Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Αυτός είναι ο ναυαγοσώστης που βιντεοσκοπούσε σε παραλία γυμνά παιδιά

Στο φως της δημοσιότητας φέρνει η Ελληνική Αστυνομία, έπειτα από σχετική διάταξη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες του 49χρονου πρώην ναυαγοσώστη, ο οποίος συνελήφθη την Παρασκευή (22/05/2015) στη Βουλιαγμένη, καθώς φέρεται να βιντεοσκοπούσε παιδιά την ώρα που άλλαζαν μαγιό.
Μάλιστα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα είχε ενσωματώσει κάμερα στα κιάλια, προκειμένου να βιντεοσκοπεί τα γυμνά παιδιά, χωρίς να γίνει αντιληπτός από κανέναν.
Συγκεκριμένα πρόκειται για τον:
ΔΟΥΡΟ Ιωάννη του Νικολάου και της Βασιλικής που γεννήθηκε το 1966 στην Αθήνα.
nayagos
Η υπόθεση που έχει προκαλέσει την κοινή γνώμη αποκαλύφθηκε το πρωί της Παρασκευής μετά τον εντοπισμό σε πλαζ σακιδίου, εντός του οποίου υπήρχαν, μεταξύ άλλων αντικειμένων, ένα ζευγάρι κιάλια με ενσωματωμένη οθόνη και κάμερα εγγραφής καθώς και μια κάμερα χειρός, που όπως διαπιστώθηκε από πρόχειρο έλεγχο είχε αποθηκευμένο υλικό με ανήλικα.
Από τον έλεγχο στο αρχειακό υλικό της βιντεοκάμερας, διαπιστώθηκε η ύπαρξη αρχείων με υλικό παιδικής πορνογραφίας, καθώς και φωτογραφίες με γυμνά παιδιά στην παραλία.
Από την έρευνα που διενεργήθηκε εξακριβώθηκαν τα στοιχεία ταυτότητας του ιδιοκτήτη του σακιδίου ο οποίος και συνελήφθη το απόγευμα της ιδίας ημέρας.
Στην οικία του συλληφθέντα, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν επιπλέον, ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής και 165 ψηφιακοί δίσκοι με αποθηκευμένο υλικό παιδικής πορνογραφίας και τρεις εξωτερικοί σκληροί δίσκοι.
Τα κατασχεθέντα, θα αποσταλούν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για εργαστηριακές εξετάσεις.
Ο συλληφθείς με τη σε βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία, οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος τον παρέπεμψε για κυρία ανάκριση σε Τακτικό Ανακριτή.
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, χρονικής διάρκειας ενός μηνός (23-5-2015 έως 23-6-2015), σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής και 210-6476370 της Υποδιεύθυνσης Ανηλίκων, για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.


Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/astynomiko-reportaz/story/589588/aytos-einai-o-nayagosostis-poy-vinteoskopoyse-se-paralia-gymna-paidia-pics#ixzz3azBfJAcj

Πυρπόλησαν τρόλεϊ έξω από το Πολυτεχνείο

Ένταση προκλήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου (23/05) στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στην Πατησίων, με πολυμελή ομάδα να σταματάει τρόλεϊ και να του βάζει φωτιά.
Πιο αναλυτικά, ομάδα περίπου 50 ατόμων βρήκε από την οδό Τοσίτσα, όπου βρίσκεται πλαϊνή πόρτα του Πολυτεχνείου και έστησε οδόφραγμα στην Πατησίων, χρησιμοποιώντας κάδο απορριμμάτων.
Στη συνέχεια σταμάτησε το τρόλεϊ, κατέβασε τους επιβάτες του και το πυρπόλησε. Αμέσως μετά διέφυγε από την Τοσίτσα είτε στα γύρω στενά είτε εντός του Πολυτεχνείου.
Στην περιοχή έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και η πυροσβεστική, ενώ η κυκλοφορία στην οδό Πατησίων διεκόπη.
Η ένταση δεν περιορίστηκε στο συγκεκριμένο περιστατικό, καθώς ακολούθησε συμπλοκή των νεαρών, που είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους με κουκούλες, με δυνάμεις των ΜΑΤ, με πέτρες και μολότοφ. Τα επεισόδια δεν πήραν έκταση και μετά από λίγη ώρα τα πνεύματα ηρέμησαν.
 http://news247.gr/eidiseis/koinonia/pyrpolhsan-trolei-eksw-apo-to-polytexneio.3486961.html

61χρονη «μέντιουμ» στη Δράμα. Συνελήφθη όταν έπεσε σε πελάτισσα-αστυνομικό !

61χρονη «μέντιουμ» στη Δράμα. Συνελήφθη όταν έπεσε σε πελάτισσα-αστυνομικό !

Συνελήφθη, το μεσημέρι της Πέμπτης στη Δράμα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Δράμας, 61χρονη ημεδαπή, σε βάρος της οποίας σχηματίσθηκε δικογραφία για απόπειρα απάτης. 
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί, κατά τη διάρκεια οργανωμένης επιχείρησης, συνέλαβαν τη δράστιδα, διότι προσποιούμενη το μέντιουμ έκανε στο σπίτι της, μελλοντολογικές προβλέψεις σε αστυνομικό, που εμφανίστηκε ως υποψήφια πελάτισσα, απαιτώντας και λαμβάνοντας από αυτήν το χρηματικό ποσό των 25 ευρώ.
Στο εσωτερικό του σπιτιού της 61χρονης, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν πέντε (5) τράπουλες και τέσσερα (4) φυλαχτά.
Σημειώνεται ότι σε βάρος της δράστιδας επιβλήθηκαν φορολογικές παραβάσεις από αρμόδιο υπάλληλο της Δ.Ο.Υ. Δράμας.
Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στην κα Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Δράμας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Δράμας.
http://www.xanthipress.gr/61chroni-mentioum-sti-drama-sinelifthi-otan-epese-se-pelatissa-astinomiko/

