Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Πειραιώς κατά Καστανίδη: Το Εβραιοαμερικανικό λόμπι αυτά σας ζήτησε;






ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/03/blog-post_1719.html#ixzz1G466eXTP
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ περνάει στην αντεπίθεση με νέα δήλωση, για την κριτική που δέχθηκε το ανακοινωθέν της Μητροπόλεως Πειραιώς σχετικά με τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Καστανίδη.





Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ στις δηλώσεις του, μεταξύ άλλων αναφέρει: “Το να χρησιμοποιείται βέβαια ο Ν. Καζαντζάκης για να υποστηρίξει ένα προδήλως φασιστικό νομοσχέδιο δια του οποίου επιβάλλεται φασιστική λογοκρισία και ποινικοποιείται η ελευθερία τής εκφράσεως αποτελεί πρωτοτυπία πού δεν έχει προηγούμενο.”





Διαβάστε το πλήρες κείμενο του Μητροπολίτη Πειραιώς:





Στό ἀνακοινωθέν τῆς 2ᾳς Μαρτίου 2011 πού ἔτυχε σκληρῆς κριτικῆς καί εἰρωνικοῦ σχολιασμοῦ ἀπό τούς κατεγνωσμένους διατάκτες καί ὑπεργολάβους τοῦ ἔντυπου καί ἠλεκτρονικοῦ τύπου τοῦ διεθνιστικοῦ σιωνιστικοῦ λόμπυ, ἀναφέρθηκα σέ μία μόνο πτυχή τοῦ φασιστικῆς ἐμπνεύσεως νομοσχεδίου Καστανίδη γιά τήν «καταπολέμηση ὁρισμένων μορφῶν ρατσισμοῦ καί ξενοφοβίας μέσῳ τοῦ ποινικοῦ δικαίου» πού ἀφορᾶ στήν γιά πρώτη φορά θεσμοθέτηση ἀπό τήν Ἑλληνική ἔννομη τάξη τῆς ἀντιθέου καί αὐθαίρετης ἀλλαγῆς τῆς ἀνθρώπινης ὀντολογίας μέ τήν πρόβλεψη καί ἑτέρου γενετησίου, στό ἀνθρώπινο εἶδος, προσανατολισμοῦ πέραν τοῦ κατά φύσιν ὑπάρχοντος.





Τό ὁλοκληρωτικῆς ὅμως ἐμπνεύσεως τερατούργημα ἐνοχοποιεῖται περαιτέρω γιά ποινικές διατάξεις ἐντελῶς ἀόριστες κατά παράβαση τοῦ ἄρθρου 14 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος καί τοῦ ἄρθρου 10 τῆς Εὐρωπαϊκῆς Σύμβασης τῶν Δικαιωμάτων τοῦ ἄνθρώπου γιά τήν ἐλευθερία τῆς ἔκφρασης.





Καταστρατηγοῦνται ἀκόμη μέ αὐτό, τό ἄρθρο 7 τοῦ Συντάγματος καί τό ἄρθρο 7 τῆς Εὐρωπαϊκῆς Συμβάσεως τῶν Δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου, πού κατοχυρώνουν τήν ἀρχή ὅτι ὁ ποινικός νόμος πρέπει νά εἶναι σαφής καί ὁρισμένος.





Παραβιάζεται ἀκόμη τό ἄρθρο 16 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος πού προστατεύει τήν ἐλευθερία τῆς τέχνης, τῆς ἐπιστήμης καί τῆς ἔρευνας.





