Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ... Εκτακτος μηχανισμός για εξωδικαστική διευθέτηση «κόκκινων δανείων» Παζάρι κυβέρνησης-τρόικας για το ιδιωτικό χρέος

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ...

Εκτακτος μηχανισμός για εξωδικαστική διευθέτηση «κόκκινων δανείων»

Παζάρι κυβέρνησης-τρόικας για το ιδιωτικό χρέος
Τελευταία ενημέρωση: 
Συνολική λύση για το ιδιωτικό χρέος, που θα περιλαμβάνει όχι μόνο το χρέος προς τα πιστωτικά ιδρύματα, αλλά και προς το δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, αναζητά η κυβέρνηση σε πρώτη φάση και μετά για τα φυσικά πρόσωπα. Ο έκτακτος μηχανισμός που φιλοδοξεί να στήσει θα βασίζεται στην εξωδικαστική διευθέτηση των χρεών και θα παρουσιαστεί στα μέσα Αυγούστου. Στο μεταξύ αλλεπάλληλες συναντήσεις έχουν στο «μαγειρείο» οι επικεφαλής της τρόικας και της κυβέρνησης.
Στο επίκεντρο των συναντήσεων είναι τα “κόκκινα δάνεια”, καθώς επιταχύνονται οι επαφές, εν όψει της αναχώρησης των εκπροσώπων των δανειστών από την Ελλάδα την προσεχή Πέμπτη.
Οπως συμφωνήθηκε μετά τη συνεδρίαση για το ιδιωτικό χρέος με τη συμμετοχή των συναρμόδιων υπουργών, εκπροσώπων της ΤτΕ και της ΕΕΤ και εκπροσώπων της τρόικας, το υπουργείο Ανάπτυξης θα παρουσιάσει μέχρι τις 15 Αυγούστου 2014 μία μελέτη για την εξωδικαστική επίλυση του ιδιωτικού χρέους, καταρχήν των επιχειρήσεων αλλά δευτερευόντως και των φυσικών προσώπων.
«Πρόθεση της κυβέρνησης είναι η διαμόρφωση ενός συστήματος διαχείρισης του ιδιωτικού χρέους που θα βοηθήσει την οικονομία να βγει από την κρίση αλλά δεν θα επιτρέψει στους μπαταχτσήδες να γελάνε σε βάρος των εντίμων ανθρώπων», δήλωσε κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου Ανάπτυξης, ενώ απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων για το εάν η τρόικα είναι διατεθειμένη να αποδεχθεί τα μέτρα που σχεδιάζει η κυβέρνηση σημείωσε ότι «κανένας δεν θέλει να καταστρέψει την αγορά».
Ο μηχανισμός εξωδικαστικής επίλυσης που θα δημιουργηθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης θα έχει συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, όπως σχολίασε στέλεχος του υπουργείου μετά τη συνεδρίαση.
Σήμερα, στην ίδια συνεδρίαση, παρουσιάστηκαν ακόμη, μία μελέτη της KPMG για το ιδιωτικό χρέος, μία μελέτη της Εταιρείας Δικαστικών Μελετών για την ταχύτητα απονομής δικαιοσύνης και μια της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών για την τήρηση των στοιχείων του Τειρεσία. Όπως αναφέρθηκε από στέλεχος του υπουργείου, το πτωχευτικό δίκαιο είναι πλέον μια εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία. Ενδεικτικό είναι, σε ό,τι αφορά στον νόμο Κατσέλη, ότι το 52% των περιπτώσεων έχουν πάρει δικάσιμο πέντε χρόνια μετά την κατάθεση της αίτησης και ένα 20% εκδικάζεται μετά από 10 χρόνια».
Όπως ανέφερε χθες ο υπουργός Ανάπτυξης Ν. Δένδιας στη συνεδρίαση του ΕΒΕΑ , απαντώντας σε ερωτήσεις επιχειρηματιών, έχει συναντηθεί πρόσφατα με τους συστημικούς τραπεζίτες, διότι γίνεται μία μεγάλη συζήτηση για τα «κόκκινα» δάνεια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στο πλαίσιο της αντιμετώπισής τους θα χαριστούν λεφτά.
Ο υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας δήλωσε συγκεκριμένα ότι στόχος δεν είναι να χαριστούν λεφτά αλλά να "απελευθερωθούν επιχειρηματικές δυνάμεις που παραμένουν εγκλωβισμένες".
Ιδιωτικοποιήσεις
