Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Χάος στον Πειραιά - Παρέμβαση Εισαγγελέα ζητά το Λιμενικό

ην έντονη ανησυχία τους διατυπώνουν αξιωματικοί τουΛιμενικού Σώματος για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στον Πειραιά με τους πρόσφυγες και μετανάστες και ζητούν την παρέμβαση του αρμόδιου εισαγγελέα.
Η Πανελλήνια Ενωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, σε ανακοίνωσή της ζητά ευθύνες για το «ποιοι και γιατί επέτρεψαν επί μακρό χρονικό διάστημα να μετατραπεί το Λιμάνι του Πειραιά σε καταυλισμό προσφύγων και μεταναστών;». Ενώ κάνουν λόγο για θέατρο παραλόγου.

«Ηη κατάσταση εχει φτάσει στο απροχώρητο, δεν μας απομένει καμία άλλη δυνατότητα παρά να ζητήσουμε την παρέμβαση του αρμόδιου εισαγγελέα προκειμένου να εξετάσει τυχόν ευθύνες για τις ενέργειες ατόμων, οι κινήσεις των οποίων δυσχεραίνουν την διαχείριση των προσφύγων και μεταναστών» τονίζουν στην ανακοίνωσή τους οι λιμενικοί.
Ζητούν επίσης να διερευνηθεί το ποιοι επέτρεψαν να μετατραπεί το λιμάνι του Πειραιά επί μακρό διάστημα σε καταυλισμό προσφύγων και μεταναστών. Καταγγέλλουν ότι οι εθελοντές λειτουργούν ανεξέλεγκτα, παρεμποδίζοντας συστηματικά το έργο των λιμενικών.
Η Πανελλήνια Ενωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος ρωτά:
  • Ποιοι και γιατί επέτρεψαν επί μακρό χρονικό διάστημα να μετατραπεί το Λιμάνι του Πειραιά σε καταυλισμό προσφύγων και μεταναστών;
  • Ποιοι ελέγχουν τα άτομα – Έλληνες και ξένους – που δηλώνουν εθελοντές, κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και κανείς δεν γνωρίζει ποιοι είναι και τι επιδιώκουν;
  • Γιατί χρησιμοποιούνται τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος για να πείσουν τους πρόσφυγες και μετανάστες να επιβιβαστούν σε λεωφορεία και δεν αναλαμβάνουν το έργο αυτό αποκλειστικά στελέχη του αρμόδιου Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής;
  • Ποιος θα φέρει την ευθύνη εάν συμβεί ατύχημα μέσα στο λιμάνι;
Εκτακτη σύσκεψη υπό τον Δρίτσα στο υπ. Ναυτιλίας
Η έκρυθμη κατάσταση στον Πειραιά, προκάλεσε την ανησυχία του υπ. Ναυτιλίας. Ο Θ. Δρίτσας συγκάλεσε το απόγευμα ευρεία σύσκεψη, με στόχο να εκτονωθεί η ένταση και να πειστούν οι πρόσφυγες και μετανάστες να μετακινηθούν σε οργανωμένες δομές φιλοξενίας.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θ.Δρίτσας, ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής Σταμάτιος Ράπτης, οι γενικοί γραμματείς των υπουργείων, Μεταναστευτικής Πολιτικής Βασίλειος Παπαδόπουλος, Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Τζανέτος Φιλιππάκος, Άμυνας Γιάννης Ταφύλης, εκπρόσωποι της Παμπειραϊκής Πρωτοβουλίας Πειραιά και μεταναστών και προσφύγων που βρίσκονται στην Ελλάδα.
Ο κ. Δρίτσας σε δηλώσεις του εκτίμησε ότι η αποσυμφόρηση του λιμανιού θα έχει ολοκληρωθεί έως το Πάσχα στο μεγαλύτερο βαθμό, διαβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά ότι «σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται το λιμάνι να γίνει μόνιμη δομή φιλοξενίας».
Οπως είπε ο υπ. Ναυτιλίας οι εκπρόσωποι των μεταναστών εξέφρασαν τη θέληση οι άνθρωποι που βρίσκονται και διαμένουν προσωρινά στο λιμάνι του Πειραιά να πάνε σε πιο οργανωμένες δομές φιλοξενίας. Στόχος της κυβέρνησης κατά τον κ. Δρίτσα είναι να κλείσει πρώτα ο επιβατικός σταθμός στην πύλη Ε-3 και σιγά σιγά όλοι οι υπόλοιποι επιβατικοί σταθμοί στους οποίους φιλοξενούνται μετανάστες και πρόσφυγες.
Ο υπουργός Ναυτιλίας σχολίασε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τη διανομή φυλλαδίου σε τρεις γλώσσες που έγινε σήμερα από αλληλέγγυους σε μετανάστες και πρόσφυγες στην πύλη Ε-3. Οπως είπε «δεν έχει δει ακόμα το συγκεκριμένο έγγραφο», ωστόσο είπε πως «πιθανόν είναι μία πολιτική κίνηση από κάποιους που ζητούν να ανοίξουν τα σύνορα». Σημείωσε πάντως πως η συντριπτική πλειοψηφία των εθελοντών που βρίσκονται στο λιμάνι του Πειραιά προτρέπουν τους μετανάστες και πρόσφυγες να μετακινηθούν σε οργανωμένες δομές.