Ὁ ἐντελῶς ἀσαφής ὅρος «ἐχθροπάθεια» πού καθιερώνεται μέ τό ἄρθρο 3 τοῦ νομοσχεδίου ἀναφερόμενος στήν «καλλιέργεια καί ἐξωτερίκευση αἰσθημάτων μίσους καί ἀντιπαλότητας», ὅπως στό ἄρθρο 2 τοῦ αὐτοῦ νομοσχεδίου ἐπεξηγεῖται, δίνει τό περιθώριο νά ἑρμηνευθῇ ἡ ὁποιαδήποτε ἐπιστημονική ἤ ἱστορική ἄποψη ὡς ἐπίθεση «κατά ὁμάδος ἤ προσώπου πού προσδιορίζονται ἀπό τήν φυλή, τό χρῶμα, τήν θρησκεία, τήν ἐθνική ἤ ἐθνοτική καταγωγή, τό γενετήσιο προσανατολισμό, ἤ κατά πραγμάτων πού χρησιμοποιοῦνται ἀποκλειστικά ἀπό τίς παραπάνω ὁμάδες ἤ πρόσωπα» καί ποινικοποιεῖ «ὀργουελικά» καί κατά παράβαση κάθε δημοκρατικῆς ἔννοιας τόν πολιτικό λόγο, τήν ὅποια ἐπιστημονική ἄποψη, τή σκέψη, τίς ἰδέες ἀκόμη καί τά συναισθήματα.





Ἐντελῶς ἀόριστος καί ἀντισυνταγματικός κατά παράβαση τοῦ ἄρθρου 13 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος εἶναι καί ὁ ὅρος «θρησκεία» πού ἀναφέρεται στά ἄρθρα 2, 3 καί 4 τοῦ Νομοσχεδίου διότι τό Σύνταγμα δέν προστατεύει οἱαδήποτε θρησκευτική ἀντίληψη, πίστη ἤ πεποίθηση ἀλλά καθιερώνει τήν ἐλευθερία τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως μόνο «γνωστῶν θρησκειῶν» δηλ. θρησκευτικῶν παραδοχῶν πού δέν ἕχουν κρύφια δόγματα καί πού ἡ λατρεία τους δέν προσβάλλει τήν δημόσια τάξη καί τά χρηστά ἤθη.





Μέ τό ὑπό ψήφιση νομοσχέδιο προστατεύεται καί ὁ σατανισμός πού προβλέπει ἀνθρωποθυσίες στίς ἱστοσελίδες του στό διαδίκτυο ἤ τό ὑπό τῆς ἑλληνικῆς πολιτείας διαλυθέν πρώην ΚΕΦΕ πού ἐπιχειρεῖ σήμερα νά ἐπανέλθει δριμύτερο ὑπό τό προσωπεῖο τῆς «Ἐκκλησίας» τῆς Σαϊεντολογίας, καί ἀκόμη προστατεύονται οἱ καταστροφικές λατρεῖες τῶν διαφόρων μορφῶν γκουρουϊσμοῦ καί τῶν ψυχοναρκωτικῶν.





Ταὐτόχρονα γιά πρώτη φορά στήν ἑλληνική ἔννομη τάξη μέ τό ἄρθρο 6 καθιερώνεται κατά φασιστικό τρόπο συλλογική εὐθύνη γιά ἀδικοπραγίες ἑνός φυσικοῦ πρσώπου καί ἀπαραδέκτως ἀναγορεύεται ὁ ἐκπρόσωπος τῆς ἐκτελεστικῆς ἐξουσίας (Ὑπουργός Δικαιοσύνης), σέ φυσικό δικαστή.





Ὁ προφανής στόχος τοῦ νομοσχεδίου εἶναι ἡ φίμωση τῆς πληροφόρησης, δηλ. ἑκατοντάδων ἱστολογίων, ἐφημερίδων καί περιοδικῶν, ἀφοῦ ἀκόμα καί ἡ ἀναφορά στήν ἐγκληματικότητα ὁμάδων λαθρομεταναστῶν ἤ στό ἐπιβαλόμενο ἀπό τό Ἰσλάμ «τζιχάντ» καί στόν φονταμενταλισμό του, θά ἀποτελεῖ πράξη ποινικά κολάσιμη.





