Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Ανακοίνωση ΜΕΚΕΑ: Η μόνη σημασία των εκλογών είναι να μην μπει στη Βουλή ο Βαρουφάκης και έχουμε αργότερα ένα νέο και πολύ πιο επικίνδυνο ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση ΜΕΚΕΑ: Η μόνη σημασία των εκλογών είναι να μην μπει στη Βουλή ο Βαρουφάκης και έχουμε αργότερα ένα νέο και πολύ πιο επικίνδυνο ΣΥΡΙΖΑ

Από τα μέχρι τώρα δεδομένα, έτσι όπως τουλάχιστον διαμορφώθηκαν μετά τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, η εναλλαγή των εντολοδόχων της Υπερεθνικής Ελίτ στην κυβέρνηση του προτεκτοράτου που λέγεται Ελλάδα θα πρέπει να θεωρείται σχεδόν βέβαιη. Προφανώς όμως, η αντικατάσταση του ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ ελάχιστη διαφορά θα έχει για τα λαϊκά στρώματα. Και αυτό γιατί και οι δύο, μακριά από κενές περιεχομένου διακρίσεις μεταξύ Αριστεράς-Δεξιάς που δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν στη σημερινή εποχή (όπως και αποδείχτηκε στην πράξη), αποτελούν τους ιδανικούς υπερασπιστές της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης. Δηλαδή των πολιτικών εκείνων που υπαγορεύουν οι ανοιχτές και απελευθερωμένες αγορές της ΕΕ (οι «4 ελευθερίες» της συνθήκης του Μάαστριχτ), όπως η ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, τη διάλυση του υποτυπώδους κράτους πρόνοιας κ.α. προς όφελος των Πολυεθνικών επενδύσεων τύπου Κίνας.
Έχοντας γνώση ότι τα πολιτικάντικα παιχνίδια των τσαρλατάνων της πολιτικής δεν αφορούν τα θύματα της παγκοσμιοποίησης, θεωρούμε σκόπιμο να εστιάσουμε την προσοχή μας σε ένα σημείο, το μόνο το οποίο μπορεί να προσδώσει στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές τον χαρακτηρισμό ως κρίσιμες, εν απουσία ενός αντιπαγκοσμιοποιητικού πόλου στην Ελλάδα που θα μπορούσε να προτάξει ένα διαφορετικό πολιτικό προσανατολισμό μονομερούς εξόδου από την ΕΕ με στόχο την οικονομική αυτοδυναμία προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων .
Κατά την περίοδο των τελευταίων 10 χρόνων έχουμε γίνει παρατηρητές ενός ευρέος μετασχηματισμού του ελληνικού πολιτικού σκηνικού, με τους διάφορους ξετσίπωτους και απατεώνες φελλούς  να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να επιπλεύσουν στα λασπόνερα της κοινοβουλευτικού πολιτικαντισμού. Η κατρακύλα του άλλοτε κυρίαρχου ΠΑΣΟΚ, η άνοδος των πολιτικών απατεώνων του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και η δημιουργία κομματιδίων σαν τη ΔΗΜΑΡ, τους ΑΝΕΛ, το Ποτάμι κλ.π. φανερώνουν του λόγου το αληθές. Βέβαια, η καταστροφή που επέβαλαν τα διάφορα κόμματα εξουσίας στην ελληνική κοινωνία μέσω των πολιτικών λιτότητας, οι οποίες δεν είναι η αιτία της κρίσης αλλά απλά το σύμπτωμα της αποδοχής των κανονισμών της ΕΕ (σε αντίθεση με τις σκόπιμα αποπροσανατολιστικές μπούρδες της παγκοσμιοποιητικής «αριστεράς»), δικαιολογεί την καταβαράθρωσή τους. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι η όλη δήθεν πολιτική διαμάχη μεταξύ των κύριων «μονομάχων» (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ κλπ) μόνο με την «ταμπακιέρα» δεν ασχολείται (δηλ. τις «4 ελευθερίες « της ΕΕ που καταβαράθρωσαν την ελληνική οικονομία και τον ελληνικό λαό αφού κανένας τους δεν θέτει πραγματικά θέμα εθνικής κυριαρχίας όπως θέτουν τα λαϊκά κινήματα στην υπόλοιπη Ευρώπη[1]) .
Δεν είναι λοιπόν περίεργο  πως το μιντιακό κομμάτι της Υπερεθνικής και ντόπιας ελίτ ήταν και είναι ακόμα σε θέση να προωθεί και, εν τέλει, να καθιερώνει στο πολιτικό σκηνικό πολιτικούς σχηματισμούς με ανύπαρκτες προτάσεις και πρόγραμμα, με μόνο σκοπό να παίξουν το ρόλο του αποκόμματος σε κυβερνήσεις συνεργασίας και ακόμα, σε βαθύτερο επίπεδο, να κατευθύνουν σε παγκοσμιοποιητικές επιλογές την οργή του κόσμου. Αυτή ήταν η περίπτωση του Ποταμιού που στήθηκε σε μια νύχτα και υπό την ηγεσία μιας πληρωμένης τηλεπερσόνας (και με τη βοήθεια διάφορων αρχολίπαρων της πολιτικής και πνευματικής ζωής) βρέθηκε στα πολιτικά πράγματα με προμετωπίδα έναν δήθεν εναλλακτικό και δήθεν νεωτερικό πολιτικό λόγο, που ουσιαστικά ανέβλυζε σαπίλα. Χωρίς αμφιβολία, αυτή είναι η κατ’ εξοχήν δουλειά των εντεταλμένων δημοσιολόγων και κατασκευαστών της κοινής γνώμης, οπότε δεν μας προξενεί καμία έκπληξη που η ίδια στρατηγική εξακολουθεί να εφαρμόζεται.
Όπως ακριβώς ο ΣΥΡΙΖΑ αναδύθηκε σε κυβερνητικό κόμμα, έχοντας πρωτύτερα γυρίσει από τα σημαντικότερα think tank της Υ/Ε παίρνοντας και με τη βούλα τα διαπιστευτήρια του «καλού παιδιού»[2], δηλαδή ότι δεν πρόκειται να αντιτεθεί στον παγκοσμιοποιητικό προσανατολισμό της χώρας (ΕΕ, Ευρωζώνη, ΠΟΕ, ΝΑΤΟ κλ.π.), με συνέπεια να συνεχίσει τις εγκληματικές πολιτικές και, μάλιστα, υπό το μανδύα της «Αριστεράς» που στην Ελλάδα για ιστορικούς λόγους είναι ακόμη «πιασάρικος» , έτσι στήνεται και σήμερα το σκηνικό για να καθιερωθεί στα δημόσια πράγματα ένας άλλος εξίσου άθλιος αλλά και πολύ πιο επικίνδυνος από τον Τσίπρα «αστέρας»: ο Βαρουφάκης. Στη σημερινή συγκυρία, με την παγκοσμιοποιητική ρεζέρβα των εγκληματιών του ΣΥΡΙΖΑ να πνέει τα λοίσθια, τον κατεστημένο αντιπολιτευτικό ρόλο που κάποτε έπαιζε το κόμμα της Κουμουνδούρου έρχεται να διαδραματίσει αυτός ο διεθνούς βεληνεκούς δήθεν «διανοούμενος». Όσο κι αν το αρνείται, οι σχέσεις του με επιφανή στελέχη της Υ/Ε, όπως ο Τζόρτζ Σόρος, τον πατέρα των ροζ επαναστάσεων ανά τον κόσμο και χρηματοδότη των ανεξέλεγκτων μεταναστευτικών ροών, είναι τεκμηριωμένες. Και, όπως εν συντομία θα δείξουμε στις επόμενες γραμμές, η «ρεαλιστική του ανυπακοή» αποτελεί κομμάτι της ελεγχόμενης αντιπολίτευσης που στήνεται στην Ελλάδα της μετα-ΣΥΡΙΖΑ εποχής –αφου η αποτυχια μιας κυβερνησης «από τα ίδια» όπως θα είναι αυτή του Μητσοτάκη  είναι βέβαια δεδομένη– με στόχο να μην σηκώσει ποτέ κεφάλι ο ελληνικός λαός για την εθνική και οικονομική του κυριαρχία και να παραμείνει πάντα δέσμιος της ΕΕ που επιβάλει την καταστροφή.
