Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Μην καταστρεφετε τον ΠΥΡΓΟ της ΗΛΕΙΑΣ .2015.4.10. Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

Με μεγάλη μου θλίψη βλέπω τα σκουπίδια να πνίγουν την πόλη μου . Την πόλη του πύργου της ΗΛΕΙΑΣ. Με μεγάλη μου θλίψη βλέπω τις φωτογραφίες  από το φριχτό αυτό θέαμα να γεμίζουν το διαδίκτυο . Γιατί;;;; ΓΙΑΤΙ  τόση ανικανότητα ;;;;

 Τι είναι αυτό που εμποδίζει να λυθεί το θέμα ;;;

Στα δικά μου μάτια τα σκουπίδια συμβολίζουν τους εκπρόσωπους του δήμου και της περιφέρειας.
Τους ανθρώπους που στις πρόσφατες εκλογές είχαν λύσεις για τα σκουπίδια.
Τους εκπροσώπους της πόλης μου τα τελευταία 20 χρόνια.

Δυστυχώς όμως δεν έχει σημασία ούτε τι βλέπω εγώ ούτε τι πιστεύω.

Σημασία έχει  ότι μετά τις φωτιές του 2007  και τη καταστροφή το ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ τώρα έρχονται και ασθένειες η θα έρθουν .Ευχή μου είναι να λυθεί  το πρόβλημα άμεσα.

Πλέον δεν με ενδιαφέρει η εικόνα από τα σκουπίδια .Η αγάπη για τη πόλη τα καλύπτει  όλα απλά φοβάμαι ότι θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα από ασθένειες .

Η πύργος απέτυχε από του πολιτικούς του. Εύχομαι ο Άγιος Χαράλαμπος να μας βοηθήσει.

Εύχομαι από την καρδιά ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

Δεν έχω την διάθεση να βάλω  φωτογραφίες αρκετά έχει εξευτελιστεί η πόλη μου.
Το μόνο που εύχομαι είναι την τρίτη του ΠΑΣΧΑ να υπάρξει σοβαρή λύση.

Μην καταστρέψετε την ποιο όμορφη πόλη της ΕΛΛΑΔΑΣ.