Κυριακή 10 Μαΐου 2015

1000 χρόνια μετά η Αγία Βαρβάρα επιστρέφει σε ορθόδοξα χέρια

Το ιερό λείψανο το οποίο θα υποδεχθεί ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος το απόγευμα της 10ης Μαΐου, θα μεταφερθεί στον τόπο του προσκυνήματος με υψηλές τιμές. Είναι χαρακτηριστικό πως η λάρνακα στην οποία φυλάσσεται το ιερό σκήνωμα, θα μεταφερθεί στον ναό πάνω σε κιλλίβαντα πυροβόλου όπλου ενώ χιλιάδες πιστοί από ολόκληρη την χώρα αναμένονται στην Αθήνα προκειμένου να προσκυνήσουν την Αγία. Καθόλη τη διάρκεια της παραμονής του ιερού σκηνώματος στην Αθήνα, θα τελούνται πρωινές και απογευματινές ακολουθίες. Έχουν προγραμματιστεί μάλιστα και αρκετές αγρυπνίες κατά τις οποίες θα ψάλλουν ονομαστοί μοναστηριακοί χοροί όπως της Ιεράς Μονής Νταού Πεντέλης και της Ιεράς Μονής Θεομήτορος Ηλιουπόλεως. Ξεχωριστή και σπάνια θεωρείται η μεταφορά του ιερού λειψάνου στο αντικαρκινικό νοσοκομείο όπου θα δοθεί η ευκαιρία στους ασθενείς που δίνουν την δική τους μάχη να προσκυνήσουν την Αγία. Εξίσου τιμητική θα είναι και η αποχώρηση του ιερού λειψάνου από την Ελλάδα. Την τελευταία ημέρα της παραμονής του στην Αθήνα, την Κυριακή 24 Μαΐου το ιερό λείψανο θα μεταφερθεί στον Πειραιά όπου θα γίνει υποδοχή και δοξολογία. Στη συνέχεια το ιερό σκήνωμα θα μεταφερθεί σε πολεμικό σκάφος του Πολεμικού Ναυτικού το οποίο θα μεταφέρει την Αγία πίσω. Το ιερό λείψανο έρχεται στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των εορτασμών των 80 ετών από της ιδρύσεως της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος το 2016 και θα φιλοξενηθεί στο ομώνυμο ιερό προσκύνημα στον Δήμο Αγίας Βαρβάρας ο οποίος έλαβε το όνομα του προς τιμήν της Αγίας. Ο ιερός ναός της Αγίας Βαρβάρας είναι συνέχεια μικρού ναΐσκου του 17ου αιώνα στον οποίο βρέθηκε ιερή εικόνα της Αγίας. Η ΑΓΙΑ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ Στο βίο της αναφέρεται ότι η Αγία Βαρβάρα ήταν ένα όμορφο κορίτσι που έζησε στην πόλη της Νικομήδειας στη Μικρά Ασία, επί Ρωμαίου Αυτοκράτορα Μαξιμιανού. Ο Διόσκορος ή Διόσορος, ο φανατικός εθνικός «ειδωλολάτρης» πατέρας της, την είχε κλεισμένη σε ένα πύργο προκειμένου να τη διαφυλάξει από μνηστήρες. Ωστόσο μυστικά προσηλυτίστηκε στο Χριστιανισμό. Ο πατέρας της όταν διέταξε να χτιστεί για αυτή ένα λουτρό, ούτως ώστε να μην χρειάζεται να χρησιμοποιεί τα δημόσια λουτρά, και ενώ το σχέδιο για το λουτρό προέβλεπε αρχικά δύο παράθυρα, η Βαρβάρα εγκατέστησε άλλο ένα για να τιμήσει την Αγία Τριάδα εκμυστηρευόμενη τον λόγο στον πατέρα της. Τότε ο πατέρας της, βλέποντας αυτή την αλλαγή, εξεμάνη και διέταξε να την παραδώσουν στον Ρωμαίο Έπαρχο κατά τους διωγμούς των Χριστιανών. Ο Έπαρχος θαυμάζοντας την ομορφιά της προσπάθησε στην αρχή να την μεταπείσει, βλέποντας όμως ότι εκείνη ήταν ανένδοτη την υπέβαλε σε μαρτύρια, περισσότερο για να την σώσει από την οργή του πατέρα της που ήθελε να φονευθεί. Τελικά ο Έπαρχος διέταξε τον αποκεφαλισμό της, και όρισε την ποινή να εκτελέσει ο ίδιος ο πατέρας της που ήταν και επιθυμία του. Σύμφωνα με τον βιογράφο αυτής Συμεών, ο ίδιος ο πατέρας της την αποκεφάλισε ως «πατρικαίς χερσί τω πατρικώ ξίφει την τελείωσιν δέχεται». Την στιγμή όμως που είχε αποτελειώσει το έγκλημά του, έπεσε νεκρός χτυπημένος από κεραυνό κατά θεία δίκη. Η Ιουλιανή της Νικομηδείας μαρτύρησε μαζί με τη Βαρβάρα και τιμάται επίσης ως Αγία. Η Αγία Βαρβάρα θεωρείται όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σ' άλλες Χώρες Αγία προστάτις του πυροβολικού. Στην Ελλάδα καθιερώθηκε ως Προστάτις του όπλου αυτού το 1828 όπου και αναφέρεται η πρώτη σχετική τελετή με δοξολογία και παράθεση στη συνέχεια γεύματος όπου έλαβαν μέρος αξιωματικοί και οπλίτες πυρβολητές. Πανελλήνιο ενδιαφέρον Το αίτημα της μεταφοράς του ιερού σκηνώματος της Αγίας Βαρβάρας στην Ελλάδα ξεκίνησε από τον γενικό διευθυντή της Αποστολικής Διακονίας, επίσκοπο Φαναρίου κ. Αγαθάγγελο. Σύμφωνα με πληροφορίες του orthodoxia.info ήδη αρκετοί ναοί από ολόκληρη την επικράτεια από την Θράκη μέχρι και την Κρήτη έχουν επικοινωνήσει με την Αποστολική Διακονία της Εκκλησίας της Ελλάδος προκειμένου να διοργανώσουν προσκυνηματικές εκδρομές στην Αθήνα.΄

http://www.pelasgoskoritsas.gr/2015/05/1000-1000-vjet-me-vone-shen-varvara.html

Ελβετία: Σκότωσε πεθερικά, κουνιάδο, γείτονα και αυτοκτόνησε

Σε οικογενειακή τραγωδία αποδίδουν οι αστυνομικές αρχές το μακελειό στην Ελβετία που στοίχισε τη ζωή σε πέντε ανθρώπους
Πέντε άνθρωποι σκοτώθηκαν από πυροβολισμούς που σημειώθηκαν χθες το βράδυ στο Βίρενλινγκεν, μια κοινότητα 4.500 κατοίκων βορειοδυτικά της Ζυρίχης, στο βόρειο ελβετικό καντόνι του Άαργκαου, ενώ ανάμεσα στους νεκρούς βρίσκεται και ο δράστης, ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής της αστυνομίας του καντονιού.
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο αστυνομικός διοικητής Μίχαελ Λόιτπολντ πρόσθεσε πως πρόκειται για τον "τελικό απολογισμό" και πως η έρευνα προσανατολίζεται σ' ένα οικογενειακό δράμα.
"Απορρίψαμε το σενάριο της τρομοκρατίας", πρόσθεσε ο αστυνομικός διευκρινίζοντας πως όλα τα εμπλεκόμενα πρόσωπα ήταν Ελβετοί.
Όπως αναφέρουν οι ερευνητές, ο δράστης των πυροβολισμών είναι ένας 36χρονος Ελβετός, ο οποίος στη συνέχεια αυτοκτόνησε.
Η ταυτότητά του δεν αποκαλύφθηκε, όμως σύμφωνα με την αστυνομία ήταν παντρεμένος και πατέρας 3 παιδιών.
Ο άνδρας δεν είχε άδεια οπλοφορίας και πυροβόλησε με ένα όπλο που δεν ήταν στρατιωτικό, διευκρίνισε ακόμη η αστυνομία.
Παράλληλα, γίνεται γνωστό πως ο άνδρας μετέβη αρχικά σε μια πρώτη κατοικία του συγκροτήματος όπου διαδραματίσθηκαν τα γεγονότα και σκότωσε εκεί δύο άνδρες ηλικίας 58 και 32 ετών και μια 57χρονη γυναίκα.
Σύμφωνα με την αστυνομία, επρόκειτο για τα πεθερικά και τον κουνιάδο του δράστη.
Στη συνέχεια πήγε σε ένα άλλο σπίτι και σκότωσε έναν 46χρονο άνδρα. Στο τέλος αυτοκτόνησε.
Την ίδια στιγμή οι αρχές τονίζουν ότι, ο άνδρας κατοικούσε στο βορειοανατολικό καντόνι του Σβιτς και ζούσε χωρισμένος από τη γυναίκα του και τα παιδιά του.
Ήταν γνωστός στην αστυνομία για βίαιες ενέργειές του. Στις 2 Απριλίου 2015 είχε πραγματοποιηθεί έρευνα στο σπίτι του, όμως η αστυνομία δεν είχε βρει κανένα όπλο.
Το 2015 η σύζυγός του και τα τρία παιδιά του είχαν βρει καταφύγιο σ' ένα κοινωνικό ίδρυμα του καντονιού του Σβιτς.
(Πηγή: ΑΠΕ)
http://news247.gr/eidiseis/kosmos/news/elvetia-skotwse-petherika-koyniado-geitona-kai-aytoktonhse.3460150.html?utm_source=News247&utm_medium=MintaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget

Χάρρυ Κλυνν σε Μπουτάρη: Σε μισώ. Eίσαι εντελώς μ....ς. Ουστ αλητομπεκροτσόγλανε

Επίθεση του Χάρρυ Κλυνν με βαρείς χαρακτηρισμούς στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη με αφορμή δηλώσεις που φέρεται να έκανε ο δεύτερος για τον ΣΥΡΙΖΑ σε γερμανική εφημερίδα
Δριμεία επίθεση κατά του Γιάννη Μπουτάρη εξαπέλυσε ο Χάρρυ Κλυνν, με αφορμή δηλώσεις που φέρεται να έκανε προ ημερών ο πρώτος στη γερμανική εφημερίδα Die Zeit.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε συνέντευξη του στην εφημερίδα, χαρακτήρισε ηλίθια τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. "Τους μισώ. Είναι εντελώς ηλίθιοι. Το μεγαλύτερο τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται σαν να είναι εδώ η Κούβα. Ή η Σοβιετική Ένωση στη δεκαετία του 1920", ανέφερε χαρακτηριστικά ενώ παρουσιάζεται ως η εκδοχή της "άλλης Ελλάδας", όπως άλλωστε είναι και ο τίτλος του δημοσιεύματος.
Απάντηση σε όλα αυτά, έδωσε την Κυριακή (10/05) ο Χάρρυ Κλυνν, "στολίζοντας" με βαρείς χαρακτηρισμούς τον κ. Μπουτάρη.
"Εγώ δεν σε μισώ Μπουτάρη, σε σιχαίνομαι, μου προκαλείς ναυτία, γιατί είσαι εντελώς μαλάκας" έγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα. Και συνέχισε στο ίδιο ύφος: "Ως καλός ταγματασφαλίτης δεν θα μπορούσες να κάνεις κάτι καλύτερο...Αλητομπεκροτσόγλανε. Ουστ παρείσακτε...".
Να σημειωθεί ότι μετά τη δημοσίευση της προαναφερόμενης συνέντευξης, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης είχε διευκρινίσει τα εξής: "Eγώ είπα ότι είναι τρελοί και δεν ντρέπομαι να το πω. Είναι τρελοί για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τα πράγματα. Δεν είπα όμως ότι τους μισώ. Δεν ξέρω τι έγινε με τη μετάφραση από τα αγγλικά, στα γερμανικά και στα ελληνικά".
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/xarry-klynn-se-mpoytarh-se-misw-eisai-entelws-m-s-oyst-alhtompekrotsoglane.3460352.html?utm_source=News247&utm_medium=MintaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget

Δράμα, η πόλη των νερών και της διασκέδασης

ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΑΜΟΙΡΙΔΟΥ

Πόλη ζωντανή, φιλόξενη και ζεστή, με έντονη νυχτερινή ζωή, η Δράμα χαρακτηρίζεται από την παρουσία του υγρού στοιχείου, με τις πηγές της Αγίας Βαρβάρας να την ομορφαίνουν, αποτελώντας την πιο διάσημη και αναγνωρίσιμη εικόνα της.

Απέχει 145 χιλιόμετρα από τη Θεσσαλονίκη, είναι η πρωτεύουσα του ομώνυμου νομού και βρίσκεται στη σκιά του Φαλακρού όρους. Οσον αφορά το όνομά της, όπως συνήθως συμβαίνει με την ετυμολογία, το προφανές είναι λάθος. Δεν προέρχεται από το δράμα, αλλά από τη λέξη Υδραμα, που εξηγεί και την παρουσία άφθονων νερών στην περιοχή. Η θέα της από ψηλά, από το λόφο του Κορύλοβου, είναι εντυπωσιακή, όμως μόνον αν περπατήσετε στους δρόμους της, μιλήσετε με τους πρόσχαρους κατοίκους της, που πραγματικά ξέρουν να διασκεδάζουν, και νιώσετε την αύρα της, θα μπορείτε να πείτε ότι τη γνωρίσατε πραγματικά. Οι επιλογές που προσφέρει για τη βραδινή σας έξοδο είναι πολλές και ό,τι κι αν επιλέξετε δε θα απογοητευτείτε.

Στην πόλη θα δείτε, εκτός από τα διάσπαρτα εντυπωσιακά κτίρια, το Πάρκο των Αγαλμάτων, το Δημοτικό Κήπο, τον παλιό μουσουλμανικό μύλο των Ζώνκε. Η ιστορία της είναι πολυτάραχη – και δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού μιλάμε για μια πόλη της Μακεδονίας. Το ανακάτεμα της Δύσης με την Ανατολή, τα καπνομάγαζα και ο πλούτος που έφερναν μαζί, το μουσουλμανικό στοιχείο, είναι όλα παρόντα στη Δράμα.

Οι κάτοικοι της περιοχής από την αρχαιότητα λάτρευαν το θεό Διόνυσο καλλιεργώντας κρασί στο ιδανικό για αμπελώνες έδαφός της, κι αυτό εξηγεί γιατί βρίσκονται εκεί μερικά από τα πιο γνωστά οινοποιεία, τα οποία βέβαια μπορείτε να επισκεφτείτε.


Πάρκο Πηγών Αγίας Βαρβάρας


Είναι το πιο γνωστό σημείο της Δράμας, ένα πάρκο που, προικισμένο με τη χάρη των νερών, προσφέρει εικόνες αξέχαστες σε μικρούς και μεγάλους. Τα παιδιά σίγουρα θα λατρέψουν τις βόλτες στη λιμνούλα που σχηματίζεται, στην οποία θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά πάπιες, χήνες και κύκνους, ενώ οι μεγάλοι μπορούν να χαλαρώσουν είτε περπατώντας στους όμορφα διαμορφωμένους διαδρόμους είτε πίνοντας τον καφέ τους. Στην περιοχή λειτουργεί και εστιατόριο, οπότε μπορείτε να περάσετε αρκετές ώρες θαυμάζοντας το αγαπημένο σημείο συνάντησης των Δραμινών. Κέντρο Ενημέρωσης Επισκεπτών λειτουργεί στην πλατεία Ελευθερίας, ενώ αυτό που βρίσκεται στο πάρκο αναμένεται να ανοίξει το καλοκαίρι.


Μουσεία


Στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Δράμας θα δείτε, στην πρώτη αίθουσα, ευρήματα από το σπήλαιο του Αγγίτη, κτερίσματα από τάφους και προτομές του Διονύσου – απόδειξη ότι στην περιοχή ήταν πάντα ισχυρή η λατρεία του θεού. Στη δεύτερη παρουσιάζονται εκθέματα από τους παλαιοχριστιανικούς, τους βυζαντινούς και τους μεταβυζαντινούς χρόνους και στην τρίτη γλυπτά, επιτύμβιες στήλες, ρωμαϊκές σαρκοφάγοι κ.ά. Αλλα δύο μουσεία που αξίζει να δείτε είναι το Εκκλησιαστικό, που θα το επισκεφτείτε κατόπιν συνεννόησης, και δίπλα στη λίμνη της Αγίας Βαρβάρας το Μουσείο Τρένου, που λειτουργεί επίσης με ραντεβού. Γίνεται αναφορά στην ιστορία των Σιδηροδρομικών Σταθμών του νομού -ιδιαίτερα εντυπωσιακός είναι αυτός της πόλης-, με φωτογραφίες και αρχειακό υλικό, όμως αυτό που θα εντυπωσιάσει εσάς και ακόμη περισσότερο τα παιδιά σας είναι η μεγάλη μακέτα των τρένων. Πληροφορίες για τη λειτουργία των μουσείων στο 2521350624 (γραφείο Τύπου δήμου Δράμας).


