Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Η γραφειοκρατία «πετά» 30χρονο στον Καιάδα!

Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά δεκατέσσερα ολόκληρα χρόνια τραβιέται από νοσοκομείο σε νοσοκομείο και από επιτροπή σε επιτροπή ο 30χρονος Δημήτρης Ζαγαρέλος από τη Βάρδα, που σε ηλικία 16 ετών έμεινε ανάπηρος από το δεξί του χέρι μετά από εργατικό ατύχημα. Με μοναδικό εφόδιο μια αναπηρική σύνταξη, ο 30χρονος όλα αυτά τα χρόνια δεν έπαψε στιγμή να ονειρεύεται ότι θα έρθει η μέρα που θα ξαναχρησιμοποιήσει το χέρι του και μέχρι σήμερα έχει υποβληθεί σε μια σειρά λεπτών και πολύωρων χειρουργικών επεμβάσεων. Τα όνειρά του όμως «γκρεμίστηκαν» όταν την 1η Αυγούστου του 2012 διεκόπη η χορήγηση της σύνταξής του, καθώς η δευτεροβάθμια επιτροπή του ΚΕΠΑ αν και του αναγνώρισε ποσοστό αναπηρίας 67% δεν του αναγνωρίζει το δικαίωμα της σύνταξης! Άνεργος πλέον, χωρίς χρήματα και με ελάχιστες γραμματικές γνώσεις, καθώς βγήκε στη βιοπάλη από πολύ μικρός, ο 30χρονος Δημήτρης Ζαγαρέλος από εκεί που ονειρευόταν να γίνει καλά, αγωνίζεται πλέον κάθε μέρα… για να επιβιώσει!    

 
Μιλώντας στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Δημήτρης Ζαγαρέλος ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το 2000 έπαθα ένα εργατικό ατύχημα και έτρεχα στα νοσοκομεία. Έχω κάνει κοντά 10 χειρουργεία, από 12 – 13 ώρες το καθένα, στα Γιάννενα, στο ΚΑΤ, στο Ρίο, παντού. Μόλις ξεμπερδέψαμε από αυτά τα χειρουργεία πήγα και έφτιαξα τα χαρτιά μου για σύνταξη. Ξεκίνησα και την έπαιρνα κανονικά γύρω στα 8-9 χρόνια. Με έκοβαν, ξαναπέρναγα επιτροπή και μου την ξαναέδιναν. Αυτό έγινε 4 φορές. Τώρα, μου έβγαλαν μεν ποσοστό αναπηρίας 67% αλλά μου έκοψαν τη σύνταξη γιατί, όπως γράφει το χαρτί, έπαθα το ατύχημα πριν τα 21 μου χρόνια όταν με είχε ασφαλίσει η μητέρα μου στο δικό της βιβλιάριο και ότι δεν είμαι ανίκανος για οποιαδήποτε εργασία».

«Δεν θέλω να γίνομαι βάρος σε κανέναν» 
Εν μία νυκτί ο 30χρονος είδε τη ζωή του να ανατρέπεται και τα όνειρά του να γκρεμίζονται. Το μέλημά του πλέον δεν είναι να συνεχίσει τα χειρουργεία για να αποκατασταθεί η λειτουργία του χεριού του, αλλά το πώς θα επιβιώσει. Άνεργος, χωρίς χρήματα στην τσέπη και με το ένα του χέρι «νεκρό».
«Δεν μπορώ να κάνω άλλα χειρουργεία γιατί δεν έχω χρήματα. Και το χειρότερο είναι ότι μαζί με τη σύνταξη, έχασα και την ασφάλειά μου. Τώρα είμαι ανασφάλιστος» είπε στην εφ. «Πατρίς» οΔημήτρης Ζαγαρέλος και συνέχισε: «Ζω μαζί με τη μητέρα μου, αυτή έχει φορτωθεί πλέον όλα μου τα έξοδα, καλύπτει τις ανάγκες μου. Η σύνταξη που έπαιρνα δεν ήταν απλά ένα βοήθημα για μένα, ζούσα με αυτά τα χρήματα και έκανα όνειρα για το μέλλον. Δεν θέλω να γίνομαι βάρος σε κανέναν. Με τα χρήματα της σύνταξης μπορούσα και το φαγητό μου να εξασφαλίσω και να καλύψω κάποια έξοδά μου. Η διακοπή της σύνταξης με κατέστρεψε, μου τίναξε τη ζωή στον αέρα».
Το μόνο που ζητά ο 30χρονος είναι να συνεχίσει να παίρνει τη σύνταξή του για να μπορέσει να προχωρήσει με τις θεραπείες και τα επανορθωτικά χειρουργεία προκειμένου να αποκατασταθεί η λειτουργία του χεριού του. Σε αντίθετη περίπτωση ο 30χρονος είναι καταδικασμένος να ζήσει μια ζωή ανάπηρος, άνεργος και άπορος… Και είναι μόλις 30 ετών!

Στάθης Πουλιάσης
http://www.patrisnews.com/nea-enimerosi/ileia/i-grafeiokratia-peta-30hrono-ston-kaiada