Το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων για την Εγνατία Οδό, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, αποτέλεσε το αντικείμενο της συνάντησης, στο υπουργείο Οικονομικών, του υπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με τους εκπροσώπους της τρόικας.
Σύμφωνα δε, με κορυφαίο παράγοντα του υπουργείου Μεταφορών, όλα κινούνται με βάση τα χρονοδιαγράμματα. Κατά τη συνάντηση, συζητήθηκε και το θέμα της εφαρμογής των «αναλογικών διοδίων» (σσ: πληρωμή ανάλογα με την απόσταση, που διανύεται) στην Εγνατία Οδό και, όπως ανέφερε ο συγκεκριμένος παράγοντας, «οι παραχωρησιούχοι είναι υποχρεωμένοι, βάσει των συμβάσεων, να έχουν έως το τέλος του 2015 αναλογικά διόδια παντού».
Συνάντηση με την τρόικα, αύριο, στο υπουργείο Εργασίας για το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα
Ολοκληρώθηκε η συνάντηση, στο υπουργείο Οικονομικών, του υπουργού Εργασίας, Γιάννη Βρούτση, του υφυπουργού, Βασίλη Κεγκέρογλου, και της γενικής γραμματέως, Άννας Στρατινάκη, με τους εκπροσώπους της τρόικας.
Όπως ανέφερε, μετά τη συνάντηση, ανώτερο στέλεχος του υπουργείου Εργασίας, εξετάσθηκαν τα οικονομικά των ασφαλιστικών Ταμείων, αλλά και η εφαρμογή του θεσμού του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, θεσμός της μεγαλύτερης μεταρρύθμισης των τελευταίων ετών, όπως την χαρακτήρισε το στέλεχος του υπουργείου.
Οι λεπτομέρειες της εφαρμογής του νέου θεσμού θα εξετασθούν σε νέα συνάντηση της τρόικας με τον κ. Κεγκέρογλου, που θα πραγματοποιηθεί αύριο, στις 14.00, στο υπουργείο Εργασίας.
Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες, η ελληνική πλευρά έχει ζητήσει από την τρόικα να αναλάβει το υπουργείο Εργασίας τον συντονισμό του συνόλου των προνοιακών επιδομάτων, που χορηγούνται από άλλα υπουργεία, όπως το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης, ώστε να υπάρχει έλεγχος των δαπανών και αποτελεσματικότερος καταμερισμός σε όσους έχουν πραγματικά ανάγκη.
Η ίδια πηγή ανέφερε, επίσης, ότι κατά τη σημερινή συνάντηση δεν ετέθησαν θέματα εργασιακών σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τα ασφαλιστικά Ταμεία, σημείωσε πως επιβεβαιώθηκε η ταμειακή επάρκεια του συστήματος και τόνισε ότι κατά το πρώτο επτάμηνο του 2014 έχει απορροφηθεί το 57,33% της κρατικής επιχορήγησης, αντί του 58,33% που είχε προβλεφθεί από τον προϋπολογισμό.
Σε μόνιμη πενταμελή Επιτροπή οι έλεγχοι «πόθεν έσχες»
Για την πορεία των μέτρων που λαμβάνονται στον τομέα των ελέγχων των δηλώσεων «πόθεν έσχες» (περιουσιακής κατάστασης) τόσο των πολιτικών προσώπων, όσο και όλων όσων υποχρεούνται να τις υποβάλλουν (γενικοί και ειδικοί γραμματείς υπουργείων, νομάρχες, δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, πρόεδροι ΝΠΔΔ, δημοσιογράφοι, κ.λπ.), ενημερώθηκαν τα μέλη της τρόικας, κατά τη σημερινή συνάντησή τους με τον τον Εθνικό Συντονιστή για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς, Ιωάννη Τέντε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Τέντες ενημέρωσε τους εκπροσώπους των δανειστών ότι θα συγκροτηθεί μόνιμη πενταμελής επιτροπή στη Βουλή, που θα ελέγχει το πολιτικό χρήμα και τις δηλώσεις «πόθεν έσχες». Η επιτροπή θα απαρτίζεται από δύο βουλευτές, δύο δικαστικούς -οι οποίοι θα απασχολούνται αποκλειστικά με το ζήτημα αυτό- και από έναν από τους υποδιοικητές της Τράπεζας της Ελλάδος.
Aύριο οι εκπρόσωποι της τρόικας αναμένεται να τοποθετηθούν συνολικά επί των συζητήσεων που έχουν κάνει με την κυβέρνηση τις τελευταίες μέρες, πριν αναχωρήσουν από την Αθήνα.
Κ. Σαρ. -με πληροφορίες ΑΠΕ

