Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Αμετανόητος και ειρωνικός ο 56χρονος για την παιδική πορνογραφία: 'Μου τα έστελνε η Google'

Ακόμα και φωτογραφία με βιασμό μωρού κάτω του ενός έτους, βρέθηκε στο κινητό τηλέφωνο του 56χρονου, που συνελήφθη στην Καλαμάτα
Για προμήθεια, απόκτηση και κατοχή πορνογραφικού υλικού κατ' εξακολούθηση και κατά συνήθεια σε βάρος ανήλικων προσώπων που δεν υπερβαίνουν το 15ο έτος της ηλικίας τους σε βαθμό κακουργήματος, για αντίσταση κατά της αρχής και για απλή σωματική βλάβη κατηγορείται ο 56χρονος, ο οποίος συνελήφθη την Πέμπτη στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας να έχει συνδεθεί στο internet από δωρεάν wifi και να κατεβάζει στο κινητό του υλικό παιδικής πορνογραφίας.
Ο 56χρονος ελαιοχρωματιστής πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Δευτέρα, ωστόσο η στάση που έχει κρατήσει μέχρι στιγμής, μόνο προκλητική μπορεί να χαρακτηριστεί.
Κατά την σύλληψη του δεν δίστασε να δαγκώσει αστυνομικό στο χέρι για να ξεφύγει ενώ ερωτηθείς από τις αρχές γιατί κατέβαζε φωτογραφίες με παιδική  πορνογραφία, απάντησε ότι αυτός δεν έκανε τίποτα και πως "του τα έστελνε η… Google".
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο κινητό του τηλέφωνο, οι αστυνομικοί βρήκαν ακόμα και φωτογραφία με βιασμό μωρού, που εκτιμάται ότι είναι κάτω του ενός έτους.
O 56χρονος ήταν υπό παρακολούθηση τις τελευταίες μέρες, με τους αστυνομικούς να τον βλέπουν να συχνάζει στην κεντρική πλατεία της Καλαμάτας, κυρίως ώρες που ήταν παιδιά εκεί.
(Πληροφορίες από tharrosnews.gr)
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/eglima/ametanohtos-kai-eirwnikos-o-56xronos-gia-thn-paidikh-pornografia-moy-ta-estelne-h-google.3863319.html

"Λύση" στο Κυπριακό "ξεχνώντας" τους αγνοούμενους γίνεται; Απρόθυμοι οι Τούρκοι να συνεργαστούν

Όλοι οι εμπλεκόμενοι στο Κυπριακό δημιουργούν κλίμααισιοδοξίας για “λύση” μέσα στο 2016. Που στηρίζουν αυτή την αισιοδοξία ,λίγοι έχουμε καταλάβει. Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι κάποια θέματα που κανονικά θα έπρεπε -κατά τη γνώμη μας- να αποτελούν αδιαπραγμάτευτες απαιτήσεις της Κυπριακής Δημοκρατίας, αντιμετωπίζονται περίπου ως δευτερεύοντα.
Κι ένα απ΄ αυτά είναι οι αγνοούμενοι της κυπριακής τραγωδίας! Θέμα που τα πρώτα χρόνια μετά από την τουρκική εισβολή συγκινούσε ,με τα χρόνια δυστυχώς πέρασε σε δεύτερη μοίρα 
.Όλοι μας αρχίσαμε να ξεχνάμε το “δεν ξεχνώ”!Το Κυπριακό άρχισε να μετατρέπεται σε…πρόβλημα!


Τα θυμηθήκαμε όλα αυτά διαβάζοντας στο ΚΥΠΕ όσα δήλωσε 
ο Επίτροπος Προεδρίας για Ανθρωπιστικά Θέματα και Θέματα Αποδήμων Φώτης Φωτίου.
Ο κ. Φωτίου είπε 
πως οι ζώνες που άνοιξε ο τουρκικός στρατός για εκσκαφές δεν είναι αρκετές καθώς, σύμφωνα με ειδικούς, δεν αναμένεται να ανακαλυφθούν πέραν των 140 αγνοουμένων μέσα στα επόμενα τρία χρόνια σε ένα σύνολο 1032.

Σημείωσε επίσης την ανάγκη ενίσχυσης των Κυπρίων της διασποράς και τη δημιουργία ενός λόμπι με εισαγωγή σε θέσεις κλειδιά νέων ανθρώπων δεύτερης ή τρίτης γενιάς Κυπρίων αποδήμων. Παράλληλα, τόνισε πως θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία και με λόμπι όπως το εβραϊκό και το αρμενικό για προώθηση κοινών θέσεων που εξυπηρετούν τα εθνικά μας συμφέροντα.

Στη συνέντευξή του στο ΚΥΠΕ, ο κ. Φωτίου είπε πως 41 χρόνια μετά την τουρκική εισβολή, δεν έχει διακριβωθεί η τύχη των 2/3 των αγνοουμένων, τονίζοντας πως ο χειρότερος εχθρός στην υπόθεση είναι ο χρόνος. Δυστυχώς, όπως είπε, δεν έχουμε ακόμη την ουσιαστική συνεργασία των κατοχικών αρχών και της Τουρκίας, ούτως ώστε να γίνουν σημαντικά βήματα σε ένα καθαρά ανθρωπιστικό θέμα.