Κατά τη γνώμη μας, δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι προωθείται μαζικά τα τελευταία χρόνια, τόσο από «εναλλακτικά» μίντια (Guardian, Project Syndicate, Εφημερίδα των Συντακτών, The Press Project κ.α), εκδοτικούς οίκους, αλλά και πλήρως παγκοσμιοποιητές καλλιτέχνες και διανοούμενους (Τσόμσκι, Ζίζεκ και Γαβράς στα παρ’ημίν). Και λέμε ότι δεν είναι τυχαίο καθώς έχει βρεθεί σε σειρά περιπτώσεων απέναντι στα λαϊκά στρώματα και σταθερά με το μέρος της παγκοσμιοποίησης, έστω και με δήθεν «αντιπολιτευτική» χροιά, υπερθεματίζοντας όπου βρεθεί και σταθεί τον θανάσιμο κίνδυνο που διατρέχουμε από την άνοδο του φασισμού, λες και ζούμε στις αρχές του 20ου αιώνα όπου δεν υπήρχαν Πολυεθνικές και η ισχύς των εθνών-κρατών καλά κρατούσε.
Έτσι, στο δημοψήφισμα του Brexit, σαν σωστός απολογητής της Νέα Διεθνούς Τάξης, συντάχθηκε με τον Τσίπρα της Βρετανίας, Τζέρεμι Κόρμπιν, με τη μεριά της παραμονής στην ΕΕ. Την άνοιξη του 2017 στο εκλογικό διακύβευμα των Γαλλικών εκλογών ανάμεσα στον πρώην τραπεζίτη Μακρόν (ο οποίος ασύστολα και με πρωτοφανή βιαιότητα καταστέλλει τις επίμονες διαδηλώσεις των Κίτρινων Γιλέκων) και του Εθνικού Μετώπου της Λεπέν, τάχθηκε με το μέρος του παγκοσμιοποιητή υποψήφιου τονίζοντας το κίνδυνο που διατρέχουμε από την υποτιθέμενη «άνοδο του φασισμού» σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Φυσικά, μόνος σκοπός του ήταν και είναι να συκοφαντήσει τους αγώνες των λαϊκών στρωμάτων για εθνική και οικονομική κυριαρχία για να καταφέρει να περισώσει την ΕΕ! Στα παρ’ ημίν, αφού διετέλεσε σύμβουλος του Γιωργάκη, διαφωνώντας βεβαίως με την υπογραφή των Μνημονίων (πώς θα μπορούσε να επιβιώσει στο πολιτικό σκηνικό άλλωστε;), επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκείνος που ως Υπουργός Οικονομικών υπέγραψε τη συνέχιση του Μνημονίου με τη συμφωνία του Φεβρουαρίου του 2015, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην απάτη του ΣΥΡΙΖΑ που κορυφώθηκε εκείνο το καλοκαίρι.
Την παραπάνω άποψη έρχεται να ισχυροποιήσει η πρόσφατη δήλωση ενός από τους κατ’ εξοχήν διανοητές της παγκοσμιοποίησης, ο οποίος έχει ταυτιστεί με όλες τις επιλογές της Υ/Ε τα τελευταία χρόνια, (συμπεριλαμβανομένων των σφαγών του Ιρακινού, Λιβυκού και Συριακού λαού!)  Ο λόγος για τον Νόαμ Τσόμσκι που αναγνωρίζει στο πρόσωπο του Βαρουφάκη μία «αντίρροπη εξέλιξη» στην άνοδο των κινημάτων για εθνική και οικονομική κυριαρχία («ακροδεξιά»/ «φασισμός» για τους παγκοσμιοποιητές), τονίζοντας ότι:
«Ο Γιάνης Βαρουφάκης, ο πρώην Υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας, ένας πολύ σημαντικός άνθρωπος, μαζί με τον Μπέρνι Σάντερς, προτρέπουν προς τη δημιουργία μίας Προοδευτικής Διεθνούς που θα αντιταχθεί στη διεθνή ακροδεξιά που αναπτύσσεται. Στο επίπεδο των κρατών, η ισορροπία φαίνεται να συντριπτικά να γέρνει προς τη λάθος κατεύθυνση. Αλλά τα κράτη δεν είναι οι μόνες οντότητες. Στο επίπεδο των λαών, η κατάσταση είναι αρκετά διαφορετική. Και αυτό θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά. Αυτό σημαίνει μία ανάγκη να προστατέψουμε τις λειτουργικές δημοκρατίες και να τις βελτιώσουμε, να χρησιμοποιήσουμε τις ευκαιρίες που παρέχουν για εκείνα τα είδη ακτιβισμού που έχουν οδηγήσει στο παρελθόν σε σημαντική πρόοδο τα οποία μπορεί να μας σώσουν στο μέλλον».
Αυτή είναι η καθ’ υπαγόρευση της Υ/Ε (της οποίας ο Τσόμσκι ήταν πάντα ο πιστός «αριστερός» υπηρέτης) γραμμή της παγκοσμιοποιητικής «Αριστεράς» σήμερα που προσπαθεί με κάθε τρόπο να υπονομεύσει τα κινήματα για την εθνική κυριαρχία και τη δημιουργία μιας νέας Κοινότητας εθνικά κυρίαρχων κρατών για χάρη της Νέας Διεθνούς Τάξης των πολυεθνικών. Ο Βαρουφάκης, ως σωστό παιδί που βγήκε από τα σπλάχνα του κατεστημένου, μασκαρεύτηκε ως «φιλελεύθερος μαρξιστής» και ήρθε να παίξει το ρόλο του προς όφελος των διεθνών αφεντικών του. Μόνο που ούτε αντιστασιακός είναι πολλώ δε μάλλον μαρξιστής. Όπως καταδεικνύουν τα παραπάνω παραδείγματα, στη σημερινή διαμάχη ανάμεσα στα άτυπα κινήματα για εθνική και οικονομική κυριαρχία που φουντώνουν παντού στην Ευρώπη ενάντια στη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, που αποτελεί το ταξικό ζήτημα της εποχής μας, ο Βαρουφάκης προσπαθεί σταθερά να προφυλάξει το συμφέρον των Πολυεθνικών, όπως αυτό εκφράζεται από τη διατήρηση και την επέκταση των ανοιχτών και απελευθερωμένων αγορών.
Οι παραπάνω ισχυρισμοί μπορούν εύκολα να ελεγχθούν με μια ματιά στο εκλογικό πρόγραμμα του ΜεΡΑ25, το οποίο αποτελεί μία μετάλλαξη εν έτει 2019 της ΣΥΡΙΖΑϊκής απάτης. Όπως ακριβώς και ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ως σημείο αναφοράς της «ανάλυσής» του το Χρέος και τις πολιτικές λιτότητας, έτσι κι ο Βαρουφάκης συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, πρώτον, δείχνοντας ότι ανήκει στην παγκοσμιοποιητική «Αριστερά», μην έχοντας καμία διαφορά με αυτούς που δήθεν αντιπαλεύει και, δεύτερον, επιβεβαιώνοντας τα περί φελλών που αναφέραμε προηγουμένως.
Πιο συγκεκριμένα στην ενότητα για το χρέος, ανακαλύπτουμε και πάλι, σχεδόν 10 χρόνια μετά το ξέσπασμα της κρίσης (η οποία αποτελεί συνέπεια της χρόνιας κρίσης της ελληνικής οικονομίας –βλ. Εξαρτημένη Ανάπτυξη, Τάκης Φωτόπουλος, 2017), ότι η Λιτότητα είναι αποτέλεσμα του χρέους (!) και όχι των ανοιχτών και απελευθερωμένων αγορών, συνάγοντας ότι μια αναδιάρθρωσή του θα τη σταματήσει.