Ομορφα χωριά


Στο δρόμο για το Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού θα συναντήσετε το γραφικό Βώλακα, στον οποίο μπορείτε να κάνετε ένα διάλειμμα από την οδήγηση για καφέ απολαμβάνοντας τη θέα, να φάτε σε εστιατόρια με ρουστίκ διακόσμηση ή ακόμη και να μείνετε, καθώς λειτουργούν ξενώνες και ενοικιαζόμενα ξύλινα σαλέ. Μην παραλείψετε να δοκιμάσετε το παραδοσιακό βωλακιώτικο λουκάνικο στις ταβέρνες του χωριού και να θαυμάσετε την όμορφη πλατεία του. Στην περιήγησή σας μπορείτε να συμπεριλάβετε και άλλα χωριά όπως το Δοξάτο, με τα αρχοντικά και τις κατοικίες του μεσοπολέμου, αλλά και τα πολύ γνωστά οινοποιεία, ενώ κοντά στο Βαθυχώρι και τα Πηγάδια υπάρχει δασύλλιο με χώρους αναψυχής.




 http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=55&artid=198609

Εκβιασμός μέσω Facebook για ροζ βίντεο

Προσέγγιζαν χρήστες του Facebook και ανέπτυσσαν προσωπικές σχέσεις μαζί τους. Αφού τελικά έφταναν στο cyber sex, τους κατέγραφαν σε βίντεο και λίγες μέρες μετά τους εκβίαζαν...
Οι δράστες, πιθανόν από τη Νιγηρία, απαιτούσαν 5.000 ευρώ μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών της Western Union, υποστηρίζοντας ότι αν δεν έδιναν τα χρήματα, θα έβλεπαν «κρεμασμένο» το βίντεο των προσωπικών τους στιγμών στο προφίλ τους.
Οι δράστες έμπαιναν και σε διαδικασία «διαπραγμάτευσης» με τα θύματά τους, ρίχνοντας το ποσό ακόμα και 500 ευρώ.
Στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συγκεντρώθηκαν 14 καταγγελίες, ενώ ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται στις 40 κατά το τελευταίο τρίμηνο.

http://www.newsonly.gr/article.asp?catid=36383&subid=2&pubid=130058232

Η σκοτεινή ιστορία πίσω από την Ημέρα της Μητέρας


H Anna ποτέ δεν απέκτησε δικά της παιδιά, αλλά ο θάνατος της μητέρας της το 1905 την ενέπνευσε να οργανώσει τους πρώτους εορτασμούς της Μέρας της Μητέρας το 1908.  
H ιστορία της γυναίκας που αρχικά πάλεψε για αυτή τη γιορτή, για να της εναντιωθεί αργότερα
 
Με την Ημέρα της Μητέρας να κλείνει φέτος τα 101χρόνια από την πρώτη φορά του εορτασμού της, η γιορτή παραμένει κυρίως γνωστή ως μια αφορμή για δώρα, εκδηλώσεις αγάπης και συναισθηματικά ξεσπάσματα.   Η αλήθεια όμως είναι πως η γιορτή αυτή έχει πολύ πιο μελαγχολικές ρίζες.  
Ξεκίνησε σαν μέρα μνήμης και πένθους των γυναικών που είχαν χάσει τα παιδιά τους στο πόλεμο και υπενθύμιζε πως υπήρχε πολύ και σκληρή δουλειά να γίνει για την ειρήνη. Όταν η επέτειος άρχισε να παίρνει εμπορικό χαρακτήρα, η μεγαλύτερη υποστηρίκτριά της Αnna Jarvis, έκανε τα πάντα για να το πολεμήσει καταλήγοντας να πεθάνει μόνη και απένταρη σε ένα σανατόριο.  
 1908.   Στις 10 Μαΐου εκείνης της χρονιάς, οικογένειες συγκεντρώθηκαν σε εκδηλώσεις στη γενέτειρα της Jarvis στο Grafton της West Virginia – μια εκκλησία που τώρα έχει μετονομαστεί σε Διεθνή Βωμό της Ημέρας της Γυναίκας – καθώς και στη Φιλαδέλφεια, όπου η Jarvis ζούσε εκείνη την εποχή, και σε πολλές άλλες πόλεις.   Σε μεγάλο βαθμό κυρίως μέσω των προσπαθειών της Jarvis η Ημέρα της Μητέρας άρχισε να γιορτάζεται σε περισσότερες πόλεις, μέχρι που ο πρόεδρος των ΗΠΑ Woodrow Wilson το 1914 καθιέρωσε επίσημα την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.  
«Για την Jarvis ήταν η μέρα που πήγαινες σπίτι για να περάσεις χρόνο με τη μητέρα σου και να την ευχαριστήσεις για όσα έκανε», έγραψε η Wesleyan Antolini από τη Δυτική Βιρτζίνια στη διδακτορική της διατριβή με τίτλο «Γιορτάζοντας τη Μητρότητα:
η Anna Jarvis και η υπεράσπιση της Ημέρας της Μητέρας της».   «Δεν έγινε για να εορταστούν όλες οι μητέρες. Ήταν για να εορταστεί η καλύτερη μητέρα που έχετε γνωρίσει ποτέ – η δική σου μητέρα – ως γιος ή ως κόρη.» Γι’ αυτό η Jarvis επέμενε στον ενικό αριθμό «Mother’s Day» και όχι στον πληθυντικό «Mothers’ Day», εξηγεί η Antolini.   Όμως η επιτυχία της Jarvis σύντομα μετατράπηκε σε αποτυχία, τουλάχιστον στα δικά της μάτια.   Η αρχική ιδέα της Anna Jarvis σύντομα μετατράπηκε σε χρυσωρυχείο για το εμπόριο, με επίκεντρο την αγορά λουλουδιών, γλυκισμάτων και ευχετήριων καρτών – μια εξέλιξη που ενόχλησε την Jarvis βαθιά. Έβαλε στόχο να αφιερώσει την αρκετά μεγάλη κληρονομιά της για να επιστρέψει τη Ημέρα της Μητέρας στις αρχικές της ρίζες. Ενσωματώθηκε στην Παγκόσμια Ένωση της Ημέρας της Μητέρας και προσπάθησε να ανακτήσει κάποιο έλεγχο της γιορτής.
Οργάνωσε μποϊκοτάζ, απείλησε με μηνύσεις, επιτέθηκε ακόμα και στην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Eleanor Roosevelt, επειδή χρησιμοποίησε την Ημέρα της Μητέρας για να αντλήσει κεφάλαια για φιλανθρωπίες.   «Το 1923 εισέβαλε σε ένα συνέδριο εμπόρων ζαχαροπλαστικής στη Φιλαδέλφεια», είπε η Antolini. Μια παρόμοια διαμαρτυρία συνέβη δύο χρόνια αργότερα. «Οι Μητέρες του Αμερικανικού Πολέμου», μια οργάνωση που υπάρχει ακόμα, χρησιμοποίησαν την Ημέρα της Μητέρας για να συγκεντρώσουν κεφάλαιο και κάθε χρόνο πουλούσαν γαρίφαλα. Η Anna αγανακτούσε, οπότε το 1925 εισέβαλε σε ένα συνέδριο που έγινε στη Φιλαδέλφεια και τελικά συνελήφθη για διατάραξη της κοινής ησυχίας.»  