Σε ερώτηση σχετικά με τις στρατιωτικές ζώνες για τις οποίες έδωσε άδεια ο κατοχικός στρατός να γίνουν εκσκαφές και τι θα πρέπει να αναμένουμε να ανακαλυφθεί, ο κ. Φωτίου είπε αρχικά πως πρόκειται για ένα θετικό βήμα, το οποίο ωστόσο ήρθε αρκετά καθυστερημένα. Από την άλλη, όπως είπε, η μάζα των αγνοουμένων που αναζητούμε δεν βρίσκεται στις στρατιωτικές ζώνες στις οποίες έδωσε πρόσβαση η Τουρκία.
“Σύμφωνα με την πρώτη ενημέρωση που έχουμε σε αυτές τις 30 στρατιωτικές ζώνες πιθανόν να εντοπίσουμε οστά που θα ανήκουν σε 140 αγνοούμενους. Οι μαζικοί χώροι ταφών είναι στα πεδία μαχών, εκεί που έγιναν οι περισυλλογές των πεσόντων, των νεκρών στρατιωτών από τις στρατιωτικές κατοχικές αρχές, και μόνον εκείνοι γνωρίζουν πού βρίσκονται αυτοί οι ομαδικοί τάφοι που είναι και ο μεγάλος αριθμός των αγνοουμένων μας”, σημείωσε.

Ο κ. Φωτίου απαντώντας σε άλλη ερώτηση είπε πως οι εκσκαφές στις στρατιωτικές ζώνες αναμένεται να ξεκινήσουν άμεσα, και ευχήθηκε σε αυτές τις περιοχές να μην υπήρξε μετακίνηση οστών όπως είχε γίνει με τις περιπτώσεις των αγνοουμένων από την Άσσια, καθώς κάτι τέτοιο θα περιέπλεκε ακόμη περισσότερο το ζήτημα. Όπως σημείωσε, δικαίως υπάρχουν σήμερα Ασσιώτες που δεν παραλαμβάνουν 2 ή 3 οστά για να κάνουν κηδείες.
Ο Επίτροπος καλωσόρισε το κάλεσμα των δύο ηγετών, Νίκου Αναστασιάδη και Μουσταφά Ακιντζί, προς τους πολίτες ώστε να δώσουν ανώνυμα πληροφορίες και πρόσθεσε πως σε ό,τι αφορά την ε/κ πλευρά, υπάρχει ανταπόκριση για πληροφορίες για χώρους ταφής Τ/κ. “Έχω δεχθεί τηλεφωνήματα και έχω συναντηθεί με αρκετό κόσμο για να δώσει πληροφορίες ανώνυμα και μακριά από διαδικασίες”, είπε, ενώ απάντησε πως μικρή είναι η ανταπόκριση στην τ/κ πλευρά.
Ο κ. Φωτίου τόνισε πως τα τελευταία χρόνια μειώνεται δραστικά ο ρυθμός εντοπισμού οστών, κάτι που είναι πολύ επικίνδυνο καθώς σε λίγα χρόνια η ΔΕΑ δεν θα έχει έργο να επιτελέσει, κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους και ιδιαίτερα την ΕΕ που είναι ο κύριος χρηματοδότης του προγράμματος, καθώς και τα ΗΕ.
Ερωτηθείς σε σχέση με τον επαναπατρισμό των οστών των Ελλαδιτών που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα, ο κ. Φωτίου ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται για οστά που εντοπίστηκαν στο ΝΟΡΑΤΛΑΣ. Εκεί στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας όπου είναι θαμμένο το ΝΟΡΑΤΛΑΣ, εντοπίστηκαν, όπως είπε, οι 15 καταδρομείς που αναζητούνταν από την αρχή και τώρα πραγματοποιούνται οι ταυτοποιήσεις. Αναμένεται, πρόσθεσε, σε 1-2 μήνες να παραδοθούν τα οστά αυτών των καταδρομών στους συγγενείς.
Στους 7 καταδρομείς, τα οστά των οποίων θα παραδοθούν την ερχόμενη βδομάδα στους συγγενείς, μόνο ένας ήταν μέσα στο πλήρωμα του ΝΟΡΑΤΛΑΣ, τα οστά του οποίου είχαν μεταφερθεί από τον Τύμβο της Μακεδονίτισσας τότε, στο στρατιωτικό κοιμητήριο της Λακατάμιας. Οι άλλοι είναι υποθέσεις που αφορούν το `74 και κάποιοι το 1963-`64. Για την παράδοση των οστών αυτών θα γίνει μια σεμνή τελετή στο ΓΕΕΦ, με όλες τις τιμές που τους αξίζουν, στην παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Άμυνας της Ελλάδας.
Σε σχόλιο ότι μέσα σε αυτές τις περιπτώσεις των Ελλαδιτών αγνοουμένων είναι και μια περίπτωση που δόθηκαν πριν από 15 χρόνια λανθασμένα οστά άλλου αγνοουμένου, ο κ. Φωτίου είπε πως δυστυχώς υπάρχουν 13 τέτοιες περιπτώσεις που τη δεκαετία του `90 δόθηκαν λανθασμένα οστά σε οικογένειες και έγιναν ταφές.
Τώρα, συνέχισε, “τα ζητούμε από τις οικογένειες και δυστυχώς υπάρχει μια άρνηση γιατί δεν θέλουν αυτέ οι οικογένειες να περάσουν αυτή τη διαδικασία”, είπε, σημειώνοντας πως αυτό αποτελεί ένα πρόβλημα καθώς τα οστά αυτά ανήκουν άλλους αγνοούμενους. Πρόσθεσε πως έχει γίνει μια συμφωνία με τον Έλληνα Υπουργό Άμυνας για στοχευμένες ενέργειες προς αυτές τις οικογένειες σε μια προσπάθεια να πεισθούν.
Όσον αφορά το θέμα με τα οστά των αγνοουμένων τα οποία εμποτίστηκαν με χημικά, είπε πως αυτά βρίσκονταν σε οστεοφυλάκιο στον Τύμβο και είχαν μεταφερθεί στο στρατιωτικό κοιμητήριο Λακατάμιας. Όπως διευκρίνισε, αρχικά ο εμποτισμός τους από την Εθνική Φρουρά έγινε χωρίς να υπάρχει γνώση ότι αυτός θα κατέστρεφε το γενετικό υλικό.
Ερωτηθείς πόσους αγνοούμενους αφορούν αυτά τα οστά, είπε πως δεν γνωρίζουμε ακόμα, καθώς είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός οστών που έχουν πρόβλημα λόγω των χημικών και η προσπάθεια τώρα επικεντρώνεται στο να σταλούν σε ένα εξειδικευμένο εργαστήριο του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ.
Ανέφερε πως μετά τη θετική ανταπόκριση του εργαστηρίου, μέσα στις λίγες επόμενες μέρες θα αποσταλούν τα πρώτα δείγματα για να εξετάσουν αν μπορούν να απομονώσουν γενετικό υλικό, ώστε να προχωρήσουν στην αποστολή όλων των οστών αυτών. “Είναι και αυτή μια πονεμένη υπόθεση γιατί όλα αυτά τα οστά μπορεί να ανήκουν σε ένα μεγάλο αριθμό αγνοουμένων”, είπε.
Ο κ. Φωτίου ευχήθηκε όπως το 2016 ιδιαίτερα το θέμα των αγνοουμένων να έχει μια θετική κατάληξη όπως και να υπάρξει επίλυση του Κυπριακού. “Αν θα έκανα μια ευχή σήμερα θα ήταν ιδιαίτερα για επίλυση του θέματος των αγνοουμένων, γιατί ξέρω οι συγγενείς πόσο υποφέρουν, πόσο θέλουν αυτές οι λίγες μανάδες που έμειναν πριν ολοκληρώσουν το βιολογικό τους κύκλο να μπορέσουν να κάνουν μια κηδεία των παιδιών τους”, κατέληξε.

