Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Η κατάντια της πορνογραφίας: Βλέποντας πληγωμένες και ναρκωμένες πόρνες.




H Shelley Lubben πίστευε οτι ήταν έτοιμη να συμμετάσχει στην πρώτη της ταινία πορνό. Όμως την περίμενε ένα σοκ: “ όταν μπήκα μέσα, ήταν σα να πέφτει πάνω μου ένα σκοτεινό, σατανικό χρίσμα. Ήταν ανατριχιαστικό, σκοτεινό και δεν είχε καμμιά σχέση με την πορνεία. Ήξερα οτι έμπαινα σε διαβολικά χωράφια. Ήταν το τελευταίο σύνορο του διαβόλου. Κατά την διάρκεια της μικρής αυτής μαύρης τελετής, η ψυχή της όπως λέει έπιασε πάτο: “Πούλησα οτι είχε απομείνει στην καρδιά μου, το μυαλό μου, και τη θηλυκότητα μου στη βιομηχανία πορνό και το Πρόσωπο-γυναίκα μέσα μου πέθανε στο πάνω στο σκηνικό των γυρισμάτων.”




Τότε κάτι αξιοσημείωτο έλαβε χώρα. Το ένστικτο αυτοσυντήρησης που είχε, ζωντάνεψε και επανασυνδέθηκε με Θεό της παιδικής της ηλικίας τον Χριστό και μετά από μια περίοδο αποκατάστασης και επανασύνταξης, άρχισε μια εκστρατεία αποκάλυψης της πραγματικότητος γύρω από την βιομηχανία πορνό. Πλάσαρε τον εαυτό της σαν μια χαρισματική φιγούρα με ύφος τηλεευαγγελιστού, διηγούμενη την ιστορία της με έναν εξομολογητικό ρόλο, βρίσκοντας έναν έξυπνο τρόπο να περάσει το μήνυμα της. Ο πυλώνας του αγώνα της είναι το Pink Cross, που είναι φιλανθρωπικός οργανισμός, που ασκεί μια έντονη λαϊκή καμπάνια και μαζεύει δεδομένα γύρω από αυτή την βιομηχανία.

Υπάρχει μια αδιαμφησβήτητη αλήθεια στη δουλειά της, άσχετα από την εσκεμμένη γκλαμουριά: Οτι οι πορνοστάρ είναι πόρνες. Σβήστε ότι glamorous έχετε στο μυαλό για τις πορνοστάρ.

Το άρθρο αυτό γράφτηκε με βάση την έρευνα της Shelley, με την ελπίδα οτι θα λειτουργήσει σαν ένα ξυπνητήριο σάλπισμα για τους άνδρες του δυτικού κόσμου, ειδικά αυτούς που αρέσκονται στην παρακολούθηση ταινιών πορνό.

ΚΙΝΗΤΡΑ

Οι πορνοστάρ σπανίως ξεκινούν με κίνητρο την επιδηξειομανία των ερωτικών τους περιπτύξεων. Εκτός από την φτώχεια και τις διαλυμένες οικογένειες ένα σημαντικό κίνητρο, είναι και η κακοποίηση από την παιδική τους ηλικία. Αυτό ισχύει σε μεγάλο αριθμό.

