Είναι μία από τις έξι εταιρίες γαλακτοκομικών στη χώρα που εξασφάλισε προ ημερών το «ελληνικό σήμα» για τα προϊόντα της και βρίσκεται στη Δράμα. Στόχος της, να κάνει γνωστό εντός και εκτός συνόρων ότι όχι μόνο παράγει ελληνικά, αλλά χρησιμοποιεί και 100% ελληνική πρώτη ύλη. Η δραμινή ΝΕΟΓΑΛ θα βάλει στο επόμενο διάστημα το σήμα με την ελληνική σημαία στα προϊόντα της, το οποίο θα αξιοποιήσει ως «διαβατήριο» τόσο για την ενίσχυση της παρουσίας της στις ξένες αγορές όσο και για την ενημέρωση των Ελλήνων καταναλωτών για την ελληνικότητα της παραγωγής της. Προσεχώς, μάλιστα, θα προχωρήσει σε διαφημιστική καμπάνια για το νέο απόκτημά της.
«Ημασταν από αυτούς που πίεζαν χρόνια το υπουργείο Ανάπτυξης για την καθιέρωση του ελληνικού σήματος, ώστε να ενισχυθούν οι τοπικές παραγωγές. Ο ανταγωνισμός από εταιρίες του κλάδου που παίρνουν πρώτη ύλη από το εξωτερικό, και μάλιστα σε πολύ φθηνότερες τιμές, αλλά παράγουν εδώ είναι πολύ έντονος» αναφέρει στη «δημοκρατία» ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΟΓΑΛ Χριστόφορος Σεβαστίδης.
Η δραμινή γαλακτοβιομηχανία απασχολεί 150 άτομα, εκ των οποίων περίπου οι 20 προσελήφθησαν μέσα στην κρίση. Τα οικονομικά μεγέθη της βαίνουν αυξανόμενα παρά τη δύσκολη περίοδο, με τον τζίρο να φτάνει τα 18.000.000 ευρώ και την κερδοφορία της τα 2.000.000 ευρώ, αφού η κρίση βρήκε την εταιρία νοικοκυρεμένη, χωρίς βάρη και με περιθώριο για ευέλικτες κινήσεις. Η ΝΕΟΓΑΛ διαθέτει μερίδιο αγοράς 4% πανελλαδικώς στο φρέσκο παστεριωμένο γάλα, ενώ στους νομούς Δράμας και Καβάλας τα μερίδιά της είναι... σοβιετικού τύπου.
«Ημασταν από αυτούς που πίεζαν χρόνια το υπουργείο Ανάπτυξης για την καθιέρωση του ελληνικού σήματος, ώστε να ενισχυθούν οι τοπικές παραγωγές. Ο ανταγωνισμός από εταιρίες του κλάδου που παίρνουν πρώτη ύλη από το εξωτερικό, και μάλιστα σε πολύ φθηνότερες τιμές, αλλά παράγουν εδώ είναι πολύ έντονος» αναφέρει στη «δημοκρατία» ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΟΓΑΛ Χριστόφορος Σεβαστίδης.
Η δραμινή γαλακτοβιομηχανία απασχολεί 150 άτομα, εκ των οποίων περίπου οι 20 προσελήφθησαν μέσα στην κρίση. Τα οικονομικά μεγέθη της βαίνουν αυξανόμενα παρά τη δύσκολη περίοδο, με τον τζίρο να φτάνει τα 18.000.000 ευρώ και την κερδοφορία της τα 2.000.000 ευρώ, αφού η κρίση βρήκε την εταιρία νοικοκυρεμένη, χωρίς βάρη και με περιθώριο για ευέλικτες κινήσεις. Η ΝΕΟΓΑΛ διαθέτει μερίδιο αγοράς 4% πανελλαδικώς στο φρέσκο παστεριωμένο γάλα, ενώ στους νομούς Δράμας και Καβάλας τα μερίδιά της είναι... σοβιετικού τύπου.
Η παρουσία της εκτείνεται σε όλη τη βόρεια Ελλάδα, με τελευταία προσθήκη τη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται με τα προϊόντα της από πέρυσι, ενώ το δίκτυό της διευρύνεται. Οι δε εξαγωγές της κατευθύνονται κατά κύριο λόγο στην Ιταλία και τη Γερμανία.
«Θέλαμε να γίνει συνείδηση της κοινωνίας πόσο σημαντικές και ανταποδοτικές είναι οι τοπικές παραγωγές για τις τοπικές οικονομίες, όταν αυτό όμως γίνεται με όρους ανταγωνιστικούς» τονίζει ο κ. Σεβαστίδης.
«Θέλαμε να γίνει συνείδηση της κοινωνίας πόσο σημαντικές και ανταποδοτικές είναι οι τοπικές παραγωγές για τις τοπικές οικονομίες, όταν αυτό όμως γίνεται με όρους ανταγωνιστικούς» τονίζει ο κ. Σεβαστίδης.
Μαρία Μαθιοπούλου
http://www.dimokratianews.gr/content/52923/elliniki-100-kai-me-ti-voyla-i-dramini-neogal