Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Άνθιμος για Thessaloniki Pride: Αίσχος και πρόκληση

Ως «Αίσχος» και «πρόκληση» χαρακτήρισε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος τις εκδηλώσεις του Thessaloniki Pride, που θα πραγματοποιηθούν την Παρασκευή και το Σάββατο στην πόλη.
Μητροπολίτης Ανθιμος

Μητροπολίτης Ανθιμος

Σε ερώτηση σχετικά με τις εκδηλώσεις, ο μητροπολίτης ανέφερε πως «Η Εκκλησία έχει μια προτροπή: "μη δώτε το άγιον τοις κυσί", δηλαδή "μην ανακατεύετε τα άγια ζητήματα και πράγματα με τα σκυλιά"».
«Σεβαστείτε και το σχήμα και τη ζωή μου ολόκληρη για τα θέματα της Εκκλησίας και του λαού μας και την ευπρέπεια και μη με αναμιγνύετε με αυτό το αίσχος. Τελείωσε. Είναι μια διαστροφή της ανθρωπίνης υπάρξεως» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Άνθιμος και τόνισε πως δεν έχει επικοινωνήσει για το θέμα με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη.
Ανέφερε ακόμη ότι έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση χριστιανικών οργανώσεων στην αυλή του Αγίου Δημητρίου το βράδυ της Παρασκευής και θα ακολουθήσει αγρυπνία, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το gay pride, ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να παραστεί και ο ίδιος.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Με ποιόν τρόπο οι νέοι, κυρίως, προσελκύονται από το νεοσατανισμό Πως να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα Συνέντευξη με τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Κυριάκο Τσουρό

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΩΡΑΚΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ


Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΩΡΑΚΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ
Με ποιόν τρόπο οι νέοι, κυρίως, προσελκύονται από το νεοσατανισμό
Πως να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα
Συνέντευξη με τον Πρωτοπρεσβύτερο π. Κυριάκο Τσουρό


 «Ο πόλεμος κα­τά τού Σατανά είναι μία πραγματι­κότητα. Εφ' όσον εκείνος μας μάχε­ται και αδυσώπητα επιδιώκει να μας αιχμαλωτίσει και να μας στερήσει της φιλίας τού Θεού, είμα­στε και εμείς υποχρεωμένοι να λάβουμε θέση απέναντί του. Και είναι βέβαια αλή­θεια, ότι αρκετοί άνθρωποι δεν προβάλ­λουν καμμία αντίσταση στις επιθέσεις τού Διαβόλου. Σηκώνουν από την αρχή τα χέρια και παραδίδονται άνευ όρων. Γίνονται παιχνίδι στα χέρια τού πονη­ρού και δούλοι της αμαρτίας. Υπάρ­χουν, όμως, και εκείνοι που αντιστέκο­νται στις προσβολές του και τον αντιμά­χονται. Αντιτάσσουν άμυνα στις επιθέ­σεις του και ως "καλοί στρατιώται Ιη­σού Χριστού" (Β' Τιμ.2,3) φυλάσσουν τις επάλξεις της ψυχής τους απόρθητες και το φρόνημα της καρδίας τους αδού­λωτο. Είναι όσοι έχουν αναλάβει την κα­λή στρατεία, και αγωνίζονται να πετύχουν τη θέωση, που αποτελεί το βασικό σκοπό της ζωής τους»,τονίζει μεταξύ άλλων στον πρόλογο τού βιβλίου του «ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ», εκδόσεις Χρυσοπηγή, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Χριστόδουλος.
Για να λάβουμε όμως θέση απέναντί του, χρειάζεται να γνωρίσουμε περισσό­τερα για το φαινόμενο τού νεοσατανισμού, που παρουσιάζει έξαρση τα τελευ­ταία χρόνια. Τα γεγονότα τηςΠαλλήνηςείναι πρόσφατα, και δείχνουν ότι οι «κα­ταστροφικές λατρείες» βρίσκουν πρό­σφορο έδαφος και στη χώρα μας.