Το εύλογο ερώτημα είναι γιατί μένουμε στις ευχές και δεν προχωρούμε στο αυτονόητο: αφού όλοι όπως λένε επιθυμούν “λύση” στο Κυπριακό, γιατί δεν εξαναγκάζονται οι τουρκοκύπριοι να συνεργαστούν ουσιαστικά κι όχι με τον τρόπο που περιέγραψε ο κ.Φωτίου στο θέμα των αγνοουμένων. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η ευαίσθητη κατά τ΄ 
άλλα “διεθνής κοινότητα” κατανοεί απολύτως τη σημασία του θέματος. Γιατί;  

onalert

Πρόσκληση Παυλόπουλου σε Πούτιν να επισκεφθεί την Αθήνα το 2016

Η Ελλάδα, θεωρεί καθοριστική τη συμβολή του ρωσικού κράτους και του ρωσικού λαού, στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων που αντιμετωπίζει όλος ο κόσμος, τόνισε ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος κατά τη συνάντησή του με τον Ρώσο ομόλογό του Βλαντίμιρ Πούτιν στην προεδρική κατοικία Νόβο -Ογκαριόβο στα περίχωρα της Μόσχας.

«Οι προκλήσεις δεν αφορούν μόνο την οικονομία, αλλά τον άνθρωπο και τη δημοκρατία» σημείωσε ο κ. Παυλόπουλος. Πρόσθεσε, μάλιστα, με έμφαση ότι «οι όποιες διαφορές ανάμεσα στη Ρωσία και την ΕΕ θα λυθούν το συντομότερο δυνατόν με βάση τις θεσμικές διαδικασίες».

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας τόνισε ότι με την επίσκεψή του στη Μόσχα εγκαινιάστηκε το αφιερωματικό έτος Ελλάδας- Ρωσίας 2016 και κάλεσε τον κ. Πούτιν να επισκεφθεί την Ελλάδα εντός του έτους.

