Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Ρώσος καταδρομέας περικυκλώθηκε από τζιχαντιστές και τους… πήρε μαζί του!

Παγκόσμια αίσθηση έχει κάνει ο ηρωικός τρόπος πουσκοτώθηκε ένας Ρώσος αξιωματικός των ειδικών δυνάμεων στην Παλμύρα.
Ο Ρώσος αξιωματικός κινούνταν στα περίχωρα της Παλμύρας, εντόπιζε στόχους τζιχαντιστών και έδινε τις συντεταγμένες στη ρωσική πολεμική αεροπορία για να τους αποτελειώσει.
Συγκεκριμένα, στόχευε τις γραμμές ανεφοδιασμού των τζιχαντιστών της οργάνωσης Ισλαμικό Κράτος.
Δυστυχώς, οι τζιχαντιστές είδαν τη θέση του και κίνησαν να τον πιάσουν ζωντανό.

Όταν ο βαθμοφόρος καταδρομέας αντιλήφθηκε ότι τον είχαν περικυκλώσει και δεν υπήρχε περίπτωση να γλιτώσει, έδωσε στη πολεμική αεροπορία για βομβαρδισμό τις συντεταγμένες του σημείου που βρισκόταν, με αποτέλεσμα η βόμβα να σκοτώσει τόσο τον ίδιο όσο και τους συμμορίτες που βρίσκονταν ολόγυρά του.
Με τη θυσία του όχι μόνο επέλεξε να μην πιαστεί αιχμάλωτος από τους παρανοϊκούς αλλά παράλληλα διασφάλισε ότι τίποτα από τα εμπιστευτικά έγγραφα ή ότι άλλο έφερε πάνω του δεν θα έπεφτε στα χέρια των εχθρών.
Λέγεται ότι ο συγκεκριμένος κομάντο ανήκε στην ειδική δύναμη μέσα στις ρωσικές ειδικές δυνάμεις που ονομάζονται Σπετσνάζ. Οι Σπετσνάζ έχουν τη φήμη τρομερών πολεμιστών.
Οι πληροφορίες για την ηρωική θυσία του Ρώσου καταδρομέα έγιναν γνωστές την Παρασκευή από επίσημα χείλη. Εκπρόσωπος του ρωσικού στρατού δήλωσε:
«Ένας αξιωματικός των ρωσικών ειδικών δυνάμεων σκοτώθηκε κοντά στην Παλμύρα ενώ πραγματοποιούσε ειδική αποστολή, να καθοδηγεί ρωσικά αεροπλάνα σε στόχους της οργάνωσης Ισλαμικό Κράτος».
«Ο αξιωματικός βρισκόταν σε αποστολή στην περιοχή της Παλμύρας εδώ και μια εβδομάδα. Αναγνώριζε σημαντικούς στόχους της οργάνωσης και μετέφερε τις ακριβείς συντεταγμένες για αεροπορικές επιδρομές στα ρωσικά αεροπλάνα».
«Ο αξιωματικός σκοτώθηκε ως ήρωας, τράβηξε πάνω του τα πυρά αφού εντοπίστηκε και περικυκλώθηκε από τους τρομοκράτες».
Ο εκπρόσωπος δεν έδωσε ακριβή ημερομηνία του περιστατικού, ωστόσο, την προηγούμενη εβδομάδα το Ισλαμικό Κράτος ισχυρίστηκε ότι σκότωσε 5 Ρώσους γύρω από την Παλμύρα.
Πηγή: www.tribune.gr |  Tο διαβάσαμε εδώ

Η υγεία των Ελλήνων στα χρόνια της κρίσης

Η επίπτωση της οικονομικής κρίσης στην υγείας μας. Ποιοι έχουν πληγεί περισσότερο στην εποχή των μνημονίων. Αποκαλυπτικά στοιχεία νέας έρευνας.

Δομικές και όχι απαραίτητα προφανείς είναι οι επιπτώσεις της κρίσης στην κοινωνία της Ελλάδας, σύμφωνα με έρευνα της διαΝΕΟσις σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ Γιάννη Τούντα.
Η έρευνα που διενεργήθηκε για 8 μήνες, ενώ η ποσοστική μελέτη διεξήχθη τον Απρίλιο του 2015, επιχειρεί να χαρτογραφήσει τις δομές της υγείας στη χώρα μας κατά την περίοδο των 6 χρόνων κρίσης.

Μία από τις σημαντικές παρενέργειες της κρίσης είναι ότι η χώρα «μικραίνει». Από το 2010 ο πληθυσμός της χώρας έχει μειωθεί κατά 250.000, εξαιτίας όχι μόνο της μείωσης των γεννήσεων αλλά και της  μετανάστευσης. Από το 2010 μέχρι να ξεκινήσει η μεγάλη προσφυγική κρίση του 2015 οι Έλληνες που μεταναστεύουν στο εξωτερικό είναι περισσότεροι από τους μετανάστες που έρχονται στη χώρα μας. Κάτι που στην Ελλάδα έχει να εμφανιστεί από τη δεκαετία του ’70. Ποτέ στην Ελλάδα από το 1932 (που υπάρχουν στοιχεία), δε γεννιόντουσαν λιγότερα παιδιά στη χώρα. Το 2013 οι γεννήσεις έπεσαν κάτω από τις 100.000 πρωτοφανές στη σύγχρονη ιστορία της χώρας και το 2014 ήταν ακόμη λιγότερες.
Επιπλέον οι Έλληνες έγιναν φτωχότεροι κατά 40% από το 2008 έως το 2015. Μάλιστα τα εισοδήματα του 2014 είναι μικρότερα από αυτά του 2003. Οι μεταβολές αυτές των εισοδημάτων όπως είναι φυσικό επηρέασαν και την υγεία του πληθυσμού.
Έτσι παρατηρείται:
*Επιδείνωση της υγείας κυρίως της ψυχικής και ιδιαίτερα των κοινωνικών στρωμάτων
*Μειωμένη ιατρική περίθαλψη ιδιαίτερα στους άνεργους και τους συνταξιούχους
*Προβληματική πρόσβαση στο φάρμακο
*Αύξηση των ιδιωτικών δαπανών για την υγεία
*Οικονομική επιβάρυνση όλων των εισοδηματικών κατηγοριών
Το 2014, το 4,7%  δήλωνε ότι πάσχει από κατάθλιψη, ποσοστό αυξημένο κατά 80.8% από το 2009, με το γυναικείο φύλο να έχει τη μερίδα του λέοντος στα ποσοστά, αφού  7 στους 10 ήταν γυναίκες. Οι θάνατοι που αποδίδονταν σε αυτοκτονίες. πριν από την κρίση κυμαίνονταν από 370-400. Από το 2010 αυξήθηκαν αλλά και πάλι παραμένουν τρεις φορές λιγότερες από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.
Επίσης παρατηρείται στην περίοδο της οικονομικής κρίσης, έξαρση των λοιμωδών νοσημάτων, ο hiv καταγράφει αύξηση πάνω από 1000% το 2011 με τη διακοπή του προγράμματος διανομής συρίγγων, ενώ επανεμφανίζεται η ελονοσία και καταγράφονται κρούσματα του Δυτικού Νείλου.
Επιπλέον μερικά στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα είναι ότι αυξήθηκε κατά 24% το ποσοστό του πληθυσμού κατά την περίοδο 2009-2014 που εμφανίζει κάποιο χρόνιο νόσημα. Επίσης αυξήθηκε κατά 36% η χρήση αντικαταθλιπτικών από το 2006 έως το 2011 ενώ η χώρα μας κρατάει τα σκήπτρα της παιδικής παχυσαρκίας στις χώρες του ΟΟΣΑ. Ακόμη έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό γιατρών ανά κάτοικο αλλά το μικρότερο αριθμό νοσηλευτών ανά γιατρό στις χώρες του ΟΟΣΑ.
Η κρίση τέλος είχε και επιπτώσεις στις δαπάνες του κράτους με τον προϋπολογισμό για την υγεία να μειώνεται κατά την περίοδο 2010-2014 κατά 60% ενώ τα χρέη του ΕΟΠΥΥ αυξήθηκαν μόνο μέσα στο 2015 κατά ένα δισ ευρώ.
πηγή Healthview.gr