Οι πυρετώδεις προσπάθειες της Jarvis συνεχίστηκαν τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του 1940

Το 1948 πέθανε σε ηλικία 84 ετών σε ένα σανατόριο της Φιλαδέλφεια.   «Αυτή η γυναίκα, που πέθανε απένταρη σε ένα σανατόριο σε κατάσταση άνοιας, ήταν μια γυναίκα που θα μπορούσε να είχε ωφεληθεί από την Ημέρα της Γυναίκας, αν το ήθελε», είπε η Antolini. «Αλλά εναντιώθηκε σε όσους το έκαναν, και αυτό της κόστισε τα πάντα, οικονομικά και σωματικά.»   Σήμερα, φυσικά, η Ημέρα της Μητέρας συνεχίζει να είναι μια ημέρα καταναλωτισμού. Σύμφωνα με την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου οι Αμερικάνοι θα ξοδέψουν κατά μέσο όρο 168,94 δολάρια. Οι συνολικές δαπάνες αναμένεται να φτάσουν τα 19.9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Oδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κέρκυρας Τουρκική θαλαμηγός μετέφερε 48 κιλά αλβανικού χασίς Μάνος Τσαγκαράκης

Οι κινήσεις του 48χρονου ιδιοκτήτη και του 55χρονου κυβερνήτη της θαλαμηγού με σημαία Τουρκίας εντοπίστηκαν στην δύσβατη παραλία Κογεβίνα της βορειοανατολικής Κέρκυρας στην ευρύτερη περιοχή της Κασσιώπης

Η άριστη συνεργασία της Δίωξης Ναρκωτικών Κέρκυρας με άλλες τέσσερις υπηρεσίες στις περιοχές της Κασσιώπης, των Εσπερίων και των Παλαιοκαστριτών και το Λιμεναρχείο, έβαλε τέλος στη δράση δυο Τούρκων που μετέφεραν στην Ελλάδα μεγάλες ποσότητες χασίς από την Αλβανία με την πολυτελή θαλαμηγό τους.



Οι κινήσεις του 48χρονου ιδιοκτήτη και του 55χρονου κυβερνήτη της θαλαμηγού με σημαία Τουρκίας εντοπίστηκαν στην δύσβατη παραλία Κογεβίνα της βορειοανατολικής Κέρκυρας στην ευρύτερη περιοχή της Κασσιώπης, όπου είχαν κρύψει 48 συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 47 κιλών και 400 γραμμαρίων που είχαν μεταφέρει με το σκάφος από τα παράλια της Αλβανίας.

Οι δύο αλλοδαποί ακινητοποιήθηκαν από τους αστυνομικούς, συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κέρκυρας που τους απήγγειλε κατηγορίες κακουργηματικού δικογραφία για διακίνηση ναρκωτικών και άλλες παραβάσεις. Από τις έρευνες διαπιστώθηκε ότι  ήταν «επαγγελματίες» στην διακίνηση μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών και εκτιμάται ότι η συγκεκριμένη ποσότητα θα τους απέφερε περίπου 45.000 ευρώ.
http://www.protothema.gr/greece/article/474590/tourkiki-thalamigos-metefere-48-kila-alvanikou-hasis/

ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ!

ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ!
Είχαμε αποκαλύψει από την πρώτη στιγμή ότι οι τερατολογίες του Πρώτου Θέματος μόνο προϊόν αντιπολιτευτικής παράνοιας δεν ήταν, άλλα είχαν άλλη σκοπιμότητα. Και αναφερθήκαμε σαφέστατα στο μεγάλο πάρτι των αντισταθμιστικών που κόπηκε από την παρούσα συμφωνία. Αντισταθμιστικών που κατέληγαν στα χερια διαπλεκόμενων επιχειρηματιών, που με την σειρά τους τάιζαν αφειδώς εκδότες και δημοσιογράφους για να προωθούν τις συμφωνίες και τους πολιτικούς που τις επέβαλλαν.
Σήμερα λοιπόν, το «Πρώτο Θέμα» αποκάλυψε την πραγματική σκοπιμότητα, στην λεζάντα της «αποκάλυψης» του, αυτής της μικρούλας προσθήκης στο θέμα που προβάλλει για τέταρτη συνεχή εβδομάδα, στα πρότυπα της φαρσοκωμωδίας με το Βατοπαίδι. «ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ»!!!
Δηλαδή το Πρώτο Θέμα επιχειρεί να ξεπλύνει τους κακούργους των υποβρυχίων, οι οποίο διακίνησαν τις μίζες μέσω των «Αντισταθμιστικών» για να μην καρφωθεί η συμπαιγνία Σημίτη – Σρέντερ. Επιχειρηματίες της διαπλοκής ανέλαβαν εικονικές δουλειές εκατοντάδων εκατομμυρίων, και έστειλαν τις μίζες προς πάσα κατεύθυνση!
Αυτό που κάποιοι ήθελαν να επαναλάβουν και μέσω της Lockheed, αφού ηταν ο μονος τρόπος να «κονομήσουν». Με την πρόταση – μαμούθ του 1,2 δις και αντισταθμιστικά από τους γνωστούς – αγνώστους, μεγάλους χορηγούς των διεφθαρμένων ΜΜ»Ε».
Αυτό ακριβως χάλασε η παρούσα κυβερνηση, επιλέγοντας την διακρατική συμφωνία με όλες, μα όλες τις εργασίες εκτός Lockheed να γίνονται από την Ελληνική, Αμυντική Βιομηχανία! Δουλειά στους Έλληνες δηλαδή, ούτε ψίχουλο στους νταβατζήδες.
Αυτή η μικρούλα εξωφρενική λεζάντα λοιπόν, επιχειρεί να αθωώσει τους εμπλεκόμενους επιχειρηματίες στο σκανδαλο των υποβρυχίων, εν όψει της δίκης τους!
Ας θυμηθούμε την άδολη αγάπη του Πρώτου Θέματος:

Μαχητής του φωτός η Sunlight του Γερμανού!

Αθώος ο σύντροφος Γερμανός! Δημοσιεύουμε την απάντηση, χωρίς όμως να πούμε την ερώτηση…
Την ίδια στιγμή το Ολυμπία:

Αποκάλυπτε την εμπλοκή του βασιλιά των αντισταθμιστικών, που όλοι έκρυβαν.
Και βέβαια δικαιωθήκαμε για ακόμα μια φορά, πανηγυρικά:

Σήμερα λοιπόν, οι εκλεκτοί του Πρώτου Θέματος, διώκονται για κακουργήματα και η διαπλοκη εκβιάζει και παίζει τα ρέστα της.
Σειρά έχει τωρα η Ελληνική δικαιοσύνη, που πρέπει να έχει έναν γνώμονα: Όποιος συνεργάστηκε αρμονικά με τους Γερμανούς, είτε επιχειρηματικά είτε εξωδικαστικά και έχει ρεκλάμα στις νταβατζοφυλλάδες ειναι ένοχος. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ.