Μέ τήν νέα λογική τοῦ νομοσχεδίου θά ἔπρεπε νά ὁδηγηθοῦν πάραυτα στίς φυλακές οἱ χιλιάδες τῶν ὀρθοδόξων Ἑβραίων, ἐάν διήρχοντο ἀπό τήν Ἑλληνική ἐπικράτεια, πού καταθέτουν ἀδιάσειστα ἱστορικά ντοκουμέντα καί μαρτυρίες γιά πράξεις καί παραλείψεις τῶν σιωνιστῶν ἡγετῶν στίς ἐν Ἀμερικῇ ἱστοσελίδες τους http://www.israelversusjudaism.org καί http://www.jewsnotzi onists.org/index.htm. καί πού ἀφοροῦν στό εἰδεχθέστατο ἔγκλημα γενοκτονίας τοῦ Ἑβραϊκοῦ λαοῦ πού διέπραξε ὁ παρανοϊκός δικτάτωρ Ἀδόλφος Χίτλερ καί τό ναζιστικό καθεστώς του. Θά ἔπρεπε νά ὁδηγηθῇ στίς φυλακές καί ὁ Ραββίνος τῆς Σλοβακίας Michael Ber Weissmandl ztl, Κοσμήτωρ τοῦ Ἱδρύματος Nitra Yeshiva γιά τό βιβλίο του «Min Hametzar» (Ἀπό τά βάθη) πού ἐξεδόθη στήν Ν. Ὑόρκη στά Ἑβραϊκά καί ἀναφέρεται στά χρόνια 1942-1945 καί στίς παραλείψεις τῶν σιωνιστῶν ἡγετῶν γιά τήν σωτηρία τῶν ἑβραίων τῆς Σλοβακίας.





Ὁ Ὑπουργός κ. Χάρης Καστανίδης ὡς ἔγκριτος νομικός, Καθηγητής τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εἶναι ἀδύνατον νά μἠ γνωρίζει τά ἀνωτέρω καί ἀσφαλῶς νά ἀγνοεῖ ὅτι ἐάν δυνάμει τῆς κομματικῆς πειθαρχίας ψηφιστεῖ τό φασιστικό αὐτό τερατούργημα ἀπό τήν Βουλή τῶν Ἑλλήνων θά καταπέση λόγῳ προδήλου ἀντισυνταγματικότητος ἐνώπιον τῶν Δικαστηρίων.





Διερωτᾶται λοιπόν κανείς ποιά εἶναι ἡ αἰτία τοῦ ἀντισυνταγματικοῦ αὐτοῦ νομοσχεδίου καί ἡ ἐμμονή σέ αὐτό. Ἡ ἀπάντηση δίνεται στό ἄρθρο 4 ὅπου προβλέπεται ποινική δίωξη ὅσων «ἐγκωμιάζουν ἤ ἀρνοῦνται ἤ ἐκμηδενίζουν ἐγκλήματα γενοκτονίας, ἐγκλήματα κατά ἀνθρωπότητας καί ἐγκλήματα πολέμου» ὅπως ὁρίζονται στά ἄρθρα 6, 7 καί 8 τοῦ Καταστατικοῦ τοῦ Διεθνοῦς Δικαστηρίου ἤ στό ἄρθρο 6 τοῦ Διεθνοῦς Στρατοδικείου πού προσαρτᾶται στήν «Συμφωνία τοῦ Λονδίνου» τῆς 8/8/1945 καί πού ἀφορᾶ στό ἑξῆς ἕνα καί μόνον ἕνα δηλ. στό Ὁλοκαύτωμα τοῦ Ἑβραϊκοῦ λαοῦ ἀπό τούς Γερμανούς Ναζιστές.