Η Shelley αναφέρει: Πολλές ηθοποιοί παραδέχονται οτι έχουν υποστεί σεξουαλική, φυσική και λεκτική κακοποίηση. Μερικές έχουν βιασθεί από συγγενείς, ή έχουν αποπλανηθεί από γείτονες τους. ” Όταν είμασταν μικρά κορίτσια, θέλαμε να παίζουμε με κούκλες και να γίνουμε μητέρες και όχι να έχουμε από πάνω μας σκληρούς και τρομακτικούς άντρες να μας διαφεντεύουν. Έτσι μάθαμε από μικρές οτι το σεξ μας κάνει πολύτιμες.” Συχνά, είναι κοριτσια που το σκάνε από το σπίτι και πέφτουν στα χέρια προαγωγών. Ξεφεύγουν από τον έναν κύκλο κακοποίησης για να πέσουν σε έναν άλλο. Δεν μπορούν να ξεφύγουν από τον φαύλο κύκλο του πόνου. Μετά από λίγα χρόνια, είναι σε κατάσταση ζόμπι, μεθυσμένες και ναρκωμένες σε ένα σκηνικό γυρισμάτων, να ξαναζούν την ίδια κακοποίηση που βιώνουν από παλιά. Τις ίδιες φρικτές εμπειρίες που ζήσαμε στην παιδική μας ηλικία, την ξαναζούμε όταν κάνουμε αυτά που κάνουμε για σας μπροστά στην κάμερα. Και μισούμε κάθε λεπτό που διαρκεί όλο αυτό.”

Η Crissy Moran,ήταν μια διάσημη και “πετυχημένη” πορνοστάρ. Τι έχει να πει για τις εμπειρίες τις;

“ Η καρδιά μου πληγωνόταν όλο και πιο πολύ και απέκτησα αυτοκτονικές τάσεις. Κατέληξα στο νοσοκομείο με επιθέσεις πανικού. Προσπάθησα να αυτοκτονήσω με xanax, να αυτοστραγγαλιστώ, έκοψα τις φλέβες μου, όχι όμως όσο βαθειά έπρεπε. Φοβόμουν βλέπετε τον πόνο. Προσευχόμουνα στο Θεό να πάρει τη ζωή μου. Ένοιωθα απελπισμένη. Προσπάθησα πολλές φορές να πάω στην εκκλησία αλλά πνιγόμουν από τις τύψεις. Έπρεπε να διαλέξω και επέλεγα για μια φορά ακόμα να συνεχίσω την αμαρτία. Ήταν πιο εύκολο και είχα ανάγκη τα χρήματα.”

ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ

Η βαρβαρότητα των περισσότερων πορνοταινιών είναι πασιφανής. Μια τυπική ταινία δείχνει έναν ή περισσότερους σωματώδης άνδρες συνήθως υπό την επήρεια στεροειδών, να κάνει βίαιο σεξ με μια γυναίκα. Οι θεατές βλέπουν μια επεξεργασμένη,τελική έκδοση της ταινίας. Δεν βλέπουν αυτά που λαμβάνουν χώρα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων. Τα κορίτσια κλαίνε και ξερνάνε, μη αντέχοντας τις hardcore σκηνές που τους λένε να φέρουν εις πέρας. Η Jersey Jaxin εξηγεί τι περιμένει τις γυναίκες στα γυρίσματα τέτοιων ταινιών: “ τύποι σε γρονθοκοπούν στο πρόσωπο. Σπέρμα πολλών ανδρών στο πρόσωπο σου. Σε ξεσκίζουν. Ξερνάς τα έντερα σου. Δεν τελειώνει ποτέ.”

Η πρώτη συμμετοχή σε τέτοιο γύρισμα είναι τραυματική εμπειρία. Νοιώθει αποπροσανατολισμένη από τα φώτα και το σεξ είναι φρικαλεωδώς βίαιο. Η εμπειρία προσομοιάζει περισσότερο σε απαγωγή από εξωγήϊνους παρά σε μια ευχάριστη σεξουαλική εμπειρία. Να πως η Genevieve περιγράφει το πρώτο της γύρισμα: “ Ήταν μια από τις χειρότερες εμπειρίες της ζωής μου. Ήταν πολύ τρομακτική εμπειρία. Η σκηνή που θα γυρίζαμε, ήταν πολύ σκληρή. Ο ατζέντης μου όμως δεν με είχε προειδοποιήσει. Το έκανα και κατά την διάρκεια της σκηνής με έπιασαν τα κλάματα, αλλά δεν σταματούσανε. Ήταν πολύ βίαιο. Με κτυπούσε και πόναγε. Φοβήθηκα πάρα πολύ.Δεν σταματούσανε, απλά συνέχιζαν το γύρισμα.”