http://olympia.gr/2015/05/09/για-κακουργημα-οι-εκλεκτοι-του-πρωτου/#more-471774

Πέθανε ο πρώην πρόεδρος της Τουρκίας Κενάν Εβρέν



Ο Κενάν Εβρέν, στρατηγός εν αποστρατεία, πρώην πρόεδρος της Τουρκίας (1982-1989), ο οποίος κατέλαβε την εξουσία με το στρατιωτικό πραξικόπημα της 12ης Σεπτεμβρίου 1980 και για πολλούς ήταν ένα πρόσωπο που συμβόλιζε την κυριαρχία του στρατού στα τουρκικά πολιτικά πράγματα για το μεγαλύτερο μέρος της σύγχρονης τουρκικής ιστορίας, απεβίωσε σε ηλικία 97 ετών.
Ο θάνατος του Εβρέν, που νοσηλευόταν σε στρατιωτικό νοσοκομείο στην Άγκυρα, διαπιστώθηκε αργά το βράδυ του Σαββάτου.
Ο Εβρέν, ο οποίος κυβέρνησε με σιδηρά πηγή για πάνω από εννιά χρόνια αφότου κατέλαβε την εξουσία, ήταν ο πρώτος πραξικοπηματίας ο οποίος δικάστηκε στην Τουρκία, για “εγκλήματα κατά του κράτους”. Καταδικάστηκε το 2014 σε ισόβια κάθειρξη. Νοσηλευόταν στο στρατιωτικό νοσοκομείο GATA από το 2012. Η κατάστασή του είχε επιδεινωθεί πρόσφατα και η αναπνευστική του λειτουργία υποστηριζόταν μηχανικά.
Έπειτα από τα στρατιωτικά πραξικοπήματα του 1960 και κατόπιν του 1971, και πριν από αυτό του 1997, το πραξικόπημα του Εβρέν ήταν μακράν το πιο αιματηρό: εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι συνελήφθησαν, περίπου 250.000 αντιμετώπισαν δικαστικές διώξεις, 50 κρατούμενοι εκτελέστηκαν, δεκάδες άλλοι πέθαναν στις φυλακές λόγω των άγριων βασανιστηρίων, δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι εξορίστηκαν.
Είχε απαντήσει ξερά σε όσους διαμαρτύρονταν για τον απαγχονισμό ενός 17χρονου που είχε καταδικαστεί για τον φόνο ενός στρατιώτη στις ταραχές που ακολούθησαν το στρατιωτικό πραξικόπημα: “αν δεν κρεμάσεις αυτούς που το αξίζουν, εξαπλώνονται σαν ιός”.
Τριάντα και πλέον χρόνια αργότερα, όταν διώχθηκε από τη δικαιοσύνη, ο Κενάν Εβρέν έδειξε την ίδια παντελή απουσία μεταμέλειας ενώπιον των δικαστών.
“Αν μπορούσαμε να το ξανακάνουμε, θα επαναλαμβάναμε ακριβώς την ίδια επιχείρηση. Δεν έχω καμιά απολύτως τύψη”, είχε δηλώσει τον Νοέμβριο του 2013 ο παλαιός αξιωματικός, που άρχισε την καριέρα του το 1938, στο Πυροβολικό, πολέμησε στην Κορέα, έλαβε τον βαθμό του στρατηγού το 1974, ανέλαβε αρχηγός της 4ης Στρατιάς-ή Στρατιάς του Αιγαίου-το 1976 και αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων το 1978.
Γεννημένος στο Αλασεχίρ (σ.σ. Φιλαδέλφεια) την 17η Ιουλίου 1917, γόνος μιας οικογένειας Τούρκων μεταναστών από τα Βαλκάνια, σπούδασε στη Στρατιωτική Ακαδημία και τη Σχολή Πολέμου και ανέλαβε καθήκοντα τη χρονιά του θανάτου του ιδρυτή της Δημοκρατίας της Τουρκίας Μουσταφά Κεμάλ.
Αμέσως μόλις είχε αναλάβει επικεφαλής του Γενικού Επιτελείου των Ένοπλων Δυνάμεων το 1978, ο Εβρέν, εξ ονόματος του στρατού, αυτόκλητου υπερασπιστή του λαϊκού χαρακτήρα του κράτους που ίδρυσε ο Κεμάλ, είχε απευθύνει μια πρώτη προειδοποίηση στον τότε πρωθυπουργό, τον Σουλεϊμάν Ντεμιρέλ, τον οποίο θεωρούσε ανεπαρκή. Δυο χρόνια αργότερα, καταλάμβανε την εξουσία.
Εν μέσω της καταστολής μετά την επιβολή της στρατιωτικής χούντας, προώθησε ένα αυταρχικό Σύνταγμα, το οποίο παραμένει ουσιαστικά ακόμη σε ισχύ παρά τις πολυάριθμες αναθεωρήσεις του.
Μετά τις βουλευτικές εκλογές του 1983, ο στρατηγός ανέλαβε πρόεδρος της δημοκρατίας, αξίωμα στο οποίο παρέμεινε ως το 1989, όταν αποσύρθηκε από την πολιτική ζωή για να αφοσιωθεί στη ζωγραφική στη βίλα του στο παραθαλάσσιο τουριστικό θέρετρο Μαρμαρίς, απέναντι στη Ρόδο.
Μια τουρκική εταιρεία είχε δαπανήσει 214.000 ευρώ για να αποκτήσει μια από τις ελαιογραφίες του ανθρώπου που έφερε το προσωνύμιο “Τούρκος Πινοτσέτ” και αρεσκόταν να ζωγραφίζει γυναικεία γυμνά. “Δεν είχαν δει καν” τον πίνακα, είχε πει ο στρατηγός ε.α. το 1993.
Τίποτα δεν έμοιαζε τότε ικανό να διαταράξει την ήσυχη ζωή του άλλοτε πανίσχυρου στρατηγού. Αλλά δεν είχε υπολογίσει τον νέο ισχυρό άνδρα της χώρας, τον πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που ήταν αποφασισμένος να υποτάξει τον στρατό.
Έπειτα από μια αναθεώρηση του Συντάγματος το 2010, ο Εβρέν έχασε την ασυλία του και έγινε το 2012, μαζί με τον πρώην αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας της Τουρκίας Ταχσίν Σαχίνκαγια, ο πρώτος πραξικοπηματίας που δικάστηκε για “εγκλήματα εναντίον του κράτους”.
“Θα προτιμούσα να αυτοκτονήσω παρά να δικαστώ”, είχε πει με στόμφο ο απόστρατος αξιωματικός πριν από την προσαγωγή του σε δίκη το 2011. Δεν έκανε ποτέ πράξη την απειλή αυτή.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
http://www.dimokratianews.gr/content/43033/pethane-o-proin-proedros-tis-toyrkias-kenan-evren

Στο χάος βυθίζονται τα Σκόπια

Αιματηρές συγκρούσεις στο Κουμάνοβο της ΠΓΔΜΟι ειδικές δυνάμεις απομακρύνουν εσπευσμένα τους κατοίκους της αλβανόφωνης συνοικίας του Κουμάνοβο | AP Photo/Visar Kryeziu
Πέντε αστυνομικοί σκοτώθηκαν και 30 τραυματίστηκαν σε σύρραξη με ομάδα ενόπλων σε αλβανόφωνη συνοικία της πόλης Κουμάνοβο, στην ΠΓΔΜ, την ώρα που τα Σκόπια βυθίζονται σε πολιτική κρίση.
IΗ υπουργός Εσωτερικών, Γκορντάνα Γιανκουλόφσκα, κλαίγοντας χαρακτήρισε σε συνέντευξη Τύπου τους νεκρούς αστυνομικούς «ήρωες που έδωσαν τη ζωή τους για την πατρίδα» και δήλωσε ότι η σύρραξη άρχισε στη διάρκεια επιχείρησης «σκούπας» των δυνάμεων ασφαλείας στη συνοικία Ντίβα Νασέλμπα στο δυτικό Κουμάνοβο.
Η αστυνομία -είπε η υπουργός- δέχθηκε επίθεση με αυτόματα όπλα και εκρηκτικούς μηχανισμούς. Οι «τρομοκράτες», πρόσθεσε, που μπήκαν στα Σκόπια από γειτονική χώρα, την οποία δεν κατονόμασε (σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για Αλβανούς που έφθασαν από το Κόσοβο), σχεδίαζαν «να εκμεταλλευτούν την πολιτική κατάσταση και να εξαπολύσουν επιθέσεις σε κρατικούς θεσμούς». 
Ειδικές δυνάμεις στο ΚουμάνοβοΕιδικές δυνάμεις στο Κουμάνοβο | AP Photo/Visar Kryeziu
Η Γιανκουλόφσκα δήλωσε ότι περισσότερα από 20 μέλη της ένοπλης αυτής ομάδας έχουν παραδοθεί, αλλά πρόσθεσε ότι η επιχείρηση της αστυνομίας δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί επειδή υπάρχουν ακόμα επιτιθέμενοι που αντιστέκονται. Είπε ακόμα ότι υπάρχουν νεκροί και μεταξύ των ενόπλων (για πέντε άτομα κάνουν λόγο τα τοπικά μέσα ενημέρωσης) αλλά δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει εάν υπάρχουν θύματα μεταξύ των αμάχων.
Μεταφορά τραυματιών από το ΚουμάνοβοΜεταφορά τραυματισμένων αστυνομικών στο Κουμάνοβο | AP Photo/Visar Kryeziu
Οι χθεσινές συγκρούσεις ξέσπασαν την ώρα που τα Σκόπια βυθίζονται στην πιο σοβαρή πολιτική κρίση από την κήρυξη της ανεξαρτησίας του από την πρώην Γιουγκοσλαβία, το 1991. Η κυβέρνηση και η αντιπολίτευση κατηγορούν η μία την άλλη για σχέδια αποσταθεροποίησης της χώρας προκειμένουν να καταλάβουν ή να διατηρήσουν, αντίστοιχα, την εξουσία.
Μερικοί αναλυτές έχουν εκφράσει φόβους ότι πολιτικοί και από τις δύο πλευρές είναι διατεθειμένοι να προκαλέσουν συγκρούσεις μεταξύ αλβανοφώνων και μη, προκειμένου να πετύχουν τα σχέδιά τους. 
Το Κουμάνοβο, πόλη 80.000 κατοίκων, βρίσκεται 40 χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας και κοντά στα σύνορα με το Κόσοβο και τη Σερβία. Η περιοχή ήταν επίκεντρο εχροπραξιών μεταξύ Αλβανόφωνων και κυβερνητικών δυνάμεων το 2001. 
Οι Αλβανόφωνοι, που αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο του συνολικού πληθυσμού της ΠΓΔΜ, πήραν τα όπλα τότε, απαιτώντας περισσότερα δικαιώματα. Οι συγκρούσεις τερματίστηκαν μετά από έξι μήνες, όταν με τη μεσολάβηση της Δύσης εκχωρήθηκαν περισσότερα δικαιώματα στη μειονότητα.
Σύμφωνα με τον πολιτικό αναλυτή Σάσο Ορντανόβσκι, οι ένοπλοι που ευθύνονται για τις αιματηρές συγκρούσεις είναι μισθοφόροι. «Κάποιος τους πλήρωσε», είπε, «προκειμένου να αλλάξει το θέμα της συζήτησης για όσα συμβαίνουν τώρα στη χώρα».  
Η υπουργός Εσωτερικών, από την άλλη, υποστήριξε ότι οι ένοπλοι «βρήκαν καταφύγιο σε σπίτια υποστηρικτών τους», χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. 
Τόσο η ευρωπαϊκή αντιπροσωπία στα Σκόπια όσο και η αμερικανική πρεσβεία έκαναν έκκληση για ηρεμία, ενώ η γειτονική Σερβία αντέδρασε ενισχύοντας τις δυνάμεις της στα σύνορα, με τον πρωθυπουργό, Αλεξάνταρ Βούτσιτς, να συγκαλεί για σήμερα το μεσημέρι έκτακτο συμβούλιο του Γραφείου για τον συντονισμό δράσης των σωμάτων ασφαλείας.