«Είναι λοιπόν ξεκάθαρο: Χωρίς αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους, η Λιτότητα θα συνεχίζεται κι ο λαός μας θα παραμείνει έγκλειστος, για πάντα, στην Φυλακή του Χρέους. Η πρόταση του ΜέΡΑ25 είναι μια αναδιάρθρωση δημόσιου χρέους μέσω της άμεσης  διασύνδεσης:
  • του ύψους του συνολικού χρέους (κεφάλαιο και τόκους) με το ύψος του συνολικού μας (εθνικού) εισοδήματος, και
  • των ετήσιων αποπληρωμών με τον ρυθμό αύξησης του συνολικού μας (εθνικού) εισοδήματος.»
Προφανώς ως ψευδο-«ριζοσπάστης» όχι μόνο κάνει ριζική διαστρέβλωση των αιτιών του Χρέους αλλά και απλά προτείνει μέθοδο για να το πληρώσει τελικά ο ελληνικός λαός—μολονότι ήδη το έχει πληρώσει– ως μη όφειλε — μέσα από την εθνική καταστροφή μετά το 2010!) και φυσική δεν τολμά να μιλήσει καν για ολική διαγραφή του χρέους και αντ’ αυτού, κάνει λόγο για αποπληρωμή του με ρήτρα ανάπτυξης, όπως ακριβώς πρότεινε και ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015.
Ομοίως, αποδέχεται και τα πλεονάσματα που επιβάλλει η ΕΕ, έστω και σε κουτσουρεμένη μορφή:
Δεδομένης όμως της αναδιάρθρωσης χρέους που θα νομοθετήσουμε (βλ. Τομή 1η πιο πάνω), ο απαιτούμενος στόχος πρωτογενούς πλεονάσματος μειώνεται από το 2% με 3,5% του ΑΕΠ στο 0% με 1,5% του  ΑΕΠ – κάτι που ισοδυναμεί με την κατάργηση της λιτότητας και την δυνατότητα δραστικής μείωσης των φορολογικών συντελεστών
Και αυτό  τη στιγμή που οικονομικά αναπτυγμένες χώρες σαν τη Γαλλία , τη Βρετανία και σύντομα την Ιταλία δεν μιλούν καν για πλεονάσματα αφού ήδη έχουν ελλείμματα στον προϋπολογισμό!
Όσον αφορά την περίπτωση των ιδιωτικοποιήσεων, δηλαδή το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, το πρόγραμμα του ΜεΡΑ25 εν μέρει τις αποδέχεται, φυσικά με ορισμένες προϋποθέσεις που απλά τις εξωραΐζουν –το αποκορύφωμα της αλητείας Βαρουφάκη!
  • Όλες οι ιδιωτικοποιήσεις  παγώνουν έως ότου, τουλάχιστον, ανακάμψουν οι τιμές στις οποίες κάποια περιουσιακά στοιχεία πωληθούν. Δημόσια αγαθά όπως η ενέργεια, το νερό, παραλίες κλπ, αποκλείονται από οποιαδήποτε πώληση ανεξάρτητα τιμών και προϋποθέσεων
  • Στην περίπτωση που κάποιο δημόσιο περιουσιακό στοιχείο πουληθεί στο μέλλον,
ισχύουν οι εξής όροι:
  • ελάχιστο όριο επενδύσεων από τον αγοραστή
  • συλλογικές συμβάσεις και κατοχυρωμένα τα δικαιώματα των εργαζομένων
  • δεσμεύσεις προς όφελος των τοπικών κοινωνιών
  • διακράτηση μερίδας μετοχών από το δημόσιο που θα περνούν στα ασφαλιστικά ταμεία με στόχο τη μόνιμη ενίσχυσή τους.
  • οι μετοχές της νέας  Αναπτυξιακής  Τράπεζας δίνονται  στα ασφαλιστικά ταμεία, ενισχύοντας  έτσι την κεφαλαιοποίησή τους.
Και κλείνουμε με τις θέσεις του ΜεΡΑ25 για το προσφυγικό, όπου ανακαλύπτουμε την προγραμματική εφαρμογή των «ανοιχτών συνόρων» προς όφελος των Πολυεθνικών (και όχι φυσικά των λαών):
Μια χώρα όπως η Ελλάδα, που έχει ζήσει στο πετσί των πολιτών της την προσφυγιά, την μετανάστευση και την περηφάνια για την Διασπορά μας, έχει υποχρέωση να δημιουργήσει δυνατότητες άμεσης, πραγματικής ένταξης για τους μετανάστες που ζουν εδώ.
Φυσικά ο άθλιος αυτός (κι οι εξίσου άθλιοι αρχολίπαροι που πλαισιώνουν το συνδυασμό του) «ξεχνά» να αναφέρει ότι οι Έλληνες δεν ήταν ποτέ παράνομοι μετανάστες αφού η παράνομη μετανάστευση (δηλ. η μετανάστευση που δεν έχουν εγκρίνει οι ίδιοι οι λαοί υποδοχής) ήταν άγνωστη πριν τη Νέα Διεθνή Τάξη της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης που την καθιέρωσε για χάρη των αναγκών των πολυεθνικών που κυβερνούν σήμερα τον κόσμο.
Τέλος, νομίζουμε ότι είναι σημαντικό να ασχοληθούμε εν συντομία με το φαινόμενο Βαρουφάκης σε πολιτιστικό επίπεδο. Και αυτό γιατί καταφέρνει αυτή η ναρκισσιστική μιντιακή περσόνα να έλκει ψηφοφόρους και, κυρίως, νέους όχι από το περιεχόμενο του πολιτικού του λόγου (που όπως είδαμε αποτελεί μία ακόμα απάτη), αλλά από το αντισυμβατικό του στυλ σε σύγκριση με τη κλασική φιγούρα των Ελλήνων πολιτικών. Κατά τη γνώμη μας, ο Βαρουφάκης είναι η προσωποποίηση της κουλτούρας της παγκοσμιοποίησης. Η εικόνα του είναι το παν και το περιεχόμενο τίποτα.Ένας χίπστερ του πολιτικού κατεστημένου που προσπαθεί να πείσει όχι με το βάρος των επιχειρημάτων του αλλά από την «εναλλακτική» αύρα που εκπέμπει. Ακριβώς όπως οι πολιτικές ταυτότητας και η ιδεολογία των δικαιωμάτων (την οποία υιοθετεί πλήρως) εμφανίζονται στα μάτια των νέων ως αντισυστημικός ακτιβισμός, ενώ στην πραγματικότητα αποτελούν πλήρως ενσωματωμένες πρακτικές στο νεο-φιλελεύθερο/μεταμοντέρνο κοινωνικό παράδειγμα της ΝΔΤ, έτσι και ο Βαρουφάκης με τα σκοπίμως παρδαλά του πουκάμισα, τα leather jackets και τις μπότες ποζάρει ως αυτός που έρχεται να τα αλλάξει όλα. Παράγωγο των ΜΜΕ και των κατεστημένων ακαδημαϊκών κύκλων, υπερασπιστής των «ανοιχτών συνόρων» των Πολυεθνικών εξευτελίζει την έννοια της ιστορικής «ριζοσπαστικής αριστεράς» σημαία της οποίας ήταν ένωση των λαών και όχι ο διαχωρισμός τους ανάλογα με το φύλο, τη σεξουαλική προτίμηση, φυλή κλπ. όπως προωθούν οι πολιτικές ταυτότητας. Για την ιστορική αυτή Αριστερά η εθνική απελευθέρωση ήταν προϋπόθεση για την κοινωνική επανάσταση και όχι φασιστικό σύνθημα!
Η ιστορική όμως αυτή Αριστερά έχει καταντήσει σήμερα σαν το ΚΚΕ που το προβάλλει ακόμη και ο ίδιος ο Βαρουφάκης! Το γεγονός, βέβαια, ότι στηρίζει και το ΚΚΕ , βάζοντας  στην ίδια κατηγορία το ιστορικό αυτό κόμμα με τους μύριους λαϊκούς αγώνες με τη δική του καρικατούρα κόμματος, που υπάρχει μόνο χάρη στη μαζική στήριξη των υπερεθνικών ελίτ και της παγκοσμιοποιητικής “Αριστεράς» τύπου Τσόμσκι, αποτελεί απλά το ξεφτίλισμα του σημερινού ΚΚΕ που έχει καταστεί τόσο ανώδυνο ώστε να το στηρίζει έμμεσα και η Υπερεθνική Ελίτ! 
