές πρακτικές.ΣτοTrnovoοι φανα­τικοί μουσουλμάνοι χόρευαν σαν δερβίσηδες ενώ ταυτόχρονα κατεδάφιζαν την Ορθόδοξη εκκλησία, υμνώντας τον Αλλάχ. 


Από το περιοδικό «ΣΥΝΑΞΗ» ΟΚΤ.-ΔΕΚ 1992 ΤΕΥΧΟΣ 44
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ:
Ἀντιαιρετικὸν Ἐγκόλπιον      www.egolpion.com
10  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ  2012 


Read more:http://www.egolpion.com/herjegovine_1992.el.aspx#ixzz45PW8tRa8

Ο ρόλος της «Αριστεράς» στο «μεταναστευτικό» και η χυδαία αντιμετώπιση του Ελληνικού Λαού

Είναι να οργίζεται κανείς με τον βρώμικο ρόλο της «Αριστεράς» μας «Ριζοσπαστικής» (βλ. ΛΑΕ) αλλά πλέον και της «Κομμουνιστικής» (βλ.ΚΚΕ, ΚΚΕ-μλ..) σε σχέση με το μεταναστευτικό ζήτημα.
Την ώρα δηλαδή που ο απελπισμένος Λαός μας πένεται και χιλιάδες Έλληνες κινδυνεύουν από άμεση ένδεια (κόκκινα δάνεια-συντάξεις πείνας-απληρωσιά και ανεργία) και η Νεολαία μας έχει χάσει κάθε ελπίδα για ένα υγιές μέλλον με δουλειά και οικογένεια…την ίδια ώρα αυτά τα πολιτικά και κοινωνικά αθύρματα ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΠΟΛΥΣΕΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ για να αποκλείσουν κάθε δικαιολογημένη αντίδραση του λαού, με βάση βέβαια τις εντολές της Υ/Ε και του…Σόρος.Εκμεταλλεύονται δηλαδή ξεδιάντροπα όλοι αυτοί οι πολιτικοί τυχοδιώκτες τον ανθρωπισμό του λαού μας, όταν βέβαια ήταν η Υ/Ε που δημιούργησε με τους πολέμους της την προσφυγιά, και όταν τα παγκοσμιοποιητικά «αριστερά» παράσιτα που τους υποστήριζαν (άμεσα ή έμμεσα, με τις «ίσες αποστάσεις» που κρατούσαν) δεν είχαν  καμιά ανθρωπιά.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ
Και όλα αυτά τη στιγμή που ένα τεράστιο κύκλωμα ΜΚΟ, Κράτους, ΕΕ χρηματοδοτεί με δισεκατομμύρια «ευρωδολλάρια» την παραμονή τους (προσωρινή ή μόνιμη) στα πλαίσια της μετατροπής της χώρας μας σε αποθήκη και κέντρο διαλογής φτηνών εργατών! [Ανακοίνωση ΜΕΚΕΑ: Όχι στη μετατροπή της Ελλάδας σε αποθήκη μεταναστών και διαμετακομιστικό κέντρο]
Η τέτοια στάση της «Αριστεράς» παίρνει πλέον τέτοιες διαστάσεις που προβληματίζει ακόμα και τον πιο καλόπιστο αριστερό και προοδευτικό άνθρωπο!
Παραβλέπουμε το γεγονός της ταξικής, κοινωνικής και πολιτικής προέλευσης πολλών προσφύγων και μεταναστών (μορφωμένοι μεσοαστοί όπως παραδέχτηκε επισήμως ο Τσίπρας, δυτικόφιλοι αντίπαλοι των εθνικοαπελευθερωτικών καθεστώτων, διακινητές και έμποροι λευκής σαρκός, τζιχαντιστές κλπ.) και δεχόμαστε ότι όλοι είναι πρόσφυγες πολέμου και οικονομικοί μετανάστες που έχουν άμεση ανάγκη επιβίωσης…
Και ρωτάμε:
Ποια είναι η δικαιολογία της «Αριστεράς» μας για την εξόφθαλμα επιλεκτική της στάση σε σχέση με τους Έλληνες και το δικό τους κοινωνικό τους δράμα;
ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ λένε….
Ας τα πάρουμε ένα-ένα και ας ξεκινήσουμε από την ΑΝΘΡΩΠΙΑ τους
Δείτε λοιπόν τι έλεγαν για την ανθρωπιά που τώρα επικαλούνται όταν το αντίστοιχο και πολλές φορές, χειρότερο δράμα, αφορούσε τους συμπατριώτες τους Έλληνες !!!