Ο τρόμος της ήταν σε πλήρη αντίθεση με την αδιαφορία του συνεργείου.

“Είχα σωματικά υγρά πάνω στο πρόσωπο μου που έπρεπε να μείνουν εκεί για δέκα λεπτά. Η κακοποίηση και ο εξευτελισμός ήταν πολύ σκληρό πράγμα. Ίδρωνα και πονούσα πολύ. Πέραν της φρικτής εμπειρίας όλο μου το σώμα με πονούσε και είχα ενοχλήσεις όλη μέρα. Ο σκηνοθέτης ούτε που ενδιαφέρθηκε για το πως ένοιωθα. Ήθελε απλά να τελειώσει το γύρισμα.

Όποια δυνατότητα αυτοελέγχου υπάρχει, έχει πλεον χαθεί και η Lubben περιγράφει αυτό που έχει απομείνει ως “ νέα κορίτσια που ζούν με αντικαταθλιπτικά, ναρκωτικά και αλκοόλ και για να πολεμούν τον πόνο μπροστά σε ΕΣΕΝΑ που βλέπεις και που συνεχίζεις να μας κακοποιείς.”

ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Το σεξ σε μια ταινία πορνό είναι ένα ψέμα. Για να γίνει χρησημοποιούνται διεγερτηκά. “ Τα ναρκωτικά ξεχειλίζουν. Χρησημοποιούν Βιάγκρα. Είναι αφύσικο. Τα κορίτσια, καταναλώνουν xanax και vicodin” σύμφωνα με την Sierra Sinn. Δεν προκαλεί λοιπόν έκπληξη το οτι οι σκηνές είναι τόσο σκληρές.

Ίσως θα έπρεπε να να υπάρχει ενημέρωση, όπως στα τσιγάρα, οτι ο Gary έχει πάρει Βιάγκρα και κοκαϊνη. Η Candy έχει πιει μισό μπουκάλι JackDaniels και κάπνισε κράκ. Απολαύστε την ταινία.

Οι περισσότεροι πορνοστάρ, παίρνουν ναρκωτικά και πολλοί από αυτούς συμμετέχουν στις ταινίες αυτές μόνο και μόνο για να χρηματοδοτούν την έξη τους. Οι γυναίκες έχουν τραυματιστεί ψυχολογικά και κάνουν κατάχρηση ναρκωτικών για να μην νοιώθουν τον πόνο όπως λέει η Becca Brat: “ Έκανα παρέα με πολλούς από όλες τις βαθμίδες του χώρου και όλοι έχουν τα ίδια προβλήματα. Όλοι παίρνουν ναρκωτικά. Είναι ένας κενός τρόπος ζωής που προσπαθεί να γεμίσει ένα κενό.”

Παρ΄όλα αυτά το κενό δεν αναπληρώνεται και αντιθέτως μεγαλώνει σε επικίνδυνο βαθμό καθώς παράλληλα αυξάνει και η κατάχρηση των ναρκωτικών. Η Brat συνεχίζει: Εθίστηκα στην ηρωΐνη και στο κρακ. Έπαθα overdose 3 φορές, μου βγάλανε μαχαίρια, με έχουν σχεδόν σκοτώσει από το ξύλο και ο μόνος λόγος που ζω είναι ο Θεός.”

ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

Δεν θα πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός οτι στη βιομηχανία πορνό οι ασθένειες θερίζουν κυριολεκτικώς.

Με ασθένειες όπως χλαμύδια, γονόρεια, έρπης να μεταδίδονται από ηθοποιό σε ηθοποιό υπάρχει ένα αρρωστημένο φόντο σε κάθε σετ γυρισμάτων. Για την ακρίβεια, κάθε σετ είναι ένα εργαστήριο δημιουργίας ασθενειών, όπως ο νεοεμφανισθείς έρπης του λαιμού.