Ο Ρώσος Πρόεδρος εξέφρασε τη χαρά του για την επίσκεψη του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας στη Μόσχα .Τόνισε, μάλιστα, ότι στο πλαίσιο του έτους Ελλάδος- Ρωσίας θα πραγματοποιηθούν 37 εκδηλώσεις στις δύο χώρες. Ο κ.Πούτιν σημείωσε ότι η Ελλάδα είναι ένα φιλικό κράτος με το οποίο η Ρωσία εχει μοναδικούς ιστορικούς δεσμούς.

Ανταπαντώντας ο κ.Παυλόπουλος, σύμφωνα με το τηλεγράφημα του Αθηναϊκού πρακτορείου, σημείωσε ότι οι εκδηλώσεις για το έτος Ελλάδας - Ρωσίας μπορούν και πρέπει να κάνουν ακόμη πιο στενές τις διακρατικές σχέσεις και τους δεσμούς ανάμεσα στους δύο λαούς.

Επίσης, εξέφρασε την ελπίδα να τερματιστεί ο πόλεμος στη Συρία να εμπεδωθεί η ειρήνη και να υπερασπιστεί ο άνθρωπος, από τις τρομοκρατικές επιθέδεις του Ισλαμικού Κράτους που διαπράττει εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=477581&catID=1

YΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ Οι 200 τούρκικες λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά και δεν το ξέρουμε [λίστα]