Ο κτηνοτρόφος που ανασταίνει χωριό-φάντασμα της Ξάνθης

Οδοιπορικό του ThrakiToday.com στα εγκαταλελειμμένα χωριά της ορεινής Ξάνθης-Ερείπια, άδεια σπίτια, ελάχιστοι κάτοικοι ή και κανένας και μια φυσική ομορφιά που μαγεύει.
Την απόφαση να επιστρέψει σε ένα από τα εγκαταλελειμμένα ορεινά χωριά της Ξάνθης, τα Ίμερα στον Δήμο Τοπείρου, πήρε πριν από 1 περίπου χρόνο ένας νέος κτηνοτρόφος που θέλησε να δώσει ξανά ζωή σε έναν οικισμό “φάντασμα”.
Πρόκειται για τον κ. Νίκο Γίδαρη που επέλεξε να αναπτύξει τις κτηνοτροφικές του δραστηριότητες σε ένα χωριό γεμάτο ερείπια, το οποίο εδώ και χρόνια οι κάτοικοί του το εγκατέλειψαν. Κάνοντας κανείς μια βόλτα στον οικισμό που απέχει μόλις μερικά λεπτά από τους Τοξότες, συναντά σπίτια γκρεμισμένα και ταλαιπωρημένα από το διάβα του χρόνου, περιουσίες λεηλατημένες από επιτήδειους  αλλά και μνήμες και εικόνες μιας άλλης εποχής.
“Αποφάσισα πριν από περίπου 1 χρόνο να επιστρέψω πίσω, όπως οι παππούδες μας, δουλειές δεν υπάρχουν και είπαμε να κάνουμε κάτι για τον τόπο μας, γιατί εδώ γεννηθήκαμε” εξηγεί ο κ. Γίδαρης, για να προσθέσει πως “εδώ που είμαστε είναι τα Ίμερα. Οι γονείς μου ήταν από εδώ αλλά τώρα δεν  κατοικεί κανείς, οι κάτοικοι έχουν φύγει όλοι από το χωριό, δεν είχαν δουλειές δεν υπήρχαν νέοι άνθρωποι. Εγώ επέστρεψα για να κάνω διάφορα πράγματα, να ασχοληθώ με την κτηνοτροφία”.

Με πολύ όρεξη και μεράκι κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να δημιουργήσει μια κτηνοτροφική μονάδα στην περιοχή, ενώ ξεκίνησε τις διαδικασίες για την επισκευή της πατρικής του οικίας, ώστε να μπορεί να κατοικεί στο χωριό με την οικογένεια του. “Είμαι ο μοναδικός κάτοικος εδώ. Δεν είναι εύκολο, αλλά θέλω να στηρίξω τον τόπο μου, να βοηθήσω όσο μπορώ να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να επιστρέψει ξανά ο κόσμος εδώ. Δεν είχα βοήθεια από κανέναν και τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα” τονίζει μεταξύ άλλων ο ίδιος, για να προσθέσει πως  “η χρονιά ήταν πολύ δύσκολη και ο χειμώνας βαρύς. Κάναμε μια κτηνοτροφική εγκατάσταση για τις αγελάδες αλλά έπεσε πολύ χιόνι. Η χιονοθύελλα έριξε τη σκεπή. Ήρθε ο ΕΛΓΑ τα είδε και μου είπε ότι θα αποζημιωθώ σε 5 χρόνια! Δεν είναι δυνατόν να πληρώνω κάθε χρόνο τον ΕΛΓΑ και να μου λένε ότι θα αποζημιωθώ μετά από 5 χρόνια. Εάν δεν είχα την οικονομική δυνατότητα και δεν συνέχιζα τον αγώνα μου τα ζώα μου θα πέθαιναν”.

Το χωριό “φάντασμα”
Πέτρινα σπίτια κατεστραμμένα, ένα σχολείο σε πολύ καλή κατάσταση αλλά κλειδωμένο και ανενεργό, σπασμένες λάμπες, χωματόδρομοι και οικιακά σκεύη σκεπασμένα από χώμα και άγρια χόρτα συνθέτουν την εικόνα που αντικρίζει κανείς μπαίνοντας στον εγκαταλελειμμένο οικισμό.
Η παλιά ονομασία των Ιμέρων ήταν Σαλτικλή και αρχικά κατοικούνταν από Μουσουλμάνους ωστόσο μετά την ανταλλαγή των πληθυσμών εγκαταστάθηκαν εκεί πρόσφυγες από τα Ίμερα της Τραπεζούντας που “βάφτισαν” ξανά το χωριό. Διακρίνοντας κανείς μέσα στα ερείπια την αρχιτεκτονική των εγκαταλελειμμένων σπιτιών αντιλαμβάνεται πως το χωριό και οι κάτοικοί του, στο παρελθόν, ευημερούσαν.

Πριν από χρόνια επιχείρησαν ξανά κάποιοι να μείνουν στο χωριό, ωστόσο δεν τα κατάφεραν. Ο κ. Γίδαρης δηλώνει αποφασισμένος να συνεχίσει, τονίζοντας πως για να είναι επιτυχημένη η προσπάθεια απαιτείται συλλογική δουλειά και στήριξη.
“Όταν οι άνθρωποι λειτουργούν όλοι μαζί, σαν μια ομάδα, τότε μπορούν να καταφέρουν πολλά πράγματα. Θέλω να έρθουν και άλλοι και όλοι μαζί να ξαναζωντανέψουμε το χωριό. Αυτή τη στιγμή  στις κτηνοτροφικές μου δραστηριότητες απασχολούνται 20 οικογένειες, ενώ έχω ανοίξει και ένα Κρεοπωλείο στο κέντρο της Ξάνθης (Σμύρνης 5) με ντόπια κρέατα ελευθέρας βοσκής από την περιοχή, αλλά και τυροκομικά προϊόντα. Είμαστε παραγωγοί και έτσι δίνουμε τα προϊόντα μας σε χαμηλές τιμές. Το κατσικάκι που πουλάνε στις λαϊκές 9 ευρώ εμείς το έχουμε 6,5 γιατί δεν θέλουμε να βγάλουμε χρήματα και να γίνουμε πλούσιοι, αλλά να ζήσουμε μια αξιοπρεπή ζωή όχι μόνο για πάρτη μας αλλά για όλους. Αυτά είναι αλυσίδα. Ξεκίνησα και μια προσπάθεια με αιθέρια έλαια αλλά προς το παρόν κόλλησε στη γραφειοκρατία. Θέλω να δημιουργήσω θέσεις εργασίας και να δώσω ζωή σε αυτό τον τόπο”.