Όταν στις τραυματικές εμπειρίες προστίθεται και η αρρώστια τότε το ποτήρι ξεχειλίζει, όπως η Tamra Torryn ανακάλυψε: “ έπαθα δυσπλασία του τραχήλου και ανακάλυψα την ίδια μέρα οτι ήμουν και έγκυος. Είχα μόνο μια επιλογή και αυτή ήταν να κάνω έκτρωση. Ήταν πολύ τραυματικό και ψυχολογικά και σωματικά. Όταν τέλειωσε, έκλαψα όσο δεν έχω κλάψει ποτέ μου.”

Οι περισσότεροι ηθοποιοί, κολλάνε κάποια μη ιάσιμη ασθένεια και σε αρκετές περιπτώσεις αυτή αποβαίνει και μοιραία για την ζωή τους. Το AIDS θερίζει. Όποτε ένας ηθοποιός στηνεται μπροστά στην κάμερα, είναι σα να παίζει ρώσσικη ρουλέτα.

Η Lara Roxx κόλλησε HIV σε γυρίσματα ταινιών. Δεν γνώριζε τους κινδύνους. Ανέφερε: “Θα έπρεπε τώρα να ασχοληθούμε με αυτά τα ζητήματα άμεσα ωστε να γίνει αυτή η δουλειά ασφαλέστερη. Δεν είναι ασφαλής δουλειά και εγώ νόμιζα οτι ήταν και δεν θα έκανα την σκηνή αυτή με τον Darren James χωρίς προφύλαξη αν ήξερα οτι τα αποτελέσματα των εξετάσεων του ήταν άσχημα και δεν θα μπορούσα να εμπιστευτώ αυτόν και τα άτομα που είχε έρθει σε επαφή. Νόμιζα οτι οι άνθρωποι αυτοί ήταν οι πιο καθαροί και προσεκτικοί άνθρωποι.”

Δεν υπάρχει τίποτα καθαρό στην πορνοβιομηχανία. Πρόκειται για άρρωστες πόρνες που έρχονται σε σεξουαλική επαφή με άλλες άρρωστες πόρνες.

Είναι απίστευτο το γεγονός οτι πλέον θεωρείται φυσικό, νέοι άνδρες να μεγαλώνουν βλέποντας ταινίες όπου χρησημοποιούνται γυναίκες θύματα του εμπορίου λευκού σαρκός . Όλο αυτό νομιμοποιείται από τα ΜΜΕ, το εκπαιδευτικό σύστημα και διάφορα θρησκευτικά γκρουπ που δεν το καταδικάζουν.

Η συνήθεια του να παρακολουθεί κανείς τέτοιες ταινίες, μολύνει και διαστρεβλώνει την εικόνα της γυναίκας και της ερωτικής πράξης στο μυαλό του ανδρός.Τους καθιστά κυνικούς και τους κάνει να πιστεύουν οτι οι όποιες καλές ποιότητες που έχει μια γυναίκα, αποκρύπτουν την “πραγματική”ουσία της. Αυτήν δηλαδή της πόρνης που αυτός βλέπει στην οθόνη του.

Η Shelley ήταν ήταν αυτό το κορίτσι στην οθόνη. Έφτασε πολύ κοντά στο θάνατο. Αυτό που την έσωσε ήταν το πνευματικό ξύπνημα της, που της επέτρεψε να συνειδητοποιήσει το σωστό από το λάθος. Όταν μπόρεσε να δει τους δαίμονες που διαφεντεύουν την βιομηχανία αυτή βρήκε την δύναμη να αποχωρήσει.

Αυτό είναι και το καλύτερο μάθημα που κάνει σε όλους μας. Το να επαναορίσουμε το σωστό και το λάθος και να το επιβάλλουμε στην αμοραλιστική πλέον κοινωνία μας.

olympia.gr



Read more: http://pentapostagma.blogspot.com/2010/05/blog-post_6475.html#ixzz0zgckBwqa