Καθημερινά χρησιμοποιούμε πολλές δεκάδες λέξεις οι οποίες είναι τουρκικές και έχουν παρεισφρύσει στη γλώσσα μας χωρίς να γνωρίζουμε την προέλευσή τους και την αντίστοιχη ελληνική έννοια.
Γράφει ο συγγραφέας Νίκος Σαραντάκος στο ιστολόγιό του sarantakos.wordpress.com:
Οι λέξεις του καταλόγου είναι 220 αλλά δύο από αυτές (μπόρα και ταπί) δεν έχουν τουρκική προέλευση, επομένως ο κατάλογος κανονικά έχει 218 λέξεις -το άφησα 220 στον τίτλο για να είναι πιο στρογγυλό. Όταν λέμε "τουρκική προέλευση" συνυπολογίζουμε και την απώτερη αραβική ή περσική προέλευση των λέξεων.
Βέβαια, λείπουν πολλές λέξεις που λέμε συχνά, αλλά αφού ο συντάκτης ήθελε να διαλέξει περίπου 200 λέξεις, κάποιες έπρεπε να αφήσει έξω. Μοιραία προκύπτει το ερώτημα, πόσα είναι τα τουρκικά δάνεια της ελληνικής γλώσσας ή (αν δεν μας ενοχλεί η ανακρίβεια), "πόσες είναι οι τουρκικές λέξεις της ελληνικής γλώσσας". Δεν είναι εύκολες τέτοιες μετρήσεις, γιατί υπάρχουν λέξεις ξεχασμένες και λέξεις ζωντανές, όπως επίσης υπάρχουν αρχικές λέξεις και παράγωγες-σύνθετες λέξεις. Για παράδειγμα, από τη λέξη 'γλέντι' έχουμε και το ρήμα γλεντάω, έχουμε τον γλεντζέ και τη γλεντζού, που μας δίνουν το επίθετο 'γλεντζέδικος' και το επίρρημα 'γλεντζέδικα'. Έχουμε το υποριστικό "γλεντάκι", ενώ στον Μπαμπινιώτη υπάρχει και ο ημιλόγιος τύπος 'γλεντιστής'. Έχουμε τέλος και τον γλεντοκόπο, το γλεντοκόπι ή γλεντοκόπημα, το ρήμα γλεντοκοπώ. Η μια "αρχική" λέξη δίνει δώδεκα μαζί με τα παράγωγά της. Δεν είναι όλες τόσο παραγωγικές, αλλά κάποιες είναι περισσότερο.
Πλάι σε κάθε "τούρκικη" λέξη, ο αρχικός συντάκτης δίνει, σε παρένθεση, ένα συνώνυμο ή μια εξήγηση με "αμιγώς ελληνικές" λέξεις. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αντικαταστήσουμε τις "τούρκικες" λέξεις με τις "εγχώριες", όπως επιχείρησαν κάποιοι σε ένα μαζικό ηλεμήνυμα, που χρησιμοποιεί αυτόν τον κατάλογο λέξεων, και που το κοροϊδεύει δεόντως ο Γιάννης Χάρης σε πρόσφατο σχόλιό του, δίνοντας μερικά παραδείγματα τέτοιας (υποθετικής και αγλωσσολόγητης) αντικατάστασης:
«Το βράδυ τρώω μόνο ένα πηγμένο γάλα» (γιαούρτι)
«Θα μας τρελάνουν πάλι οι ετησίες άνεμοι» (μελτέμια)
«Κάναμε πολλή ευδιαθεσία χτες στου Νίκου» (κέφι)
«Με τη ζέστη ένα υδροπεπόνι είναι ό,τι πρέπει» (καρπούζι)
«Οι φοιτητές στη Λάρισα πήγαν από πύραυνο» (μαγκάλι)
«Τον κοιτούσε κι έτρεχαν τα πυκνόρρευστα διαλύματα ζάχαρης» (σιρόπια)
Λοιπόν, οι 218 (220-2) τουρκικής προέλευσης λέξεις του καταλόγου είναι:
1. Αγάς (δεσποτικός-αυταρχικός),
2. Αγιάζι (πρωινό ή νυχτερινό κρύο),
3. Αλάνα (ανοιχτός χώρος),
4. Αλάνι (αλήτης)
5. Γιακάς (περιλαίμιο),
6. Γιαπί (οικοδομή),
7. Γιαρμάς (ροδάκινο),
8. Γιαούρτι (πηγμένο γάλα)
9. Γιλέκο (περιθωράκιον)
10. Γινάτι (πείσμα),
11. Γιουρούσι (επίθεση)
12. Γκάιντα (άσκαυλος),
13. Γκέμι (χαλινάρι)
14. Γλέντι (διασκέδαση)
15. Γούρι (τύχη),
16. Γρουσούζης (κακότυχος),
17. Δερβένι (κλεισούρα),
18. Εργένης (άγαμος),
19. Ζαμάνια (μεγάλο χρονικό διάστημα),
20. Ζαρζαβατικά (λαχανικά),
21. Ζόρι (δυσκολία),
22. Ζουμπούλι (υάκινθος),
23. Καβγάς (φιλονικία),
24. Καβούκι (καύκαλο),
25. Καβουρδίζω (φρυγανίζω-ξεροψήνω),
26. Καζάνι (λέβητας),
27. Καΐκι (βάρκα)
28. Καλέμι (γραφίδα),
29. Καλούπι (μήτρα-πρότυπο),
30. Κάλπικος (κίβδηλος),
31. Καπάκι (σκέπασμα- κάλυμμα),
32. Καραούλι (φρουρά-σκοπιά),
33. Καρπούζι (υδροπέπων),
34. Κασμάς (αξίνα-σκαπάνη)
35. Κατσίκα (ερίφι-γίδα)
36. Καφάσι (κιβώτιο),
37. Κελεπούρι (ανέλπιστο εύρημα)
38. Κέφι (ευδιαθεσία)
39. Κιμάς (ψιλοκομμένο κρέας),
40. Κιόσκι (περίπτερο),
41. Κολάι (ευκολία-άνεση),
42. Κολαούζος (οδηγός),
43. Κόπιτσα (πόρπη),
44. Κοτζάμ (τεράστιος-πελώριος),
45. Κοτσάνι (μίσχος),
46. Κότσι (αστράγαλος),
47. Κουβαρντάς (γενναιόδωρος-ανοιχτοχέρης)
48. Κουβάς (κάδος-αγγείο),
49. Κουμπαράς (δοχείο χρημάτων),
50. Κουσούρι (ελάττωμα-μειονέκτημα),
51. Κουτουρού (ασύνετα-απερίσκεπτα),
52. Λαγούμι (υπόνομος-οχετός),
53. Λαπάς (χυλός),
54. Λεβέντης (ανδρείος-ευσταλής),
55. Λεκές (κηλίδα),
56. Λελέκι (πελαργός),
57. Λούκι (υδροσωλήνας),
58. Μαγιά (προζύμη-ζυθοζύμη),
59. Μαγκάλι (πύραυνο),
60. Μαγκούφης (έρημος),
61. Μαϊντανός (πετροσέλινο-μακεδονίσι)
62. Μαντζούνι (φάρμακο),
63. Μαούνα (φορτηγίδα)
64. Μανάβης (οπωροπώλης),
65. Μαράζι (φθίση),
66. Μαραφέτι (μικρό εργαλείο),
67. Μασούρι (μικρό ξύλο),
68. Μαχαλάς (συνοικία),
69. Μεζές (ορεκτικά),
70. Μελτέμι (άνεμος ετησίας),
71. Μενεξές (εύοσμο λουλούδι),
72. Μεντεσές (στρόφιγγα),
73. Μεράκι (πόθος),
74. Μερεμέτι (επισκευή-επιδιόρθωση)
75. Μουσαμάς (κερωμένο-αδιάβροχο ύφασμα),
76. Μουσαφίρης (φιλοξενούμενος-επισκέπτης),
77. Μπαγιάτικο (μη νωπό),
78. Μπαγλαρώνω (δένω-φυλακίζω),
79. Μπαϊράκι (σημαία)
80. Μπακάλης (παντοπώλης),
81. Μπαλτάς (πελέκι),
82. Μπάμια (ιβίσκος ο εδώδιμος),
83. Μπαμπάς (πατέρας),
84. Μπάμπαλης (ο πολύ γέρος),
85. Μπαξές (περιβόλι-κήπος),
86. Μπαρούτι (πυρίτιδα),
87. Μπατζάκι (κνήμη-σκέλη),
88. Μπατζανάκης (σύγαμπρος-συννυφάδα),
89. Μπατίρισα (πτωχεύω-χρεοκοπώ),
90. Μπαχαρικό (αρωματικό άρτυμα),
91. Μπεκρής (μέθυσος),
92. Μπελάς (ενόχληση),
93. Μπινές (κίναιδος-ασελγής)
94. Μπογιά (βαφή-χρώμα),
95. Μπογιατζής (ελαιοχρωματιστής)
96. Μπόι (ανάστημα-ύψος),
97. Μπόλικος (άφθονος)
98. Μπόρα (καταιγίδα)
99. Μπόσικος (χαλαρός),
100. Μποστάνι (λαχανόκηπος),
101. Μπούζι (πάγος-ψύχρα),
102. Μπουλούκι (στίφος-άτακτο πλήθος),
103. Μπουλούκος (καλοθρεμμένος-παχουλός),