Οι τελευταίοι των... Λιβερών!
Ανεβαίνοντας πιο ψηλά στο βουνό αντικρίζει κανείς ακόμη δύο οικισμούς γεμάτους ερείπια και πέτρινα μισογκρεμισμένα σπίτια. Πρόκειται για τα Άνω και Κάτω Λιβερά, στα οποία οι ελάχιστοι εναπομείναντες κάτοικοι δίνουν τη δική τους μάχη καθημερινά, απομονωμένοι αλλά ευτυχισμένοι όπως δηλώνουν.
“Εγώ παντρεύτηκα το 63 εδώ, έμεινα στην Ξάνθη για 4 χρόνια και μετά ήρθα πάλι εδώ, με τα κατσίκια, τις αγελάδες, τα καπνά και τα παιδιά μου” εξιστορεί η κα Διαλεκτή που κατοικεί στα Κάτω Λιβερά, για να προσθέσει πως “εάν έρθεις να κάτσεις μια εβδομάδα εδώ, θα πάρεις τα μάτια σου και θα φύγεις. Εγώ είμαι ψημένη τόσα χρόνια και για αυτό αντέχω. Οι νέοι που έρχονται, έρχονται μόνο για καμιά εκδρομή, λένε τι ωραία θέα που έχετε εδώ πάνω, δεν αντέχουν και φεύγουν”.
Η ίδια ετοιμάζει φρέσκο παραδοσιακό ψωμί για το ετήσιο πανηγύρι του χωριού, το οποίο ζυμώνει και προετοιμάζει με μπόλικο μεράκι και υπομονή ενώ στη συνέχεια ψήνει στον παραδοσιακό φούρνο που διατηρεί στην αυλή της. Όπως λέει η διαδικασία είναι επίπονη, αλλά είναι κάτι που τελικά το απολαμβάνει ενώ οι μυρωδιές από το φρεσκοψημένο ψωμί... μάγεψαν ακόμη και τα άγρια άλογα που αντικρίζει κανείς μπαίνοντας στον ορεινό οικισμό, τα οποία δεν σταματούσαν να περιφέρονται γύρω από το μυρωδάτο σπίτι.
Πηγή: thrakitoday
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/o-kthnotrofos-poy-anastainei-xwrio-fantasma-ths-ksanthhs.3486549.html