Πηγή: Χάος στον Πειραιά - Παρέμβαση Εισαγγελέα ζητά το Λιμενικό | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/260516/haos-ston-peiraia-paremvasi-eisaggelea-zita-

Σουηδία: Δεύτερη γλώσσα η αραβική- λόγω μεταναστών

Ο γλωσσολόγος και ειδικός  επικοινωνίας, Μίχαελ Παρκβάλε(Michael Parkvale), δήλωσε ότι στη Σουηδία η αραβική γλώσσα είναι η δεύτερη ομιλούμενη γλώσσα, όπως σημειώνει το πρακτορείο Tass. «Με δεδομένο τη μεγάλη ροή προσφύγων από πέρυσι, τώρα τα αραβικά έχουν παρακάμψει όλες τις άλλες γλώσσες στη Σουηδία και έχουν αναδειχθεί η πιο δημοφιλής γλώσσα», είπε.
 
Ο εμπειρογνώμονας κατέληξε στο συμπέρασμα αυτό μετά από έρευνα των μεταναστευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών της χώρας και την άντληση στοιχείων από δεδομένα των σχολείων.
Σημειώνεται ότι το 2912 στη Σουηδία, γιόρτασαν την μητρική τους γλώσσα 200 χιλιάδες Φινλανδοί  και 155 χιλιάδες αραβικής καταγωγής.
Πέρσι η χώρα των 9,8 εκατομμυρίων κατοίκων  δέχθηκε 166 χιλιάδες πρόσφυγες που μιλούν την αραβική γλώσσα.
 

1,5 εκατ. Ουκρανοί πολίτες στα όρια της πείνας λόγω των συγκρούσεων στα νοτιοανατολικά της χώρας

Δύο χρόνια συγκρούσεων στα ανατολικά της Ουκρανίας,οδήγησαν 1,5 εκατ. ανθρώπους στα όρια της πείνας. Από αυτούς 300 χιλιάδες άνθρωποι αντιμετωπίζουν την ανεπάρκεια τροφίμων και χρειάζονται άμεση βοήθεια.
Αυτό ανακοίνωσε το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων του ΟΗΕ (WFP), που σχεδιάζει στο πρώτο εξάμηνοπ αυτού του έτους να διασφαλίσει βοήθεια σε 270 χιλιάδες κατοίκους της περιοχής, από τις πιο ευαπαθείς ομάδες πληθυσμού.
«Δύο χρόνια βίας, πυροβολισμών, κινδύνου για τη ζωή, άφησαν τα ανεξίτηλα ίχνη τους στη ζωή χιλιάδων ανθρώπων στην Ανατολική Ουκρανία», - ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του Παγκόσμιου Προγράμματος Τροφίμων του ΟΗΕ στην Ουκρανία, Ντζιανκάρλο Στοπόνι.
«Η σύγκρουση συνεχίζεται και εμείς θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα, για να φτάσουμε όσο γίνεται γρηγορότερα σε αυτούς τους ανθρώπους. Καλούμε όλες τις πλευρές της σύγκρουσης να διασφαλίσουν πλήρη και ανεμπόδιστη ανθρωπιστική πρόσβαση προς τους ανθρώπους που χρειάζονται τρόφιμα», - συμπλήρωσε ο εκπρόσωπος του WFP.
Από το Νοέμβριο του 2014 το WPF έχει στείλει άμεση επισιτιστική βοήθεια για περισσότερο από ενάμισυ εκατομμύριο κατοίκους στα Ανατολικά της Ουκρανίας. 370 χιλιάδες άνθρωποι παραλαμβάνουν σε μηνιάια βάση πακέτα τροφίμων, ενώ άλλες 180 χιλιάδες παραλαμβάνουν ειδικά δελτία για την αγορά τροφίμων στις αγορές.
Την πλέον σοβαρή έλλειψη τροφίμων, αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των περιοχών ης περιφέρειας Λουγκάνσκ, που δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της Ουκρανικής κυβέρνησης καθώς και οι κατοικημένες περιοχές στη γραμμή αντιπαράθεσης.
bsgreeks.blogspot.com