Δέν ἰσχύει τό ἴδιο γιά ὅποιον ἐκμηδενίσει ἤ ἀρνηθεῖ τήν γενοκτονία τοῦ Ποντιακοῦ ἑλληνισμοῦ ἤ τοῦ Μικρασιατικοῦ Ἑλληνισμοῦ ἤ τοῦ Ἀρμενικοῦ λαοῦ ἀπό τούς Τούρκους, ἀφοῦ αὐτές οἱ γενοκτονίες δέν ἔχουν άναγνωρισθῇ διεθνῶς. Ἀποκαλυπτική τοῦ στρατευμένου αὐτοῦ νομοσχεδίου ἀποτελεῖ ἡ διαμαρτυρία τῆς Παμποντιακῆς Ὁμοσπονδίας Ἑλλάδος μέ 392 Σωματεῖα μέλη.





Ἡ πρόσφατη ἐπίσκεψη στήν Ἑλλάδα τοῦ Ἀντιπροέδρου καί Ὑπουργοῦ Ἐξωτερικῶν τοῦ Ἰσραήλ κ. Λίντερμαν καθώς καί 70 ἐπιφανῶν μελῶν τοῦ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ λέγεται ὅτι εἶχε καί στόχο τήν φίμωση καί τόν στραγγαλισμό κάθε ἐλεύθερης καί ἀδέσμευτης φωνῆς πού θά καταγγέλει καί θά ἀποκαλύπτει τήν διαμονικῆς συλλήψεως μεθόδευσή τους γιά τήν ἐπιβολή παγκόσμιας διακυβέρνησης καί παγκόσμιας θρησκείας πού ἤδη διαδίδουν μέσῳ τῶν μασονικῶν στοῶν σέ ὅλη τήν ὑφήλιο καί πού ἀναφέρεται στόν rex mundis πού δέν εἶναι ἄλλος από τόν δυσώνυμο Ἑωσφόρο.





Τό ἄρθρο 4 τοῦ ὑπό ψήφιση νομοσχεδίου ἀποκαλύπτει τήν ἀληθῆ αἰτιολογία τῆς συντάξεώς του πού δέν εἶναι ἄλλη ἀπό τήν προσπάθεια φίμωσης τῶν λαῶν, ὅπως ἀποδεικνύεται ἀπό παρόμοιους νόμους πού ἔχουν ἐπιβληθεῖ στήν Γαλλία (νόμος Gayssot) ἤ πρόσφατα στήν Οὐγγαρία.





Αὐτό ὅμως πού δέν κατανοοῦν οἱ ἀφελεῖς συνοδοιπόροι τῶν διεθνῶν «ἐντολέων» εἶναι τό «ἄφιλο καί τό ἄσπονδο» αὐτῶν, ὅπως πρόσφατα ἀποδείχθηκε πασιδήλως ἀπό τήν παρά τά ἀνωτέρω προκλητική καί ἀναιτιολόγητη ὑποβάθμιση τῆς πιστοληπτικῆς ἱκανότητας τῆς χώρας μας κατά τρεῖς μονάδες ἀπό τήν σιωνιστικῶν συμφερόντων Ἀμερικανική ἑταιρεία Moody’s, πού προκαλεῖ τεράστια προβλήματα στήν ἀνάκαμψη τῆς οἰκονομίας μας.





Καί τίθεται τό μέγιστο ἐρώτημα γιατί οἱ ἐξουσίαν ἔχοντες κλίνουν τόν αὐχένα στά δαιμονιώδη καί σατανικά κελεύσματα τῶν διεθνῶν αὐτῶν τρομοκρατῶν καί δέν ἀκολουθοῦν πολιτική ἀφύπνισης καί ἐθνικῆς καί πνευματικῆς ἀπελευθέρωσης;





Γιατί παραθεωρεῖται ἡ ἔντιμη φωνή καί ἐπιστημοσύνη τοῦ Προέδρου τῶν Ἑλλήνων Μεταλλειολόγων καί τῶν Καθηγητῶν τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κων/νου Παπαστεφάνου τῆς Πυρηνικῆς Φυσικῆς καί Βασιλείου Παπαγεωργίου τῆς Χημείας, πού ἐπιστημονικῶς ἀποδεικνύουν ὅτι εἴμαστε ἡ πλουσιότερη χώρα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως σέ ὀρυκτό πλοῦτο καί ὅτι στήν Χαλκιδική αὐτή τήν στιγμή ὑπάρχουν συγκεκριμένα χρυσοφόρα κοιτάσματα ἀξίας 12 δις Εὐρώ.