Ποια είναι τα ουκρανικά SS που έφεραν τη… «δημοκρατία» στην Ουκρανία

Στους γνωρίζοντες ιστορία και γεωπολιτική ακούγονται τουλάχιστον αστεία όσα λέγονται στις τηλεοράσεις και στα δυτικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για τη δήθεν αποκατάσταση της «δημοκρατίας» στην Ουκρανία ύστερα από την «ανατροπή» του Προέδρου της χώρας Βίκτορ Γιανουκόβιτς, την απελευθέρωση της Γιούλια Τιμοσένκο και την προκήρυξη εκλογών το Μάιο.
Και ακούγονται αστεία για πολλούς λόγους, αλλά ο σημαντικότερος έχει να κάνει με τους… επαναστάτες «αγανακτισμένους» της πλατείας Ανεξαρτησίας του Κιέβου, οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν καμία σχέση με τη δημοκρατία, στην οποιαδήποτε μορφή της, αλλά είναι «υπερήφανα» μέλη του ναζιστικού κόμματος της Ουκρανίας.
Από την αρχή του ξεσπάσματος των βίαιων επεισοδίων, όλων μας την προσοχή τράβηξαν οιπαραστρατιωτικοί διαδηλωτές, που φόραγαν πολεμικά κράνη, στολές παραλλαγής και έφεραν διαφόρων τύπων οπλισμό, από καραμπίνες και πιστόλια μέχρι καλάσνικοφ και πολεμικά τυφέκια, οι οποίοι έμοιαζαν περισσότερο με συγκροτημένο ένοπλο σώμα παρά με «αγανακτισμένους» που πιάσαν την κυνηγετική καραμπίνα και κατέβηκαν στους δρόμους.
11
Αυτοί, λοιπόν, οι ένοπλοι εξτρεμιστές δεν είναι άλλοι από το παραστρατιωτικό βραχίονα του εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος «Σβομπόντα», δηλαδή τα νεοναζιστικά τάγματα εφόδου της χώρας, τα οποία «κατάγονται» απευθείας από το ναζιστικό παρελθόν της Ουκρανίας, όταν μέρος του πληθυσμού της (μη ρωσικής καταγωγής) συνεργάστηκε με τους Γερμανούς ναζί του Χίτλερ, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, και έδωσε σκληρές μάχες στο πλευρό των Γερμανών για τη δόξα του Γ΄ Ράιχ.
Τα ουκρανικά SS στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
Οι ναζί αποφάσισαν να συγκροτήσουν στρατιωτικό σώμα από Ουκρανούς γερμανόφιλους εθνικοσοσιαλιστές τον Απρίλιο του 1943. Βρήκαν πρόθυμους άνδρες αλλά και γυναίκες να καταχθούν κυρίως από την περιοχή της Γαλικίας, που βρίσκεται ανάμεσα στην Πολωνία και την Ουκρανία και οι κάτοικοι της οποίας θεωρούν τους εαυτούς τους Γότθους, δηλαδή Γερμανούς (σχετικά με τα ουκρανικά έθνη και τους «γερμανικούς» πληθυσμούς της Ουκρανίας, διάβασε εδώ). Να σημειωθεί ότι σε αυτή την προσπάθεια οι ναζί είχαν πολύτιμο σύμμαχο και την ουκρανικήΡωμαιοκαθολική Εκκλησία, η οποία συμμαχώντας με τους ναζί θεωρούσε ότι θα ικανοποιούσε και τις δικές της επεκτατικές βλέψεις εις βάρος της, συντριπτικά κυρίαρχης μεταξύ του πληθυσμού,Ορθόδοξης Εκκλησίας.
ukranian-naziΗ ίδρυση της μεραρχίας ουκρανικών SS εορτάστηκε με λαμπρότητα. Αριστερά, νεαρές γυναίκες παρελαύνουν με παραδοσιακές ουκρανικές φορεσιές, χαιρετώντας ναζιστικά και στη δεξιά φωτογραφία το κέντρο κατάταξης, όπου οι ναζιστικές σημαίες και οι ουκρανικές κυματίζουν μαζί.
Κάπως έτσι, λοιπόν, η «δυτική» Ουκρανία αποτέλεσε τη βάση της 14ης Μεραρχίας των Waffen SS της Γαλικίας, η οποία αποτελείτο-κατά βάση- από εθελοντές Ουκρανούς της Γαλικίας κι ευθύνεται για τη γενοκτονία τουλάχιστον του 1/3 των Ουκρανών κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής. Λόγω των ειδεχθών εγκλημάτων της, ο Κόκκινος Στρατός είχε εκδώσει ειδική διαταγή, βάσει της οποίας οι φέροντες τα διακριτικά της 14η Μεραρχίας των Waffen SS δεν θα συλλαμβάνονταν, αλλά θα εκτελούνταν επί τόπου.
helmetΓερμανικό κράνος με το ουκρανικό εθνόσημο, διακριτικό της 14ης Μεραρχίας των SS της Γαλικίας, δηλαδή των Ουκρανών ναζί.
Η 14η Μεραρχία των Waffen SS αποσύρθηκε από τα εδάφη της Ουκρανίας και τοποθετήθηκε στηνΤσεχία και στην Αυστρία, με αποτέλεσμα να παραδοθεί στους Αμερικανούς. Οι Αμερικανοί, στη συνέχεια, φυγάδευσαν πολλά στελέχη της εν λόγω Μεραρχίας προς ΗΠΑ μεριά και τους αξιοποίησαν στις επάλξεις του αντικομμουνιστικού αγώνα μέσω της οργάνωσης «Ελεύθερη Ουκρανία», απόγονοι της οποίας πήραν μέρος σε μάχες στη Γιουγκοσλαβία το 1999, αλλά συμμετέχουν και στα γεγονότα της Ουκρανίας.
Tα σήματα της 14ης Μεραρχίας των Waffen SS , είναι τα σήματα των νεοναζί του «Σβόμποντα» και του «Δεξιού Κέντρου» οι οποίοι αποτελούν τους προνομιακούς συνομιλητές της ΕΕ -δηλαδή των Γερμανών- και του Γερουσιαστή Μακ Κέιν . Γι’ αυτό άλλωστε ο υπ. εξ. της ΓερμανίαςΓκίντο Βεστερβέλε κι ο Γερμανός πρέσβης στην Ουκρανία, είχαν τεθεί επικεφαλής της πορείας των 15.000 περίπου ναζί στο Κίεβο τον περασμένο Δεκέμβρη. Απόδειξη ότι η κυβέρνηση τηςΆνγκελα Μέρκελ, έχει απόλυτη σχέση με το ναζιστικό παρελθόν της Γερμανίας, όχι μόνο στις ιμπεριαλιστικές βλέψεις αλλά και ιδεολογικά.
Η αναγέννηση του ναζισμού στην Ουκρανία
Το εθνικιστικό κόμμα Πανουκρανική Ένωση «Σβομπόντα» («Всеукраїнське об’єднання «Свобода») προέρχεται από το «Εθνικο-σοσιαλιστικό Κόμμα της Ουκρανίας», που ιδρύθηκε το 1991. Ο πολιτικός του λόγος είναι ακραία αντι-ρωσικός, αντι-σημιτικός και ξενοφοβικός. Τα μέλη του θεωρούν τους εαυτούς τους συνεχιστές του Στεπάν Μπαντέρα (1909-1959), ο οποίος ως επικεφαλής της «Οργάνωσης Ουκρανών Εθνικιστών» (OUN) είχε συνεργασθεί αρχικώς με τους Ναζί, επιδιώκοντας μια ανεξάρτητη Ουκρανία. Το κόμμα τιμά, επισήμως, όσους πολέμησαν μέσα από τις γραμμές των «Waffen SS της Γαλικίας» ενάντια σε αυτό που περιγράφουν ως «εβραϊκό κομμουνισμό».