Παραδέχτηκε (δις) ο Φίλης τη Γενοκτονία των Ποντίων

Ξαφνική στροφή από τον υπουργό Παιδείας που ανασκεύασε την γκάφα του μιλώντας ενώπιον της Ομογένειας στη Νέα Υόρκη
Να ανασκευάσει την γκάφα του για μια από τις πιο αιματηρές σελίδες της ιστορίας του Ελληνισμού, τη Γενοκτονία των Ποντίων, προσπαθεί τώρα ο Νίκος Φίλης. Επί αμερικανικού εδάφους και συγκεκριμένα από τη Νέα Υόρκη, όπου βρέθηκε για συναντήσεις με την ομογένεια, ο υπουργός Παιδείας χρησιμοποίησε δύο φορές τη φράση «Γενοκτονία των Ποντίων», κάνοντας στροφή 180 μοιρών από την προκλητική και ανιστόρητη δήλωση του Νοεμβρίου, όταν είχε πει ότι «αναγνωρίζουμε τον πόνο των Ποντίων, αλλά δεν πρόκειται για γενοκτονία».
Ο υπουργός Παιδείας, αλλάζοντας... γνώμη μετά τον σάλο που προκάλεσε, εστίασε στην «ενότητα του Ελληνισμού στις πολύ δύσκολες στιγμές», αποδίδοντας το θέμα που δημιουργήθηκε από τις δηλώσεις του σε μικροκομματικές αντιπαραθέσεις.
«Το κράτος έχει μια σαφή πολιτική ως προς το θέμα των Ποντίων, για τη Γενοκτονία των Ποντίων, αυτήν που επαναλαμβάνουμε σε κάθε επίσημη δραστηριότητα, όπως με την επίσκεψη του Αρμένιου προέδρου στη χώρα» είπε και πρόσθεσε: «Από εκεί και πέρα, αν κάποιος έχει άλλες επιστημονικές απόψεις, δεν αφορούν την επίσημη πολιτική του κράτους. Δημοκρατία έχουμε στην Ελλάδα, και η Δημοκρατία επιτρέπει τη διατύπωση διαφορετικών επιστημονικών απόψεων» τόνισε.

Ο κ. Φίλης συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Δημήτριο στην έδρα της Αρχιεπισκοπής στη Νέα Υόρκη, όπου συζητήθηκαν θέματα ελληνισμού, ορθοδοξίας, παιδείας και ομογένειας.
http://www.dimokratianews.gr/content/60500/paradehtike-dis-o-filis-ti-genoktonia-ton-pontion

Τί συζητήθηκε σὲ μυστικὴ συνάντηση στὴ Ρώμη γιὰ τὰ Βαλκάνια καὶ τὸ Αἰγαῖο.- Σχεδιάζουν γιὰ τὴν Ἑλλάδα χωρὶς τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς Ἕλληνες.

Τὸ μεγάλο ξεπούλημα
 
Τοῦ Μιλτιάδη Βιτάλη,
συγγραφέα, ἀρθρογράφου
 
Δὲν χρειάζεται νὰ διαθέτεις, ὅπως λένε στὰ χωριὰ μας μυαλὸ ξουράφι, γιὰ νὰ κατανοήσεις ὅτι τὰ νήματα σὲ Εὐρώπη καὶ Ἑλλάδα δὲν τὰ κινοῦν οἱ κυβερνήσεις καὶ γενικότερα οἱ πολιτικοὶ ἀλλὰ κάποιοι ἄλλοι ποὺ κρύβονται στὸ παρασκήνιο καὶ πίσω ἀπὸ τεκτονικὲς στοὲς καὶ μιαρὲς λέσχες τύπου Μπίλντερμπεργκ! Ὁ κοινὸς νοῦς ἀντιλαμβάνεται πλέον ὅτι οἱ πολιτικὲς μαριονέτες ποὺ μᾶς κυβερνοῦν δὲν εἶναι τίποτε ἄλλο ἀπὸ ἀδίστακτα καὶ ἐνίοτε ἀπάνθρωπα ἐκτελεστικὰ ὄργανα ἑνὸς μυστικοῦ ἐπὶ τοῦ παρόντος παρασκηνιακοῦ διευθυντηρίου, τὸ ὁποῖο κατ’ οὐσίαν ἀποφασίζει τὶς τύχες τῶν λαῶν.