Καλούμε λοιπόν τον ελληνικό λαό και ιδιαίτερα τους νέους να μην ξεγελαστούν από άλλη μία καλοφτιαγμένη απάτη και να μην καθιερώσουν στη δημόσια σκηνή έναν «εναλλακτικό» απατεώνα που υπερασπίζει την καταστροφή μας.
Ο Βαρουφάκης έρχεται να τα αλλάξει όλα, για να παραμείνουν τα πάντα ίδια διασώζοντας την ΕΕ και καταδικάζοντας τα ελληνικά λαϊκά στρώματα σε κινεζοποίηση υπό συνθήκες προτεκτοράτου.



[1] Αυτά τα λαϊκά κινήματα που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη κατάφεραν ήδη την μεταβολή του συσχετισμού δυνάμεων μέσα στην ΕΕ. Μια μεταβολή όμως η οποία δεν είναι βέβαια αρκετή για την εθνική κυριαρχία όπως κατάλαβε ο βρετανικός λαός που επέβαλε την οριστική έξοδο από την ΕΕ η οποία πιθανόν να πραγματοποηθεί ακόμη και μέχρι το τέλος του Οκτώβρη
[2] Βέβαια η «Αριστερά» που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν πάντα ευθυγραμμισμένη με τις βασικές πολιτικές επιλογές της Υ/Ε, όπως είναι η συνθήκη του Μάαστριχτ την οποία είχε στηρίξει, με αποτέλεσμα να ήταν αναμενόμενη εξακολούθηση των ίδιων πολιτικών και υπό την κυβέρνησή της. Βέβαια, η απατεωνίστικη περιφρόνηση του ελληνικού λαού, με αποκορύφωμα τα γεγονότα του δημοψηφίσματος του 2015, δεν έχει προηγούμενο δικαιολογώντας τον χαρακτηρισμό πολιτικοί εγκληματίες.

ΜΕΚΕΑ – ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ – 30/6/2019
 http://www.mekea.org/ανακοίνωση-μεκεα-η-μόνη-σημασία-των-εκ/

Πώς μπορεί να συντελεσθεί η κάθαρση των σκανδάλων στην παπική "εκκλησία";

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 1η Ιουλίου 2019
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΕΙ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»;
Η ηθική σήψη και η πνευματική κατάπτωση της ανθρωπότητας είναι οφθαλμοφανή φαινόμενα στην τραγική εποχή μας.
Οι άνθρωποι ως πρόσωπα, ως κοινωνικές ομάδες, ως πολιτικοί σχεδιασμοί, ως κράτη, ως παγκόσμια κοινότητα, βιώνουν πρωτοφανή έκπτωση από την αυθεντικότητά τους, την κατ’ εικόνα Θεού δημιουργημένους (Γεν.1,26). Η ηθική κατάπτωση έχει φτάσει σε ακραίες μορφές, θυμίζοντάς μας την περιγραφή των εσχάτων καιρών από τον αδιάψευστο λόγο του Θεού και τις θεόπνευστες προρρήσεις των αγίων της Εκκλησίας μας. Το χορό της ανηθικότητας και της παγίωσης αποδοχής του κακού ως καλού, σέρνουν οι ανά τον κόσμο κυβερνήσεις, νομοθετώντας, κατά παραγγελία σκοτεινών κέντρων. Όσο και αν ψάξουμε στο διεθνές πολιτικό σκηνικό, δεν θα μπορέσουμε να βρούμε κρατικές οντότητες ως φορείς των παραδεδομένων προαιώνιων ηθικών αρχών. Πικρή είναι η εμπειρία μας και στη χώρα μας, για τη θεσμοθέτηση νομοθετημάτων, τα οποία εκθεμελιώνουν την ελληνορθόδοξη ταυτότητά μας και την παραδοσιακή οικογένεια και προάγουν περιθωριακές μορφές κοινωνικής συμβίωσης και συμπεριφοράς, στο όνομα μιας αρρωστημένης υπεράσπισης δήθεν ατομικών δικαιωμάτων.
        Μοναδικό ανάχωμα η αγία μας Εκκλησία, η οποία πλέει στο τρικυμισμένο πέλαγος της ιστορίας, ως πλοίο κλυδωνιζόμενο και μηδέποτε βυθιζόμενο και φέρει το λαό του Θεού στη σωτηρία. Υπάρχει στον κόσμο, αλλά δεν είναι εκ του κόσμου. Την αγγίζει η κοσμική αποστασία και η ανηθικότητα, αλλά δεν την λερώνει, διότι είναι από τη φύση της «αγία και άμωμος», «μη έχουσα σπίλον ή ρυτίδα ή τι των τοιούτων», διότι είναι το Σώμα του Χριστού, διότι Εκείνος την αγίασε και την καθάρισε «τω λουτρώ του ύδατος εν ρήματι» (Εφ.5,26-27).
        Το κρατικό μόρφωμα, του Βατικανού, θλιβερό απολίθωμα του μεσαιωνισμού και κατάλοιπο του φράγκικου φεουδαρχισμού, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Αφότου αποκόπηκε από την Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, την αδιαίρετη Εκκλησία του Χριστού (1054), υποβιβάστηκε σε θρησκευτική κοινότητα, αναιρούσα πλειάδα σωζουσών αληθειών της Εκκλησίας και προσθέτουσα δεκάδες καινοφανείς αιρέσεις. Ο Παπισμός αποτελεί σύστημα κακοδοξιών, οι οποίες τον ορίζουν ως αίρεση και μάλιστα ως την μήτρα των σύγχρονων κακοδοξιών. Δεν είναι τίποτε περισσότερο από την επέλαση του βάρβαρου και κακόδοξου φραγκισμού, ο οποίος κατέλαβε την Δυτική Εκκλησία και την εξαφάνισε. Όπως είναι γνωστό, οι Φράγκοι ευγενείς φεουδάρχες και τιτλούχοι διακατέχονταν από έσχατη ηθική κατάπτωση. Οι βάρβαροι καταληψίες του σεβασμίου Πατριαρχείου της Ρώμης δε θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση, συνεχίζοντας την ηθική κατάπτωση. Άλλωστε πια, είναι γνωστό σε όλους τους ειδήμονες, πως ο Παπισμός είναι ακριβής έκφανση του φραγκισμού. Ο «πάπας» είναι ο αυτοκράτορας και οι καρδινάλιοί του οι παρακοιμώμενοι ευγενείς του, οι οποίοι σφετερίζονται και την ιερατική εξουσία.
     Μια από τις κύριες ιδιότητες της παπικής εξουσίας είναι και η κρατική οντότητα. Υιοθετώντας δουλικά την θεωρία του Ι. Αυγουστίνου, περί της«Πολιτείας του Θεού» και εκμεταλλευόμενη τις ιστορικές συγκυρίες και πλαστογραφώντας μεσαιωνικά κείμενα (π.χ. Ψευδοκωνσταντίνειος Δωρεά, Πιπίνειος Δωρεά, Ψευδοϊσιδώριες Διατάξεις, κλπ), ανήγαγε τον Παπισμό σε εγκόσμιο κρατικό οργανισμό. Από το έτος το 1929 το Βατικανό, με νόμο του τότε φασιστικού Ιταλικού κράτους, έγινε κράτος, με τις εξουσίες και τις δομές μιας κρατικής οντότητας. Όπως λοιπόν, όλα τα σύγχρονα κράτη βρίσκονται σε ηθική και πνευματική κατάπτωση, το κράτος του Βατικανού δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση, αφού η κοσμική εξουσία οδηγεί αναπόφευκτα σε εκφυλιστικές καταστάσεις και ηθική φθορά. Βρίσκεται δε στον αντίποδα της διακονίας που δίδαξε ο Χριστός και η οποία, αντί να φθείρει, ανυψώνει τον άνθρωπο!