Ukraine-Nazi-Commande_Horo-1
Η φωτογραφία είναι πριν μερικούς μήνες, συγκεκριμένα από τις 21 Ιουλίου του 2013. Βετεράνοι των ουκρανικών SS, της 14ης Μεραρχίας (δεξιά κι αριστερά), ποζάρουν με τα ιδεολογικά τους τέκνα που φοράνε ναζιστικές στολές και στέκονται υπερήφανα στο φακό, σε εκδήλωση «τιμής και μνήμης» στους πεσόντες Ουκρανούς ναζί.
Γερμανικά μέσα έγραψαν ότι το «Σβομπόντα» συνεργάζεται με το νεο-ναζιστικό Εθνικό Δημοκρατικό Κόμμα (NDP) και το σήμα του, μέχρι και το 2003, ήταν το ρουνικό σύμβολο της 2ης Μεραρχίας Panzer των SS, με τα γράμματα Ι και Ν να σημαίνουν «Ιδέα του Έθνους». Αλλά και σχετικά πρόσφατα, ο Γιούρι Μιχαϊλίσιν, ιδεολογικός καθοδηγητής και βουλευτής του «Σβομπόντα», κυκλοφόρησε ένα βιβλίο του με παραπομπές στους Roehm, Strasser και Γκέμπελς.
UKRAINE-HISTORY-NATIONALISTSΣτις σημαίες των σύγχρονων Ουκρανών ναζί το Ι τέμνει το Ν. Σαφώς και παραμπέπει στα SS που τιμούν και μιμούνται.
Η άνοδος του κόμματος οφείλεται, πρωτίστως, στις ικανότητες του ηγέτη του, από το 2002, Ολέγ Τιαχνίμποκ. Αναλαμβάνοντας τα ηνία του κόμματος, όταν ακόμα τα μέλη του δεν ξεπερνούσαν τα 1.000, ακολούθησε μια τακτική που σχετικά απέκρυπτε τις πιο ακραίες πλευρές της οργάνωσης. Άλλαξε το όνομα του κόμματος σε «Σβομπόντα», αντικατέστησε το σήμα του με τα τρία δάκτυλα, ως έμμεση αναφορά στη «τρίαινα» του επίσημου ουκρανικού συμβόλου, και απομάκρυνε κάποια ανεξέλεγκτα στοιχεία. Επικεντρώθηκε σε ζητήματα της πολιτικής διαφθοράς και της διαρκούς οικονομικής καχεξίας που βιώνει η χώρα.
Ταυτόχρονα, διέλυσε, αλλά μόνον προσωρινά, την παραστρατιωτική οργάνωση «Ουκρανός Πατριώτης», η οποία αργότερα ανασυστήθηκε και παραμένει μέχρι σήμερα συνδεδεμένη με το κόμμα. Συχνά, όμως, κι ο ίδιος Τιαχνίμποκ δεν είναι ιδιαίτερα συγκρατημένος. Όπως για παράδειγμα, όταν κάλεσε τους Ουκρανούς να πολεμήσουν τη Μοσχοβίτικη και Εβραϊκή Μαφίαπου τους εξουσιάζει, ή όταν συμμετείχε στην παρουσίαση βιβλίου για τη «θετική» δράση των ναζιστικών στρατευμάτων στην Κριμαία.
Εν πάση περιπτώσει, η ανάπτυξή του κόμματος ήταν αλματώδης. Αρχικώς, το 2006, στις τοπικές εκλογές στη Γαλικία της δυτικής Ουκρανίας, θα πάρει 4-7%, αλλά στις βουλευτικές, του επόμενου έτους, θα λάβει στην επικράτεια μόνον 0,76%. Το 2009 θα αυξήσει τα μέλη του σε 15.000, επί το πλείστον με νέους, και στις εκλογές στην περιφέρεια του Τερνόπιλ θα φθάσει το 34,69%, καταλαμβάνοντας τις 50 από τις 120 θέσεις του τοπικού συμβουλίου. Αυτό ήταν το υψηλότερο αποτέλεσμα που κατέγραψε ποτέ η ουκρανική άκρα δεξιά. Στις προεδρικές εκλογές, ο Τιαχνίμποκ θα λάβει μόνον 1,43% των ψήφων, αλλά το 2010, στις τοπικές εκλογές το κόμμα σε όλη την ανατολική Γαλικία θα πάρει 20-30%.
Ο αρχηγός θα έχει, πλέον, μόνιμο βήμα στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα, ενώ μαζί του θα συνταχθούν φορείς και προσωπικότητες που εμφορούνται επίσης από έντονα αντι-ρωσικά αισθήματα. Σημαντική, μεταξύ αυτών, θα είναι η συνεισφορά των διαφόρων χριστιανικών εκκλησιών που διάκεινται εχθρικά προς το Πατριαρχείο της Μόσχας: το, λεγόμενο, Πατριαρχείο του Κιέβου, ηΟυκρανική Αυτοκέφαλη Εκκλησία και η Ουκρανική Ελληνο-καθολική Εκκλησία (Ουνία).
Το μεγάλο άλμα το κόμμα θα το πραγματοποιήσει στις εκλογές του 2012. Σ’ αυτές θα κερδίσει σε πανουκρανικό επίπεδο ποσοστό 10,44% και, ταυτόχρονα, τη τέταρτη θέση στο κοινοβούλιο (Βερχόβνα Ράντα) με 37 έδρες σε σύνολο 450. Στη δυτική Ουκρανία τα ποσοστά του θα είναι απίστευτα υψηλά: στην περιφέρεια του Λβιφ 38% (στη πόλη του Λβίφ ξεπέρασε το 50%), στο Ιβανοφρανκίφ 34% και στο Τερνόπιλ 31%. Στη πόλη του Κιέβου, όπου έχει δημιουργηθεί μια νέα δυτικόστροφη ελίτ, θα αποσπάσει πάνω από 17%, ενώ από τους Ουκρανούς του εξωτερικού σχεδόν το 24%. Αντίθετα, στην ανατολική και νότια Ουκρανία οι επιδόσεις του θα κυμαίνονται μέχρι 6-7%, ενώ στη χερσόνησο της Κριμαίας και στις περιφέρειες Ντονιέτσκ και Λουγκάνσκ θα λάβει μόλις 1%…
Το «Σβομπόντα» θα καταστεί πολιτική δύναμη πρώτης γραμμής. Οι λεκτικές του ακρότητές, η ξενοφοβία και τα περιστατικά βίας που καταγράφονται από μέλη του, θα παραβλέπονται από το αντι-ρωσικό μπλοκ, όπως και από τους εξωτερικούς παράγοντες που το στηρίζουν, για τους δικούς τους γεωπολιτικούς και οικονομικούς λόγους. Έτσι, τον Οκτώβριο του 2012, το «Σβομπόντα» θα υπογράψει συμφωνία κοινού μετώπου «δημοκρατικών» δυνάμεων με το «Μπατκιβσίνα» τηςΤιμοσένκο, που διαθέτει 101 έδρες στη Βερχόβνα Ράντα. Τον Μάρτιο του 2013, τα δύο κόμματα προχώρησαν μαζί με το «UDAR» σε συμφωνία για συντονισμό τους στις προεδρικές εκλογές του 2015, αλλά οι εξελίξεις τους πρόλαβαν.
Η ελεύθερη πλέον Τιμοσένκο, με τους ναζί συμμάχους της, ετοιμάζεται να διεκδικήσει την προεδρία της Ουκρανίας, στις έκτακτες εκλογές του Μαΐου, διακηρύσσοντας ότι «ανατράπηκε ένας δικτάτορας» (δηλαδή, οι ναζί ανέτρεψαν τον δημοκρατικό εκλεγμένο Πρόεδρο της Ουκρανίαςμε την υποστήριξη της Γερμανίας της Μέρκελ) και η Ευρωπαϊκή Ένωση σπεύδει, υπό την καθοδήγηση και κηδεμονία της Γερμανίας φυσικά, να χειροκροτήσει και να στηρίξει το ναζιστικό πραξικόπημα στην Ουκρανία.
1nazi