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΛΑΟ

 Αν διαγράφει το ιδιωτικό χρέος θα υπάρξει επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας. Όσο για τους μπαταχτσήδες που μας έχουν σκοτίσει τα μμε  σε αγαστή συνεργασία με πολιτικούς και οικονομικούς φορείς ξέρουν ποιοι είναι και όποτε θέλουν τους τελειώνουν . Όχι άλλα ψέματα. Ο ελληνικός λαός έχει κάνει πολλές θυσίες.  

Επιβάτες παραμένουν εγκλωβισμένοι στα βαγόνια Είκοσι οι νεκροί από τον εκτροχιασμό συρμού στη Μόσχα

Επιβάτες παραμένουν εγκλωβισμένοι στα βαγόνια

Είκοσι οι νεκροί από τον εκτροχιασμό συρμού στη Μόσχα

Τελευταία ενημέρωση: 
Σε τουλάχιστον 20 ανήλθαν οι νεκροί και σε 161 οι τραυματίες από τον εκτροχιασμό ενός συρμού της μπλε γραμμής του μετρό της Μόσχας, μεταξύ των σταθμών Park Pobedy και Slavyansky Bulvar, σε ένα από τα πιο σοβαρά δυστυχήματα που σημειώθηκαν ποτέ στο μετρό της ρωσικής πρωτεύουσας, ανακοίνωσε το ρωσικό υπουργείο αντιμετώπισης Εκτάκτων Καταστάσεων. Επιβάτες, εξακολουθούν να παραμένουν εγκλωβισμένοι στα βαγόνια, εννέα ώρες μετά τη μοιραία σύγκρουση.
Φωτογραφία Reuters / Sergei KarpukhinΦωτογραφία Reuters / Sergei Karpukhin

«Δεκαεννέα άνθρωποι σκοτώθηκαν επιτόπου και ένα θύμα υπέκυψε στα τραύματά του στο νοσοκομείο», διευκρίνισε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας Όλεγκ Σαλαγκάι σε δηλώσεις που έκανε στην ρωσική τηλεόραση, ενώ αυξάνεται συνέχεια ο απολογισμός των νεκρών.
φωτ:RTφωτ:RT«Επτά σοροί παραδόθηκαν στις αρχές που είναι επιφορτισμένες με την έρευνα και βρίσκονται στην αίθουσα του σταθμού. Πρόκειται για τέσσερις άνδρες και τρεις γυναίκες. Έξι άνθρωποι παραμένουν μέσα στο πρώτο βαγόνι. Στο δεύτερο βαγόνι, εξακολουθούν να βρίσκονται έξι πτώματα», δήλωσε στο Ρία Νοβόστι ο Αλεξάντερ Γκαβρίλοφ, αναπληρωτής διευθυντής της πτέρυγας του υπουργείου αντιμετώπισης Εκτάκτων Καταστάσεων για την Μόσχα.
φωτ:@maksim_pushkin- εκκενώνοντας το Μετρό μετά το δυστύχημαφωτ:@maksim_pushkin- εκκενώνοντας το Μετρό μετά το δυστύχημαΣύμφωνα με τον Σαλαγκάι, οι τραυματίες ανέρχονται αυτήν την στιγμή σε 161, εκ των οποίων οι 129 χρειάστηκε να διακομιστούν στο νοσοκομείο. Από αυτούς που νοσηλεύονται οι 42 κρίνεται ότι βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
«Ένα τραγικό συμβάν σημειώθηκε στο μετρό. Έγινε ένα δυστύχημα, σκοτώθηκαν άνθρωποι», δήλωσε αντιδρώντας ο Ρώσος πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ, προτού εκφράσει τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων.
Ο δήμαρχος της Μόσχας Σεργκέι Σομπιάνιν, ο οποίος μετέβη στον τόπο του δυστυχήματος, κήρυξε την αυριανή ημέρα πένθους για τα θύματα.
Τα αίτια του δυστυχήματος δεν έχουν γίνει γνωστά προς το παρόν. Ο εκπρόσωπος της Ρωσικής Ερευνητικής Επιτροπής Βλαντίμιρ Μαρκίν δήλωσε ότι η έρευνα επικεντρώνεται σε έναν αριθμό αιτιών, συμπεριλαμβανομένου του ενδεχομένου να παρουσίασε κάποιο πρόβλημα ένα από τα βαγόνια. Ο ίδιος απέκλεισε το ενδεχόμενο να πρόκειται για τρομοκρατική επίθεση.
Ο Μαρκίν είχε δηλώσει νωρίτερα ότι ο εκτροχιασμός σημειώθηκε όταν ο συρμός φρενάρισε απότομα σε μια σήραγγα και επέρριψε την ευθύνη γι' αυτό σε εσφαλμένο σήμα.
«Το σήμα αυτό εμφανίστηκε εσφαλμένα λόγω μιας πτώσης της τάσης του ρεύματος», σημείωσε.
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν στο Reuters ότι το δυστύχημα σημειώθηκε μεταξύ δύο σταθμών, όταν ο ένας συρμός φρέναρε απότομα, με αποτέλεσμα να εκτροχιαστούν κάποια βαγόνια.