104. Μπουνταλάς (κουτός-ανόητος),
105. Μπουντρούμι (φυλακή),
106. Μπουρί (καπνοσωλήνας),
107. Μπούτι (μηρός),
108. Μπούχτισμα (κορεσμός),
109. Νάζι (κάμωμα-φιλαρέσκεια),
110. Νταβαντούρι (σύγχυση)
111. Νταμάρι (φλέβα-λατομείο),
112. Νταμπλάς (αποπληξία),
113. Νταντά (παραμάνα-τροφός),
114. Νταραβέρι (συναλλαγή-αγοραπωλησία) *** Λάθος, το νταραβέρι είναι ιταλικής προέλευσης (dare e avere, δούναι και λαβείν). Το τουρκογενές αντίστοιχο είναι το αλισβερίσι.
115. Ντελάλης (διαλαλητής),
116. Ντελής (παράφρονας),
117. Ντέρτι (καημός)
118. Ντιβάνι (κρεβάτι)
119. Ντιπ για ντιπ (ολωσδιόλου),
120. Ντουβάρι (τοίχος),
121. Ντουλάπι (ιματιοθήκη),
122. Ντουμάνι (καταχνιά-καπνός),
123. Ντουνιάς (κόσμος-ανθρωπότητα),
124. Παζάρι (αγορά-διαπραγμάτευση),
125. Παντζάρι (κοκκινογούλι-τεύτλο),
126. Πατζούρι (παραθυρόφυλλο),
127. Παπούτσι (υπόδημα),
128. Περβάζι (πλαίσιο θυρών),
129. Πιλάφι (ρύζι),
130. Πούστης (κίναιδος-ασελγής)
131. Ραχάτι (ησυχία)
132. Ρουσφέτι (χαριστική εξυπηρέτηση),
133. Σακάτης (ανάπηρος),
134. Σαματάς (θόρυβος),
135. Σεντούκι (κιβώτιο),
136. Σέρτικο (τσουχτερό, βαρύ),
137. Σινάφι (συντεχνία, κοινωνική τάξη),
138. ΣιντριβάνιΙ(πίδακας),
139. Σιρόπι (πυκνόρρευστο διάλυμα ζάχαρης),
140. Σαΐνι (ευφυής),
141. Σοβάς (ασβεστοκονίαμα),
142. Σόι (καταγωγή-γένος),
143. Σοκάκι (δρόμος),
144. Σόμπα (θερμάστρα),
145. Σουγιάς (μαχαιράκι),
146. Σουλούπι (μορφή-σχήμα)
147. Ταβάνι (οροφή),
148. Ταμπλάς (αποπληξία-συγκοπή),
149. Ταπί (χωρίς χρήματα)
150. Ταραμάς (αυγοτάραχο),
151. Τασάκι (σταχτοδοχείο),
152. Ταχίνι (αλεσμένο σουσάμι),
153. Ταψί (μαγειρικό σκεύος),
154. Τεκές (καταγώγιο)
155. Τεμπέλης (οκνηρός-ακαμάτης),
156. Τενεκές (δοχείο),
157. Τερτίπι (τέχνασμα-απάτη),
158. Τεφαρίκι (εκλεκτό-αριστούργημα),
159. Τεφτέρι (κατάστιχο)
160. Τζάκι (παραγώνι),
161. Τζάμι (υαλοπίνακας-γυαλί),
162. Τζάμπα (δωρεάν),
163. Τζαναμπέτης (κακότροπος-δύστροπος),
164. Τόπι (σφαίρα),
165. Τουλούμι (ασκός),
166. Τουλούμπα (αντλία),
167. Τουμπεκί (σιωπή),
168. Τράμπα (ανταλλαγή),
169. Τσαίρι (λιβάδι-βοσκοτόπι),
170. Τσακάλι (θώς),
171. Τσακίρης (γαλανομάτης),
172. Τσακμάκι (αναπτήρας),
173. Τσάντα (δερμάτινη θήκη),
174. Τσαντίρι (σκηνή),
175. Τσαπατσούλης (ανοικοκύρευτος-άτσαλος),
176. Τσάρκα (επιδρομή-περιπλάνηση),
177. Τσαντίζω (εξοργίζω-προσβάλω),
178. Τσαχπίνης (κατεργάρης-πονηρός),
179. Τσέπη (θυλάκιο)
180. Τσιγκέλι (αρπάγη-σιδερένιο άγκιστρο),
181. Τσιγκούνης (φιλάργυρος)
182. Τσιμπούκι (καπνοσύριγγα),
183. Τσιράκι (ακόλουθος),
184. Τσίσα (ούρα)
185. Τσίφτης (άψογος-ικανός) **αυτό είναι μάλλον λάθος, διότι ο τσίφτης πρέπει να πρόερχεται από τα αλβανικά· αντικαταστήστε το με το "τσιφλίκι"
186. Τσιφούτης (φιλάργυρος),
187. Τσομπάνης (βοσκός-ποιμένας)
188. Τσουβάλι (σακί),
189. Τσουλούφι (δέσμη μαλλιών),
190. Τσογλάνι (νέος)
191. Τσοπάνης (βοσκός) Υπάρχει και πιο πάνω, ας βάλω στη θέσητου το τσουρέκι να μη χαλάσει η αρίθμηση
192. Φαράσι (φτυάρι-σκουπιδολόγος),
193. Φαρσί (τέλεια-άπταιστα),
194. Φιντάνι (φυτώριο),
195. Φιστίκι (πιστάκη),
196. Φιτίλι (θρυαλλίδα),
197. Φλιτζάνι (κύπελλο),
198. Φουκαράς (κακομοίρης-άθλιος),
199. Φουντούκι (λεπτοκάρυο-λεφτόκαρο),
200. Φραντζόλα (ψωμί),
201. Χαβάς (μουσικός σκοπός)
202. Χαβούζα (δεξαμενή νερού),
203. Χάζι (ευχαρίστηση),
204. Χαλαλίζω (συγχωρώ),
205. Χάλι (άθλιο),
206. Χαλί (τάπητας),
207. Χαλκάς (κρίκος),
208. Χαμάλης (αχθοφόρος)
209. Χαμπάρια (αγγελία-νέα),
210. Χάνι (πανδοχείο),
211. Χάπι (καταπότι),
212. Χαράμι (άδικα),
213. Χαρμάνης (χασισοπότης),
214. Χαρτζιλίκι (μικρό χρηματικό ποσό),
215. Χασάπικο (κρεοπωλείο),
216. Χατίρι (χάρη),
217. Χαφιές (καταδότης),
218. Χουζούρεμα (ανάπαυση),
219. Χούι (ιδιοτροπία),
220. Χουνέρι (πάθημα-εξαπάτηση)