Άγιος Ευτύχιος πατριάρχης Κωνσταντινούπολης



Εὐτύχιον θανόντα τιμῶν τοῖς λόγοις,
Ἐμαυτὸν αὐτὸς εὐτυχέστατον κρίνω.
Ψυχῇ Εὐτυχίοιο πύλῃ πόλου οἴγεται ἕκτῃ.
Βιογραφία
Ο Άγιος Ευτύχιος γεννήθηκε το έτος 512 μ.Χ. και έζησε κατά την εποχή του αυτοκράτορα Ιουστινιανού Α' του Μεγάλου. Καταγόταν από την πόλη Θεία Κώμη της Φρυγίας και ήταν υιός του Αλεξάνδρου, σχολαρίου υπό τον στρατηγό Βελισσάριο και της Συνεσίας. Διδάχθηκε το ιερό Ευαγγέλιο και βαπτίσθηκε Χριστιανός από τον ιερέα Ησύχιο, ο οποίος ήταν παππούς του και λειτουργούσε στην Εκκλησία της Αυγουστοπόλεως. Σύμφωνα με το Συναξάρι ο Ησύχιος είχε το οφφίκιο του σκευοφύλακος και λόγω της αγιότητας του βίου του είχε λάβει από τον Θεό το χάρισμα της θαυματουργίας.

Ο Άγιος χειροτονήθηκε αναγνώστης από τον τότε Επίσκοπο Αμασείας στο ναό της Υπεραγίας Θεοτόκου Ουρβικίου. Στην συνέχεια χειροτονήθηκε διάκονος και πρεσβύτερος και εισήλθε σε μονή της Αμασείας, που είχε ιδρυθεί από τους Αρχιερείς Μελέτιο και Σέλευκο, της οποία αργότερα ανεδείχθη και ηγούμενος.

Τα χρόνια που ακολούθησαν δεν ήταν ειρηνικά για την Εκκλησία, λόγω των αιρετικών δοξασιών που δίδασκαν νέοι Ωριγενιστές και κρυπτομονοφυσίτες. Οι έριδες των μοναχών της Παλαιστίνης περί του Ωριγένους αποτελούν την Τρίτη και τελευταία φάση των ωριγενιστικών ερίδων. Προοίμιο αυτών υπήρξε η κατά το έτος 507 μ.Χ. διάσταση λογίων μοναχών της Μεγάλης Λαύρας προς τον ηγούμενο αυτής, τον Όσιο Σάββα τον Ηγιασμένο, που έφυγαν από την Λαύρα και ίδρυσαν περί το 514 μ.Χ. τη Νέα Λαύρα, η οποία κατέστη κέντρο του ωριγενισμού. Οι αντιωριγενιστές μοναχοί έκαναν έκκληση προς τον αυτοκράτορα Ιουστινιανό να καταδικάσει τον Ωριγένη. Την αίτηση αυτή υποστήριξε ο Πατριάρχης Μηνάς.