Τὸ διευθυντήριο αὐτὸ ἔχει ἐπικεντρώσει τὴν προσοχή του, τὰ τελευταῖα χρόνια γιὰ γεωπολιτικοὺς καὶ ὄχι μόνο λόγους στὴν Ἑλλάδα καὶ τὴ Βαλκανική. Φοβούμενο μία πιθανὴ ἀνασύσταση τῆς πάλαι ποτὲ Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας (Ρωμανίας) μὲ συνεκτικὸ κρίκο τὴν Ὀρθόδοξη πίστη, ἐπιχειρεῖ νὰ ἐπιφέρει μὲ ταχύτατο ρυθμὸ πλήγματα στὴν Ὀρθοδοξία, νὰ διαφθείρει, νὰ συκοφαντήσει, νὰ ἐκθέσει καὶ νὰ ἐλέγξει παντὶ τρόπῳ τὶς θρησκευτικὲς ἡγεσίες της. Στὸ στόχαστρο τοῦ διευθυντηρίου αὐτοῦ βρίσκεται ἐκτὸς τῶν θρησκευτικῶν ἡγεσιῶν καὶ τὸ Ἅγιο Ὄρος, τὸ ὁποῖο ἐκλαμβάνεται ὡς τὸ «μαῦρο» πρόβατο στὰ σχέδιά τους λόγω τῆς ὀρθῆς οἰκουμενικότητάς του, ἀφοῦ σ’ αὐτὸ ἀσκητεύουν εἰρηνικὰ μοναχοὶ ἀπὸ ὅλες τὶς χῶρες τῆς πάλαι ποτὲ Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας ἀλλὰ καὶ τῆς Ρωσίας. Ὡστόσο, πιστεύουν πὼς τὸ κάστρο αὐτὸ θὰ πέσει ἐκ τῶν ἔσω, ἀφοῦ ἡ ἀχίλλειος πτέρναν του, ὅπως διαφαίνεται εἶναι τὸ χρῆμα (ἐπιδοτήσεις)! Ἐκτὸς ὅμως αὐτοῦ ἔδειξαν στὴν πράξη πόσο ἀδίστακτοι εἶναι μὲ τὸ τεχνητὸ διασυρμὸ καὶ τὶς κατασκευασμένες συκοφαντίες πρὸς ἕναν ἀπὸ τοὺς πλέον δραστήριους ἡγουμένους αὐτοῦ, τοῦ ἡγουμένου τῆς Μονῆς Βατοπεδίου ἀρχιμανδρίτη Ἐφραίμ. Μέσω αὐτοῦ οὐσιαστικὰ πέρασαν τὸ μήνυμα στοὺς ὑπολοίπους νὰ εἶναι λίαν προσεκτικοὶ εἰδάλλως τοὺς περιμένει ἡ ἴδια ἢ ἀντίστοιχη ἀντιμετώπιση.
Ἡ μυστικὴ συνάντηση
Στὶς 24 Ἰανουαρίου, Κυριακὴ ἀπόγευμα σὲ προάστιο τῆς Ρώμης σύμφωνα μὲ ἀποκλειστικὲς πληροφορίες τοῦ Σ.Ο. ἔγινε συνάντηση ὑψηλόβαθμων τεκτόνων καὶ Ναϊτῶν (μεγιστάνων τοῦ πλούτου) ἀλλὰ καὶ ὑψηλότατων στελεχῶν τῆς μιαρῆς λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Στὴ συνάντηση αὐτὴ τὴν Ἑλλάδα ἐκπροσώπησε ὑψηλότατο στέλεχος τῆς τεκτονικῆς στοᾶς, ὁ ὁποῖος παλαιότερα κατεῖχε καὶ σημαντικὴ κυβερνητικὴ θέση. Συνολικὰ συμμετεῖχαν 22 σύνεδροι ἀπὸ διάφορες χῶρες, ἐνῶ συμμετεῖχε ὡς παρατηρητὴς καὶ ἐκπρόσωπος τῆς Παπικῆς Ἐκκλησίας (γιατί ἄραγε;)! Στοὺς 22 περιλαμβάνεται καὶ ἐπιφανὴς Ἕλληνας πολιτικός, ποὺ ὑπηρετεῖ σὲ νευραλγικὸ τομέα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης.  Ἐπικεφαλῆς τῆς συνάντησης, ἡ ὁποία πραγματοποιήθηκε κάτω ἀπὸ δρακόντεια μέτρα ἀσφαλείας ἦταν Ἑβραῖος, θερμὸς ὑποστηρικτὴς τῆς Καμπάλα καὶ τοῦ ἀκραίου πνευματισμοῦ καὶ ὑψηλόβαθμο στέλεχος τῆς λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Πέραν τῶν ἀπαραίτητων θυσιῶν πρὸς τὸν Μ.Α.Τ.Σ. (Μεγάλο Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος) δηλαδὴ τοῦ Ἀντιδίκου καὶ τῶν καθιερωμένων ὀργίων πρὸς τιμήν του μὲ πόρνες καὶ ἀμούστακους παῖδες τὰ βδελυρὰ αὐτὰ ὑποκείμενα τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας ἔλαβαν σημαντικὲς ἀποφάσεις γιὰ τὸν εὐλογημένο αὐτὸ τόπο, τὸν ὁποῖο στὴν κυριολεξία βγάζουν στὸ σφυρί. Τὸ ξεπούλημα τῆς πατρίδας μας δὲν ἔχει ἀρχὴ καὶ τέλος.
Τί ἀποφασίστηκε
Συγκεκριμένα ἀποφάσισαν νὰ συνεχίζεται νὰ ἐφαρμόζεται τὸ γνωστὸ ὡς δόγμα τοῦ σόκ, τὸ ὁποῖο οὐσιαστικὰ πέραν τῆς δυστυχίας καὶ τῆς ἐξαθλίωσης δημιουργεῖ ἕναν νέο τύπου δουλείας, ἀφοῦ ὁδηγεῖ ἐμμέσως μὲν πλὴν σαφῶς τὸν Ἕλληνα πολίτη νὰ ἐξαρτᾶται πλήρως ἀπὸ τοὺς τοκογλύφους δυνάστες δανειστές. Ἀποφασίστηκε λοιπὸν ἀντὶ τῆς χαλάρωσης τῆς θηλιᾶς νὰ τὴ σφίξουν ἀκόμη περαιτέρω, ἔτσι ὥστε νὰ πετύχουν ἀσφαλῶς μὲν νὰ ἐκδιώξουν τοὺς νέους ἀπὸ τὴν χώρα τους λόγω τῆς ἀνεργίας ἀλλὰ νὰ ἐπιφέρουν καὶ στοὺς μεσήλικες καὶ τοὺς γέροντες τοὺς ἴδιους φόβους, ποὺ εἶχε ὁ παλαιὸς Ἰσραὴλ στὴν ἔρημο μετὰ τὴν ἔξοδό του ἀπὸ τὴν γῆ Χάμ, δηλαδὴ τὴν Αἴγυπτο. Παραπονιόντουσαν τότε ὡς γνωστὸ στὸν Μωυσῆ γιατί τοὺς πῆρε ἀπὸ τὴν Αἴγυπτο, ὅπου εἶχαν τουλάχιστον ἐξασφαλίσει τὴν τροφή τους καὶ τὸν ὕπνο τους...