http://www.tribune.gr/world/news/article/8154/pia-ine-ta-oukranika-ss-pou-eferan-ti-dimokratia-stin-oukrania.html

Αριστερά ήταν ο Μπερλινγκουέρ, όχι ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Αλκη Ζέη

Το 1943 ο Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί, ο μαχητικός πιλότος της γαλλικής Πολεμικής Αεροπορίας, αυτοεξόριστος στην Αμερική, γράφει και εικονογραφεί με δικά του σχέδια τον «Μικρό πρίγκιπα», το αντιπολεμικό αριστούργημα που διαβάζεται μανιωδώς μέχρι σήμερα σε κάθε γωνιά του πλανήτη -έχει μεταφραστεί σε 270 γλώσσες και διαλέκτους και οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 145 εκατ. αντίτυπα παγκοσμίως. Αυτοεξόριστη ήταν και η Αλκη Ζέη λόγω χούντας, μαζί με τον σύζυγό της Γιώργο Σεβαστίκογλου, στο Παρίσι στα τέλη της δεκαετίας του ’60, όταν ανακάλυψε τον «Μικρό πρίγκιπα». Πέρα από τις διαχρονικές αξίες που περιέχει, ήταν και ένα ιδανικό βιβλίο για να μάθουν τα παιδιά της γαλλικά, όπως μας λέει.
Καθώς πέρυσι συμπληρώθηκαν 70 χρόνια από τον θάνατο του Σεντ-Εξιπερί, που «εξαφανίστηκε» με το αεροπλάνο του στις 31 Ιουλίου 1944 ανοιχτά της Κορσικής, ενώ εκτελούσε την ένατη πολεμική του αποστολή κυνηγώντας γερμανικά καταδιωκτικά, ο μικρός ξανθός πρίγκιπας, ελεύθερος πλέον από πνευματικά δικαιώματα, γνωρίζει καινούργιες δόξες. Μέχρι και ταινία animation έγινε από τον Μαρκ Οσμπορν του «Kung-Fu Panda» και προβάλλεται τώρα για πρώτη φορά στο φετινό Φεστιβάλ των Κανών.
Αριστερά ήταν ο Μπερλινγκουέρ, όχι ο ΣΥΡΙΖΑ«Ο μικρός πρίγκιπας» με εικονογράφηση του Αλέξη Κυριτσόπουλου | 
Ετσι και οι εκδόσεις Μεταίχμιο αποφάσισαν να κάνουν μια τολμηρή πρόταση με δύο αποδέκτες. Στην Αλκη Ζέη, αγαπημένη συγγραφέα μικρών και μεγάλων, να μεταφράσει εκ νέου το βιβλίο στα ελληνικά και στον γνωστό ζωγράφο Αλέξη Κυριτσόπουλο να το εικονογραφήσει. Μια μικρή γεύση από τις πολύχρωμες, τρυφερές ζωγραφιές του Κυριτσόπουλου παίρνετε σήμερα, ενώ τέλος του μήνα ο μαγευτικός, αγέραστος «Μικρός πρίγκιπας» θα βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία (πρώτη φορά θα κυκλοφορήσει δίχως τις εικόνες του Σεντ-Εξιπερί), για να τον απολαύσετε στο σύνολό του.
«Εδώ και χρόνια δεν ασχολούμαι με μεταφράσεις, αλλά όταν μου το πρότειναν με ενδιέφερε πολύ», μας λέει η πολυδιαβασμένη και πολυβραβευμένη συγγραφέας. «Συγκινήθηκα, γιατί συνδέεται με τα παιδικά χρόνια των παιδιών μου, της Ειρήνης και του Πέτρου. Οταν πρωτοπήγαμε στο Παρίσι και δεν ήξεραν τη γλώσσα, πήρα αυτό το βιβλίο, που όλοι οι Γάλλοι έχουν διαβάσει, και τους μετέφραζα κατευθείαν το πρωτότυπο κείμενο. Πέρυσι τον χειμώνα ήμουν στις Βρυξέλλες, όπου πλέον ζει η κόρη μου, κι εκεί το μετέφρασα για το Μεταίχμιο και το έφερα έτοιμο στην Αθήνα».
Ακούραστη, γεμάτη όρεξη και ενέργεια, η 90χρονη συγγραφέας, η οποία πρόσφατα έγινε επίτιμη διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών, μοιράζει τον χρόνο της ανάμεσα στο γράψιμο και τις επισκέψεις σε δημόσια σχολεία, όπου οι δάσκαλοι και οι καθηγητές την καλούν (το πρόγραμμά της είναι φουλ μέχρι 10 Ιουνίου) για να συζητήσει με τα παιδιά για τα συναρπαστικά της βιβλία, όπως «Το καπλάνι της βιτρίνας», «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου», «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» κ.ά.
Ομως και το τελευταίο της, το αυτοβιογραφικό «Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο» (Μεταίχμιο), όπου περιγράφει τα παιδικά της χρόνια στη Σάμο και τα νεανικά της στην Αθήνα, με τις φιλίες, τα φλερτ, τις πνευματικές και πολιτικές ζυμώσεις που τη διαμόρφωσαν, επιβεβαιώνει πόσο δημοφιλής είναι στο κοινό όλων των ηλικιών. «Δεν έχουν σημασία οι κριτικές, ακόμα και οι καλές, αλλά η αποδοχή του κόσμου», τονίζει. Κι ακόμα και τώρα, την ξαφνιάζουν οι εκδηλώσεις θαυμασμού: «Πριν από λίγο καιρό είχα πάει στον Αγιο Νικόλαο της Κρήτης για την παρουσίαση αυτού του βιβλίου. Βλέπω, λοιπόν, να βγαίνει από ένα ψιλικατζίδικο μια κυρία με πορτοκαλάδες στο χέρι και μου λέει, πάρτε μία κυρία Ζέη, σας ξέρω, έχω διαβάσει το βιβλίο σας!».
Θα συνεχίσει την αυτοβιογραφία της; Πολλοί τη ρωτούν και της το ζητούν, για να μάθουν για τα χρόνια που έζησε ως πολιτική πρόσφυγας στη Σοβιετική Ενωση και στη Γαλλία αργότερα. Μας απαντάει πως μάλλον θα συνεχίσει με ακόμα ένα βιβλίο για παιδιά.
Αριστερά ήταν ο Μπερλινγκουέρ, όχι ο ΣΥΡΙΖΑ«Ο μικρός πρίγκιπας» του Αντουάν ντε Σεντ-Εξιπερί | 
• Γιατί κατά τη γνώμη σας ο «Μικρός πρίγκιπας» είναι διαχρονικός;
Επειδή περιλαμβάνει σταθερές αξίες. Ο Σεντ-Εξιπερί μέσα στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έγραψε ένα τρυφερό βιβλίο, που μιλάει για τη φιλία, να αγαπάς κάτι που θες πάρα πολύ, να μη σε ενδιαφέρουν τα λεφτά... Πολύ ωραία νοήματα περνούν με πολύ γλυκό τρόπο, διόλου διδακτικό. Ο διδακτισμός άλλωστε είναι κάτι που δεν μου αρέσει, τον αποφεύγω και στα βιβλία μου.
• Το βιβλίο γράφτηκε σε μια εποχή πολέμου, την οποία ζήσατε κι εσείς, έφηβη στην Αθήνα. Βλέπετε αντιστοιχίες με τη σημερινή κρίση;