Μία πρώτη προσέγγιση τού προβλήματος αυτού κάνει σήμερα η ΤΟΛΜΗ, θέτοντας τα ερωτή­ματα που ακολου­θούν, και τα οποία πιστεύουμε ότι μας απασχολούν όλους, στον Γραμματέα της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων, Πρωτοπρεσβύτερο Κυριάκο Τσουρό.
Ερώτ.: Πως εξηγείτε την έξαρση των φαινομένων τον σατανισμού που παρα­τηρείται τα τελευταία χρόνια και στην πατρίδα μας;
Απάντ.: Η έξαρση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι αυτό το φαινόμενο εντάσσεται μέσα στο πνεύμα της «Νέας Εποχής». Ο νεοσατανισμός είναι μία πτυχή, και μάλιστα η πιο ακραία μορφή, της Νέας Εποχής. Πρέπει να ξέρουμε ότι στο νεοσατανισμό, όπως και στις άλλες ομάδες της Νέας Εποχής, έχει καταργη­θεί ή πολεμείται η έννοια τού Αληθινού Θεού, ενώ επιδιώκεται καιη κατάργηση της διακρίσεως μεταξύ καλού και κακού. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μέσα στο νεο-σατανισμό να ασκείται οποιαδήποτε πράξη μπορεί να προβάλει ότι το κακό δεν είναι κακό· άλλωστε,σύμφωνα με τη Νέα Εποχή, το καλό και το κακό δεν δια­φέρουν μεταξύ τους, αλλά είναι δύο όψεις τού ίδιου νομίσματος. Αυτό σημαί­νει ότι ο άνθρωπος μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, ακόμη και να οδηγηθεί σε εγκλημα­τικές ενέργειες. Αυτό είναι καταγραμμέ­νο στο «ευαγγέλιο» τού σατανισμού, το «βιβλίο τού Νόμου» τούAleister Crowley:«Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να ζει σύμφωνα με το δικό του νόμο, να παίζει όπως θέλει, να ξεκουράζεται όπως θέλει, να πεθαίνει όποτε θέλει και όπως θέλει... Να σκέπτεται ό,τι θέλει, να λέει ό,τι θέ­λει... να αγαπά όπως θέλει: Και εκπληρώστε την επιθυμία σας σε αγάπη όπως θέλετε, όποτε θέλετε, όπου θέλετε και με όποιον θέλετε!... ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να θανατώνει όλους εκεί­νους που προσπαθούν να τού αφαιρέ­σουν αυτό το δικαίωμα. Οι σκλάβοι πρέ­πει να υπηρετούν».
Ερώτ.: Ποιες ηλικίες είναι περισσότερο ευάλωτες στο σατανισμό;
Απάντ.: Εφόσον το φαινόμενο αυτό ξεκίνησε το 1966 με την ίδρυση της «εκκλησίας τού Σατανά» από τονAnton Szandon Lavey, υποτίθεται ότι σήμερα μέ­σα στις τάξεις τού νεοσατανισμού δεν είναι μόνον νέοι άνθρωποι, είναι και με­σήλικες ίσως και μεγαλύτεροι. Κυρίως όμως εντάσσονται νέοι, διότι εντυπωσιά­ζονται πολλές φορές από το νεοσατανισμό, που τους δίνει ένα σωρό υποσχέσεις.
Ερώτ.: Ποιοί είναι λοιπόν οι λόγοι που οδηγούν τους νέους στο σατανισμό;
Απάντ.: Ο κυριότερος λόγος είναι ο ίδιος που οδηγεί σ' όλες τις ομάδες της Νέας Εποχής, δηλαδή ότι δεν υπάρχει μία γνήσια σχέση τού ανθρώπου με τον αληθινό Θεό. Έτσι ο άνθρωπος φτιάχνει «θεούς» στα μέτρα του, οι οποίοι εξυπη­ρετούν τα πάθη του. Φυσικά αυτοί δεν είναι θεοί, αφού είναι κατ’ εικόνα ανθρώπου πλασμένοι.
Από κει και πέρα, επειδή ο άνθρωπος έχει απογοητευθεί από ένα σωρόμεσσιανικές υποσχέσεις, οι οποίες τού εδόθησαν από τηνεπιστήμη, τηντεχνολογία, τηνψυχολογία, οδηγείται σε μία αβεβαι­ότητα, σε υπαρξιακούς φόβους, και ανα­ζητεί τις λύσεις.