Έτσι, το έτος 543 μ.Χ., συνήλθε στην Κωνσταντινούπολη Ενδημούσα Σύνοδος, ύστερα από πρόσκληση του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Μηνά, με σκοπό την ειρήνευση της Εκκλησίας και την καταδίκη των αιρετικών. Διά διατάγματος που εκδόθηκε το έτος 543 μ.Χ. ο Ιουστινιανός εστράφη κατά των αιρετικών. Καταδίκασε τις κακοδοξίες του Ωριγένους, θεώρησε τα συγγράμματα αυτού κακόδοξα και καταδίκασε αυτό το πρόσωπο του Ωριγένους. Διά τρίτου διατάγματος ο Ιουστινιανός, το έτος 544 μ.Χ., καταδίκασε τα «Τρία Κεφάλαια», δηλαδή α) τον Θεόδωρο Μοψουεστίας και τα αιρετικά του συγγράμματα, β) τα κατά του Αγίου Κυρίλλου Αλεξανδρείας και της Γ' Οικουμενικής Συνόδου και υπέρ του Νεστορίου συγγράμματα του Θεοδωρήτου Κύρου και γ) την επιστολή του Ίβα Εδέσσης προς τον Πέρση Μάρη.

Όταν το έτος 552 μ.Χ. κοιμήθηκε ο Πατριάρχης Μηνάς, ο Άγιος Ευτύχιος ήλθε από την Αμάσεια στη Βασιλεύουσα και εξελέγη Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως.

Οι ταραχές όμως των αιρετικών συνεχίζονταν και ταλάνιζαν την Εκκλησία. Η Ε' Οικουμενική Σύνοδος, η οποία συνήλθε στην Κωνσταντινούπολη, το έτος 553 μ.Χ. υπό την προεδρία του Αγίου Ευτυχίου, επικύρωσε την απόφαση της Ενδημούσης Συνόδου και προέβη στην καταδίκαση των «Τριών Κεφαλάιων». Ο σκοπός όμως της καταδίκης των «Τριών Κεφαλαίων» δεν επετεύχθη, διότι οι μονοφυσίτες ενέμεναν στην απόσχιση και στις αιρετικές δοξασίες τους. Ένεκα τούτου ο Ιουστινιανός το έτος 564 μ.Χ. εξέδωσε διάταγμα, διά του οποίου επέβαλε τον αφθαρτοδοκητισμό. Η διδασκαλία αυτή είχε διατυπωθεί από τον καταφυγόντα στην Αίγυπτο μονοφυσίτη Επίσκοπο Αλικαρνασσού Ιουλιανό. Συγκεκριμένα ο Ιουλιανός δίδασκε ότι το Σώμα του Χριστού, ήδη από της συλλήψεως και γεννήσεως Αυτού, απηλλάγη της φθοράς και επομένως των φυσικών αναγκών (πείνας, δίψας, καμάτου, ιδρώτος, δακρύων κ.τ.λ) - των λεγομένων «αδιαβλήτων παθών» - και μόνο «κατ' οικονομίαν» και «κατά χάριν» φαινόταν υποκείμενο σε αυτά. Ο Άγιος Ευτύχιος και οι λοιποί Πατριάρχες της Ανατολής, προς τους οποίου απευθύνθηκε, δεν δέχθηκαν το δυσσεβές διάταγμα. Γι' αυτό τον λόγο ο Άγιος, το έτος 565 μ.Χ., καθαιρέθηκε από τον πατριαρχικό θρόνο υπό Συνόδου ερήμην, αφού αρνήθηκε να παρουσιασθεί και εξορίσθηκε αρχικά στην Πρίγκηπο. Στο Συναξάρι του αναφέρεται ότι μετά κατέφυγε σε μοναστήρι της Αμασείας στο οποίο ζούσε ασκητικά και αξιώθηκε από τον Θεό να επιτελεί θαύματα.

Μετά από δώδεκα χρόνια εξορίας, ο αυτοκράτορας Ιουστίνος ο Β', το έτος 577 μ.Χ., αποθανόντος του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννου του Γ', επανέφερε με τιμή και δόξα τον Άγιο στον πατριαρχικό θρόνο. Κατά την δεύτερη πατριαρχία του ο Άγιος με την προσευχή του έσωσε τον λαό που μαστιζόταν από θανατηφόρα επιδημία. Το ορθόδοξο φρόνημά του και ο αγώνας του για την ακεραιότητα της πίστεως τον οδήγησαν σε αντίθεση με τον αποκρισάριο της Ρώμης Γρηγόριο, τον μετέπειτα Πάπα, λόγω των δοξασιών του περί αναστάσεως σαρκός.