      Η εδώ και δέκα αιώνες ιστορία του Παπισμού είναι μια συνεχής πορεία προς την πτώση. Θηριωδίες, θρησκευτικοί πόλεμοι, σταυροφορίες, γενοκτονίες, δολοφονίες, Ιερή Εξέταση, βασανιστήρια και φρικτοί θάνατοι στους μη υποτασσόμενους στην παπική εξουσία, νύχτες αγίου Βαρθολομαίου, φεουδαρχία, καλλιέργεια δεισιδαιμονίας, αυθαιρεσία, οικονομική εκμετάλλευση,  ηθική κατάπτωση, συνεργασία με αντίχριστα καθεστώτα (αποικιοκρατία, φασισμός, ναζισμός, Ουστάσι της Κροατίας, κλπ), συνθέτουν την εφιαλτική ιστορική πορεία του. Και μόνο να σκεφτεί κανείς τις παπικές «βούλες» για τις θανατώσεις των «αιρετικών», δια ανείπωτων βασανιστηρίων και της πυράς, αφαιρεί κάθε ίχνος εκκλησιαστικότητας από τον Παπισμό. Κι’ αυτό διότι, η αληθινή Εκκλησία του Χριστού δεν μισεί, δεν εκδικείται, δεν βασανίζει, δεν φονεύει κανέναν. Μόνο αγαπά και φροντίζει για τη σωτηρία όλων των ανθρώπων. Όσο και να ψάξει ο οιοσδήποτε δεν θα βρει ούτε μια καταδικαστική απόφαση για δίωξη, βασανισμό, εξόντωση αιρετικού, ή αθέου στην Ορθοδοξία μας, την αληθινή και μοναδική Εκκλησία, το Σώμα του Χριστού, σε αντίθεση με τα αρχεία του σκοτεινού Βατικανού, τα οποία είναι γεμάτα από τέτοιες αποφάσεις.
      Μια από τις πλέον φρικτές πτυχές του Παπισμού είναι και η διαχρονική αχαλίνωτη ανηθικότητα. Μετά το σχίσμα, σπανίζουν τα ηθικά πρότυπα στον Παπισμό. Αντίθετα η ιστορία έχει καταγράψει ανείπωτες ηθικές παρεκτροπές του παπικού «κλήρου», μη εξαιρουμένων των «παπών», όπως λ.χ. οι διαβόητοι ανήθικοι Βενέδικτος Θ΄(1032-1048), Ουρβανός Β΄ (1088-1099), Βονιφάτιος Η΄ (1294-1303), Ιωάννης ΚΓ΄ (1410-1415), Στέφανος ΣΤ΄(1492-1503), και άλλοι πολλοί, παρ’ όλο που ο Παπισμός τους θέλει «αλάθητους»!
       Αφορμή για το παρόν σχόλιό μας πήραμε από δημοσίευμα στο περιοδικό των εν Αθήναις Ιησουιτών «ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» (τ.118), του «π.» Θ. Κοντίδη, με τίτλο: «ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΟΡΥΦΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑΣ». Ο Ιησουίτης «κληρικός» πήρε αφορμή από την έκτακτη Σύνοδο στη Ρώμη, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη, υπό τον «πάπα» Φραγκίσκο, για την αντιμετώπιση του μείζονος προβλήματος της παιδοφιλίας και παιδοφθορίας του παπικού «κλήρου». Ένα πρόβλημα το οποίο έχει πάρει επιδημικές διαστάσεις για τον Παπισμό.
      Με έκπληξη διαβάσαμε στο άρθρο αυτό, πως ο κ. Θ. Κοντίδης εικονίζει την παπική «εκκλησία» ως την ανήθικη κόρη, την πόρνη, όπως την περιγράφει ο προφήτης Ιεζεκιήλ  στο 16 κεφάλαιο του βιβλίου του! Γράφει τα εξής: «Στο βιβλίο του προφήτη Ιεζεκιήλ στην παλαιά Διαθήκη, στο κεφάλαιο 16 διαβάζουμε τη φοβερή σκηνή όπου ο Θεός ελέγχει τον λαό του. Συνοπτικά λέει τα εξής: Σε βρήκα νεογέννητο εγκαταλειμμένο στην έρημο, σε σπλαχνίστηκα, και σε πήρα κοντά μου. Σε φρόντισα, σε μεγάλωσα και έγινες κοπέλα πανέμορφη. Σε στόλισα και σε πλούτισα σαν βασίλισσα. Αλλά εσύ με εγκατέλειψες και εκπορνεύτηκες με τον κάθε περαστικό. Τώρα αηδίασα από τις πράξεις σου, θα παρουσιάσω τη γύμνια σου σε όλα τα έθνη, θα σε παραδώσω στους ίδιους τους εραστές σου που θα σε χλευάσουν. Μέσα από την ταπείνωσή σου θα σε καθαρίσω. Αυτά τα λόγια του προφήτη εικονίζουν την κατάσταση μέσα από την οποία περνά σήμερα η Εκκλησία»! Δεν έχουμε παρά να κρίνουμε ως θετική την αυτοσυνειδησία του κ. Θ. Κοντίδη, να παραβάλλει την «εκκλησία» του με την πόρνη του αγιογραφικού προφητικού  κειμένου. Είναι ως προς τούτο ειλικρινέστερος της «εκκλησίας» του, η οποία εδώ και δεκαετίες συγκάλυπτε τις φρικτές πράξεις παιδοφιλίας και παιδοφθορίας, μιας απίστευτα  μεγάλης μερίδας του παπικού «κλήρου»!
       Ο κ. Θ. Κοντίδης κάνει λεπτομερή αναφορά στην παπική «σύνοδο» και στα λεγόμενα και πραττόμενα σ’ αυτή. Αναφέρει πως «Σκοπός της συνόδου ήταν να δώσει μια συνολική απάντηση και να προκαλέσει μια γενική κινητοποίηση απέναντι στα σκάνδαλα της παιδοφιλίας». Δεν γνωρίζουμε τι είδους «συνολική απάντηση» έδωσε η παπική «σύνοδος» για το αίσχιστο κατάντημα χιλιάδων φραγκοπαπάδων να εγκληματούν στα αθώα και ανυπεράσπιστα παιδικά κορμιά. Δεν γνωρίζουμε αν η «καθολική εκκλησία» έκανε την αυτοκριτική της, για τις δικές της ευθύνες γι’ αυτό το διαχρονικό και φρικώδες έγκλημα, το οποίο για εμάς είναι εξηγήσιμο: η ως τώρα ηθική καταβαράθρωση του Παπισμού, με αποκορύφωμα τα χιλιάδες εγκλήματα της παιδεραστίας και παιδοφθορίας είναι απότοκα της υποχρεωτικής αγαμίας του παπικού «κλήρου». Η γενική αγαμία στον Παπισμό καθιερώθηκε το 1059, σε αντίθεση με την ιεροκανονική τάξη της Εκκλησίας, η οποία αφήνει τους κληρικούς στην ελεύθερη επιλογή τους, να ακολουθήσουν τον άγαμο ή τον έγγαμο βίο, αφού, σύμφωνα με την ρήση του Κυρίου: «ου πάντες χωρούσι τον λόγον τούτον, αλλ’ οις δέδοται … ο δυνάμενος χωρείν χωρείτω» (Ματθ.19,11-12).  Οι παπικοί «κληρικοί», στερημένοι της Θείας Χάριτος και οι πολλοί από αυτούς έχοντας αδυναμία στην εγκράτεια, ενδίδουν σε ηθικές παρεκτροπές και φτάνουν ως την έσχατη κατάντια να διαφθείρουν αθώα, ανυπεράσπιστα και εν πολλοίς ανάπηρα παιδιά! Τέτοιος λόγος, τέτοια αυτοσυνειδησία, προφανώς δεν έγινε στην παπική «σύνοδο», διότι θα την ανέφερε ο κ. Θ. Κοντίδης.