Έτσι λοιπόν,τα παιδιά που έχουν μεταφυσικές ανησυχίες, δίψα για αγάπη, για αναγνώριση, υπαρξιακούς φόβους, ανασφάλειες, που έλκονται από την πε­ριέργεια, από την υπόσχεση γιαγνώση, για δύναμη, για ηδονή, γιαένταξη στην τάξη των εκλεκτώνκ.ο.κ., είναι επόμενο να εξαπατώνται από όλες αυτές τις υπο­σχέσεις (θα έλεγα, τους «εμπόρους κάλ­πικης ελπίδας») και να εντάσσονται σε παραθρησκευτικές ομάδες και ιδιαίτερα στο νεοσατανισμό.
Βέβαια, πρέπει να πούμε ότι η ένταξη αυτή έχει καταστροφικές συνέπειες, κα­θόσον αυτές οι ομάδες και ιδιαίτερα ο νεοσατανισμός έχουνεγκληματικά«δόγ­ματα».Όπως λέει ο νόμος τούCrowley, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει βία εναντίον τού άλλου, προκειμένου να ζή­σει όπως θέλει! Άρα μπορεί να φθάσει και μέχρι το έγκλημα. Κι αυτό έχει απο­δειχθεί και με ταγεγονότα της Παλλήνηςτο 1992 και 1993, αλλά και με πολλέςάλλεςπεριπτώσεις, οι οποίες γίνονται γνωστές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
Δηλαδή, μπορεί να γίνει το «δόγμα» αυτό και η ένταξη σ' αυτό μια απειλή για το άτομο, μέχρι και απειλή της ανθρώπι­νης ζωής, είτε αυτή εκδηλώνεται με μία αυτοκτονία ως λατρεία προς το Σατανά, είτε ως ανθρωποθυσία, αλλά και απειλή για το κοινωνικό σύνολο.
Γι αυτό και διεθνείς οργανισμοί έχουν ασχοληθεί σοβαρά με το πρόβλημα αυτό. Σε ψήφισμα του το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στις 29.2.96, κάνει λόγο για «εγκληματική δραστηριότητα ορισμέ­νων σεκτών», μεταξύ των οποίων και ο νεοσατανισμός, και ζητεί από τις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενώσεως να λά­βουν αυστηρά μέτρα για την αντιμετώπι­σή τους.
Ερώτ.: Πόσο εύκολο είναι να διακρί­νουμε ότι ένας νέος έχει πέσει θύμα τού νεοσατανισμού;
Απάντ.: Δεν είναι καθόλου εύκολο. Δύσκολα, στα πρώτα κυρίως στάδια, μπορεί κανείς να διακρίνει ότι ένας νέος έχει πέσει στα δίχτυα τού σατανισμού, ή κάποιας άλλης καταστροφικής λατρείας, διότι τον διδάσκουν να μην αποκαλύπτεται. Όμως, επειδή αυτές οι σέκτες αλλοι­ώνουν την προσωπικότητα -γι' αυτό και χαρακτηρίζονται ως «ομάδες χειρισμού τού νου»- σταδιακά το θύμα προδίδεται, ακόμη και από την εξωτερική συμπερι­φορά του. Αλλά δυστυχώς, πολλές φο­ρές είναι ήδη αργά όταν αποκαλύπτουμε ότι ένας νέος έχει πέσει στα πλοκάμια τού σατανισμού.
Ορισμένα άλλα χαρακτηριστικά, ενδεικτικά της κατάστασης, είναι οιτά­σεις απομόνωσης που δείχνει ο νέος, απουσιάζει από το σπίτι σε ώρες παρά­ξενες, φοράει μαύρα ρούχα, ακούει συ­γκεκριμένη -και μάλιστα σκληρή- μουσι­κήκλπ.
Η έρευνα, ωστόσο, των γονέων πρέ­πει να γίνεται με πολλή προσοχή, διακρι­τικότητα και αγάπη, για να αποφευχθούν σφάλματα, που μπορεί, αντί να βοηθή­σουν το παιδί μας, να το σπρώξουν βα­θύτερα μέσα στο κακό.