Πολιτική κρίση

Την Παρασκευή χιλιάδες οπαδοί της αντιπολίτευσης κατέβηκαν στους δρόμους καταγγέλλοντας την αστυνομική βία στη χώρα. Οι κινητοποιήσεις ξεκίνησαν όταν ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Ζόραν Ζάεβ, επικαλούμενος παράνομα ηχογραφημένες συνομιλίες, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι προσπαθεί να συγκαλύψει τη δολοφονία ενός 22χρονου το 2011 από τις δυνάμεις ασφαλείας. 
Οι συνομιλίες αυτές είναι μέρος μιας σειράς ηχογραφήσεων που ο Ζάεβ έχει δώσει στη δημοσιότητα, υποστηρίζοντας ότι αποδεικνύουν διαφθορά στο υψηλότερο κυβερνητικό επίπεδο, αλλά και κακοδιαχείριση κρατικών κονδυλίων και εγκληματική καταδίωξη των επικριτών της κυβέρνησης. 
Ο Ζάεβ ισχυρέζεται ότι ο πρωθυπουργός της χώρας, Νίκολας Γκρούεφσκι, κρύβεται πίσω από τις παράνομες ηχογραφήσεις και λέει ότι έφθασαν στην κατοχή του από ανώνυμη πηγή. Ο Γκρούεφσκι τα διαψεύδει όλα, υποστηρίζει με τη σειρά του ότι οι ηχογραφήσεις αυτές είναι κατασκευασμένες με τη βοήθεια ξένων κατασκόπων και κατηγορεί τον Ζάεβ ότι σχεδιάζει πραξικόπημα. 
Ο Ζάεβ χθες έκανε μεν έκκληση για ηρεμία, αλλά είχε ήδη προσκαλέσει τον κόσμο να διαδηλώσει πάλι κατά της κυβέρνησης στις 17 Μαΐου. 

Οι αιματηρές συγκρούσεις

AP Photo/Visar Kryeziu
Εκπρόσωπος Τύπου της αστυνομίας είχε ανακοινώσει νωρίτερα χθες πως ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας ξεκίνησαν στις 5 το πρωί του Σαββάτου μεγάλη επιχείρηση σε συνοικία της πόλης Κουμάνοβο και κατά την είσοδο των δυνάμεων της αστυνομίας στην περιοχή οι ένοπλοι άνοιξαν πυρ εναντίον τους,
Η αστυνομία, η οποία διεξάγει την επιχείρηση με τεθωρακισμένα οχήματα και ελικόπτερα, είχε απαγορεύσει στους κατοίκους της περιοχής να βγουν από τα σπίτια τους, αποκλείοντας την πρόσβαση και στους δημοσιογράφους.
AP Photo/Visar Kryeziu
Ο δήμαρχος του Κουμάνοβο Ζόραν Νταμιάνοφσκι δήλωσε ότι στην πόλη διεξάγεται «πραγματικός πόλεμος», ενώ πληροφορίες ανέφεραν ότι, πέρα από τα θύματα, έχουν ξεσπάσει πυρκαγιές και σε σπίτια της συνοικίας.
Ο αλβανόφωνος αλβανικός σταθμός των Σκοπίων «Alsat» θεωρεί ότι τα επεισόδια στο Κουμάνοβο αποτελούν προσπάθεια αποσταθεροποίησης της χώρας και αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από τη βαθιά πολιτική κρίση στην ΠΓΔΜ.

http://www.efsyn.gr/arthro/ekrythmi-katastasi-stin-pgdm-syrraxeis-se-alvanofoni-synoikia

Η τελευταία συνέντευξη του Λάμπρου Κωνσταντάρα.

Λάμπρος: ίσως να μην ξανασυναντηθούμε...
 σχόλιο Γ.Θ : Εμείς να ευχόμαστε να ανταμώσουμε ξανά.
Η προσευχή μας και ο πνευματικός μας αγώνας να δώσει το δικαίωμα στο Κύριο της ζωής και του θανάτου να σώσει όλα τα αδέρφια μας και εμάς τους ίδιους. Να ανταμώσουμε ξανά και παντοτινά στην Ποθεινή Πατρίδα της Αιωνιότητας. Στην αγκαλιά του Κύριού μας και Θεού μας.

Στις 5  Ιουνίου 1985 δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Εικόνες ( τεύχος 31 ) οι εντυπώσεις μου από τη KonstLabr1συνάντησή μου με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, στο σπίτι του στη Βάρκιζα. Εντελώς άφωνος, από δυο εμφράγματα, είχε αποσυρθεί από το θέατρο και τον κόσμο δυο χρόνια. Μετά λίγες εβδομάδες ο δημοφιλής  καλλιτέχνης έφυγε για πάντα... Δίπλα, η τελευταία του φωτογραφία
αποσπάσματα:
Εδώ και δυο χρόνια ένας άνθρωπος μένει έγκλειστος στον ίδιο τον εαυτό του...Πρόκειται για τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, που απομονωμένος σ΄ενα διαμέρισμα στη Βάρκιζα,με τη γυναίκα του Φιλιώ, δεν θέλει να μιλήσει με κανένα, αποφεύγει να διαβάσει εφημερίδα και να δει τηλεόραση – εκτός από τα αθλητικά – και με πείσμα έχει κόψει τον ομφάλιο λώρο με τον έξω κόσμο... 
LabroukosΈγκλειστος ποιός; Ο Λάμπρος που όταν βρισκότανε σε αέναη κίνηση, έσφυζε από ζωή πάνω στη σκηνή του θεάτρου, μπροστά στα φώτα και τις κάμερες, ανάμεσα στους φίλους και τις θαυμάστριες, στον ανώνυμο κόσμο που τον λάτρευε...Τώρα δεν μιλάει σε κανένα, παρά μόνο στη γυναίκα του Φιλιώ και στο γιό του Δημήτρη, όταν έρχεται να τον δει... Οι κουβέντες του οι απαραίτητες, συνοδευόμενες από νοήματα...Ναί – Όχι – Νερό... Λέξεις συντήρησης, απομόνωσης και γαλήνης, της σιωπής...
... « Στο διάβολο », λέει ο Λάμπρος. Είναι η μόνη φράση που βγαίνει πεντακάθαρα από το στόμα του...Και μετά γράφει στο χαρτί, με το αριστερό του χέρι, τρεις συγκλονιστικές λέξεις: «γιατί σε μένα;»...
Όταν τον είδα, βρισκόταν ανακαθιστός στο κρεβάτι του με φανελίτσα και σλιπάκι. Άντρακλας. Απαράλλαχτος όπως πριν 25 χρόνια, που έπαιζε τερματοφύλακας στην ομάδα των ηθοποιών κατά των δημοσιογράφων...
-Γειά σου παιχταρά τερματοφύλακα, του είπα, έσκυψα και τον φίλησα.
Το βλέμμα του καρφώθηκε σαν μαχαιριά στα μάτια μου. Και τα δικά του, τα καταγάλανα, βουρκώσανε... Είμαι σίγουρος πως χάρηκε που τον είπα παιχταρά, παρά να τον εξυμνούσα ως ηθοποιό ή ως δον ζουάν ή ως ρέκορντμαν ακροαματικότητας στη τηλεόραση, αφού ως «Λαμπρούκος» είχε πλησιάσει το εκατό τα εκατό!
...Κι΄όταν κάποιοι θαυμαστές περνάνε κάτω από τη βεράντα του στο πρώτο όροφο    και τον γνωρίζουν, αυτός τους γνέφει με το σήμα της νίκης... Γιατί ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, αν και κλεισμένος σιωπηλά στον εαυτό του, ξέρει πως έχει νικήσει όλα τα ανθρώπινα πάθη...Τον εγωισμό, την αλαζονεία, την απληστία και τόσα άλλα...