Γιατί δέν προκηρύσσουμε διεθνῆ διαγωνισμό γιά τήν ἐξόρυξη τους καί ἐκμετάλευση τους ἀλλά ἀντ’ αὐτοῦ προσαρμόζουμε τήν νομοθεσία μας στίς ἐντολές καί στήν πρακτική τῶν διεθνῶν αὐτῶν δυναστῶν;





Ὅσον ἀφορᾶ στό μάθημα θεολογίας πού ἐπιχείρησε νά διδάξει ὁ κ. Ὑπουργός θά πρέπει νά γνωρίζει ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀσφαλῶς δέν εἶναι σύλλογος καθαρῶν ἀλλά κοινωνία μεταποιουμένων ἁμαρτωλῶν καί μετανοούντων ἀνθρώπων καί ὄχι ἐμμενόντων διαστροφέων τῆς θεοσδότου ἀνθρωπίνης ὀντολογίας.





Πληροφοριακῶς ἀναφέρομε ἐπιπροσθέτως ὅτι ἡ Ἁγία Ἰσαπόστολος Μεγαλομάρτυς Μαρία ἡ Μαγδαληνή δέν ἔχει κατά τήν Εὐαγγελική διήγηση καμμία σχέση μέ τήν ἁμαρτωλή γυναίκα πού μετανοήσασα ἔνιψε μέ τά δάκρυά της τά πόδια τοῦ Κυρίου ὀλίγον πρό τοῦ Πάθους, ἀλλά πρόκειται γιά τήν Μυροφόρο Ἁγία τῆς Ἐκκλησίας μας, τῆς ὁποίας ἡ ἀδιαλώβητη χείρα βρίσκεται τεθησαυρισμένη στήν Ἱ. Μονή Σίμωνος Πέτρας Ἁγίου Ὄρους, εὐωδιάζουσα, θαυματουργούσα καί ἔχουσα φυσική θερμοκρασία ἀνθρωπίνου σώματος.





Τέλος τό νά χρησιμοποιεῖται βέβαια ὁ Ν. Καζαντζάκης γιά νά ὑποστηρίξει ἕνα προδήλως φασιστικό νομοσχέδιο διά τοῦ ὁποίου ἐπιβάλλεται φασιστική λογοκρισία καί ποινικοποιεῖται ἡ ἐλευθερία τῆς ἐκφράσεως ἀποτελεῖ πρωτοτυπία πού δέν ἔχει προηγούμενο.



ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/03/blog-post_1719.html#ixzz1G44gVlOM

Γιώργος Κασσιμάτης: ΟΙ ΑΘΕΜΙΤΟΙ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣΓ΄ – Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ, Η ΑΣΚΗΣΗ ΒΙΑΣ, Η ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΕ ΜΠΛΟΚ

Προτού φτάσουμε στο παρόν τρίτο άρθρο της σειράς μας, προέκυψαν τρία νέα γεγονότα που επαληθεύουν τους στόχους του ολοκληρωτικού δεσίματος της χώρας με τις Συμβάσεις Δανείου: Η κυνική ανακοίνωση της οικονομικής πολιτικής που επιβάλλει η γερμανική κυβέρνηση στα κράτη-μέλη της ΕΕ, το «συμβάν» των ιταμών και εξευτελιστικών για την ελληνική κυβέρνηση δηλώσεων της τρόικας στην Αθήνα και η αποκάλυψη των «Επικαίρων» ότι η Δανειακή Σύμβαση και το Μνημόνιο συντάχθηκαν στο Λονδίνο από τη δικηγορική εταιρεία Slaughter and May. Τα τρία αυτά γεγονότα οδήγησαν την πρόβλεψη των τεσσάρων άρθρων στην αντικατάσταση του τετάρτου με δύο: το Δ' με τίτλο «Η οικονομική εκμετάλλευση της ελληνικής κρίσης» και το Ε' με τίτλο «Η πολιτική της νέας οικονομικής τάξης στην πιλοτική εφαρμογή της στην Ευρώπη»








