Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Ότι έχει ζήτηση στοιχίζει όχι όμως και οι καλοκαιρινές θεατρικές περιοδείες





Σήμερα το πρωί πήγα να αγοράσω εισιτήρια για την θεατρική παράσταση που θα παιχτεί την παρασκευή 6 και Σάββατο 7 Αυγούστου στο φεστιβάλ αρχαίας ηλιδας .


Όταν όμως ρώτησα το κόστος και μου είπε 24 ευρώ το άτομο 18 τα φοιτητικά και 15 τα παιδικά τότε είπα: «όχι ρε !!! δεν θα αγοράσω» .

Δεν μπορώ να γίνω συνένοχος σε αυτή το εγκληματικό κόστος όπου βάζει το μαχαίρι στο λαιμό σε κάθε οικογένεια.

Θα μου πείτε είναι ελεύθερο θέατρο και μπορεί να προσαρμόζει τις τιμές του σύμφωνα με έξοδα – έσοδα που θέλει ο κάθε επιχειρηματίας.

Εντάξει χωρίς όμως έμενα.

Προσωπικά είδα χθες το έργο του «θάνατο του εμποράκου» γέμισα τις μπαταριές μου και για μια φορά ακόμα θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στο Δήμο Αμαλιάδας.

Δεν έχω τίποτα με τον θίασο του «μπακαλόγατου» αλλά θεωρώ υπερβολικά υψηλό το κόστος .