Πηγή: Οι 200 τούρκικες λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά και δεν το ξέρουμε [λίστα] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/114550/%CE%BF%CE%B9-200-%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BA%CE%B9%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%BE%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BB%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B1#ixzz3ww4OpkR8

Νέο αυστηρό μήνυμα Σόιμπλε στην Αθήνα: Εφαρμόστε τα συμφωνηθέντα, βιαστείτε με την αξιολόγηση

Η κυβέρνηση πρέπει να εφαρμόσει όσα έχουν συμφωνηθεί και να ολοκληρώσει γρήγορα την αξιολόγηση, διεμήνυσε στην Αθήνα ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, από το ECOFIN στις Βρυξέλλες.
Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών επανέλαβε την επιθυμία του Βερολίνου ότι το ΔΝΤ θα πρέπει να συμμετέχει στο τρίτο πρόγραμμα, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση επαναβεβαίωσε πως επιθυμεί την παραμονή του Ταμείου.
«Είναι καλό ότι η ελληνική κυβέρνηση επιβεβαίωσε προφανώς εκ νέου αυτό που είχε ήδη αποδεχθεί τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ότι δηλαδή το ΔΝΤ βεβαίως πρέπει να συνεχίσει να συμμετάσχει στο πρόγραμμα - αυτό είναι απαραίτητη προϋπόθεση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σόιμπλε.
Αναφερόμενος στις δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα, «στις οποίες θα μπορούσε να δοθεί η ερμηνεία ότι η Ελλάδα δεν ήθελε πλέον το ΔΝΤ», όπως είπε, δεν ήταν προς το συμφέρον της χώρας. «Προφανώς αυτή η συμβουλή έγινε κατανοητή στην Αθήνα και τώρα το ξεκαθάρισαν ρητά και για αυτό το ΔΝΤ θα κάνει ό,τι έχει πει. Και η σημερινή συνέντευξη της κυρίας Λαγκάρντ δεν μπορεί να ερμηνευθεί διαφορετικά. Δεν έχω καμία αμφιβολία», είπε ακόμη ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών.
Οσο για την παρουσία του Πολ Τόμσεν στο Βερολίνο, την ημέρα που ο Σόιμπλε συναντήθηκε με τον με τον Ευκλείδη Τσακαλώτο, ο Γερμανός υπουργός χαρακτήρισε το γεγονός ως σύμπτωση.
Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε τόνισε ότι η πρώτη αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος «αργεί κάπως, αλλά πάντα έτσι συνέβαινε με την Ελλάδα», ωστόσο υπογράμμισε ότι πρέπει να προχωρήσει τις επόμενες μέρες με γρήγορους ρυθμούς, καθώς «έχουμε όλοι συμφέρον από το να καταφέρουμε αυτή τη διαδικασία κατά τρόπο ώστε να μην ζημιώσει την σταδιακή ανάκαμψη στην Ελλάδα».
Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών επανέλαβε ότι πρέπει να εφαρμοστούν τα συμφωνηθέντα, για αυτό και «είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ξεκαθαρίσει τα κύρια σημεία πριν από την έναρξη της αξιολόγησης». Ακόμη, υπογράμμισε ότι η Ελλάδα έχει παρουσιάσει προτάσεις για το ασφαλιστικό αλλά αυτές θα πρέπει να εξεταστούν πιο προσεκτικά.
«Υπάρχει και το θέμα - συνδέεται με τις διοικήσεις των τραπεζών και με την διαμόρφωση του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων - της πορείας του εκσυγχρονισμού και της αποπολιτικοποίησης της ελληνικής δημόσιας διοίκησης» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σόιμπλε.