Μέσα στὸ πλαίσιο αὐτὸ ἐλήφθη ἀπόφαση γιὰ τὴ συνέχιση τῶν ἀνάλγητων μνημονίων σὲ βάθος χρόνου –ἤδη προλειαίνεται τὸ ἔδαφος γιὰ τὸ ἑπόμενο μνημόνιο- μέχρι νὰ μὴ μείνει τίποτα ὄρθιο στὴν κατεχόμενη ἀποικία, ποὺ ἀκόμη λέγεται Ἑλλάδα. Αὐτὴ ἡ πολιτικὴ θὰ ἐνισχύσει τὴν ἀγανάκτηση τοῦ λαοῦ, ἡ ὁποία στὴν περίπτωση ποὺ δὲν θὰ δύναται νὰ ἀντιμετωπιστεῖ ἀπὸ τὶς ἐπιχώριες ἀστυνομικὲς δυνάμεις καὶ τοὺς ἀεροψεκασμοὺς καταστολῆς θὰ δώσει τὸ πράσινο φῶς γιὰ νὰ ἐνεργοποιηθεῖ ἡ ἀπόφαση καταστολῆς τῶν οἱανδήποτε ἀντιδράσεων ἀπὸ Νατοϊκὲς δυνάμεις ἀστυνόμευσης (ὑπεγράφη συμφωνία ἐπὶ κυβερνήσεως Καραμανλῆ στὴ δεύτερη κυβερνητικὴ θητεία του). Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ τὸ ΝΑΤΟ θὰ μπορεῖ νὰ ἐλέγξει ἐκ τῶν ἔσω καὶ νὰ καταστείλει κάθε πιθανὴ κοινωνικὴ ἐξέγερση. Ταυτόχρονα ὡς πολυεθνικὴ δύναμη ἀστυνόμευσης θὰ ἐγγυᾶται τὴν «εἰρηνικὴ συνύπαρξη» χριστιανῶν καὶ μουσουλμάνων λαθρομεταναστῶν (!!!), ποὺ θὰ ἐγκατασταθοῦν μόνιμα στὴν χώρα μας. Στὰ σχέδια μάλιστα τῶν λωποδυτῶν καὶ τυχοδιωκτῶν αὐτῶν τοῦ βρώμικου παρασκηνίου περιλαμβάνεται σὲ πρώτη φάση ἡ ἐγκατάσταση μουσουλμανικῶν κοινοτήτων μέσω τῶν hotspotς καὶ ἐν συνέχεια μὲ πρόσχημα τὴν ἀνθρωπιὰ τὴν οἰκονομικὴ ἐνίσχυσή τους μὲ εὐρωπαϊκὰ καὶ ὄχι μόνο κονδύλια...
Στόχος εἶναι ἡ σταδιακὴ ἀλλοίωση τοῦ πληθυσμοῦ καὶ ἡ μετάβαση στὰ ἑπόμενα χρόνια σὲ μία πολυπολιτισμικὴ κοινωνία στὴν Ἑλλάδα, ἡ ὁποία θὰ λειτουργεῖ ἀποτρεπτικὰ στὴν προφητεία τοῦ Ἁγίου Παϊσίου, ὅτι ὁ δικέφαλος ἀετὸς θὰ σηκωθεῖ ἀπὸ τὸ βορρᾶ. Ἔτσι μὲ τὸ πρόσχημα τῆς ἀνθρωπιᾶς, τῆς ἀλληλεγγύης καὶ τῆς ἀγάπης πρὸς τὸν πλησίον τὰ ἑπόμενα ἔτη θὰ δημιουργηθοῦν σὲ πολλὲς ἑλληνικὲς πόλεις ἰσχυρὲς μουσουλμανικὲς κοινότητες ἐκτὸς κι ἂν ... ὅλοι αὐτοὶ βαπτισθοῦν ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ καὶ τὸ σχέδιο τῶν ἀνόμων τους γυρίσει μπούμερανγκ (βλ. ἀντίστοιχες προφητεῖες Ἁγίου Παϊσίου περὶ ὁμαδικῆς ἐπιστροφῆς μουσουλμάνων στὸ δρόμο τῆς σωτηρίας, στὸν Ἰησοῦ Χριστό)!
Ὁ μεγιστάνας τοῦ πλούτου Τζὼρτζ Σόρος, ὅπως ὁ ἴδιος ἀποκάλυψε σὲ πρόσφατη συνέντευξή του στὴν Τουρκία ἔχει ἤδη διαθέσει 12 δισεκ. εὐρὼ ἐπενδύοντας στὰ σχέδια αὐτὰ καὶ διευκολύνοντας τὴ λαθρομετανάστευση, ἡ ὁποία ἐξελίχθηκε σέ... προσφυγιά. Λέτε νὰ μὴν ἀποσκοπεῖ τουλάχιστον  νὰ εἰσπράξει στὸ διπλάσιο τὰ χρήματά του; Νὰ γιατί ἡ κυβέρνηση τοῦ ἄθεου Τσίπρα προκειμένου νὰ διατηρηθεῖ στὴν ἐξουσία τὰ δίνει ὅλα, ὅπως γιὰ παράδειγμα νὰ προωθεῖ τάχιστα τὴν ἵδρυση τμήματος ἰσλαμικῶν σπουδῶν στὴ Θεσσαλονίκη, νὰ βολιδοσκοπεῖ τὴν κοινὴ γνώμη γιὰ τὴν κατάργηση τοῦ νηπιοβαπτισμοῦ, νὰ προωθεῖ τὴν κατάργηση τῆς πρωινῆς προσευχῆς, νὰ φέρνει πρὸς ψήφιση νομοσχέδιο περὶ τῆς καύσης τῶν νεκρῶν, νὰ ἐπιδιώκει νὰ ἐπιβάλλει τὸ ἠλεκτρονικὸ φακέλωμα κ.ο.κ.
Τὸν ἐνημερώνουμε λοιπὸν κι αὐτὸν καὶ τὶς ὑπόλοιπες πολιτικὲς μαριονέττες τῆς Ἑλλάδος ὅτι στὴν μυστικὴ αὐτὴ συνάντηση τῆς Ρώμης ἀποφασίστηκε οἱ ὑπόδουλες σ’ αὐτοὺς κυβερνήσεις, ἀφοῦ ἐκτελέσουν τὰ ἀνίερα σχέδια τῶν μιαρῶν Λεσχῶν καὶ ἐν γένει τῶν ἐκφραστῶν τοῦ μυστηρίου τῆς ἀνομίας, θὰ «πέφτουν» ὅπως τὰ σάπια φροῦτα κάτω ἀπὸ τὸ βάρος τῆς λαϊκῆς κατακραυγῆς. Στὴ θέση τους θὰ ἔρχονται νέες οἰκουμενικὲς ἢ κυβερνήσεις συνεργασίας ποὺ θὰ ἀποτελοῦνται ἀπὸ σύγχρονους Ἐφιάλτες, προδότες, νενέκους, ποὺ ἀφοῦ φᾶνε μὲ «χρυσὰ κουτάλια καὶ μαχαιροπήρουνα» θὰ «πέφτουν» μὲ κρότο ἀπαξιωμένες καὶ ταπεινωμένες. Αὐτὸς ὁ ἀέναος κύκλος ὑπόδουλων κυβερνήσεων θὰ συνεχίζεται μέχρι ἡ λεγόμενη πολυπολιτισμικότητα στὶς προσεχεῖς δεκαετίες γείρει πρὸς τὴν πλευρὰ τῶν μουσουλμάνων ποὺ πληθυσμιακὰ θὰ ὑπερτεροῦν τῶν Χριστιανῶν.