     Ακολούθως αναφέρει πως οι παπικοί «επίσκοποι» που έλαβαν μέρος στην «σύνοδο», με επικεφαλής τον κ. Φραγκίσκο «αποκαλύπτουν ότι η σεξουαλική κακοποίηση δεν είναι μόνο σκόρπιες, σποραδικές παρεκτροπές, αλλά ενδημικό πρόβλημα εντός της Εκκλησίας». Πως «η ροή των αποκαλύψεων είναι ασταμάτητη και αγγίζει όλο και ανώτερα εκκλησιαστικά στελέχη» και ότι «χρειάζεται μια γενική κινητοποίηση, μια αλλαγή νοοτροπίας και θεσμών σε βάθος». Θεωρούμε ως θετικό το γεγονός ότι επίσημα πια η «καθολική εκκλησία» αναγνωρίζει ότι η ηθική της κατάπτωση αποτελεί αναμφισβήτητα «ενδημικό πρόβλημα» στα σπλάχνα της. Ότι ο ηθικός ξεπεσμός,  αυτής της ακραίας μορφής, δεν αφορά μεμονωμένες περιπτώσεις «κληρικών» της, αλλά αγγίζει και τις κορυφές της παπικής ιεραρχίας. Αλλά όμως νομίζουμε ότι αυτή η «αυτοσυνειδησία» της και η κινητοποίηση έγινε «κατόπιν εορτής». Οι φοβερές αποκαλύψεις έγιναν εδώ και χρόνια από τα μυριάδες θύματά της και από κοσμικές υπηρεσίες (δημοσιογράφοι, δικαιοσύνη, οργανώσεις, κλπ), ενώ αυτή, για δεκαετίες,«έχωνε το πρόβλημα κάτω από το χαλί». Τώρα δυστυχώς αναγκάστηκε να το πράξει, διότι «έφτασε ο κόμπος στο χτένι», δεν μπορούσε πια να συγκαλύπτει τέτοιου μεγέθους εγκλήματα, αφού η σεξουαλική εκμετάλλευση αποτελεί, κατά τον κ. Θ. Κοντίδη «μια πληγή στο σώμα όλης της ανθρωπότητας»!
      Η «σύνοδος» των παπικών «επισκόπων» διαπίστωσε ότι υπάρχει ανάγκη για «γενική κινητοποίηση, μια αλλαγή νοοτροπίας και θεσμών σε βάθος». Αλλά, απ’ ότι διαπιστώνει και ο ίδιος ο κ. Θ. Κοντίδης δε μπορεί να γίνει πιστευτή η «αυτοσυνειδησία» της παπικής «εκκλησίας», αφού«ορισμένες οργανώσεις θυμάτων παιδεραστίας από ιερείς εξέφρασαν την απογοήτευσή τους ως προς τα αποτελέσματα της συνόδου, γιατί περίμεναν πιο συγκεκριμένα μέτρα και στοχευμένες αποφάσεις». Κατά τη γνώμη μας έχουν δίκιο, αν διαβάσουμε την συνέχεια του άρθρου: «Το ερώτημα που θέτουν πολλοί είναι το εξής: μπορεί άραγε η Εκκλησία να καθαρθεί και να ανασηκωθεί από αυτή την κατάσταση στην οποία περιέπεσε; Μπορεί να θεραπευτεί και να ανακτήσει την αξιοπιστία της; Η απάντηση είναι: ασφαλώς ναι. Πρώτον, γιατί ο Χριστός είναι ο αληθινός ποιμένας που καθοδηγεί την Εκκλησία και αυτός θα την θεραπεύσει … η Εκκλησία δεν είναι κοσμικός θεσμός, αλλά είναι η Εκκλησία του Χριστού»! Αρχίζουμε από το τελευταίο, αν η παπική «εκκλησία» είναι ή δεν είναι κοσμικός θεσμός, ας ψάξει ο κ. Θ. Κοντίδης, την εδώ και χίλια χρόνια πίστη του Παπισμού να διαπιστώσει, ότι «διαχειρίζεται»και «ασκεί» όλες τις εξουσίες του κόσμου, «ελέω Θεού» ο «βικάριος του Χριστού», ο φράγκος υπερηγεμόνας του «κράτους τους Θεού». Ας πληροφορηθεί για τη νομική μορφή του Βατικανού, το οποίο από τις 11 Φεβρουαρίου 1929, είναι κανονικό κράτος, αναγνωρισμένο από όλες σχεδόν τις κυβερνήσεις του κόσμου. Κατά δεύτερον θα θέλαμε να πληροφορήσουμε τον αρθρογράφο πως ο Χριστός «δεν μπορεί» να καθαρίσει την «κόπρο του Αυγείου» της «καθολικής εκκλησίας», διότι δεν είναι παρών σ’ αυτή, αφού θεσμικά, άφησε τον «αντιπρόσωπό» του να την κυβερνά και να την διαχειρίζεται. Είναι πολύ απλό να το καταλάβουμε, ο αντιπρόσωπος αντιπροσωπεύει τον απουσιάζοντα, αυτόν που δεν είναι παρών! Άρα λοιπόν ο Χριστός δεν «είναι ο αληθινός ποιμένας που καθοδηγεί την Εκκλησία και αυτός θα την θεραπεύσει», όπως έγραψε ο κ. Θ. Κοντίδης, αλλά ο πραγματικός ποιμένας είναι ο «αντιπρόσωπός» του, ο «πάπας», ο οποίος αδυνατεί να κάμει κάθαρση στην «εκκλησία» του, πριν κάμει κάθαρση στον εαυτό του και τον αμαρτωλό θεσμό, που ενσαρκώνει!
      Ο «πάπας», σύμφωνα με την διδασκαλία του Παπισμού, ενσαρκώνει την«καθολική εκκλησία» και η «καθολική εκκλησία» φανερώνεται και υπάρχει χάρις σ’ αυτόν! Χωρίς αυτόν, τον «διάδοχο του αγίου Πέτρου, του πρίγκιπα του κολλεγίου των Αποστόλων» δεν υφίσταται η «εκκλησία» και για τούτο εφεύρε και καλλιεργεί και προβάλλει με απίστευτη μανία τα αντίχριστα δόγματα του «πρώτου» και του «αλάθητου», τα οποία ανήκουν στο Χριστό και τα σφετερίζεται ο ίδιος, παίρνοντας στην ουσία τη θέση του Χριστού στην Εκκλησία! Άρα λοιπόν ο Χριστός «αδυνατεί» να «σώσει» την «καθολική εκκλησία», ως απών. Εκείνος που απομένει να τη «σώσει» είναι ο «αντιπρόσωπός» του, ο «πάπας». Πως θα τη σώσει; Πως θα την απαλλάξει από την διαχρονική της κατάπτωση και κακοδαιμονία; Με έναν απλό και δοκιμασμένο τρόπο: τη μετάνοια! Να κατανοήσει ότι η «εκκλησία» που «ενσαρκώνει» και «ποιμαίνει» δεν είναι η Εκκλησία του Χριστού, αλλά μια χριστιανική θρησκευτική κοινότητα, μεγάλη βεβαίως, αλλά όχι η αληθινή Εκκλησία. Ότι απέρριψε θεμελιώδεις αλήθειες της Εκκλησίας και πρόσθεσε δεκάδες κακοδοξίες, οι οποίες άνοιξαν μέγα χάσμα με την αληθινή Εκκλησία του Χριστού. Ότι εκτός της Εκκλησίας δεν υπάρχει η χάρις του Θεού και ως εκ τούτου η θρησκευτική του κοινότητα στερείται της αγιαστικής χάριτος του Θεού, με ορατά αποτελέσματα τη διαχρονική κατάπτωσή της και με αποκορύφωμα τα εγκλήματα παιδεραστίας και παιδοφθορίας των χιλιάδων «κληρικών» της, όλων των βαθμών. Αυτή θα είναι η ευλογημένη αρχή για την πραγματική κάθαρση της «καθολικής εκκλησίας» και η ποθητή πορεία της να ενταχθεί στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού, από την οποία αποκόπηκε.