«Ο συρμός επιβράδυνε απότομα, τα φώτα έσβησαν και στη συνέχεια υπήρξε μια σπίθα φωτιάς και καπνός. Εγκλωβιστήκαμε», περιέγραψε ένας επιβάτης στη ρωσική τηλεόραση. Ένας άλλος επιβάτης περιέγραψε στο  Reuters: «Ήμασταν παγιδευμένοι και σκεφτόμουν ότι αυτό είναι το τέλος μας. Από θαύμα καταφέραμε να βγούμε έξω. Πολλοί άνθρωποι τραυματίστηκαν, κυρίως στα πρώτα βαγόνια, γιατί από το ένα έπεσε πάνω στο άλλο».

Σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα, ο εν λόγω σταθμός, είναι ο βαθύτερος του Μετρό της Μόσχας στα 84 μέτρα κάτω από την επιφάνεια, γεγονός που καθιστά την διάσωση των εγκλωβισμένων ιδιαίτερα δύσκολη.

Το μετρό της Μόσχας είναι από τα πιο παλιά και από τα μεγαλύτερα σε έκταση σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με το BBC, το τούνελ όπου συνέβη το δυστύχημα κατασκευάστηκε περίπου πριν από 10 χρόνια, ενώ κατά το παρελθόν έχουν διατυπωθεί επικρίσεις ότι οι ρωσικές αρχές έχουν ξοδέψει πολλά χρήματα για την επέκταση των γραμμών του Μετρό, αλλά όχι αρκετά για την συντήρησή του.
Το δυστύχημα θεωρείται το χειρότερο που σημειώνεται στην 79χρονη ιστορία του μετρό της Μόσχας, το οποίο βρίσκεται μεταξύ των πιο πολυσύχναστων του κόσμου. Μεταφέρει καθημερινά περίπου 9 εκατομμύρια επιβάτες.
http://www.enet.gr, 

Κλιμακώνει τις επιθέσεις το Ισραήλ

Μέση Ανατολή

Κλιμακώνει τις επιθέσεις το Ισραήλ

Στο στόχαστρο η Χαμάς
Οι επιχειρήσεις του ισραηλινού στρατού στη Γάζα θα ενταθούν, προειδοποιεί ο πρωθυπουργός Νετανιάχου.
φωτο αρχείου (AFP PHOTO / AHMAD GHARABLI)φωτο αρχείου (AFP PHOTO / AHMAD GHARABLI)Η απόρριψη, εκ μέρους της ισλαμιστικής παλαιστινιακής οργάνωσης Χαμάς, της αιγυπτιακής πρότασης για εκεχειρία στη Μέση Ανατολή, αναγκάζει το Ισραήλ "να επεκτείνει και να εντείνει" τις στρατιωτικές επιχειρήσεις του στη Λωρίδα της Γάζας, ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπενιαμίν Νετανιάχου.
"Θα ήταν προτιμότερη μια διπλωματική λύση και αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε όταν αποδεχτήκαμε την πρόταση της Αιγύπτου για εκεχειρία σήμερα. Όμως η Χαμάς δεν μας αφήνει άλλη επιλογή παρά μόνο να εντείνουμε τις επιχειρήσεις μας εναντίον της", είπε ο Νετανιάχου, σύμφωνα με δηλώσεις του που μεταδόθηκαν από την ισραηλινή τηλεόραση.
"Θα συνεχίσουμε να χτυπάμε τη Χαμάς μέχρι να επικρατήσει ηρεμία για τους πολίτες του Ισραήλ", συνέχισε τονίζοντας ότι η παλαιστινιακή οργάνωση "θα πληρώσει το τίμημα" για την απόφασή της να συνεχίσει τις εχθροπραξίες και να αγνοήσει την αιγυπτιακή πρόταση.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Γαλλικό, Γερμανικό, Reuters

http://www.enet.gr, 

Ιδεολογία στο λαό.

Δεν θα μπορέσει το πολιτικό σύστημα στην ελλαδα να πάρει κεφάλι αν δεν ξεκαθαρίσει που είναι ελεύθερο και που είναι ελεγχόμενο από τους ξένους . Είναι σημαντικό αυτό γιατί εμπεριέχει  ιδεολογική προσέγγιση και κατά συνεπεία βήμα προς τα εμπρός . Χωρίς ιδεολογικές  δεσμεύσεις  δεν υπάρχει προκοπή . Σ αυτή την περίπτωση το πρόβλημα το αντιμετωπίζουν περισσότερο  αριστερά  κόμματα .Αλλά και τα δεξιά πολιτικά κόμματα οφείλουν  να ξεκαθαρίσουν που διαφέρουν από τα αριστερά κόμματα.