Και μόνο ο τίτλος του άρθρου «H ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ» ενός «κίμπι», στην ιστοσελίδα της ΛΑΕ/Λαφαζάνη «iskra» τα λέει όλα: Γράφει λοιπόν ο «KIMΠΙ»:
«Ο άνθρωπος δεν μπορεί να είναι φιλάνθρωπος. Μπορεί να είναι φιλόζωος ή ζωόφιλος…
Πριν γίνουμε «φιλάνθρωποι», έχουμε αποδεχθεί το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι είναι κατώτεροι από μας.
Σιχαίνομαι τη φιλανθρωπία…η οργανωμένη βιομηχανία φιλανθρωπίας, στην οποία συνωθούνται θύτες και θύματα, μου είναι απεχθής…. Είναι μια κολοσσιαία απάτη».
Τώρα βέβαια που το δράμα δεν αφορά Έλληνες αλλά «πρόσφυγες και μετανάστες» εκβιάζουν συναισθηματικά και ηθικά τον χειμαζόμενο λαό μας, με δημόσιες «εκστρατείες αλληλεγγύης», προκειμένου να δώσει και το παντελόνι του στον πρόσφυγα.
Τώρα η φιλανθρωπία είναι θεμιτή και υποχρεωτική για τους απελπισμένους Έλληνες (αλλιώς είσαι ρατσιστής…) Το λέει ο Λαφαζάνης και οι βολεμένοι αστοί της «Ριζοσπαστικής Αριστεράς»…
ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ
Ας πάμε τώρα στο επιχείρημα περί ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΥ
Προσέξτε τις θέσεις του Νόαμ Τσόμσκυ -τις οποίες αναπαρήγαγαν σε άρθρο τους οι ίδιοι «ριζοσπάστες αριστεροί» της ιστοσελίδας «ISKRA»-για τους ‘Ελληνες που θα μεταναστεύσουν λόγω κρίσης…
«Ίσως και ένα εκατομμύριο Έλληνες εργάτες θα αναγκαστούν να πάνε στη Γερμανία και σε άλλες χώρες και θα συμβάλουν στην πτώση των μισθών πανευρωπαϊκά. Είναι ένας ταξικός πόλεμος ενάντια στους εργαζόμενους της Ευρώπης.»
Μάλιστα! Δηλαδή η μετανάστευση των Ελλήνων…συνιστά «Ταξικό πόλεμο» ενάντια στους εργαζόμενους της Ευρώπης και πτώση των μισθών πανευρωπαϊκά αλλά το άνοιγμα των συνόρων για τους ξένους μετανάστες… αποτελεί «Διεθνιστικό καθήκον» και υποχρέωση (!!!)
ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ ή ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ με χορηγία ΣΟΡΟΣ ;
Ιδού η απορία μας κύριοι της…Λαϊκής Ενότητας.
Και βέβαια δεν έχουμε πλέον αυταπάτες. Οι «φοβεροί και τρομεροί διεθνιστές» της ΛΑΕ και οι υπόλοιποι της «Παγκοσμιοποιητικής Αριστεράς» γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι αυτή τη στιγμή διεξάγεται ανελέητος «ταξικός πόλεμος» από πλευράς της Υπερεθνικής Ελίτ απέναντι στους λαούς της Ευρώπης; Τι άλλο δηλαδή είναι τα Μνημόνια στην Ελλάδα, η ΟΝΕ και οι Συνθήκες της ΕΕ, η Διατλαντική Συμφωνία (TTIP);
Όμως μέρος του ταξικού πολέμου είναι και η εισαγωγή εκατομμυρίων εργατών (όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο Τσόμσκι ) οι οποίοι εν προκειμένω συνήθως όχι μόνον δεν έχουν ίχνος «ταξικής συνείδησης» (με τη μαρξιστική έννοια, αφού δεν είναι καν εργάτες) αλλά ακόμα και η πολιτική τους συνείδηση είναι αμφίβολης ποιότητας, αφού προέρχονται συχνά από ανορθολογικές (και διαφορετικές μάλιστα μεταξύ τους ) κουλτούρες, θρησκείες κλπ! Αυτοί θα διεξάγουν ταξικό αγώνα;
Έτσι, το σύνθημα “ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ” μέσα στην καπιταλιστική Παγκοσμιοποίηση, αν δεν είναι εντελώς επικίνδυνο για τους λαούς, συνιστά απάτη και τίποτα λιγότερο.