Η λειτουργία της απειλής



Δεν χρειάζεται να αναλύσει κάνεις το μέγεθος του φόβου που προκαλεί σε ένα λαό και στην πολιτική του ηγεσία ένας όρος που δίνει το δικαίωμα σε ξένες δυνάμεις να δεσμεύσουν κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας της δικής τους επιλογής, σε περίπτωση που δεν εκπληρωθεί από αδυναμία κάποιος όρος δανειακών υποχρεώσεων. Ο φόβος που προκαλεί είναι και οικονομικός και πολιτικός. Οικονομικός είναι, γιατί απειλούνται οι πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας με αναγκαστική αφαίρεση από τους δανειστές. Πολιτικός είναι ο φόβος για πολλούς λόγους: Πρώτον, γιατί απειλείται η εξασθένιση ή η εκμηδένιση της άμυνας και της ανεξαρτησίας της χώρας με δέσμευση ή/και αφαίρεση εδαφικών ζωνών ή άλλων μέσων (π.χ. κατάσχεση ή αναγκαστικό πλειστηριασμό οπλικών συστημάτων, επίσχεση, κατάσχεση κ.λπ. δικαιωμάτων παράδοσης τέτοιων συστημάτων κ.ά.), που έχουν ζωτική σημασία για την άμυνα της χώρας και για την πολιτική της ανεξαρτησία. Δεύτερον, γιατί απειλείται η πολιτική ανεξαρτησία της χώρας, η ελευθερία άσκησης της εξωτερικής της πολιτικής και των διεθνών σχέσεών της, εάν στερηθεί βασικών και στρατηγικής σημασίας πηγών πλούτου, όπως είναι τα υποθαλάσσια πετρέλαια,



τα ορυχεία χρυσού του Αιγαίου, η εκμετάλλευση μεγάλης αξίας αρχαιολογικών χώρων ή χώρων ιδιαιτέρου φυσικού κάλους κ.ά. Ιδιαίτερη σημασία έχει για τη χώρα μας η πολιτική χειραγώγηση για την επίλυση των εθνικών μας θεμάτων, την οποία συνεπάγεται ο όρος απειλής της προστασίας της εθνικής μας κυριαρχίας. Ειδικότερα για τα εθνικά μας θέματα η απειλή της εθνικής μας κυριαρχίας παίζει διττό ρόλο: αφενός με την πραγματική πίεση που θα ασκεί στις κυβερνήσεις της Ελλάδας σε κάθε διαπραγμάτευση και, αφετέρου, με τη δημιουργία άλλοθι –«δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς»– κάποιας κυβέρνησης που θα είναι πρόθυμη για παραχωρήσεις. Τέτοιες κυβερνήσεις παντού και πάντοτε βρίσκονται. Είναι γνωστό και αναμφίβολο ότι η πολιτική απειλή χαράσσει, από μόνη της, την κατεύθυνση της εξωτερικής πολιτικής εις όφελος των δυνάμεων που είναι πίσω από την εκμετάλλευση της κρίσης.