Ερώτ.: Ποιες είναι οι πιο «εύκολες» μέθοδοι που χρησιμοποιεί το κίνημα τού νεοσατανισμού, για να προσελκύσει τους νέους;
Απάντ.: Σαν πρώτο βήμα είναι ηεξοικείωση των νέων, και μάλιστα από μικρά παιδιά, στα νεοεποχίτικα δόγμα­τα. Μεταξύ των τρόπων και τωνμεθό­δωντού νεοσατανισμού που χρησιμοποιεί ο σύγχρονος σατανισμός, είναι ταπαι­δικά παιχνίδια, τα ηλεκτρονικά μέσα, ταπαιδικά αναγνώσματακαι ημουσική. Έτσι, με το κάλυμμα τού παιχνιδιού και της νότας, εύκολα μπορεί να διεισδύσει, να «περάσει» όπως λέμε, ένα μήνυμα στο νου και στην καρδιά τού νέου -κυρίως-ανθρώπουυ και να διαμορφώσει μέσα του τρόπο ζωής, χαρακτήρα, συμπεριφορά, ηθική και ιδεολογία.
Ερώτ.: Μπορείτε να γίνετε πιο συ­γκεκριμένος καιν'αναφερθείτε σε πα­ραδείγματα;
Απάντ.: Από τον χώρο των παιχνι­διών, μπορώ να σάς αναφέρω ότι υπάρ­χει π.χ. επιτραπέζιο παιδικό παιχνίδι που προσφέρεται σε κουτί μεσχήμα φέ­ρετρου, και καλεί τα παιδιά να παίξουν πάνω σε χαρτόνι που απεικονίζει ένα νε­κροταφείο με σπασμένα μνήματα. Οι μι­κροί παίκτες υποδύονται ρόλους φαντα­σμάτων, μαγισσών, λυκανθρώπων, μού­μιας κλπ. Υπάρχουν παιχνίδια με τερα­τώδεις, σατανικές και άλλες αποκρου­στικές μορφές, που καλλιεργούν μέσα στις ψυχές των παιδιών τη βία, το κακό και το μίσος, όπως: «κάνε επίθεση στον αντίπαλο σου έχοντας στο μυαλό σου κάτι πολύ απλό· πως θα τον κόψεις φέ­τες στα γρήγορα». Δεν νομίζω ότι μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι μ' αυτούς τους τρόπους βοηθάμε -δήθεν- τα παιδιά μας να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση!
Όμως και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια προσφέρουν, σε αφθονία, βία, αίμα και θάνατο. Υπάρχουν Computer Games . που προτρέπουν τους νέους να μπουν στους κόσμους τού Σατανά, και άλλα που δίνουν λεπτομέρειες για τελετές μαύρης μαγείας. Δυστυχώς, πολλές φο­ρές συνεπικουρούν η τηλεόραση και οκι­νηματογράφος. Ευρύτατα, άλλωστε, προβάλλεται αυτό τον καιρό η ταινία «Χάρι Πότερ» που έχει αποκρυφιστικό και μαγικό περιεχόμενο.
Στο Διαδίκτυο, μπορεί να βρει κανείς σε ιστοσελίδα σατανιστικής ομάδας υπό τον τίτλο «Νέα της Κόλασης», ποιοι είναι οι «Δέκα λόγοι για τους οποίους είναι πολύ θαυμαστό να είσαι σατανιστής». Και βέβαια, υπάρχει εκτενής ανά­λυση για το πως θα το πετύχεις! Υπάρ­χουν και «αγγελίες» για «αναζητήσεις» φίλων σατανιστών ή με την προβολή των προτιμήσεών τους σε «θυσίες, ακρωτη­ριασμούς, κανιβαλισμούς» κλπ.
Οι υπηρέτες τού κακού έχουν φθάσει και στα βιβλία. Τίτλοι όπως «Σχολείο ο Τάφος», «Η κατασκήνωση τού Δράκου­λα», «Ο ακέφαλος ποδηλάτης», κ.α. καλύ­πτουν κείμενα βίας, μαγείας, σατανισμού.