Κι όμως, ο Σεντ-Εξιπερί δεν αναφέρεται διόλου στον πόλεμο, θέλει να κάνει τους άλλους να ξεχαστούν και τους μιλάει για τα άστρα και τους πλανήτες, για τη φιλία και την αγάπη. Ε, δεν συγκρίνονται οι εποχές, δεν μοιάζουν οι κρίσεις εκείνες με τις τωρινές, ο πόλεμος και η πείνα που ζήσαμε με τη σημερινή κατάσταση. Δεν έχουμε πείνα τώρα, θα ήταν ντροπή και να το λέγαμε... Πάντως ο Σεντ-Εξιπερί το επισημαίνει στον «Μικρό πρίγκιπα»: Να μην ενδιαφέρεσαι για τα λεφτά, να ενδιαφέρεσαι για τον άλλον. Η αλήθεια είναι ότι είχαμε ξεφύγει πολύ με το θέμα του χρήματος τα τελευταία χρόνια. Δεν είμαστε άμοιροι που φτάσαμε ώς εδώ. Φταίμε κι εμείς, γιατί ο κόσμος είχε πάρει αέρα και νόμιζε ότι μπορεί να συνεχίσει έτσι, να ξοδεύει πάνω από τις δυνάμεις του...
• Ποια στοιχεία του «Μικρού πρίγκιπα» σας αρέσουν περισσότερο;
Πάρα πολλά. Πώς εννοεί, ας πούμε, ο ήρωας τη φιλία. Είναι μόνος, βρίσκει όμως μια αλεπού και θέλει να την κάνει φίλη. Εκείνη του λέει για να με κάνεις φίλη πρέπει να με εξημερώσεις, να κάνεις δεσμούς. Αυτό άρεσε πάρα πολύ και σε μένα και στα παιδιά μου. Θυμάμαι, όταν πρωτοπήγαμε στο Παρίσι, μέναμε στο ατελιέ ενός ζωγράφου και ο γιος μου, οχτώ χρόνων τότε, βγήκε στην αυλή για να παίξει. Κάποια στιγμή γυρίζει ενθουσιασμένος και μου λέει: «Εκανα έναν φίλο». Πώς έγινε αυτό, εσύ δεν ξέρεις λέξη γαλλικά, τον ρωτάω. Και μου απαντάει: «Τον εξημέρωσα»! Μέχρι και σήμερα έχει αυτόν τον φίλο.
• Στο τελευταίο σας βιβλίο, το «Με μολύβι φάμπερ νούμερο δύο», βλέπουμε πόσο σημαντική είναι και για εσάς η φιλία.
Εχει παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στη ζωή μου η φιλία και παίζει ακόμα. Τη θεωρώ ό,τι πολυτιμότερο μπορεί να έχει κανείς. Δυστυχώς, επειδή είμαι αρκετά μεγάλη, έχω χάσει πολλούς φίλους, αλλά, όπως λέει η εγγονή μου, είμαι έξυπνη και έχω κάνει και νεότερους φίλους.
• Πώς αρχίσατε να γράφετε βιβλία για παιδιά;
Οταν το 1964 γύρισα από τη Σοβιετική Ενωση, όπου ήμασταν 10 χρόνια πολιτικοί πρόσφυγες, μου έκανε εντύπωση ότι τα παιδιά των φίλων μου, οι οποίοι είχαν πάρει μέρος στην Αντίσταση, δεν είχαν ιδέα γι’ αυτά τα γεγονότα. Ισως ήταν φοβισμένοι επειδή βρήκαν τον μπελά τους και σκέφτηκαν καλύτερα οι νεότεροι να μην ξέρουν τίποτα. Λίγα χρόνια αργότερα, στο Παρίσι, αποφάσισα να γράψω ένα βιβλίο που θα μιλάει για την Αντίσταση με ήρωα ένα παιδί και έτσι γεννήθηκε «Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου».
• Αυτό είναι το πιο αγαπημένο βιβλίο των παιδιών στα σχολεία όπου πηγαίνετε και συζητάτε μαζί τους;
Ναι, μαζί με «Το καπλάνι της βιτρίνας». Οι μαθητές των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίου τα έχουν διαβάσει. Τα προτείνουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, γιατί έτσι βρίσκουν αφορμή να μιλήσουν στα παιδιά για την Ιστορία μας, για τον πόλεμο, την Κατοχή, την Αντίσταση, για γεγονότα τα οποία δεν γνωρίζουν. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι σύγχυση επικρατεί μέσα στα παιδικά κεφαλάκια... Μια φορά ένας μικρός μού είπε ότι έγραψε το δικό του τέλος στον «Περίπατο του Πέτρου». Δηλαδή, ενώ ο Γερμανός πάει να σκοτώσει τον μικρό Σωτήρη, εκείνη τη στιγμή χτυπάει το κινητό του, αποσπάται η προσοχή του και ο Σωτήρης διαφεύγει. Του λέω, μα μπορεί να έχει ο Γερμανός της Κατοχής κινητό; Και μου απαντάει: «Αμα δεν έχει ο Γερμανός κινητό, κυρία, ποιος θα έχει;».
• Η Ιστορία μάς διδάσκει τελικά;
Πολύ φοβάμαι πως όχι και πολλά. Οταν οι άλλες χώρες μετά τον Β’ Παγκόσμιο άρχισαν να αναπτύσσονται, εμείς είχαμε εμφύλιους. Με τη Μεταπολίτευση αρχίσαμε να αναπνέουμε. Και πάλι, τα χρήματα της Ευρωπαϊκής Ενωσης δεν τα διαχειριστήκαμε σωστά, τα κάναμε τζιπ και πιστωτικές κάρτες. Πιθανότατα από το σύνδρομο στέρησης της Κατοχής, καλομάθαμε τα παιδιά και τα εγγόνια μας, γίναμε υπερπροστατευτικοί. Και δυστυχώς η οικογένεια και το σχολείο δεν έχουν καλλιεργήσει την κουλτούρα του πολιτισμού. Να δίνουν, δηλαδή, από το χαρτζιλίκι τους τα παιδιά για να πάνε σε ένα μουσείο, να αγοράσουν και ένα βιβλίο, να δουν ένα θέατρο...
• Τώρα έχουμε για πρώτη φορά Αριστερά. Ζούμε μια ιστορική στιγμή;
Η Αριστερά σήμερα στην εξουσία δεν είναι αντάξια των περιστάσεων, διότι δεν είναι μια Αριστερά ενιαία... Γιατί στην Κατοχή υπήρχε τόση ανάταση, έγινε το Θέατρο του Κουν, βγήκε ο Ελύτης, δημιουργήθηκε το βιβλιοπωλείο Ικαρος, γίνονταν τόσα σημαντικά πράγματα; Επειδή είχαμε ένα συγκεκριμένο όραμα και ήμασταν όλοι μαζί, ενώ τώρα οι αριστεροί είναι σκορπισμένοι και ο ένας λέει έτσι και ο άλλος αλλιώς. Θα θεωρούσα ότι έγινε πραγματικότητα το «πρώτη φορά Αριστερά» στην Ελλάδα, αν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν σαν τον Ενρίκο Μπερλινγκουέρ στην Ιταλία. Τότε έβλεπες μια Αριστερά που έκανε καινούργια πράγματα.
• Τι λέτε, θα τα καταφέρει η κυβέρνηση με τις διαπραγματεύσεις;
Θέλω να ελπίζω ότι θα τα καταφέρουμε, γιατί αλίμονό μας μετά. Θα βρεθούμε σε πολύ δύσκολη θέση. Βλέπω το μέλλον της Ελλάδας εντός Ευρώπης, γιατί Ευρώπη είμαστε. Μην ξεχνάμε ότι έχουμε και τους Τούρκους, κι αν γίνει κάτι και δεν είμαστε Ευρώπη, ποιος θα μας υπερασπίσει; Πώς θα υπάρξουμε χωρίς κάποιον σύμμαχο;