Η εφαρμογή των όρων



Δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος να ελπίζουμε ότι το ΔΝΤ με τους εταίρους μας της Ευρωζώνης δεν θα προβούν σε εφαρμογή των όρων της εθνικής κυριαρχίας. Πρώτ’ απ’ όλα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι η δυνατότητα σύντομης απαλλαγής μας από τις δανειοδοτικές συμβάσεις, που δένουν χειροπόδαρα την Ελλάδα, δεν είναι ορατή ούτε καν πιθανή. Απεναντίας, βλέπουμε να διαιωνίζεται η ισχύς τους για δεκαετίες, με τους ίδιους σκληρούς όρους ή, πολύ πιθανόν, και με αυστηρότερους. Και τούτο, γιατί ούτε ένδειξη για πραγματική παραγωγικότητα του κρατικού μηχανισμού και πραγματική οικονομική ανάπτυξη της χώρας, που αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ όρο, υπάρχει μέχρι σήμερα, ούτε, αντικειμενικά, είναι δυνατή η εξόφληση του χρέους και η απαλλαγή από τους όρους του λόγω του συνολικού ύψους του. Μπορεί, βεβαίως, να υποστηρίξει κανείς ότι οι δανειστές μας δεν είναι αφελείς να προκαλέσουν τη διεθνή κοινότητα με κατάσχεση του οπλισμού της χώρας μας ή με μεταβίβαση δικαιωμάτων τους σε ξένη δύναμη που προβάλλει εδαφικές αξιώσεις κατά της Ελλάδας, όπως η Τουρκία, τα Σκόπια ή η Αλβανία. Αυτό πράγματι δεν φαίνεται πιθανό. Η κατάσχεση, όμως, και η αναγκαστική αφαίρεση πλουτοπαραγωγικών πηγών στρατηγικής εθνικής σημασίας ή/και μεγάλης οικονομικής σημασίας, όπως είναι τα κοιτάσματα πετρελαίου, φυσικού αερίου, χρυσού, περιοχών και εγκαταστάσεων μεγάλης τουριστικής σημασίας –μεγάλοι αρχαιολογικοί, χώροι, νησιά ως προς τις δημόσιες εκτάσεις τους, ακτές, χιονοδρομικά κέντρα κ.ά.– δεν είναι μόνο πιθανή, αλλά, ασφαλώς, και ο άμεσος σκοπός του όρου παραίτησης «από τις ενστάσεις εθνικής κυριαρχίας και κάθε άλλη εγγύηση». Άλλωστε, μια τέτοια «αθώα», όπως θα φαίνεται, εφαρμογή του όρου παραίτησης από την προστασία της εθνικής κυριαρχίας θα έχει το ίδιο πολιτικό αποτέλεσμα για τα εθνικά μας θέματα και για την εξωτερική μας πολιτική: Με την κοινωνικο-οικονομική και την πολιτική πίεση που θα ασκεί πάνω στη χώρα μας, θα χειραγωγείται πλήρως η πολιτική της. Η οικονομική εκμετάλλευση, εξάλλου, των πλουτοπαραγωγικών μας πηγών, όπως συνήθως γίνεται, θα μεταβιβαστεί σε πολυεθνική ανώνυμη εταιρεία ή προς πολυεθνικές ανώνυμες εταιρείες, που θα ελέγχουν πλήρως και άνετα. Η πολιτική αυτή του ΔΝΤ στον Τρίτο Κόσμο είναι, άλλωστε, όχι απλώς συνήθης, αλλά πάγια. Δεν είναι, επίσης, απίθανη η κατάσχεση δικαιωμάτων απέναντι σε τρίτη χώρα από σύμβαση προμήθειας οπλικών συστημάτων ή πολεμικών μέσων (πλοίων, αεροπλάνων) για την άμυνα της χώρας μας. Ακόμη ευκολότερη θα είναι η επίσχεση τέτοιων οπλικών συστημάτων και μέσων της εθνικής μας άμυνας, δηλαδή η άρνηση παράδοσής τους εάν έχουν παραγγελθεί σε δανειστές μας, όπως η Γερμανία ή η Γαλλία. Αλλά και αμυντικές περιοχές μπορεί να δεσμευτούν, αν όχι για οικονομική εκμετάλλευση, αλλά για λόγους άσκησης πολιτικής πίεσης, που θα εκθέσουμε αμέσως πιο κάτω. Τέλος, αν δεν αχρηστεύονται, αποδυναμώνονται πλήρως οι αξιώσεις της Ελλάδας κατά της Γερμανίας από το παράνομο αναγκαστικό δάνειο και τα εγκλήματα πόλεμου κατά του ανθρώπου του χιτλερικού καθεστώτος κατοχής της χώρας μας. Η πρώτη αποδυνάμωση έγινε με τον όρο που περιέλαβε η «Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης», σύμφωνα με τον οποίο παραιτήθηκε η χώρα μας από το δικαίωμα συμψηφισμού των εν λόγω αξιώσεων με αντίστοιχες δανειακές υποχρεώσεις. Η δεύτερη αποδυνάμωση, που θα είναι πια πλήρης κατάργηση, μπορεί να γίνει μέσω εφαρμογής των όρων των Συμβάσεων Δανεισμού.





