Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Χιλλ: Θύελλα για τις φωτογραφίες της Περιστέρας!

Εξώδικο με απειλές σε φωτορεπόρτερ που έχει κι αυτός παιδί στο εκπαιδευτήριο. «Δεν τις έβγαλα εγώ» απαντάει ο Β. Κουτρουμάνος
Την έντονη αντίδραση της διεύθυνσης της Σχολής Χιλλ, η οποία συνοδεύτηκε από εξώδικη διαμαρτυρία, προκάλεσε μια φωτογραφία της συζύγου του τέως πρωθυπουργού, Περιστέρας Μπαζιάνα, στο προαύλιο του ιδιωτικού σχολείου όπου φοιτά ο γιος της. Υπεύθυνος για τη φωτογραφία και τη διαρροή της στον Τύπο φέρεται ότι είναι ο γνωστός φωτορεπόρτερ Βασίλης Κουτρουμάνος, που εκείνη την ημέρα συνόδεψε την κορούλα του στο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο.
Η σχολή προχώρησε σε εξώδικη διαμαρτυρία, στην οποία αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι «με αγανάκτηση διαπιστώσαμε ότι λίγο μετά τη λήξη του αγιασμού που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, στις 11/9/2015, δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο φωτογραφίες της κυρίας Μπαζιάνα, μητέρας παιδιού που φοιτά στο νηπιαγωγείο μας». Επισημαίνεται, ακόμα, ότι «οι εν λόγω φωτογραφίες απεικονίζουν και άλλους γονείς. Μάλιστα, σε μία από αυτές φαίνεται και ένας μαθητής του νηπιαγωγείου.
 
Οι εν λόγω φωτογραφίες (...) προκάλεσαν τον θυμό και την ενόχληση πολλών γονέων, οι οποίοι έσπευσαν να διαμαρτυρηθούν». «Αρνούμαι τις κατηγορίες. Η φωτογραφική μου μηχανή είναι το... τρίτο μου χέρι. Είμαι 27 χρόνια επαγγελματίας και όχι παπαράτσι. Συνόδεψα την κόρη μου στο σχολείο για να της ευχηθώ ''καλή αρχή''. Αυτό με ενδιέφερε, όχι να τραβάω φωτογραφίες δεξιά κι αριστερά. Είναι η δεύτερη χρονιά της στο ίδιο σχολείο και δεν πρόκειται να την πάρουμε από αυτό. Η σύζυγός μου κι εγώ εργαζόμαστε σκληρά για να έχουμε τη δυνατότητα το παιδί μας να πάει σε ιδιωτικό σχολείο. Δεν είμαστε αριστεροί για να κρυβόμαστε» απαντά ο Βασίλης Κουτρουμάνος. Και προσθέτει ότι η εν λόγω φωτογραφία είναι τραβηγμένη από κινητό, ενώ αφήνει αιχμές για τη διευθύντρια της σχολής, η οποία του διεμήνυσε ότι φέρει εξ ολοκλήρου την ευθύνη που η κόρη του θα περάσει δύσκολη χρονιά, αφού τα υπόλοιπα παιδιά δεν θα την κάνουν παρέα, δεν θα την καλούν σε πάρτι.

Σύμφωνα, πάντως, με τον δικηγόρο της Σχολής Χιλλ, Βαγγέλη Μάλλιο, αποσαφηνίστηκε στον κ. Κουτρουμάνο ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα με τη φοίτηση της κόρης του, παρόλο που, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των γονιών, ήταν εκείνος που σήκωσε τη μηχανή του και τράβηξε την κυρία Μπαζιάνα. «Τον ενημερώσαμε και του στείλαμε εξώδικο λέγοντάς του να απέχει από οποιαδήποτε άλλη φωτογράφιση θα μπορούσε να βλάψει τη σχολή. Δεν υπάρχει θέμα αποπομπής του παιδιού του. Δεν έχω καμία απολύτως εντολή να κινήσω νομικές διαδικασίες» σημειώνει.
http://www.dimokratianews.gr/content/53035/hill-thyella-gia-tis-fotografies-tis-peristeras