Καὶ γιὰ νὰ φθάσουν στὴν δημιουργία ἑνὸς ὑπερεθνικοῦ ἀδιάφορου θρησκευτικὰ κράτους θὰ ἐπιχειρηθεῖ μέσω τῆς οἰκονομικῆς θηλιᾶς καὶ τῶν ὑπόδουλων κυβερνήσεων νὰ βάλουν στὸ χέρι ὅτι ἔχει ἀπομείνει ἀπὸ τὶς ὑποδομὲς τῆς χώρας. Ἀποφασίστηκε λοιπόν νὰ ἱδρυθεῖ νέο ταμεῖο Ἀποκρατικοποιήσεων, στὸ ὁποῖο θὰ ἐνταχθεῖ τὸ ΤΑΙΠΕΔ, ὅλα τὰ ἀκίνητα τοῦ Δημοσίου, τὰ λιμάνια, οἱ δρόμοι, τὰ ἔσοδα τῶν διοδίων, οἱ συμμετοχὲς τοῦ Δημοσίου σὲ ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΣΦΑ, ΔΕΠΑ, ΕΛΠΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ὁλόκληρο τὸ τραπεζικὸ σύστημα καὶ τὸ σύνολο τοῦ ὀρυκτοῦ καὶ ἐνεργειακοῦ πλούτου τῆς πατρίδας μας σὲ ξηρὰ καὶ θάλασσα. Στὴν οὐσία ἐκχωρεῖται τὸ κράτος ὡς ὀντότης οἰκονομικὴ καὶ εἰσοδηματικὴ καὶ ὀργανώνεται ἀπὸ τὴν ἄνομη ἐλὶτ τῶν στοῶν τοῦ σκότους ἕνα ὑπερεθνικὸ κράτος, μέσα στὴν ἑλληνικὴ ἐπικράτεια. Πῶς θὰ διοικεῖται; Θὰ διοικεῖται μὲ ἀπολυταρχικὸ τρόπο ἀπὸ τὸ Διευθυντήριο, αὐτὸ ποὺ ἀναλυτικὰ περιγράφεται στὸ 17ο πρωτόκολλο τῶν Σοφῶν τῆς Σιών.
Μὲ τὸ πρόσχημα ἐπίσης τοῦ ἐλέγχου τῆς μεθοδευμένης, σχεδιασμένης καὶ κατευθυνόμενης λαθρομετανάστευσης θὰ ἐπιχειρηθεῖ νὰ εἰσέλθουν δῆθεν γιὰ βοήθεια τῶν ἐπιχώριων δυνάμεων συνοριοφύλακες. Ἤδη πρὶν ἀλέκτωρ λαλήσει ἡ Γερμανία ἐνημέρωσε πὼς προτίθεται νὰ μᾶς ἀποστείλει γιὰ βοήθεια μερικὲς χιλιάδες συνοριοφύλακες! Τὸ Αἰγαῖο μὲ τὴ μόνιμη παρουσία τῶν νατοϊκῶν δυνάμεων ποὺ ἀποσκοποῦν στὴν οὐσία νὰ  ἐνισχύσουν τὴν ἀπὸ στιγμὴ σὲ στιγμὴ τουρκικὴ εἰσβολὴ στὴ Συρία, νὰ τῆς προσφέρουν δηλαδὴ μία στρατηγικὴ ἰσορροπία ἔναντι τοῦ ρωσικοῦ στόλου θὰ καταστεῖ «οὐδέτερη γκρίζα ζώνη», ποὺ θὰ διοικεῖται ἀπὸ ἐπιλεγμένες  νατοϊκὲς δυνάμεις.  Στὸ μενοὺ τῆς μυστικῆς αὐτῆς τράπεζας ἐτέθη καὶ τὸ κυπριακό, ὅπου ἀποφασίστηκε νὰ προωθηθεῖ λύση πολυπολιτισμικότητας, δηλαδὴ ἀποδοχὴ φιλοτουρκικῆς λύσης.
Στὸ πλαίσιο τῆς λαθρομετανάστευσης ἐπίσης θὰ προωθηθοῦν στὴν Ἑλλάδα μεμονωμένα, ἐμπειροπόλεμοι τζιχαντιστὲς ἀπὸ τὴν Συρία καὶ τὸ Ἀφγανιστάν, οἱ ὁποῖοι θὰ ἀναλάβουν σὲ περίπτωση προσέγγισης τῶν ὀρθοδόξων λαῶν ἔνοπλη δράση. Στὴ συνάντηση τῆς Ρώμης ἐπίσης ἀποφασίστηκε ἡ παντὸς τρόπου ἐνίσχυση τῶν μουσουλμανικῶν κοινοτήτων ἢ δυνατὸν καὶ ὁ ἐξοπλισμός τους σὲ ὅλη τὴ Βαλκανικὴ χερσόνησο, ἔτσι ὥστε νὰ λειτουργήσουν ὡς ἀνάχωμα στὴν προκείμενη ἀπειλή ἀνασύστασης μίας ὀρθόδοξης ὁμοσπονδίας. Μέσα στὸ πλαίσιο αὐτὸ τὸ ΝΑΤΟ θὰ φροντίσει νὰ κάνει πιὸ αἰσθητὴ τὴν παρουσία του σὲ Ἑλλάδα καὶ Βαλκάνια.
Ὡς ἐκ τούτου ὁ ἀνελέητος πόλεμος ἐνάντια στὴν Ὀρθοδοξία, ἐνάντια στὰ ΟΣΙΑ καὶ τὰ ΙΕΡΑ τοῦ ἔνδοξου λαοῦ μας θὰ συνεχισθεῖ. Κι αὐτὸ γιατί ἐπιθυμοῦν οἱ ἀφελεῖς δυνάστες τὴν διάλυση τῆς Ὀρθόδοξης πίστης. Ἐπιθυμοῦν στὶς Ἐκκλησίες νὰ βρίσκονται μόνο ἐλάχιστοι γραφικοί, γέροι καὶ γριές! Ἐπιθυμοῦν οἱ μασόνοι καὶ ὅλο αὐτὸ τὸ νεοταξικὸ κηφηναριὸ τῆς πλάκας, ὅλο αὐτὸ τὸ σκουπιδαριὸ τῆς διαπλοκῆς νὰ ἐπιβάλλουν ἐτσιθελικὰ τὴν πανθρησκεία, ὡς προστάδιο τοῦ Παγκόσμιου δικτάτορα, τοῦ Ἀντίχριστου.
Τέλος ἡ παρουσία ὑψηλόβαθμου στελέχους τῆς παπικῆς Ἐκκλησίας ἀπέβλεπε στήν περαιτέρω ἐνίσχυση τοῦ Βατικανοῦ σέ Ἑλλάδα καί Βαλκάνια. Μέ ἐπιδοτήσεις καί παράλογες ἀξιώσεις, πού θά φθάνουν μέχρι καί τό Ἅγιο Ὄρος, καί θά ἐκδηλώνονται κυρίως μέσω τοῦ ἐλεγχόμενου, ὅπως οἱ ἴδιοι ὑποστήριζαν Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου θά παρεμβαίνει διότι ἔχει στήν πράξη διαπιστωθεῖ ὅτι ἡ παρουσία τοῦ Βατικανοῦ προκαλεῖ διχασμό στό χριστεπώνυμο ὀρθόδοξο ποίμνιο... Δέν ἀποκλείεται μάλιστα νά ἀνακοινωθεῖ χαλαρή ἕνωση μέ τούς Ὀρθοδόξους, πού θά φέρει μεγάλη διχόνοια στήν Ὀρθοδοξία!
Φαίνεται ὅμως πὼς τά νεοταξικά ὄργανα τοῦ Ἀντίδικου ἀγνοοῦν τὰ λεχθέντα ἀπὸ τὸν Ἅγιο Παΐσιο ὅτι «τὸ μεγάλο κακὸ ποὺ πάει νὰ κάνει τὸ ταγκαλάκι (ὁ Ἀντίδικος), ὁ Θεὸς τὸ ἀξιοποιεῖ καὶ βγάζει μεγάλο καλὸ» Καὶ τὸ καλό, ὅπως ἐκμυστηρεύθηκε ὁ ἴδιος στὸν ἁγιορείτη μοναχὸ Θεολόγο τὸ 1979, θὰ ἔρθει ἀπὸ τὸ Βορρᾶ, γιατί ἀπὸ ἐκεῖ θὰ σηκωθεῖ καὶ πάλι ὁ δικέφαλος ἀετός. ΓΕΝΟΙΤΟ! 
ΛΕΖΑΝΤΑ Το ξενοδοχειακό πολυτελές συγκρότημα στο οποίο συνεδρίασε η μιαρή λέσχη Μπίλντερμπεργκ τον Ιούνιο του 2015. Ένα από τα κύρια μενού των συμμετεχόντων ήταν η Ελλάδα και η Ορθοδοξία...
ΠΗΓΗ  www.orthodojxia.gr ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΤΕΥΧ. 175 .
http://www.orthodoxia.gr/newsclicks.cfm?ID=1938&obcatid=11