Δεν υπάρχουν πια μεγάλοι συγγραφείς

• Ποια είναι τα «συστατικά» ενός καλού βιβλίου;
Να είναι ειλικρινές και να το γράφεις με αγάπη και με την ψυχή σου. Ακόμα κι όταν είναι «βαρύ» το θέμα, να υπάρχει και λίγο χιούμορ μέσα. Και να μην περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό σου. Βλέπω τώρα πολλοί συγγραφείς γράφουν για τον ήρωά τους λες και γύρω του δεν υπάρχουν άλλοι, μόνο τα εσώψυχά του.
• Διαβάζετε τους νεότερους συγγραφείς;
Βεβαίως, και από τα βιβλία που διάβασα τελευταία μού άρεσε πολύ η «Νίκη» του Χρήστου Χωμενίδη. Γενικότερα, διαβάζω και ελληνική και ξένη λογοτεχνία, αισθάνομαι όμως ότι διανύουμε μια εποχή που δεν υπάρχουν μεγάλοι συγγραφείς, μεγάλοι ζωγράφοι, μεγάλοι μουσικοί... Υπάρχουν καλοί συγγραφείς, αλλά όχι μεγάλοι.
• Ως συγγραφέας θεωρείτε θετικό που όταν περάσουν 70 χρόνια από τον θάνατο ενός δημιουργού είναι ελεύθερα τα πνευματικά δικαιώματα του έργου του;
Ποια είναι τα αρνητικά; Ας πούμε τα δισέγγονά μου να μην εισπράττουν πια δικαιώματα; Δεν είναι και τόσο τρομερό. Μακάρι το συγγραφικό έργο να εξαπλώνεται όσο πιο πολύ γίνεται, με μεταφράσεις, θεατρικά, ταινίες. Αλίμονο αν ο συγγραφέας πέσει σε στριμμένους κληρονόμους, που κρατούν τα πνευματικά δικαιώματα...
 http://www.efsyn.gr/arthro/aristera-itan-o-mperlingkoyer-ohi-o-syriza

Άλλη μια τραγωδία στη Συρία για συνανθρώπους και τον παγκόσμιο πολιτισμό

Πολιτοφύλακες φίλα προσκείμενοι στο καθεστώς του Μπασάρ αλ Άσαντ απομακρύνουν τους πολίτες από την αρχαία πόλη της Παλμύρας, στην οποία έχουν διεισδύσει μαχητές του Ισλαμικού Κράτους, μετέδωσε η συριακή τηλεόραση. Η εκκένωση της πόλης από τις Δυνάμεις Εθνικής Άμυνας της Συρίας αποφασίστηκε μετά τις σφοδρές μάχες που διεξήχθησαν στα περίχωρα αλλά και μέσα στην Παλμύρα, η οποία βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία, πάνω σε αυτοκινητόδρομους που οδηγούν στη Χομς και τη Δαμασκό.

Η UNESCO, που έχει χαρακτηρίσει την Παλμύρα Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, έκανε έκκληση να σταματήσουν οι μάχες και ζήτησε από τη διεθνή κοινότητα να κάνει ό,τι μπορεί για να προστατεύσει τον πληθυσμό αλλά και “να διαφυλάξει τη μοναδική πολιτιστική κληρονομιά” της Συρίας.
“Ανησυχώ πολύ για την κατάσταση στην Παλμύρα. Οι μάχες απειλούν μια από τις σημαντικότερες τοποθεσίες στη Μέση Ανατολή αλλά και τους αμάχους που βρίσκονται εκεί”, ανέφερε η γενική διευθύντρια του διεθνούς οργανισμού, Ιρίνα Μπόκοβα.
“Είναι επιτακτική ανάγκη όλες οι πλευρές να σεβαστούν τις διεθνείς υποχρεώσεις τους και να προστατεύσουν την πολιτιστική κληρονομιά, αποφεύγοντας να την βάλουν στο στόχαστρο ή να την χρησιμοποιήσουν για στρατιωτικούς σκοπούς”, πρόσθεσε.

mignatiou

http://greeknation.blogspot.gr/2015/05/blog-post_479.html