Από το στόμα του CEO της, Matthias Muller, η VW απέκλεισε για ακόμη μια φορά τις όποιες φωνές ήθελαν την εταιρία του να αποζημιώνει με χρηματικό ποσό τους 8,5 εκατομμύρια ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη, που εμπλέκονται στο σκάνδαλο χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων τους, με παράνομο λογισμικό.
Ο Matthias Muller, μιλώντας στη γερμανική Welt am Sonntag είπε πως στην Ευρώπη, υπάρχει “μια διαφορετική κατάσταση” και πως αν τελικά υπήρξε μια συμφωνία αντίστοιχη με αυτή των Η.Π.Α -εκεί όπου η VW συμφώνησε να πληρώσει 14,7 δισ. δολάρια- η Γερμανική εταιρία, θα ήταν δύσκολο να την αντιμετωπίσει οικονομικά. Στις Η.Π.Α, τα όρια εκπομπών ρύπων είναι αυστηρότερα, γεγονός που καθιστά τη λύση των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων πιο περίπλοκη, μιας και στην Ευρώπη, τα χαλαρότερα όρια εκπομπών, επιτρέπουν την επιδιόρθωση των αυτοκινήτων, ώστε αυτά να παράγουν εκπομπές εντός ορίων, απλά με τη τοποθέτηση νέου προγράμματος και με τη χρήση ενός πλαστικού διαμορφωτή αέρα στην εισαγωγή για τους 1.6 TDI.
Δεν χρειάζεται να είσαι μαθηματικός για να συνειδητοποιήσεις πως η αποζημιώσεις στην Ευρώπη θα μπορούσαν να συντρίψουν την Volkswagen,
είπε ο Muller, ο οποίος συμπλήρωσε πως μίλησε με την επίτροπο βιομηχανίας και εσωτερικής αγοράς της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Elzbieta Bienkowska, εκφράζοντας της, τις απόψεις του.
Ωστόσο, υπάρχουν δικηγόροι που δηλώνουν πως η απόφαση της VW για μη αποζημιώσεις στην Ευρώπη δεν είναι δίκαιη, αναφέροντας πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει κατάχρηση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την αποφυγή μιας πιο δίκαιης αποζημίωσης στα 8,5 εκατομμύρια Ευρωπαίους πελάτες της.
http://www.autoblog.gr/2016/07/04/h-vw-apekleise-apozhmiwseis-sthn-eyrwph-logw-dieselgate/