        Κλείνοντας το σχόλιό μας θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε πως σε καμιά περίπτωση δεν χαιρεκακούμε για την ολοσχερή κατάπτωση του Παπισμού, για τις οδυνηρές, για ολόκληρη την χριστιανοσύνη, αποκαλύψεις των φρικωδών παπικών σκανδάλων. Όλοι οι άνθρωποι είναι σώμα μας, και για τούτο πονάμε από τις δικές τους πληγές. Προσευχόμαστε, πρέπει να προσευχόμαστε, με θέρμη ψυχής, για τα πλήθη των πλανεμένων αδελφών μας, να συνειδητοποιήσουν τα τρομερά αδιέξοδα που βαδίζουν και να στραφούν προς την αγκαλιά της Μητέρας μας Εκκλησίας, η οποία, μόνη Αυτή, μπορεί να μας θεραπεύσει από τα άλγη της αμαρτίας και της φθοράς, τα οποία, σύμφωνα με τον ουρανοβάμονα Παύλο, οδηγούν αναπόφευκτα στο θάνατο (Ρωμ.6,23)! Η κάθαρση που αποζητά απεγνωσμένα και χωρίς αποτέλεσμα ο Παπισμός θα συντελεστεί μόνον, όταν επιστρέψει στην αγία Εκκλησία του Χριστού και πουθενά αλλού!  Κάθε προσπάθεια κάθαρσης σε άλλη κατεύθυνση θα είναι μάταια και το πρόβλημα, όχι μόνο δεν θα αίρεται, αλλά θα διαιωνίζεται και θα γιγαντώνεται!

       Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών
http://thriskeftika.blogspot.com/2019/07/blog-post_1.html

Ο αιρεσιάρχης «Πάπας» παρουσιάζει το Άγιο Πνεύμα ως μαέστρο ορχήστρας!

Άλλη μία βλασφημία του «Πάπα» και των οικουμενιστών που τον προσκυνούν είναι ότι παρουσιάζει το Άγιο Πνεύμα ως μαέστρο ορχήστρας. Στην «θρονική εορτή» του Βατικανού όπου παρέστη και αντιπροσωπεία του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως ο αιρεσιάρχης «Πάπας» είπε:
«Κατάφερα να εκτιμήσω τον πνευματικό πλούτο που υπάρχει στην Ορθοδοξία. Σας διαβεβαιώνω ότι άφησα τις χώρες αυτές με μεγαλύτερη επιθυμία για κοινωνία. Είμαι ολοένα και περισσότερο πεπεισμένος ότι η αποκατάσταση της πλήρους ενότηταςμεταξύ Καθολικών και Ορθοδόξων θα επιτευχθεί μέσω του σεβασμού των ιδιαίτερων ταυτοτήτων και της αρμονικής συνύπαρξης των θεσπισμένων μορφών διαφορετικότηταςΤο Άγιο Πνεύμα είναι εκείνο που αφυπνίζει δημιουργικά μια πολλαπλότητα δώρων, τα εναρμονίζει και τα φέρνει σε αυθεντική ενότητα, η οποία δεν είναι ομοιομορφία αλλά φιλάνθρωπη δωρεά αρμονικής σύνθεσης (symphony) πολλών φωνών.»
Ο «Πάπας» βάζει το Άγιο Πνεύμα να βγάλει το φίδι από την τρύπα διότι αυτό που λέει δεν στέκει ούτε εκκλησιαστικά ούτε όμως και λογικά. Δεν μπορείς να μιλάς για «αποκατάσταση της πλήρους ενότητας» και ταυτόχρονα να έχεις ομάδες με ιδιαίτερες ταυτότητες και θεσπισμένες διαφορετικότητες η οποίες θα συνυπάρχουν αρμονικά. Αυτό είναι ένα κοινωνικό σχήμα που περιγράφει, δεν έχει σχέση με την Εκκλησία του Χριστού όπου η αποκατάσταση της πλήρους ενότητας ξεκινάει με την ειλικρινή μετάνοια και επιστροφή στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, στην μία και μοναδική Αληθινή Πίστη του Ιησού Χριστού.
Για να «ιεροποιήσει» αυτό το κοινωνικό σχήμα ο «Πάπας» χρησιμοποιεί το Άγιο Πνεύμα μετατρέποντάς το σε μαέστρο! Η λέξη symphony που χρησιμοποιεί (a symphony of many voices) παραπέμπει σε συμφωνική ορχήστρα, σε σύνθεση πολλών οργάνων και ήχων σε μία μελωδία, αναπαριστώντας και εικονικά αυτό που λέει. Ο μαέστρος (το Άγιο Πνεύμα) δίνει τις παρτιτούρες στον κάθε οργανοπαίχτη για να τις μάθουν («αφυπνίζει δημιουργικά μια πολλαπλότητα δώρων») και μετά τους φέρνει όλους μαζί για να κάνουν μία συμφωνική συναυλία («τα εναρμονίζει και τα φέρνει σε αυθεντική ενότητα, σε αρμονική σύνθεση πολλών φωνών»)! Δεν υπάρχουν αιρετικά πράγματα εδώ, όλα «δώρα» του Αγίου Πνεύματος είναι! Τι άλλο θα ακούσουμε βρε παιδιά!
Ο αιρεσιάρχης «Πάπας» βέβαια μπορεί να λέει ό,τι θέλει, αιρεσιάρχης είναι άλλωστε και ουδεμία σχέση έχει με εμάς. Ήταν ο ίδιος άλλωστε που πρόσφατα διόρθωσε τον Ιησού Χριστό και άλλαξε το Πάτερ ημών! Το πρόβλημα είναι ότι στην «θρονική εορτή» του Βατικανού παρέστη και αντιπροσωπεία του έκπτωτου Φαναρίου και δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά. Τα βλάσφημα του «Πάπα» έχουν γίνει και δικά μας διότι οι αυτοαποκαλούμενοι «Ορθόδοξοι Επίσκοποι» όχι μόνο δεν ελέγχουν το Φανάρι αλλά τρέχουν ξωπίσω του να του προσφέρουν και υπηρεσίες για να απολαμβάνουν καθεστώς εύνοιας. Εθελοτυφλούν, δεν βλέπουν πουθενά την παναίρεση του οικουμενισμού, και επιτρέπουν να βλασφημείται συνεχώς η Πίστη μας.
Είδαμε τον «Πάπα» και τον οικουμενιστή του Πατρ. Κωνστ/Πόλεως Αρχιεπίσκοπο Τελμησσού Ιώβ να συμπροσεύχονται, και στο μήνυμα του οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου που διάβασε ο Τελμησσού, ο Πατριάρχης εκφράζει την λύπη του που στην συνάντηση αυτή «λόγω διάφορων δυσκολιών της κοινής μας ιστορίας» δεν έχουμε ακόμη κοινό ποτήριο! Τα δογματικά θέματα είναι «διάφορες δυσκολίες» για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και το Σώμα και Αίμα του Χριστού είναι κρασάκι με ψωμάκι για τον οποιονδήποτε.
Και μετά συνέχισε λέγοντας ότι «η αποκατάσταση της κοινωνίας μεταξύ των Εκκλησιών μας παραμένει η ειλικρινής μας ελπίδα, ο κύριος σκοπός των προσευχών μας και ο στόχος του διαλόγου της αλήθειας που έχει καθιερωθεί μεταξύ των Εκκλησιών μας.» 
Δεν τον ακούσαμε να λέει στον «Πάπα» ότι αφού θέλει ένωση θα πρέπει να μετανοήσει και ότι δεν είχε καμία δουλειά να αλλάξει το Πάτερ ημών (το αναφέρω διότι έγινε και πρόσφατα). Ποιός όμως να μιλήσει; Αυτός που στέλνει τους δικούς του σε ισλαμικό νεκροταφείο να «προσευχηθούν» στον Αλλάχ μαζί με ιμάμη; Αυτός που μοιράζει «ιερά κοράνια»; Αυτός που θεωρεί τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας «τείχη του αίσχους»; Αυτός που θεωρεί τους Πατέρες της Εκκλησίας «θύματα του αρχέκακου όφεως»; Αυτός που θεωρεί τα δόγματα της Ορθοδοξίας «διάφορες δυσκολίες»; Αυτός που στην ιεραρχία της Εκκλησίας έχει βάλει τον εαυτό του ίσα κι όμοια με το Πρώτο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος; Αυτός που απειλεί τις Μονές του Αγίου Όρους να κοινωνήσουν με ουνιτίζοντες καθηρημένους και αυτοχειροτόνητους σχισματικούς; Αυτός που πρωτοστάτησε στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης; Αυτός που θεωρεί ότι όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας; Κατά τ’ άλλα, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος λέει ότι «έχει καθιερωθεί διάλογος αληθείας μεταξύ των Εκκλησιών»! Και το λέει στον «Πάπα» ο οποίος μιλάει για αρμονικές συνθέσεις από το Άγιο Πνεύμα και συνυπάρξεις πολλαπλών δώρων και ιδιαιτέρων ταυτοτήτων και άρες μάρες κουκουνάρες!