Διότι τα ανοιχτά σύνορα στα πλαίσια της Παγκοσμιοποιημένης καπιταλιστικής αγοράς, ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ  ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ.. ΣΟΡΟΣ καθώς και των προστατευόμενών του (τύπου «Βαρουφάκη»)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ που σήμερα υποφέρουν από τις συνέπειες της Παγκοσμιοποίησης.
ΣΥΝΕΠΩΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΑΦΕΛΕΙΑ ΗΛΙΘΙΩΝ ΕΙΤΕ ΚΟΙΝΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ…
Και επειδή όπως προείπαμε οι ηγεσίες της ΛΑΕ/ΑΝΤΑΡΣΥΑ/ΚΚΕ δεν είναι ούτε αφελείς ούτε ηλίθιοι…απλά συνεργούν σε αυτήν την εξαπάτηση.
Και βέβαια σε καμία περίπτωση οι απόψεις του Νοάμ Τσόμσκυ (του οποίου ο ρόλος ως απολογητή της Νέας Διεθνούς Τάξης και της ΕΕ είναι γνωστός) για τους Έλληνες μετανάστες που αναπαράγουν οι ριζοσπάστες της ΛΑΕ, δεν είναι ρατσιστικές…Ρατσιστικές είναι μόνο οι απόψεις της πλειοψηφίας του Ελληνικού Λαού που αυτή τη στιγμή θυματοποιείται ακόμη περισσότερο και εκβιάζεται προς χάρη της μεγάλης ευκαιρίας για μπίζνες Φιλανθρωπίας, στην οποία έμμεσα ή άμεσα συμμετέχει και η «Αριστερά» αυτή…
ΗΘΙΚΑ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ
Και βέβαια όλοι αυτοί οι βολεμένοι στα κομματικά-συνδικαλιστικά και άλλου τύπου γραφεία μικροαστοί, είναι ηθικά συνυπεύθυνοι στο έγκλημα ΚΑΙ κατά των ίδιων των μεταναστών διότι σε τελική ανάλυση με τις θέσεις τους και με το να φωνάζουν για ανοιχτά σύνορα συμβάλλουν στους χιλιάδες πνιγμούς.
Μήπως θα είχαμε ποτέ τόσους πνιγμένους αν ελέγχαμε τα σύνορα μας και επαναπροωθούσαμε χιλιάδες μετανάστες και πρόσφυγες, οπότε και δεν θα είχαν έτσι κίνητρο να περάσουν στην Ελλάδα;
Ή μήπως πιστεύει και ο Ερντογάν στα ανοικτά σύνορα κύριοι της «Αριστεράς»;
ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ
ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΛΟΥΜΕ
Η στάση τους είναι προδοτική, όχι μόνο στο ζήτημα της εθνικής μας κυριαρχίας (έλεγχος συνόρων κλπ), ΑΛΛΑ και εν επεκτάσει, στο ταξικό-κοινωνικό επίπεδο.
Γιατί ενώ ξεπούλησαν για ένα μπουκάλι τσίπουρο -από το οινοποιείο του Μπούτα- τον αγώνα των αγροτών, τώρα ετοιμάζονται -με αφορμή τα νομοσχέδια της καταστροφής μας- για τη νέα επαναστατική 48ωρη «ταξική» ντουφεκιά, πουλώντας και μούρη στην απεργία.
Τέλος -μιας και αναφερθήκαμε στην επόμενη απεργία, που πρέπει βέβαια να πάρει χαρακτήρα ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ– αφιερώνουμε σε ολόκληρη την Παγκοσμιοποιητική Αριστερά που ενίοτε το παίζει και «Μαρξιστική», το παρακάτω απόσπασμα από συνέντευξη του Μαρξ στην εφημερίδα New York World, που αφορά στον τρόπο που αντιμετώπιζε εκείνη την εποχή το εργατικό κίνημα την εισαγωγή ξένων εργατών:
«Παλιότερα, όταν ξεκινούσε μια απεργία σε μια χώρα, κατανικιούνταν με την εισαγωγή εργατών από μιαν άλλη. Η Διεθνής σχεδόν έβαλε τέλος σε όλα αυτά. Λαβαίνει πληροφορίες για τη σχεδιαζόμενη απεργία και διαδίδει αυτές τις πληροφορίες στα μέλη της, τα οποία αμέσως γνωρίζουν ότι γι’ αυτά το μέρος όπου διεξάγεται ο αγώνας θα πρέπει να είναι απαγορευμένη ζώνη. Έτσι λοιπόν τα αφεντικά θα πρέπει να τα βγάλουν πέρα μόνο με τους δικούς τους εργάτες…»
Προφανώς η «Αριστερά» μας φροντίζει να μην αφήσει τα αφεντικά (της;) μόνα τους απέναντι στους ντόπιους Ευρωπαίους εργάτες. Άλλωστε στην Ελλάδα το φρόντισε και με το παραπάνω (βλ. Οικοδομή, Κλωστοϋφαντουργία, Ναυτιλία). Τώρα απλά το φροντίζει και για την υπόλοιπη Ευρώπη. Αμφιβάλλει κανείς; Μάλλον όχι.