Ημουσική, τέλος, χρησιμοποιείται ευρύτατα ως μέσο προσηλυτισμού, των νέων κυρίως ανθρώπων. Σατανιστική ομολογία, ύβρεις κατά τού Χριστού, συνθήματα βίας, αισχρά συνθήματα και μηνύματα, ακόμη και σατανιστικά ή αντιχριστιανικά σύμβολα, κυριαρχούν σε τραγούδια και σε έντυπα της σύγχρο­νης μουσικής (κυρίως στην hard rock και heavy metal μουσική). Στο περιοδικό «The forest» διαβάζουμε ότι : «Τοblack metalδεν είναι μουσική, είναι ιδεολογία που εκφράζεται μέσα από δαιμονικούς ήχους και θορύβους». Σε ερώτηση τι εκφράζει το συγκρότημα Grismosn Moon, δίδεται η απάντηση: «Την κατα­στροφή κάθε μορφής επιβολής, όπως η αστυνομία, οι κυβερνήσεις και ο Χρι­στιανισμός. Οι μόνες αρχές που πρέπει να διέπουν την ανθρωπότητα είναι τα ανθρώπινα ένστικτα, όπως η λαγνεία και η εκδίκηση».
Ερώτ.: Η Εκκλησία πως αντιμετω­πίζει την απειλή τον νεοσατανισμού;
Απάντ.: Η Εκκλησία διαθέτει και προσφέρει όλα τα πνευματικά όπλα για να θωρακίσει τον πιστό από την απειλή τού Σατανά. Εκτός απ' αυτά, η Εκκλη­σία έχει οργανωμένους φορείς ποιμα­ντικής αντιμετώπισης προβλημάτων που δημιουργούνται σε άτομα και οικογένει­ες από την εγκληματική δραστηριότητα των επικίνδυνων παραθρησκευτικών ομάδων.
Το κεντρικό όργανο της Εκκλησίας σ' αυτόν τον τομέα, η Συνοδική Επιτρο­πή επί των Αιρέσεων, αντιμετωπίζει κα­θημερινά πληθώρα περιπτώσεων, συ­μπαρίσταται σε θύματα και οικογένειες θυμάτων, οργανώνειπανορθόδοξες συν­διασκέψεις, ιερατικές συνάξεις, ομιλίες, εκπομπές, ενημερώνει μέσω εγκυκλίων, έντυπων και ανακοινώσεων τον λαό τού Θεού. Πρέπει δε να τονίσουμε ότι η Εκκλησία αντιμετωπίζει με στοργή τα θύματα τού νεοσατανισμού και των άλλων καταστροφικών σεκτών,διαχωρί­ζοντας την πλάνη από το θύμα, το οποίο αγκαλιάζει και προσπαθεί να το θερα­πεύσει.
Ωστόσο, δεν εξαντλείται εδώ ο τρό­πος αντιμετώπισης της απειλής. Κι αυτό γιατί πρόκειται συνήθως γιαεγκληματι­κή δραστηριότητα. Κι όταν υπάρχει έγκλημα, όταν διαπράττονται φόνοι και χάνονται ζωές, ή απειλούνται έννομα αγαθά, τότεη ευθύνη ανήκει στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας. Αυτό άλλωστε προβλέπει το Ελληνικό Σύνταγμα, αυτό υπογραμμίζει και το Ευρωπαϊκό Κοινο­βούλιο στα ψηφίσματα του. Σύμφωνα με το άρθρο 9 της Σύμβασης της Ρώμης παρ. 2, επιβάλλεται ακόμη και ο περιορισμός της θρησκευτικής ελευθερίας, εκεί όπου απειλείται η δημόσια τάξη και προσωπι­κότητα τού ατόμου, τα έννομα αγαθά και τα ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών μιας χώρας.
Άλλες χώρες της Ευρώπης έχουν λά­βει αυστηρά μέτρα. Είναι καιρός και στη χώρα μας να ληφθούν ανάλογα μέτρα, ώστε να μην θρηνούμε υποκριτικά, όταν πια έχει γίνει το κακό.


ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΤΟΛΜΗ» ΙΟΥΝΙΟΣ  2002
Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον    www.egolpion.com
26 ΙΟΥΝΙΟΥ  2012


Read more:http://www.egolpion.com/ekklisia_satanismos.el.aspx#ixzz34zGJOY63

Μη σταματάς να κολυμπάς Προτιμώ να δώσω τη ζωή μου, παρά να φοβάμαι – Lyndon Barnes Johnson

Η απελπισία και η απογοήτευση είναι οι χειρότεροι σύμβουλοι στο δρόμο για την επαγγελματική ευημερία και την προσωπική ευτυχία. Γιατί απλά, οι περισσότεροι άνθρωποι πισωγυρίζουν τη στιγμή που λίγο ακόμα αν είχαν προσπαθήσει τα πράγματα θα είχαν μια εντελώς διαφορετική εξέλιξη.

Δυο βατράχια έπεσαν σε βαθύ κάδο με γάλα. Το ένα είχε φύση αισιόδοξη. Όμως το άλλο το πήρε ανάποδα: «Θα πνιγούμε!», θρηνολογούσε χωρίς να κάνει τίποτα και με μια τελευταία κραυγή απελπισίας, σήκωσε τα πόδια του ψηλά, κι είπε «αντίο!».
 Την ίδια στιγμή, το άλλο βατράχι συνέχιζε την προσπάθειά του να επιβιώσει και μονολογούσε: «Δεν μπορώ να βγω έξω, αλλά δεν τα παρατάω, θα συνεχίσω να κολυμπάω μέχρι να εξαντληθώ, και τότε θα πεθάνω πιο ευχαριστημένο».
Και κολυμπούσε γενναία για να κάνει αυτό που είπε. Πάνω στη λυσσαλέα του προσπάθεια το γάλα άρχισε να πήζει. Κι όσο περισσότερο κολυμπούσε, τόσο το γάλα γινόταν κρέμα. Τέλος, στάθηκε στον αφρό του βουτύρου και πήδηξε έξω απ’ τον κάδο!
 Τώρα, θα με ρωτήσετε ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα αυτής της ιστορίας; Όσο δύσκολα κι αν είναι τα πράγματα, εσύ συνέχισε να κολυμπάς!
 Συνέχισε να κολυμπάς μέχρι να δεις την ακτή, μέχρι να αγκαλιάσεις μια σανίδα σωτηρίας, μέχρι να αγγίξουν τα πόδια σου πάνω στον πρώτο βράχο που κρύβεται κάτω από τη θάλασσα.
 Μην εγκαταλείπεις τα όπλα. Μην επενδύεις στην απελπισία. Μην υποκλίνεσαι στην απογοήτευση. Η απελπισία και η απογοήτευση είναι οι «Σειρήνες» και καλούν εσένα, φίλε και φίλη, που σαν σύγχρονος Οδυσσέας έχεις χαράξει πορεία για τη δική σου Ιθάκη. Οι Κύκλωπες και οι Συμπληγάδες θα βρίσκονται πάντα στο δρόμο σου. Εσύ μην εγκαταλείπεις τα όπλα. Εξακολούθησε να προσπαθείς. Κάνε αλλαγές στις στρατηγικές σου, αν βλέπεις ότι δεν έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς. Ζήτησε βοήθεια. Πάλεψε με νύχια και με δόντια να γίνεις καλύτερος, αλλά μην εγκαταλείπεις τα όπλα.
Έχει μείνει ιστορική η συντομότερη ομιλία του Ουϊνστον Τσώρτσιλ κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου: «Ποτέ μην εγκαταλείψετε τα όπλα! Ποτέ μην εγκαταλείψετε τη μάχη! Ποτέ!»
  Υπάρχουν δυο πόλεμοι στη ζωή. Ο ένας γίνεται έξω από εσάς, στις business, στη δουλειά, στην εκπαίδευση, στις σχέσεις, στην υγεία. Ο άλλος γίνεται μέσα σας. Παλεύουν μεταξύ τους οι άγγελοι της θέλησης, της τιμής και της προσπάθειας με τους δαίμονες της αναβλητικότητας, της απογοήτευσης και της απελπισίας.