Ο Άγιος Ευτύχιος κοιμήθηκε με ειρήνη το έτος 582 μ.Χ. Το ιερό λείψανό του εναποτέθηκε στο θυσιαστήριο των Αγίων Αποστόλων, μετά την κρηπίδα της Αγίας Τραπέζης, όπου κατέκειντο και τα ιερά λείψανα Ανδρέου, Τιμοθέου και Λουκά των Αποστόλων. Το 1246 μ.Χ. τα Λείψανα και η Κάρα του Αγίου μεταφέρθηκαν από τον Ναό των Αγίων Αποστόλων Κωνσταντινουπόλεως στη Μονή Αγίου Γεωργίου του Μείζονος Βενετίας, επί Ηγουμένου Πέτρου Querini.

Σώζονται αποσπάσματα του έργου αυτού «Περὶ Εὐχαριστίας», «Ἐπιστολὴ πρὸς Πάπαν Βιγίλιον περὶ τῶν Τριῶν Κεφαλαίων» και «Συνοδικὴ Ἐπιστολή». Τρία άλλα έργα του χάθηκαν, ήτοι το «Περὶ ἀναστάσεως σαρκός», το «Κατὰ Ἀφθαρτοδοκητῶν» και το «Κατὰ τῆς μονοφυσιτικῆς διασκευῆς τοῦ Τρισαγίου». Τον Βίο του Αγίου συνέταξε ο μαθητής του Ευστράτιος.

Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος γ'. Τὴν ὡραιότητα.
Βίον οὐράνιον, Πάτερ κτησάμενος, σκεῦος ἐπάξιον, ὤφθης τῆς χάριτος, λόγω καὶ πράξει βέβαιων, τὴν θείαν σοὶ χορηγίαν ὅθεν ἱεράτευσας, ἰσαγγέλως τῷ Κτίσαντι, ἔνδοξε Εὐτύχιε, Ἐκκλησίας ὡράισμα, ἣν φύλαττε ταὶς σαὶς προστασίαις, πάσης ἀνάγκης ἀνωτέραν.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος δ’.
Κανόνα πίστεως, καὶ εἰκόνα πραότητος, ἐγκρατείας διδάσκαλον, ἀνέδειξε σε τῇ ποίμνῃ σου, ἡ τῶν πραγμάτων ἀλήθεια· διὰ τοῦτο ἐκτήσω τῇ ταπεινώσει τὰ ὑψηλά, τῇ πτωχείᾳ τὰ πλούσια. Πάτερ Ἱεράρχα Εὐτύχιε, πρέσβευε Χριστῷ τῷ θεῷ, σωθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κοντάκιον
Ἦχος δ’. Ἐπεφάνης σήμερον.
Εὐκληρίας χάριτας Θεοδωρήτου, ἱερέ Εὐτύχιε, ἀναβλυστάνεις δαψιλῶς, τοῖς ἐν αἰνέσει κραυγάζουσι· Χαίροις Πατέρων φαιδρόν ἀγαλλίαμα.

http://www.saint.gr/198/saint.aspx

Θρησκεύματα πολλά, αλλά μία η Αληθινή Θρησκεία! Τι λένε οι αριθμοί…


DOGMA


Οί αριθμοί Χριστιανικών  δογμάτων στήν Αμερική...



Ο πλανήτης γη -κατά έναν υπολογισμό- «φιλοξενεί» σήμερα περίπου 7.500.000.000-ανθρώπους.
Από αυτούς:
2.200.000.000 δηλ. 29.33% ακολουθούν τόν Χριστιανισμό,
1.600.000.000 δηλ. 21,33% το Ισλάμ,
1.000.000.000 δηλ. 13.33% τον Ινδουισμό,
2.700.000.000 δηλ. 36% ακολουθούν άλλα θρησκεύματα, ή δηλώνουν αγνωστικιστές, Άθεοι, άθρησκοι …
Συμπερασματικά: 5.300.000.000 δηλαδή, το 70,67% του πληθυσμού της γης δεν το έχει αγγίξει ο Χριστιανισμός !
ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΡΑ :
Από αυτά τα 2.200.000.000 των Χριστιανών:
Ορθόδοξοι είναι μόνο 200.000.000 , μόλις το 2.66%  του πληθυσμού της Γής. 
και οί υπόλοιποι χαρακτηρισμένοι ως Αιρετικοί
Ρωμαιοκαθολικοί, ( «Παπικοί») 1.200.000.000 πιστοί,
Προτεστάντες 800.000.000 κλπ, κλπ.
Συμπερασματικά τώρα:



Αλλά κι αυτά τα 200.000.000-των Ορθόδοξων είναι λειψά ! Δεν ξέρουμε, βέβαια, πόσο ακριβώς, σε αριθμούς και ποσοστά, υποθέσεις κάνουμε...
Αλλά, αν αφαιρέσουμε π.χ. τους, «φιλοδυτικούς», «φιλοενωτικούς», «παπικούς», «προτεσταντίζοντες», της «παναίρεσης του οικουμενισμού», «συγκρητιστικής αλλοτρίωσης της Ορθοδοξίας» …βάλτε και όσους, παρότι είναι βαφτισμένοι χριστιανοί ορθόδοξοι,  κρατιούνται μακριά από την Εκκλησία, δηλώνουν «άθεοι», «Δώδεκα-θεϊστές» κλπ. ο αριθμός και το ποσοστό των ορθοδόξων χριστιανών στον κόσμο μειώνεται ακόμα πιο πολύ,
Επισήμανση 3η.
Τέλος, στο βασικό χριστιανικό χρέος: «Και άλλα πρόβατα έχω … κακείνα με δει αγαγείν, και της φωνής μου ακούσουσι, και γενήσεται μία ποίμνη, εις ποιμήν»-Ιωαν.10,16.
Περίφημα ! Είμαστε υπέροχοι, σπουδαίοι !
Αλλά και από τα 200 εκ. άς πάρουμε ένα μικρό παράδειγμα της Ενορίας μιάς πόλεως 200.000 κατοίκων. Έχει πχ. 80 Ενορίες μικρές και μεγάλες.
Μία μεγάλη Ενορία μπορεί να  έχει καί  30.000 κατοίκους. Πού να βρεί άκρη ο ιερέας, πού να κάνει "ποιμαντική διακονία" από πόρτα σε πόρτα; Μόνο σε κανένα χωριό άν γίνονται αυτά... Στίς πόλεις ποιά πόρτα να χτυπήσει πού ίσως καί να πέσει σε Άθεο, σε Ιεχωβίτη, σέ "παπά τέτοια ώρα με ξύπνησες, άντε φεύγα..." . Καταστάσεις πού τίς βλέπει ανάγλυφα άν επιχειρήσει να κάνει Πρωτάγιαση σε πολυκατοικίες και όχι βέβαια μόνος του παντού, γιατί δεν προλαβαίνει...
Χτυπάει η καμπάνα την Κυριακή και μαζεύονται πχ. 500 άτομα, δηλ. ποσοστό %.
Από αυτά τα 500 άτομα,  πόσα κοινωνούν; Πόσα εξομολογούνται; Κυριακή πρωϊ και από τα 500 κοινωνούν 25 άτομα, 5 άνδρες, 15 γυναίκες, και 5 παιδάκια δηλ. ποσοστό επί των κατοίκων %.
Πόσοι τώρα απ΄ αυτούς πού κοινώνησαν ήσαν Εξομολογημένοι σωστά, ή ήσαν «ξέπλυμα και τηγάνι» με faxtrack  εξομολόγηση « μια ευχή παπούλη μου» και φύγαμε…
Και βλέπουμε τον παπούλη της Ενορίας ( ευτυχώς όχι όλοι οι ιερείς ) και ανά 2 λεπτά ανεβοκατεβάζει το επιτραχείλιον δίνοντας συγχωρητική ευχή σε κάτι πού δεν του είπανε, σε κάτι πού δεν του εξομολογηθήκανε;
Γιατί, για να δίνεις συγχωρητική ευχή πρέπει ο εξομολογούμενος να σού έχει πεί τα κρίματά του. Το «δεν έκανα τίποτα παπούλη μου» είναι εμπαιγμός, δεν είναι Εξομολόγηση, δεν είναι δρόμος για να πλησιάσεις τον αγνό και φοβερό Κύριο !
 Άφεριμ !! Άξιος ο μισθός μας, αδελφοί χριστιανοί, σε όποιο γεωγραφικό μήκος και πλάτος της γης. και σε όποια Εκκλησιαστική Ομολογία της Αγίας Τριάδος ! Εδώ δυστυχώς θα ταίριαζε να αναφέρει κανείς την ατάκα, «ο καημένος ο Χριστός», που παρενέβαλλε κατά καιρούς στις παραδόσεις του ο Καθηγητής του Κανονικού Δικαίου Αμίλκας Αλιβιζάτος στη Θεολογική Αθηνών. Και να  συμπληρώσει προσθέτοντας ασεβώς: «Του άξιζε μια καλύτερη τύχη»  !