Πηγή: Νέο αυστηρό μήνυμα Σόιμπλε στην Αθήνα: Εφαρμόστε τα συμφωνηθέντα, βιαστείτε με την αξιολόγηση | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/245919/neo-aystiro-minyma-soimple-stin-athina-efarmoste-ta-symfonithenta-viasteite-me-tin#ixzz3xOj37Gsb

Προσκύνηση της Τιμίας Αλυσίδας του Αγίου και ενδόξου Αποστόλου Πέτρου


Σὴν προσκυνοῦντα Πέτρε σειρὰν τιμίαν,
Σειρὰς μακρᾶς λῦσόν με τῶν ἐγκλημάτων.
Σειρὴν προσκυνέω Πέτρου δεκάτῃ ἑνὶ ἕκτῃ.
Βιογραφία
Την ημέρα αυτή τελούμε την προσκύνηση της τιμίας αλυσίδας του Αγίου Αποστόλου Πέτρου, με την οποία τον έδεσε και τον έριξε στην φυλακή ο τετράρχης Ηρώδης, σύμφωνα με την εξιστόρηση του Ευαγγελιστή Λουκά στις Πράξεις των Αποστόλων (12ο κεφάλαιο των Πράξεων).

Ο Ηρώδης έβαλε τους Ιουδαίους και συνέλαβαν τον Απόστολο Πέτρο κατά τις ημέρες της εορτής των αζύμων. Και όταν τον έπιασε, τον έβαλε στην φυλακή. Τη νύκτα, πριν την ημέρα κατά την οποία ο Ηρώδης έμελλε να τον παρουσιάσει στον λαό, ο Απόστολος Πέτρος κοιμόταν μεταξύ δύο στρατιωτών και φρουροί φύλαγαν μπροστά στο κελί του. Ξαφνικά ήλθε Άγγελος Κυρίου και έλαμψε φως στο κελί. Αφού κτύπησε την πλευρά του Πέτρου, τον ξύπνησε και του είπε: «Σήκω γρήγορα». Και έπεσαν οι αλυσίδες από τα χέρια του.

Κάποιοι Χριστιανοί ευσεβείς διαφύλαξαν αυτή την αλυσίδα διαδοχικά από γενεά σε γενεά, μέχρι που την μετέφεραν στην Κωνσταντινούπολη και την εναπέθεσαν στο ναό του Αγίου Πέτρου, που βρίσκεται μέσα στη μεγάλη Εκκλησία, όπου ετελείτο και η Σύναξη του Αποστόλου.

Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος δ’.
Τήν Ῥώμην μή λιπών, πρός ἡμᾶς ἐπεδήμησας, δι᾽ ὧν ἐφόρεσας τιμίων Ἁλύσεων, τῶν Ἀποστόλων Πρωτόθρονε· ἃς ἐν πίστει προσκυνοῦντες δεόμεθα· ταῖς πρός Θεόν πρεσβείαις σου, δώρησαι ἡμῖν τό μέγα ἔλεος.

Κοντάκιον
Ἦχος β’. Τά ἄνω ζητῶν.
Ἡ πέτρα Χριστός, τήν πέτραν τῆς πίστεως, δοξάζει φαιδρῶς, τῶν μαθητῶν τόν πρωτόθρονον· συγκαλεῖ γάρ ἅπαντας, ἑορτάσαι Πέτρου τά θαύματα, τῆς τιμίας Ἁλύσεως· καί νέμει πταισμάτων τήν συγχώρησιν.

Ἕτερον Κοντάκιον
Ἦχος πλ. β’. Τὴν ἐν πρεσβείαις.
Τὸν Κορυφαῖον καὶ πρῶτον τῶν Ἀποστόλων, τῆς ἀληθείας τὸν ἔνθεον ὑποφήτην, Πέτρον τὸν μέγιστον εὐφημήσωμεν, καὶ τὴν αὐτοῦ ἐν πίστει, ἀσπασώμεθα, Ἅλυσιν, πταισμάτων τὴν λύσιν κομιζόμενοι.


http://www.saint.gr/3320/saint.aspx