Η επιβολή υπαγωγής σε ορισμένο πολιτικό μπλοκ



Ο τρίτος πολιτικός στόχος του όρου δέσμευσης της εθνικής κυριαρχίας έχει καταλυτικά αρνητική σημασία για την Ελλάδα. Είναι ο στόχος της αναγκαστικής υπαγωγής της χώρας μας στο συγκεκριμένο πολιτικό μπλοκ δυνάμεων που κατευθύνει τους δανειστές μας. Διαφαίνεται πια καθαρά στην παγκόσμια πολιτική σκακιέρα η διαμόρφωση νέων αντίπαλων πολιτικών μπλοκ και ο αναπόφευκτος νέος ψυχρός πόλεμος, που ήδη υποβόσκει. Η συνεργασία του ΔΝΤ με την ΕΕ στην εκμετάλλευση της κρίσης της Ελλάδας. Η συνεργασία αυτή δεν μπορεί παρά να είναι η πρώτη πιλοτική εφαρμογή ενός εκσυγχρονισμένου δυτικού συνασπισμού. Είναι δύσκολο να κρυφτεί αυτό με την πρώτη αυτή και ξαφνική σύμπνοια του ΔΝΤ και της ευρωπαϊκής ηγεσίας της Γερμανίας. Οι λαοί της Ευρώπης για τη νέα υποταγή τους στο γηραιό πια πλανητάρχη δεν ανησυχούν;



Είναι σαφέστατο το γεγονός ότι ο συνδυασμός της επιβολής των όρων δέσμευσης της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας με την «αντιμετώπιση» της οικονομικής της κρίσης και τη συγκεκριμένη δανειοδότηση δεσμεύει στο μέγιστο δυνατό βαθμό την εξωτερική πολιτική της χώρας μας τόσο σε σχέση με την αξιοποίηση των πηγών του εθνικού της πλούτου, όσο και ως προς την οικονομική και πολιτική αξιοποίηση των διεθνών της σχέσεων με τρίτες χώρες μεγάλης ισχύος. Με τον όρο δέσμευση της εθνικής της κυριαρχίας, η Ελλάδα εντάχθηκε αναγκαστικά, χωρίς ελεύθερη επιλογή, σε ορισμένο συνασπισμό δυνάμεων. Η πολυδιάστατη εξωτερική πολιτική, που θα καθιστούσε ισχυρή τη θέση της χώρας μας στη διεθνή κοινότητα, και γενικά η –σχετική– ελευθερία κίνησης της Ελλάδας στο πεδίο της διεθνούς κοινότητας, όπως συμβαίνει με πολλές μικρές χώρες, θα αποτελούν πια, με την υποταγή μας στο μπλοκ που κατευθύνει το ΔΝΤ και την αγαστή συνεργασία του με την ΕΕ, ουτοπία. 



http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=13392&category_id=100