Επισήμανση 4η  
«Όταν ουν έλθη ο κύριος του αμπελώνος, τι ποιήσει τοις γεωργοίς εκείνοις; Λέγουσιν αυτώ, «κακούς κακώς απολέσει αυτούς, και τον αμπελώνα εκδώσεται άλλοις γεωργοίς, οίτινες αποδώσουσιν αυτώ τους καρπούς εν τοις καιροίς αυτών»-
«Όταν, λοιπόν, έρθει ο ιδιοκτήτης του αμπελιού τι θα κάνει σ’ εκείνους τους γεωργούς; «Είναι κακοί», του λένε, «γι αυτό θα τους εξολοθρέψει με το χειρότερο τρόπο, και θα νοικιάσει το αμπέλι σε άλλους γεωργούς, που θα του δίνουν τους καρπούς στην εποχή τους»-Ματθ.21,40.
*******
Δεν ξέρουμε ποιοι είναι, ή θα είναι «οι άλλοι γεωργοί». Από την Παραβολή όμως μπορεί να συναχθεί λίαν ευδιάκριτα και το εξής: «Όταν οι δούλοι του αγαθού εξασθενούν, το έργο των αναλαμβάνεται από άλλους δούλους, σημειωμένους με την αντίθετη σφραγίδα και η σύγχυση ξεσπά»-Π. Ευδοκίμωφ. Ίσως σ’ αυτή τη φάση να ήμαστε σήμερα, καθώς, «έξωθεν μάχαι, έσωθεν φόβοι»-«πόλεμοι απ’ έξω, ανησυχίες από μέσα»-2Κο.7,5.
Ωστόσο, δε χωρεί αμφιβολία ότι, ο Θεός συνεχίζει σταθερά το έργο του με τον τρόπο που επιλέγει το Άγιο Πνεύμα, το οποίο «όπου θέλει πνεί»-«όπως ο άνεμος, έτσι και το Άγιο Πνεύμα, όπου θέλει πνέει»-Ιωαν.3,8.
Και, επειδή έχουμε ειδοποιηθεί ότι: «Η βασιλεία του Θεού ουκ έρχεται μετά παρατηρήσεως, ουδέ ερούσιν ιδού ώδε ή ιδού εκεί. Ιδού γαρ η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί»-«Η βασιλεία του Θεού δεν έρχεται με τρόπο φανερό σε όλους, δε θα πούνε, ‘να εδώ είναι’ ή ‘εκεί’. Γιατί, η βασιλεία του Θεού είναι κιόλας ανάμεσά σας»-Λκ.17,20-21. Καλό είναι να γίνει κάποιο «κράτει» στις διάφορες … προφητείες, μήπως κάποια ώρα τρίβουμε τα μάτια μας !  
Καθώς, εις πείσμα όποιων αντίθεων δυνάμεων, αλλά και φοβικών στεναγμών πολλών χριστιανών, το Άγιο Πνεύμα εντάσσει τα πράγματα του κόσμου σε δικό του ρυθμό πορείας και ανηφορικό Γολγοθά. Τέτοιο, που σε βάθος χρόνου, όσο κι αν δεν ομολογείται, διαφαίνεται ότι τελικά, «παντί τρόπω, είτε προφάσει, είτε αληθεία Χριστός καταγγέλλεται»-«Ένα πράγμα έχει σημασία. Ότι με κάθε τρόπο, είτε με υστεροβουλία, είτε με ειλικρίνεια ο Χριστός κηρύσσεται»-Φιλπ.1,18.
Και, η όντως μεγάλη κι αληθινή προφητική φωνή της Καινής Διαθήκης, μέσα από θύελλα φοβερή, μάλιστα, γενική κατά της Εκκλησίας και προσωπική, βεβαιώνει και μεγαλόπρεπα διαλαλεί, ότι η υπόθεση πάει αλλού. «Και ιδού ίππος λευκός. Και ο καθήμενος επ’ αυτόν έχων τόξον. Και εδόθη αυτώ στέφανος, και εξήλθεν νικών ίνα νικήση»-«Κοίταξα και είδα ένα άσπρο άλογο, που ο καβαλάρης του κρατούσε ένα τόξο. Του δόθηκε ένα στεφάνι νίκης, και νικητής έφυγε για νέες νίκες»-Αποκ.6,2.