... Βουβός αλλά χαμογελαστός...Του μιλούσα και μου έγραφε στο μπλοκάκι...

- Θα ξανάρθω, του είπα.

Με κοίταξε κατάματα και έγραψε στο χαρτί " ίσως να μη ξανασυναντηθούμε..."

Φεύγοντας, είχα την εντύπωση ότι ο Λάμπρος Κωνσταντάρας δεν άντεχε βουβός, απομονωμένος από τον κόσμο... Ήθελε να φύγει, για να τον θυμούνται όπως ήταν στη ζωή, στη σκηνή και να μη σχολιάζουν με θλίψη ότι είχε χάσει τη φωνή του, την ενεργητικότητά του, έγκλειστος σε ένα σπίτι μακριά από το θέατρο και το στούντιο... Η εντύπωση έγινε πεποίθηση, όταν θυμήθηκα ότι την τελευταία του γραφή στο χαρτάκι, την έσκισε με νευρικότητα σε κομματάκια...


(στη φωτο, ο Λάμπρος με τη Τζένη Καρέζη, με θαυμάστρια και θαυμαστή, στο διαγωνισμό του περιοδικού ΠΡΩΤΟ. Ο ρεπόρτερ τους λέει, σε δυό λεπτά, τελεώσαμε.)

Αντιγράφω από το ημερολόγιό του, που μου έδωσε:

...( μετά από μεγάλες λόρδες στο Παρίσι ) βρίσκω δουλειά ως φωτομοντέλο σε διαφημίσεις των "Πεζό" και "Φίλιπς" και κυρίως του μεγαλύτερου ράφτη του Παρισιού, του Κριντ κι΄άρχισα να κερδίζω χρήματα...Έπαιρνα 200 φράγκα τη φωτογραφία κι΄έτσι μπόρεσα να ανανεώσω τη γκαρνταρόμπα μου και να γνωρίσω καλύτερο κόσμο του "Μον Παρνάς". Δεν θα ξεχάσω ένα βράδυ, που με μιά συντροφιά φίλων γνώρισα την Έντιθ Πιάφ. Τραγουδούσε στις αυλές των λαικών πολυκατοικιών, ήταν τύπος της γειτονιάς κι΄όλοι την φώναζαν "λα μομ Πιάφ", δηλαδή η μούμια Πιάφ...Εκείνο το βράδυ ο Ανρί Γκαρά, διάσημος τότε, της έδωσε ένα γερό φιλοδώρημα. Πριν λίγο καιρό, ενώ οι δίσκοι της Πιάφ πουλιόνταν σε όλο τον κόσμο, ο Γκαρά, ο μεγάλος γόης της εποχής του, αυτοκτονούσε πάμπτωχος και ξεχασμένος από τους πάντες...


Τερματοφύλακας στην ομάδα ηθοποιών. *** Έχει χάσει τη φωνή του, αλλά ελπίζει μάταια ότι θα την ξαναβρεί... *** με την αδελφή του Κωνσταντοπούλου, με τον γιό του Δημήτρη, με τη γάτα του... 

http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2013/10/blog-post_5191.html

Ο μεγάλος μας κωμικός Λάμπρος Κωνσταντάρας

Ο «Λαμπρούκoς» που τόσο του άρεσε να σπάει πλάκα!

Ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του, ο Κωνσταντάρας διέπρεψε στη μεγάλη οθόνη και εξακολουθεί ακόμα και σήμερα να χαρίζει αβίαστο γέλιο με τις ανεπανάληπτες ταινίες του. 

Ο ηθοποιός που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού μεγάλωσε γενιές και γενιές με το κωμικό του ταλέντο, πέρασε στην υποκριτική αθανασία ως γλεντζές, αρχοντάνθρωπος και αμετανόητος εργένης. 

Πληθωρικός στις εκφράσεις του και κινηματογραφικός μπον βιβέρ, ήταν ένα υποκριτικό φαινόμενο που δεν ξαναείδε και πολύ συχνά ο τόπος μας. 

Με τη στόφα του μεγάλου πρωταγωνιστή, ο Κωνσταντάρας κυρίευσε θέατρο, τηλεόραση και κινηματογράφο, αφήνοντας παρακαταθήκη μνημειώδεις ταινίες της ελληνικής κινηματογραφίας...

Πρώτα χρόνια



Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας γεννιέται στις 13 Μαρτίου 1913 στο Κολωνάκι της Αθήνας, ως γόνος εύπορης οικογένειας με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη. Οι γονείς του διατηρούσαν χρυσοχοείο στο κέντρο της Αθήνας και η οικονομική επιφάνεια της φαμίλιας τού εξασφάλισε άνετη ανατροφή και καλή μόρφωση σε ιδιωτικό σχολείο της πόλης. 



Αδελφή του ήταν η επίσης ηθοποιός Μίτση Κωνσταντάρα, με την οποία εξάλλου εμφανίστηκαν μαζί σε τόσες αξέχαστες κωμωδίες της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου. Ολοκληρώνοντας τις σχολικές του υποχρεώσεις, κατατάσσεται -παρά τη θέλησή του- στη Σχολή Υπαξιωματικών Ναυτικού της Κέρκυρας (1930), με τον θρύλο να τον θέλει να «δραπετεύει» από κει κολυμπώντας ως τη στεριά. Στην πραγματικότητα βέβαια τρύπωσε σε ένα καράβι που έπιανε λιμάνι στον Πειραιά.



Αφού γλίτωσε τις πειθαρχικές κυρώσεις με την παρέμβαση της αριστοκρατικής καταγωγής οικογένειάς του (και του συνταγματάρχη θείου του), βρίσκεται στο Παρίσι (1933-1934) με σκοπό να σπουδάσει την τέχνη του αργυροχρυσοχόου και του εκτιμητή πολύτιμων λίθων, κατά τα πρότυπα των προγόνων του, και να επιστρέψει κατόπιν στην οικογενειακή επιχείρηση. 



Ο ίδιος είχε όμως ήδη κολλήσει το μικρόβιο της υποκριτικής και σύντομα θα βρεθεί να φοιτά στην παρισινή σχολή του γνωστού γάλλου θεατράνθρωπου Λουί Ζουβέ, ανεβαίνοντας παράλληλα για πρώτη φορά στο σανίδι στη γαλλική πρωτεύουσα. 



Κάνει μπόλικες δουλειές του ποδαριού για να χρηματοδοτήσει τις σπουδές του στην περίφημη σχολή (αφού τα πατρικά εμβάσματα κόπηκαν απρόοπτα όταν παράτησε τη σχολή χρυσοχοΐας), παίζοντας μικρορολάκια σε γαλλικά θέατρα και ρόλους κομπάρσου στο γαλλικό σινεμά. Και το 1938, αφού αποφοίτησε από τη δραματική σχολή του Ζουβέ (έχοντας), επιστρέφει στην Ελλάδα ως επαγγελματίας ηθοποιός πια...

Θεατρική καριέρα




Έχοντας ήδη κάνει το ντεμπούτο του στο θέατρο στη Γαλλία το 1938, επιστρέφοντας στην Αθήνα εμφανίζεται στην παράσταση «Τα παράσημα της γριούλας» (1938) του θιάσου της Κατερίνας Ανδρεάδη και κλέβει τις εντυπώσεις. Ήταν η γέννηση μιας μακράς και λαμπρής θεατρικής καριέρας!