Μετάνοια και εξομολόγηση.

Μετάνοια και εξομολόγηση.

Η αγάπη του Θεού – Πατέρα μας, γνωρίζοντας την ανθρώπινη αδυναμία μας και το ενδεχόμενο της πτώσης μας, μάς έδωσε το δεύτερο βάπτισμα, την μετάνοια, με την οποία ο άνθρωπος μπορεί να ξανασηκωθεί από την πτώση του, να γιατρέψει τις πληγές του και να συνεχίσει την δύσκολη πορεία του. Δυστυχώς πολύ λίγοι γνωρίζουμε τι σημαίνει μετάνοια και ποιο είναι το βαθύτερο νόημά της. Οι περισσότεροι όχι μόνο δεν γνωρίζουμε τι είναι μετάνοια, αλλά ούτε και για ποιο πράγμα πρέπει να μετανοήσουμε.μετάνοια
Η μετάνοια δεν είναι, όπως νομίζουμε, μια νομική διαδικασία, που απαλλάσσει τον άνθρωπο από κάποια αισθήματα ενοχής. Ούτε είναι μια τυπική εξομολόγηση, που κάνει κανείς πριν τις μεγάλες γιορτές ή κάτω από σκληρές ψυχολογικές συνθήκες. Η στάση και η πορεία του ασώτου δείχνει κάτι άλλο.
Όπως το λέει η λέξη, μετάνοια (μετα-νοώ) σημαίνει την ολοκληρωτική αλλαγή ζωής, την άρνηση, με όλη μας την καρδιά, της αμαρτίας, την αλλαγή νοοτροπίας. Δηλαδή, να νοιώσουμε με όλη μας την ύπαρξη, ότι ο δρόμος που ακολουθούμε δεν πάει πουθενά, και να θελήσουμε να επιστρέψουμε. Να αισθανθούμε ότι ζούμε σ’ έναν αχυρώνα, έξω από το σπίτι του πατέρα μας, και να πούμε: «Πού πάμε; Τρελλαθήκαμε; Εδώ ο πατέρας μας έχει παλάτι, όπου όλοι ευφραίνονται, και μεις καθόμαστε στον βούρκο;» Κι έπειτα να αποφασίσουμε να γυρίσουμε, να ξαναμπούμε στο πατρικό σπίτι, να συμφιλιωθούμε με τον Θεό – Πατέρα και τους αδελφούς μας.
Για νά ‘ναι αληθινή η μετάνοια, θα πρέπει νά ‘ναι έμπρακτη. Λέει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: «Όλοι οι πνευματικοί, οι Πατριάρχες, οι Αρχιερείς κι όλος ο κόσμος να σε συγχωρήσουν, είσαι ασυγχώρητος, εάν δεν μετανοήσεις έμπρακτα». Εάν, δηλαδή, δεν θελήσουμε να απομακρυνθούμε, από την αμαρτία και να αλλάξουμε ζωή, τότε η μετάνοιά μας δεν είναι αληθινή. Δεν είναι καν μετάνοια.
Πολλοί προσέρχονται στην εξομολόγηση με ενθουσιασμό, κάτω από το βάρος ψυχολογικών ή άλλων προβλημάτων. Εξομολογούνται με δάκρυα και υποσχέσεις, ότι από τώρα και στο εξής δεν θα ξαναγυρίσουν στην αμαρτία, ότι αποφάσισαν να αλλάξουν ζωή κλπ. Κάτι τέτοιο μπορεί να μην έχει σχέση με τη μετάνοια και πρέπει να μας βάλει σε υποψίες. Γιατί η μετάνοια δεν είναι πυροτέχνημα. Χρειάζεται χρόνο, κόπο, άσκηση, αγώνα κάτω από την χάρη του Θεού. Και πραγματώνεται με υπομονή και μυστικά στην ψυχή του ανθρώπου. «Ως αν άνθρωπος βάλη τον σπόρον επί της γης και καθεύδη και εγείρεται νύκτα και ημέρα, και ο σπόρος βλαστάνει και μηκύνηται ως ουκ οίδεν αυτός, αυτόματη γαρ η γη καρποφορεί». Δηλαδή, «σαν τον άνθρωπο που σπέρνει τον σπόρο στη γη, κοιμάται τη νύκτα και ξυπνάει την ημέρα, κι ο σπόρος βλασταίνει κι αυξάνει με τρόπο που ο ίδιος δεν ξέρει. Η γη καρποφορεί από μόνη της». (Μαρκ. Δ. 26-28).
Τέλος, η μετάνοια είναι έργο της θείας χάρης. Ο άνθρωπος ζώντας στο σκοτάδι της αμαρτίας και αγνοώντας την ωραιότητα της θείας ζωής, δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ της ανθρώπινης ζωής και της θεανθρώπινης ζωής. Μόνον όταν η θεία χάρη ρίξει στην καρδιά του τον σπόρο της θείας αγάπης, μπορεί να δει την πνευματική του ερήμωση. Το φως του ήλιου, όταν εισέρχεται μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο, αποκαλύπτει τα πάντα. Έτσι, όταν η χάρη του Θεού φωτίσει τις ψυχές μας, τότε βλέπουμε την εσωτερική ερήμωση, τα πάθη, τις αμαρτίες μας. Γι’ αυτό και οι άγιοί μας, τόσο έντονα ζητούσαν από τον Θεό: «Δώρησαί μοι μετάνοιαν ολόκληρον». Γιατί αυτή η αληθινή μετάνοια είναι ο ασφαλής δρόμος που οδηγεί στη βασιλεία του Θεού.
Τι είναι εξομολόγηση;
Αν η μετάνοια είναι το πρώτο μέρος του μυστηρίου, το δεύτερο είναι η εξομολόγηση. Δηλαδή, η ενώπιον του πνευματικού ομολογία των αμαρτιών μας. Όπως για τη μετάνοια, έτσι και για την εξομολόγηση, υπάρχει μεγάλη άγνοια και παρεξήγηση. Ο πνευματικός τις περισσότερες φορές νοιώθει ότι αυτό που επιτελεί είναι μια παρωδία μυστηρίου.
Πολλοί, πχ, νομίζουμε ότι η εξομολόγηση είναι μια φιλική συζήτηση, ή μια τυπική εξαγόρευση κάποιων αμαρτιών. Αυτό όμως ποια σχέση έχει με το μυστήριο της μετάνοιας; Αν εξετάσουμε και τα κίνητρα που οδηγούν πολλούς από μας στην εξομολόγηση και πάλι θα απογοητευτούμε. Άλλοι πηγαίνουμε για να βρούμε κάποια ανακούφιση ή για να απαλλαγούμε από τις ενοχές μας. Άλλοι από το φόβο της «τιμωρίας» από τον Θεό. Άλλοι από καθήκον ή από έθιμο, όπως κάνουμε οι περισσότεροι πριν τις μεγάλες γιορτές για να κοινωνήσουμε, συνδέοντας την εξομολόγηση με την θεία κοινωνία. Όλα αυτά όμως, ελάχιστη ή καθόλου σχέση έχουν με την εξομολόγηση και την μετάνοια.
Ας το πούμε με απλά λόγια: Εξομολόγηση είναι το άδειασμα του δηλητηρίου. Όταν κανείς πιεί δηλητήριο, δεν υπάρχει άλλη λύση. Το ίδιο και η εξομολόγηση. Εκεί βγάζουμε το δηλητήριο της αμαρτίας. Διαφορετικά θα οδηγηθούμε στον θάνατο.
Και για να χρησιμοποιήσουμε μιαν άλλη εικόνα: Όπως στον γιατρό δείχνουμε τις πληγές μας, αναφέρουμε τους πόνους, τις ενοχλήσεις, τις αρρώστιες μας δίχως να κρύψουμε τίποτα, έτσι και στην εξομολόγηση. Ξεγυμνώνουμε την ψυχή μας, ομολογούμε την αρρώστια μας και τον προσωπικό μας πόνο. Αν αυτό δεν γίνει θα μείνουμε αθεράπευτοι. Οι πληγές θα μεγαλώσουν, η μόλυνση και η σήψη θα προχωρήσουν, η αρρώστια θα συνεχίσει να υπονομεύει την ύπαρξή μας και αργά ή γρήγορα θα μάς οδηγήσει στον θάνατο.
Απ’ όλα αυτά, καταλαβαίνουμε ότι ο Θεός δεν έχει ανάγκη την δική μας εξομολόγηση. Εμείς την έχουμε ανάγκη. Όταν, δηλαδή, εξομολογούμαστε, δεν κάνουμε… χάρη του Θεού, όπως πολλοί νομίζουν. Άλλο βέβαια αν ο Θεός σαν πατέρας περιμένει πάντα με πολλή αγάπη την δική μας επιστροφή.
Στο σημείο αυτό, είναι ανάγκη να υπογραμμίσουμε το εξής: Αν σε άλλες χριστιανικές ομολογίες, η εξομολόγηση είναι μια απρόσωπη νομικίστικη εξαγόρευση, πίσω από κάποιο παραβάν, στην Ορθόδοξη εκκλησία μας, η εξομολόγηση συνδέεται άμεσα με την πνευματική πατρότητα, την πνευματική καθοδήγηση και την προσωπική σχέση. Πολλοί, πχ, εξομολογούνται περιστασιακά, όπου βρουν πνευματικό και κάθε φορά σε διαφορετικό ιερέα. Συμβαίνει όμως κι εδώ ό,τι και με τις σωματικές αρρώστιες. Αν κάθε φορά αλλάζουμε γιατρό, τότε η θεραπεία δεν μπορεί νά ‘ναι πλήρης. Ο μόνιμος πνευματικός μας είναι αυτός που γνωρίζει το «ιστορικό» μας, την πορεία μας, τις προηγούμενες πτώσεις μας και μπορεί να μάς βοηθήσει αποτελεσματικά.
Άλλοι πάλι τό ‘χουν «δίπορτο». Έχουν τον πνευματικό τους, αλλά όταν συμβεί κάτι βαρύτερο, επειδή ντρέπονται, αποφεύγουν να του το εξομολογηθούν και πηγαίνουν σε κάποιον άλλον. Μια τέτοια όμως ενέργεια είναι παιδαριώδης και εμπαιγμός του μυστηρίου. Δείχνει πόσο μακριά βρισκόμαστε από την αληθινή μετάνοια.
Είναι λοιπόν απαραίτητο να επιδιώξουμε να αποκτήσουμε έναν πνευματικό πατέρα, με τον οποίον θα δημιουργήσουμε μια πνευματική σχέση. Έτσι και η πορεία μας θα είναι ασφαλέστερη. Βεβαίως υπάρχουν περιπτώσεις που επιβάλλεται να αλλάξουμε πνευματικό. Αυτό όμως θα πρέπει να γίνει με πολλή προσοχή, διάκριση και κυρίως μετά από προσεκτική εξέταση των βαθύτερων κινήτρων μας. Να ψάξουμε, δηλαδή, μέσα μας να εντοπίσουμε τα βαθύτερα αίτια και να βρούμε γιατί θέλουμε να αλλάξουμε πνευματικό.
(Από το βιβλίο “Μετάνοια και εξομολόγηση: Επιστροφή στο Θεό και στην Εκκλησία Του” Αρχιμ. Νεκταρίου Αντωνόπουλου, Εκδ. Ακρίτας)
http://www.dogma.gr/dialogos/metanoia-kai-exomologisi/23761/ 