Το κύριο χρέος και μέλημα όσων ως χριστιανοί πιστεύουμε στον Τριαδικό Θεό, ιδιαίτερα, βέβαια, ημών των Ορθοδόξων είναι, «να ζούμε το Χριστιανισμό μας» ! Μακριά από θεολογικές φιοριτούρες και λόγια παχιά.  Κι ας αντιστέκονται όποιες δυνάμεις του κακού, κι ας μας χτυπούν κατάστηθα.Όχι να έχουμε φέρει τα πράγματα έτσι, που να μην απέχει πολύ από την αλήθεια η κατηγόρια: «Ο λόγος των ανθρώπων που κάθισαν με όλη τους την άνεση επάνω στο Σταυρό του Χριστού, δεν μπορεί να έχει πια καμιά απήχηση» !
Αντί, λοιπόν, «να μεριμνούμε και να τυρβάζουμε περί πολλά», ή να ανησυχούμε γιατί τάχα «υποβαθμίζεται το ύψος των χριστιανικών αρετών, όταν γίνεται αναφορά σε  «κοινές αξίες» με τις θρησκειακές πλάνες», ας μεστώσουμε πρώτα οι ίδιοι σε όντως χριστιανικές αρετές, κι ας έχουμε «πάντ’ ανοιχτά παντ’ άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μας» σε μερικά βασικά που ίσως μας «διαφεύγουν» !
Όπως: «Η ορθόδοξη θεολογία αφενός μεν τονίζει τη μοναδικότητα και το ασύγκριτο της Εκκλησίας, αφετέρου δέχεται ότι και εκτός αυτής είναι δυνατή η γνώση-προσθέτω και βίωση-ορισμένων βασικών θρησκευτικών αληθειών». Και τούτο γιατί: «Η δόξα του Τριαδικού Θεού-προσθέτω, που κατά την πίστη μας είναι ο μόνος υπάρχων και ο μόνος αληθινός- αγκαλιάζει το σύμπαν, τα πάντα. Και έτσι, όλοι οι άνθρωποι μπορούν να απορροφήσουν κάτι από την ακτινοβολία του «Ήλιου της Δικαιοσύνης», του Θεού, και να μετάσχουν στην αγάπη του … Ο  Θεός δεν  έπαυσε να φροντίζει για τον κόσμο, που Αυτός δημιούργησε. Όχι μόνο οι άνθρωποι αναζητούν το Θεό, αλλά και Εκείνος τους αναζητεί …
Ο Ιησούς Χριστός δεν απέκλεισε από το ενδιαφέρον του τον αλλόθρησκο-Σαμαρείτιδα, Χαναναία, Ρωμαίος εκατόνταρχος … Εξέφρασε το θαυμασμό του για την πίστη τους … κατά τη συζήτησή Του με τη Σαμαρείτιδα της αποκάλυψε την αλήθεια ότι ο Θεός είναι Πνεύμα-προσθέτω, και ότι ο Ίδιος είναι ο αναμενόμενος Μεσσίας-«εγώ ειμί, ο λαλών σοι»Ιωάν.4,26-Αρχιεπισκόπου Τιράνων και πάσης Αλβανίας Αναστασίου (Γιαννουλάτου), «Ιστορία επιζώντων Θρησκευμάτων», σελ.419. Αν θέλετε προσθέστε, ίσως ή και ασφαλώς πολύ περισσότερο τον Ετερόδοξο χριστιανό !
Αυτά φυσικά προϋποθέτουν ότι ως χριστιανοί, και δει και ορθόδοξοι, έχουμε φρόνημα ταπεινό και αγάπη Χριστού για όλο τους ανθρώπους, και πιστεύουμε ακράδαντα ότι την ιστορία του κόσμου τη διαφεντεύει ο  Θεός !

     Αθανάσιος Κοτταδάκης