Στα πρώτα αυτά χρόνια μάλιστα στο σανίδι ο Κωνσταντάρας πηγαινοέρχεται μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, αναλαμβάνοντας ρόλους τόσο σε αθηναϊκούς όσο και παρισινούς θιάσους. Μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο εγκαθίσταται πάντως οριστικά στην Αθήνα, κυνηγώντας το όνειρο του ηθοποιού. 



Παρά το γεγονός ότι από τη λαμπρή κινηματογραφική του πορεία τον ξέρουμε κυρίως σε κωμικούς ρόλους, στα πρώτα αυτά χρόνια ερμηνεύει δραματικό ρεπερτόριο και κρατά ρόλους ζεν πρεμιέ. Πολύ γρήγορα μάλιστα χρίστηκε πρωταγωνιστής, καθώς το ταλέντο του δεν μπορούσε να κρυφτεί, και συνεργάστηκε με όλη την ξακουστή φουρνιά των μεγάλων ηθοποιών του καιρού.

Ακολουθούν αμέτρητες κυριολεκτικά παραστάσεις, με θιάσους όπως των Μιράντας-Παππά και Μουσούρη-Αρώνη, ενώ κάποια στιγμή σχηματίζει τη δική του θεατρική επιχείρηση με τους Τζένη Καρέζη, Μάρω Κοντού και Νίκο Ρίζο, οργώνοντας την ελληνική επικράτεια και περιοδεύοντας στην ομογένεια. 



Σε μια θεατρική καριέρα που εκτείνεται σε 4 δεκαετίες, ο Κωνσταντάρας πήρε μέρος σε περισσότερες από 190 παραστάσεις, γράφοντας μια ασύλληπτη σε μέγεθος και κύρος θεατρική ιστορία! 

Η τελευταία παράσταση του σπουδαίου κωμικού μας έλαβε χώρα τη σεζόν 1978, με τον δικό του θίασο, στο μιούζικαλ «Τρελές επαφές ρωμέικου τύπου»...



Για την επιβλητική θεατρική του παρουσία, ο γνωστός κριτικός θεάτρου Κώστας Γεωργουσόπουλος παρατηρεί (στον πρόλογο του βιβλίου του γιου του Κωνσταντάρα, Δημήτρη, «Μέσα απ' τα δικά μου μάτια»): «Εδώ και 40 χρόνια με ακολουθεί μια συνταρακτική θεατρική σκηνή. Είναι μια από τις σπάνιες εκείνες στιγμές που ο χρόνος παγώνει, η ροή ανακόπτεται και το παν ακινητεί. Μια χειρονομία, μια κραυγή, μια γυρισμένη πλάτη, ένα τικ, μια είσοδος, μια έξοδος, μας πιστοποιούν πόσο μεγάλη τέχνη είναι η υποκριτική και πώς μπορεί να πυκνώσει σε μια στάση ή έναν ήχο το συνταρακτικό γεγονός της υπάρξεως, μέσω της μίμησης πράξεων. Ήταν το 1956 στο ''Δημοτικό'' Πειραιώς όταν ο θίασος του Μάνου Κατράκη έπαιξε το έξοχο αντιπολεμικό έργο του Σέριφ "Το τέλος του ταξιδιού''. Στο φινάλε του πρώτου μέρους μέσα στο αμπρί έχει μείνει ένας αξιωματικός μόνος, που έπρεπε να πάρει μιαν απόφαση θανάτου. Να αποφασίσει μιαν έξοδο χωρίς ελπίδα καμιά. Τον ρόλο έπαιζε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Όταν έμεινε μόνος, άναψε το τσιμπούκι του και το κάπνισε, όπως το τελευταίο τσιγάρο ο κατάδικος πριν από την εκτέλεση. Πλάτη στο κοινό, ο μεγάλος εκείνος ηθοποιός, με λιτότητα, με εσωτερική συγκίνηση, βίωσε μιαν εκρηκτική σιωπή που θαρρείς πως κράτησε αιώνες. Θεωρώ αυτήν την υποκριτική στιγμή ανάλογη με την έξοδο του Μινωτή ως "Οιδίποδα στον Κολωνό", την πλάτη του Κατράκη στον "Ηλίθιο", τον κυνηγημένο "Ορέστη" του Κωτσόπουλου στις "Χοηφόρες", τον θρήνο της Εκάβης-Παξινού όταν αντικρίζει τον Πολύδωρο, το "τικ" της Λαμπέτη-Μπλανς όταν της περνάνε τον ζουρλομανδύα, του Χορν στην "Εξομολόγηση του Ριχάρδου του Β''»...

Κινηματογραφικές περιπέτειες



Έναν μόλις χρόνο μετά το ελληνικό θεατρικό του ντεμπούτο, ο Κωνσταντάρας συμμετέχει στην ταινία «Το τραγούδι του γυρισμού» (1939), το φιλμ που σηματοδοτεί την επίσης πρώτη ελληνική κινηματογραφική του εμφάνιση, αφού είχε ήδη προλάβει να παίξει σε γαλλικές προπολεμικές ταινίες. 


Ακολουθεί καταιγισμός κυριολεκτικά από κινηματογραφικούς ρόλους, με τον ίδιο να μετατρέπεται σύντομα σε έναν από τους διαχρονικά αγαπημένους του ελληνικού κοινού: «Διακοπές στην Αίγινα», «Η Αλίκη στο ναυτικό», «Η Λίζα και η άλλη», «Η χαρτοπαίχτρα», «Ο στρίγκλος που έγινε αρνάκι», «Ο φαφλατάς», «Κάτι κουρασμένα παλικάρια», «Τζένη Τζένη» και τόσες εμβληματικές ταινίες της λεγόμενης χρυσής εποχής του ελληνικού σινεμά...


Από το σύνολο της φιλμογραφίας του «Λαμπρούκου», που περιλαμβάνει περισσότερες από 70 ταινίες, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τις «Φωνή της καρδιάς», «Ραγισμένες καρδιές», «Καταδρομή», «Μαρίνα», «Ο γεροντοκόρος», «Υιέ μου, υιέ μου», «Υπάρχει και φιλότιμο». Ποιος μπορεί άλλωστε να τον ξεχάσει ως «Μαυρογιαλούρο»;

Και βέβαια για την πρωταγωνιστική ερμηνεία του στον «Μπλοφατζή» τιμήθηκε το 1969 με το Βραβείο Α' Ανδρικού Ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης...

Αλλά και τις ταινίες «Βίλα των οργίων», «Η γυναίκα μου τρελάθηκε», «Η κόρη μου η σοσιαλίστρια», «Δον Ζουάν για κλάματα», «Ο κύριος πτέραρχος», «Ο σπαγγοραμμένος», «Πατέρα κάτσε φρόνιμα», «Ο τρελός τα 'χει 400», «Καπετάν φάντης μπαστούνι», «Ο τζαναμπέτης», «Τι 30, τι 40, τι 50» δεν μπορείς να μην τις μνημονεύσεις, καθώς φαίνεται ότι σε όποιο φιλμ έπαιξε ο Κωνσταντάρας έγινε αυτομάτως κλασικό!
Η τελευταία ταινία του αξέχαστου κωμικού μας ήταν «Ο Λαμπρούκος μπαλαντέρ» του 1981... 

Και βέβαια από την τηλεοπτική του καριέρα δεν γίνεται να μην αναφερθεί ο μνημειώδης ρόλος του ως ο γυναικάς Ζάχος Δόγκανος στο σίριαλ της ΥΕΝΕΔ «Εκείνες και εγώ» (1976)... 

Προσωπική ζωή 



Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας παντρεύτηκε το 1945 με την επίσης ηθοποιό Γιούλη Γεωργοπούλου, με την οποία απέκτησε δύο παιδιά (ένα εκ των οποίων ο γνωστός δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας).



Το 1971 πέρασε τα σκαλιά της εκκλησίας για δεύτερη φορά, τώρα με τη Φιλιώ Κεκάτου. 



Τα τελευταία δύο χρόνια της ζωής του τα πέρασε ο κωμικός μας στο διαμέρισμά του στη Βάρκιζα, αποσυρμένος από τον έξω κόσμο, καθώς είχε χτυπηθεί από διπλό εγκεφαλικό. 



Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας άφησε την τελευταία του πνοή στις 28 Ιουνίου 1985, αν και παραμένει αθάνατος μέσα από το άφθονο γέλιο που συνεχίζει να χαρίζει στις κλασικές ταινίες του...

http://www.newsbeast.gr/portraita/arthro/667176/o-megalos-mas-komikos-labros-konstadaras/