Καταλαβαίνουμε ότι και οι δύο μας δουλεύουνε ψιλό γαζί.
Όταν λοιπόν όλοι αυτοί οι εκ των Ορθοδόξων οικουμενιστές «προσεύχονται» που «προσεύχονται»; Στον Τριαδικό Θεό «προσεύχονται» ή στον διάβολο; Θέλει ο Τριαδικός Θεός μία τέτοια ένωση ή ο διάβολος την θέλει; Όταν δεν προσεύχεσαι για την μετάνοια του αιρετικού, τον οποίον ονομάζεις «Εκκλησία» και τον ανταμείβεις με την παρουσία σου και δεν τον ελέγχεις για τις βλασφημίες του και λες ότι «προσεύχεσαι» για την «αποκατάσταση της κοινωνίας μεταξύ των Εκκλησιών μας», όταν επικαλείσαι την αλήθεια αλλά δεν σε βλέπουμε πουθενά να την υπερασπίζεσαι, τότε πιστεύεις στον διάβολο και «προσεύχεσαι» στον διάβολο.
***
Φαίη.
https://tasthyras.wordpress.com/2019/07/03/ο-αιρεσιάρχης-πάπας-παρουσιάζει-το/#more-3347

Ο πόλεμος των κακών λογισμών (Όσιος Εφραίμ ο Σύρος)

Αδελφέ, να το ξέρεις ότι, όσο είμαστε σε αυτή τη ζωή, βαδίζουμε ανάμεσα σε παγίδες· γι’ αυτό, ας προσέχουμε πάντοτε τον εαυτό μας να μην πέσουμε μέσα σε παγίδα θανάτου. Γιατί είναι γεμάτες γλυκύτητα οι παγίδες του πονηρού, τις οποίες συνεχώς βάζει κρυφά μπροστά στην ψυχή μας, για να την παγιδεύσει και να την γκρεμίσει στην αιώνια κόλαση. Είναι δηλαδή πολύ βλαβερό να χαλαρώνουμε με τη μελέτη των κακών λογισμών και να τους αφήνουμε να μπαίνουν μέσα στην ψυχή μας.
Ας μη χαλαρώσουμε λοιπόν από τη γλυκύτητα των παγίδων του θανάτου και αφεθούμε στη μελέτη των κακών λογισμών. Γιατί αν ο κακός λογισμός βρει είσοδο στην ψυχή, την κάνει να νιώσει γλυκύτητα με την κακή μελέτη, και πλέον γίνεται γι’ αυτήν σαν μια παγίδα θανάτου, αν δεν διωχτεί με προσευχή και δάκρυα. Εμείς όμως ας μη χαλαρώσουμε ούτε μία στιγμή μελετώντας τους κακούς λογισμούς, αλλά ας καταφεύγουμε πάντοτε στον Θεό με προσευχή και στεναγμό και δάκρυα, για να γλιτώσουμε από όλα τα σκάνδαλα και τις παγίδες του πονηρού.
Επίσης, αδελφέ, να μη χάνεις το θάρρος σου από τους λογισμούς που σου έρχονται, γιατί είναι η αρχή του αγώνα. Να καταλάβεις αυτό που σου λέω από τη στέρνα με το βρόχινο νερό. Όταν δηλαδή βρέξει και μαζευτεί η ευλογία του νερού στη στέρνα, στην αρχή το νερό είναι θολό· όσο όμως περνά ο καιρός, γίνεται πιο καθαρό.
Και εσύ λοιπόν, αγαπητέ, να μη χάνεις το θάρρος σου. Γιατί λέει στη Γραφή: «Οι χείμαρροι της ανομίας με τάραξαν» (Ψαλμ. 17:5), αλλού όμως λέει: «Ο Θεός είναι για εμάς καταφύγιο και δύναμη, βοηθός στις σφοδρές θλίψεις που μας βρήκαν. Γι’ αυτό και δεν θα φοβηθούμε όταν θα σείεται η γη» (Ψαλμ. 45:2-3).
Όταν λοιπόν έρθει στον νου σου κακός λογισμός, φώναξε στον Κύριο με δάκρυα, λέγοντας: «Κύριε, σπλαχνίσου με τον αμαρτωλό, και κάνε ανίσχυρο τον πονηρό απέναντί μου». Γιατί ο Θεός είναι καρδιογνώστης και γνωρίζει ποιοι από τους λογισμούς προέρχονται από την κακή μας προαίρεση και ποιοι προξενούνται σ’ εμάς από την κακία των δαιμόνων.
Να γνωρίζεις και τούτο· ότι όσο αγωνίζεσαι και υπομένεις υπηρετώντας τον Κύριο, τόσο καθαρίζουν ο νους και οι λογισμοί σου. Γιατί ο Κύριος είπε: «Κάθε κληματόβεργα επάνω μου που δεν κάνει καρπό, την κόβω· και καθεμία που κάνει καρπό, την καθαρίζω, για να κάνει καρπό περισσότερο» (Ιω. 15:2). Μόνο να θέλεις να σωθείς· γιατί ο Κύριος βοηθά εκείνους που αγωνίζονται να βρουν τη σωτηρία.
Άκουσε και μία άλλη παραβολή για τους κακούς λογισμούς. Το καινούργιο κρασί, όταν το μαζέψουν από το πατητήρι και το βάλουν στα πιθάρια, στην αρχή τόσο πολύ βράζει, σαν να καίει από κάτω του πολύ δυνατή φωτιά, ώστε μερικά από τα πιθάρια δεν αντέχουν τη σφοδρότητα και σπάζουν από την πίεση· έπειτα όμως σιγά-σιγά ηρεμεί και μένει ακίνητο και καθαρίζει.
Έτσι και ο άνθρωπος· όταν απομακρυνθεί από αυτή τη ζωή για να υπηρετήσει τον Θεό και να ζήσει με υποταγή και θλίψεις για χάρη του Κυρίου, οι δαίμονες τον φθονούν και ταράζουν με διάφορους τρόπους τον νου του, βάζοντας μέσα του θολερούς λογισμούς για να τον κάνουν να πέσει. Σκοπός τους είναι, αν βρουν ένα δοχείο ελαττωματικό, να το σπάσουν, δηλαδή μια ψυχή άπιστη και διστακτική. Αν όμως ο άνθρωπος σταθεί ακλόνητος στην πίστη, αρχίζουν οι λογισμοί του σιγά-σιγά να ηρεμούν, και έτσι η καρδιά του γαληνεύει, και αφού καθαριστεί, δέχεται ολοφάνερα τις επισκιάσεις του αγίου Πνεύματος.
Αδελφέ, μήπως μπορεί το νησί που βρίσκεται στη μέση της θάλασσας να εμποδίζει τα κύματα να μη χτυπούν επάνω του; Αυτό που κάνει το νησί είναι να αντιστέκεται στα κύματα. Έτσι και εμείς: να εμποδίσουμε τους λογισμούς δεν μπορούμε, καθώς μάλιστα είμαστε εμπαθείς· να αντιστεκόμαστε όμως σε αυτούς και να εμποδίζουμε την είσοδό τους σ’ εμάς, μπορούμε. Αν όμως τους αφήνουμε να μπαίνουν μέσα μας, εκείνοι στη συνέχεια εξαπλώνονται και λίγο-λίγο καταστρέφουν την ψυχή.

(Από το βιβλίο: ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ, τόμος Δ’, Υπόθεση ΣΤ’, σελ. 89 και 115. Εκδόσεις “Το Περιβόλι της Παναγίας”, Θεσσαλονίκη 2010)

(Πηγή ψηφ. κειμένου: koinoniaorthodoxias.org)
https://alopsis.gr/ο-πόλεμος-των-κακών-λογισμών-όσιος-εφρ/