 Τα αντίθετα βρίσκονται μέσα στην «αρένα» της ψυχής και του νου σας και πολεμούν συνέχεια μεταξύ τους. Εσείς στέκεστε εκεί. Κάπου στο κέντρο, ανάμεσά τους.    Διαλέξτε μεριά!
(Από το βιβλίο μου "Ιστορίες που δυναμώνουν την ψυχή", Εκδόσεις Πύρινος Κόσμος - Δείτε επίσης και στην ενότητα e-shop)
http://www.akis-angelakis.com/component/content/article/67-articliday/870-2014-05-20-05-01-00.html,

Κυνική ομολογία του 21χρονου δράστη Σκότωσε άστεγη για να δηλώσει πίστη στον Σατανά Ετοιμαζόταν για νέα «θυσία» στις 21 Ιουνίου

Θύμα σατανιστικής τελετής, ήταν η 41χρονη άστεγη, που είχε βρεθεί νεκρή με πολτοποιημένο το κεφάλι το Πάσχα στη Γλυφάδα, όπως ομολόγησε ο ίδιος ο δράστης που εντοπίστηκε από την αστυνομία.
Οι ανατριχιαστικές λεπτομέρειες του εγκλήματος έγιναν γνωστές σήμερα, από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής της ΕΛΑΣ, οι άνδρες του οποίου είχαν από την αρχή την υπόνοια ότι επρόκειτο για δολοφονία χωρίς εμφανές κίνητρο και παρέπεμπε σε άτομο με θρησκευτικές ιδιαιτερότητες ή διαταραγμένη προσωπικότητα. Ως δράστης συνελήφθη 21χρονος, ο οποίος ομολόγησε με κάθε λεπτομέρεια την αποτρόπαιη πράξη του, αποκαλύπτοντας μάλιστα ότι προσευχόταν καθημερινά στον Σατανά, ώστε έως τις 21 Ιουνίου, κατά την εαρινή ισημερία, να του υποδείξει ένα νέο θύμα.
Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον παγιδεύσουν, παρακολουθώντας, εκτός των άλλων, και το διαδίκτυο και ειδικότερα το facebook, όπου εντόπισαν συνομιλίες του νεαρού, ο οποίος «διαφήμιζε» την προσήλωσή του στον Σατανά και ανέφερε στοιχεία για το έγκλημα. Οι αστυνομικοί του εμφανίστηκαν με ψεύτικα προφίλ, με αποτέλεσμα να τον παραπλανήσουν και να φτάσουν στην ταυτοποίησή του.
Ο νεαρός, ο οποίος ασπάστηκε τον σατανισμό στα 13 του χρόνια, διαβάζοντας σχετικά βιβλία, όπως είπε στους αστυνομικούς, σκότωσε την γυναίκα λιώνοντας το κεφάλι της με μια πέτρα, το βράδυ της Ανάστασης, στο πλαίσιο συγκεκριμένης τελετουργίας, για να δηλώσει την υποταγή του στον Σατανά, ενώ το ίδιο θα έκανε και στις 21 Ιουνίου, που είναι το θερινό ηλιοστάσιο και συμπίπτει με άλλη τελετουργία των σατανιστών.
Περιγράφοντας το έγκλημα, που διέπραξε, άφησε άναυδους τους αστυνομικούς που του έπαιρναν κατάθεση. Όπως είπε, πλησίασε στο παγκάκι, που κοιμόταν η άστεγη, έκοψε το χέρι του και με το αίμα του και έγραψε με αυτό πάνω της τον αριθμό «666», το σύμβολο του σταυρού και ένα ακόμα σατανιστικό σχήμα. Ακολούθως τη σκότωσε στον ύπνο της με μια πέτρα.
Σημειώνεται ότι η γυναίκα βρέθηκε νεκρή το πρωί του Πάσχα, 20-4-2014, στην πλατεία Βάσως Κατράκη στη Γλυφάδα, με εκτεταμένες κακώσεις στο πρόσωπο, το οποίο είχε παραμορφωθεί.
Από τις έρευνες των αστυνομικών στην ευρύτερη περιοχή εντοπίστηκε μέσα σε κάδο απορριμμάτων παρακείμενης οδού και σε απόσταση περίπου 90 μέτρων από τη συγκεκριμένη πλατεία, μία μαύρη σακούλα σκουπιδιών με ίχνη αίματος, μέσα στην οποία, μεταξύ άλλων, υπήρχε και μια επίσημης ματωμένη πέτρα.