Ας μην ζητούν όμως και τα ρέστα από τον άνεργο οικοδόμο που κοιμάται στις σπηλιές του Φιλοπάππου καλώντας τον να δείξει διεθνιστική αλληλεγγύη για άλλη μια φορά. Πάει πολύ !
Υ.Γ. Ενδεικτικά της εσκεμμένης σύγχυσης που καλλιεργεί η «Αριστερά» είναι άρθρα που έχουν δει, μάλιστα μετά δαφνών και επαίνων, το φως της δημοσιότητας και αναπαράγονται τάχιστα από τα «εναλλακτικά μέσα», για τους Έλληνες πρόσφυγες που «βρήκαν άσυλο στη Συρία»[βλ. εδώ κι εδώ]. Δεν θα παραξενευτούμε για το επίπεδο «διανόησης» με το οποίο καθοδηγούν το λαό οι «αριστεροί» μας… Και αυτό γιατί βέβαια τέτοιες «αναλύσεις» της πλάκας παραβλέπουν το γεγονός ότι συγκρίνουν γεγονότα που έλαβαν χώρα σε συγκεκριμένο χρόνο και τόπο, που καμία σχέση δεν έχουν με τις μαζικές μεταναστεύσεις της εποχής της Παγκοσμιοποίησης, και λόγω των πολέμων της Υπερεθνικής Ελίτ, οι οποίες σήμερα έχουν πάρει την τρομερή μορφή που βλέπουμε ύστερα από το έγκλημα στη Συρία και το ανοιχτό κάλεσμα της Μέρκελ για 1,5 εκ. πρόσφυγες… Ενώ ξεχνούν ότι αυτές οι μετακινήσεις έγιναν ύστερα συνήθως από ελεγχόμενες συμφωνίες ανταλλαγών πληθυσμών και δεν έχουν βέβαια σχέση με το καθεστώς των «ανοιχτών συνόρων» εντός της καπιταλιστικής Παγκοσμιοποίησης, για τα οποία σκούζουν οι «Αριστεροί» μας μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ. Και φυσικά αυτές οι μετακινήσεις προσφύγων στη Συρία έγιναν με εντολή της Γαλλικής ελίτ, αφού η Συρία ήταν αποικία της, και ο Συριακός λαός (όπως και σήμερα ο ελληνικός) ουδέποτε ρωτήθηκε γι’αυτές.! Αυτό το θεωρούν ως «παράδειγμα» ώστε να φιλοξενήσει ο ελληνικός λαός τους πρόσφυγες και μετανάστες, και μάλιστα να δώσει και το φαΐ του γι’αυτούς, όπως θέλει ο «ανθρωπισμός της εξαθλίωσης» που πουλάει η «Αριστερά» μας; Και αλήθεια, πού είναι η καταδίκη της Υ/Ε και του ΝΑΤΟ που ξεκίνησαν τους πολέμους και τον ξεριζωμό της προσφυγιάς στη Λιβύη, Συρία κλπ.; Αλλά αυτό που ακούμε είναι ότι οι “αριστεροί” μας θα «βολέψουν» το επαναστατικό τους καθήκον με γενικόλογα «αντιπολεμικά συλλαλητήρια», όπου βέβαια θα φροντίσουν να κατανέμουν ευθύνες και στην…«ιμπεριαλιστική» Ρωσία για την προσφυγιά, ακριβώς παπαγαλίζοντας την επίσημη θέση της Υ/Ε, ότι για την προσφυγιά κυρίως ευθύνεται η Ρωσία, με τους βομβαρδισμούς που έκανε, ύστερα από κάλεσμα της νόμιμης κυβέρνησης της Συρίας (και που ακόμα και το ΝΑΤΟ παραδέχτηκε ότι ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένοι και ακριβείς..)… Αλλά από ξετσιπωσιά, υπάρχει περίσσεια.

Σπύρος Λούης
http://www.antipagkosmiopoihsh.gr/2016/03/10/o-rolos-tis-aristeras-sto-metanasteftiko-ke-i-chidea-antimetopisi-tou-ellinikou-laou/