ME EΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΑΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ: ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΜΑΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ…

MOSXA

«Είμαστε μαζί» ήταν το σύνθημα της εκδήλωσης για την επέτειο της επανένωσης της Κριμαίας και της Σεβαστούπολης με τη Ρωσία, που έλαβε χώρα στις 18 Μαρτίου στην πλατεία Βασιλέφσκι Σπουσκ της Μόσχας. Εκατοντάδες άνθρωποι έδωσαν το παρόν και δημιούργησαν έναν ωκεανό από σημαίες.
Ανάμεσα σε αυτούς και οι Έλληνες της Ρωσίας που έφεραν ελληνικές και ποντιακές σημαίες.

Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος εκπρόσωποι της Εθνοπολιτιστικής Αυτονομίας των Ελλήνων της Ρωσίας, ο Σύλλογος Ελλήνων της Μόσχας και δεκάδες Έλληνες και φιλέλληνες. Ο χειμωνιάτικος καιρός δεν αποθάρρυνε το πλήθος που συγκεντρώθηκε στην πλατεία.


«Σας συγχαίρω για την εκδήλωση που είναι αφιερωμένη στην ημέρα της επανένωσης της Κριμαίας με τη Ρωσία. Αυτή την ιστορική δικαιοσύνη την περίμεναν εκατομμύρια άνθρωποι και επετεύχθη χάρη στην ελεύθερη βούληση των κατοίκων της Κριμαίας και της Σεβαστούπολης. Τώρα προχωράμε μαζί με αυτοπεποίθηση και μόνο προς τα εμπρός, και έτσι μπορούμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα» έστειλε το δικό του μήνυμα μέσω βίντεο ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν.
http://www.pentapostagma.gr/wp-content/uploads/2016/03/MOSXA-1.jpg
Η Κριμαία και η Σεβαστούπολη ενώθηκαν με τη Ρωσία μετά από δημοψήφισμα στις 16 Μαρτίου 2014, το οποίο υποστήριξε το 96,77% των κατοίκων της Κριμαίας και το 95,6% των κατοίκων της Σεβαστούπολης. Στις 18 Μαρτίου 2014 υπεγράφη η επίσημη συνθήκη της ένωσης από τον πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν, τον πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Κοινοβουλίου της Κριμαίας Βλαντιμίρ Κωνσταντίνοφ, τον πρωθυπουργό της Κριμαίας Σεργκέι Αξιόνοφ και τον εξουσιοδοτημένο από τη Σεβαστούπολη Αλεξέι Τσάλι.

pontos-news.gr


πηγή: http://www.pentapostagma.gr/2016/03/e%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b5%cf%83-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%83-%cf%83%ce%b7%ce%bc%ce%b1%ce%b9%ce%b5%cf%83-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd.html#ixzz43otuyUh8

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟΡΑΗ Αϊτή, η πρώτη χώρα που αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Ελλάδας Στα χρόνια της Επανάστασης του 21 παράλληλα με τους αγώνες για την απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό, Έλληνες λόγιοι έδιναν την δική τους μάχη για να ενισχύσουν το φιλελληνικό κίνημα. Με όπλο την πέννα τους βομβάρδιζαν με φλογερές επιστολές όσα πρόσωπα είχαν επιρροή στην διεθνή σκηνή και ζητούσαν επίσημη αναγνώριση για την κρατική οντότητα της Ελλάδας.

Αϊτή, η πρώτη χώρα που αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Ελλάδας


 Πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή είχε ο Αδαμάντιος Κοραής και μάλιστα μετά από μία επιστολή του ήρθε η θερμή ανταπόκριση από μια μακρινή γωνιά της.
Το νεοσύστατο κράτος της Αιτής ήταν η πρώτη χώρα η οποία επισήμως αναγνώρισε την ανεξαρτησία της Ελλάδας ενώ ακόμα ήταν σε πλήρη εξέλιξη ο Αγώνας.
Ήταν μια απρόσμενη εκδήλωση συμπαράστασης καθώς η επιστολή με την οποία αναγνωριζόταν η κρατική μας υπόσταση ήταν γεμάτη αναφορές από την ελληνική ιστορία για τα τρόπαια από την ναυμαχία της Σαλαμίνας και τον θρίαμβο στον Μαραθώνα.
Την ιστορία αυτή ανέσυρε από την σκόνη της λήθης ο κ. Ιβέλτ Λεμπρέν ως επίτιμος πρόξενος της Αιτής στην Ελλάδα κατά την διάρκεια μεγάλης ημερίδας για τον Φιλελληνισμό, την οποία διοργάνωσε χθές το υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο Μουσείο της Ακρόπολης. Με την αφήγησή του εξιστόρησε την επικοινωνία που ανέπτυξε ο Κοραής με τον πρόεδρο της Αιτής Πιέρ Μπουαγιέ και παρουσίασε την επιστολή συμπαράστασης που έστειλε στους επαναστατημένους Έλληνες.
Όμως και ο ίδιος ο κ. Λεμπρέν είναι συνδεδεμένος με την Ελλάδα, καθώς σπούδασε ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έκτοτε ρίζωσε εδώ όπου εργάζεται ως ορθοπαιδικός -χειρουργός
Όπως εξηγεί ο κ. Λεμπρέν η Αϊτή (το λεγόμενο Χαΐτιον, σύμφωνα με τα ελληνικά της εποχής) ήταν το πρώτο κράτος που προσέφερε αναγνώριση στην Επανάσταση του '21 και το δικαίωμα αυτοδιάθεσης, όπως προκύπτει από την επιστολή του προέδρου της Ιωάννου Βόγιερ (Jean Pierre Boyer) προς τον Αδαμάντιο Κοραή. Η επιστολή αυτή φέρει ως ημερομηνία την 15 η Ιανουαρίου του 1822 και ήταν η απάντηση του Πιέρ Μπουαγιέ στο αίτημα βοήθειας που είχε στείλει η Ελληνική Επιτροπή στο Παρίσι. Με επιστολή τους οι Α.Κοραής, Κ. Πολυχρονιάδης, Α. Βογορίδης και Χρ. Κλωνάρης ζητούσαν βοήθεια για την Επανάσταση, κατόπιν συστάσεων του Γάλλου στρατηγού Λαφαγιέτ και του Επισκόπου Βλαισών Γρηγορίου, ο οποίος είχε επισκεφθεί το νησί της Καραιβικής.
“Ο Κοραής είχε ζητήσει βοήθεια απο την Αιτή η οποία όμως ως μια φτωχή χώρα δεν ήταν δυνατόν να στείλει χρήματα στην Ελλάδα. Όμως ανταποκρίθηκε θερμά με συμβολικό τρόπο” λέει ο επίτιμος πρόξενος και συμπληρώνει ότι σύμφωνα με στοιχεία είχαν αποσταλεί μερικοί Αιτινοί για να πολεμήσουν μαζί με τους αγωνιστές αλλά είναι αμφίβολο εάν έφτασαν τελικά στην Ελλάδα. Όπως αναφέρει ο κ. Ιβέλτ Λεμπρέν γεννήθηκε στην Αιτή αλλά ζεί εδώ και χρόνια μόνιμα στην Ελλάδα. “Ήρθα εδώ για σπουδές μαζί με τα έμαθα την γλώσσα και και τελείωσα το Α.Π.Θ. Είμαστε τρία αδέλφια που σπουδάσαμε εδώ. Στην Αιτή πάντα λέγαμε ότι όποιος θέλει να αποκαλείται επιστήμονας πρέπει να πάει στην Ελλάδα”.
Το γράμμα προς τον Κοραή και τους τρείς άλλους Έλληνες, διασώθηκε, σε ελληνική μετάφραση, στο Δοκίμιον Ιστορικόν περί της Ελληνικής Επαναστάσεως του φιλικού και αγωνιστή του '21, Ιωάννου Φιλήμονος:
Ελευθερία… Ισότης
Ιωάννης Πέτρου Βόγερ, πρόεδρος του Χαϊτίου, προς τους Πολίτας της Ελλάδος Α. Κοραήν, Κ. Πολυχρονιάδην, Α. Βογορίδην και Κ. Κλωνάρην.
Εις τα Παρίσια
Πριν ή δεχθώμεν την επιστολή υμών, σημειουμένην εκ Παρισίων τη 20η παρελθόντος Αυγούστου, έφθασεν ενταύθα η είδησις της επαναστάσεως των συμπολιτών υμών κατά του δεσποτισμού, του επί τρεις περίπου διαρκέσαντος εκατονταετηρίδας. Μετά μεγάλου ενθουσιασμού εμάθομεν ότι η Ελλάς αναγκασθείσα τέλος πάντων εδράξατο των όπλων, ίνα κτήσηται της ελευθερίαν αυτής και την θέσιν, ήν μεταξύ των εθνών του κόσμου κατείχε.
Μία τόσον ωραία και τόσον νόμιμος υπόθεσις, και προ πάντων αι συνοδεύσασαι ταύτην πρώται επιτυχίαι, ουκ εισίν αδιάφοροι τοις Χαϊτίοις, οίτινες, ως οι Ελληνες επί πολύν καιρόν έκλινον τον αυχένα υπό ζυγόν επονείδιστον και δια των αλύσεων αυτών συνέτριψαν την κεφαλήν της τυραννίας.
Ευχηθέντες προς τον ουρανόν, όπως υπερασπισθή τους απογόνους του Λεωνίδου , εσκέφθημεν ίνα συντρέξωμεν τας γενναίας δυνάμεις τούτων, ει μη διά στρατευμάτων και πολεμοφοδίων, τουλάχιστον διά χρημάτων, ως χρησίμων εσομένων διά προμήθειαν όπλων, ών έχετε ανάγκην. Συμβεβηκότα όμως, επιβαλόντα τη πατρίδι ημών μεγάλην ανάγκην. επησχόλησαν όλον το χρηματικόν, εξ ού η Διοίκησις ηδύνατο καταβάλει μέρος. Σήμερον έτι η επανάστασις, η κατά το ανατολικόν μέρος της νήσου επικρατούσα, υπάρχει νέον προς την εκτέλεσιν αυτού του σκοπού κώλυμα. Επειδή το μέρος όπερ ηνώθη μετά της Δημοκρατίας, ής προεδρεύω, υπάρχει εν μεγίστη ενδεία και προκαλεί δικαίως μεγάλην του ταμείου ημών την δαπάνην. Εάν δ' επέλθωσι κατάλληλοι, ως επιθυμούμεν, αι περιστάσεις, τότε βοηθήσωμεν προς τιμήν ημών τοις τέκνοις της Ελλάδος, όσον δυνηθώμεν.
Πολίται, διερμηνεύσατε προς τους συμπατριώτας υμών τας θερμοτέρας ευχάς, άς λαός του Χαϊτίου αναπέμπει υπέρ της ελευθερώσεως αυτών. Οι μεταγενέστεροι Ελληνες ελπίζουσιν εν τη αναγεννωμένη ιστορία τούτων άξια της Σαλαμίνος τρόπαια. Είθε παρόμοιοι τοις προγόνοις αυτών αποδεκνυόμενοι και υπό των διαταγών του Μιλτιάδου διευθυνόμενοι, δυνηθώσιν εν τοις πεδίοις του νέου Μαραθώνος τον θρίαμβον της ιεράς υποθέσεως, ήν επεχείρησαν υπέρ των δικαιωμάτων αυτών, της θρησκείας και της πατρίδος. Είθε, τέλος, διά των φρονίμων διατάξεων αυτών μνημονευθώσιν εν τη ιστορία οι κληρονόμοι της καρτερίας και των αρετών των προγόνων.
Τη 15η Ιανουαρίου 1822 και 19η της Ανεξαρτησίας
ΒΟΓΕΡ
Γιώργος Αποστολίδης
http://www.ethnos.gr/politiki/arthro/aiti_h_proti_xora_pou_anagnorise_tin_aneksartisia_tis_elladas-64351617/
Γιώργος Αποστολίδης