Από τις εργαστηριακές εξετάσεις της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, ταυτοποιήθηκε τμήμα δακτυλικού αποτυπώματος του δράστη, στη σακούλα που εντοπίστηκε στον κάδο απορριμμάτων. Επιπλέον, από τις αναλύσεις του Τμήματος Βιολογικών Υλικών, το βιολογικό υλικό του νεαρού δράστη ταυτοποιήθηκε με το αίμα, που βρέθηκε στην επιγραφή πάνω στο παγκάκι, καθώς και με το αίμα πάνω στη σακούλα, που περιείχε την πέτρα. Το αίμα, που βρέθηκε πάνω στην πέτρα ταυτοποιήθηκε, με το αίμα της άτυχης γυναίκας.
Κατά τη σύλληψη του δράστη, βρέθηκαν στην κατοχή του δύο αυτοσχέδια τσιγάρα με ακατέργαστη κάνναβη και στο σπίτι του ποσότητα κάνναβης περίπου 165 γραμμαρίων.
Ο 21χρονος με την κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία, που σχηματίστηκε σε βάρος του, οδηγείται σήμερα στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Ιδού πως έπρεπε να αντιδρούν οι υπηρέτες της Ορθοδοξίας απέναντι στους μασόνους!

samaras-agio-orosΈνα φωτεινό παράδειγμα που οφείλει να διαβάσει ο καθένας:
Τον Νοέμβριον του1949 απέθανε σημαίνον μέλος της κοινωνίας της Χαλκίδος και εγένετο αυτώ μεγαλοπρεπής κηδεία, καθ’ ην παρέστη ο Σεβ. Μητροπολίτης Χαλκίδος κ. Γρηγόριος μεθ’ ολοκλήρου του ιερατείου. Αλλάκατά τον επικήδειον λόγον απεκαλύφθη, ότι ο αποθανών ανήκεν εις την από πολλών ετών λειτουργούσαν και δρώσαν εν Χαλκίδι στοάν των μασόνων ο «Σκουφάς». Άμα τω ακούσματι ο παριστάμενος εν τω ναώ θερμουργός ιεροκήρυξ αρχιμ. Χριστόφορος Καλύβας ήρε φωνήν μεγάλην συγκλονίσασαν το πλήθος. «Αδελφοί και πατέρες! Ηκούσατε; Ο προ ημών νεκρός ήτο μασόνος, σεβάσμιος αρχιερεύς της στοάς. Ως κλήρος ουδεμίαν θέσιν έχομεν εις την κηδεία μασόνου» και αμέσως έβγαλε το επιτραχήλιον και απεχώρησεν εις το Ι. Βήμα. Μετά την έντονον ταύτην διαμαρτυρίαν τα πνεύματα των μασόνων και των φιλομασονικών στοιχείων της πόλης εξήφθησαν, έτριξαν τους οδόντας των οι οπαδοί της στοάς, ηπειλήθη ο ιεροκήρυξ, αλλ’ η Εκκλησία Χαλκίδος δια του στόματος του τε Μητροπολίτου και ιεροκήρυκος εκαυτηρίασε δριμύτατα τον μασονισμόν «ως σύστημα αντιχριστιανικόν και απορροφητικόν της πνευματικής ικμάδας ενός τόπου. Λεπτομερείας των εν Χαλκίδι συμβάντων, ως και πλήρη διαφώτισιν περίτης εν Ελλάδι δρώσης μασονίας, θα ίδη ο φίλος αναγνώστης εις το βιβλίον του ειρημένου ιεροκήρυκος «Εβραϊσμός και Τεκτονισμός» έκδοσις δευτέρα επηυξημένη, όπερ εκδίδεται προσεχώς και ιδιαιτέρως συνιστώμεν εις τους φίλους της «Σπίθας» αναγνώστας.
(Βιβλίο «Ο ΕΛΕΓΧΟΣ», Επισκόπου Αυγουστίνου Ν. Καντιώτη)