Κυριακή 12 Απριλίου 2015

ΡΩΣΙΑ: «ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΣΙΠΡΑ»

Η Ρωσία δεν προσπαθεί να «βάλει σφήνες» ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ούτε μεταξύ της ΕΕ και των ΗΠΑ, τόνισε στο τηλεοπτικό δίκτυο «Ρωσία-1» ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Ρωσίας στην ΕΕ, Βλαντίμιρ Τσιζόφ, σχολιάζοντας την επίσκεψη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στη Μόσχα, η οποία ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Μ. Πέμπτης (9/4).
Το ταξίδι του Έλληνα πρωθυπουργού προκάλεσε επικριτικά σχόλια στη Δύση, ωστόσο οι δυτικοί φόβοι δεν επαληθεύτηκαν, ανέφερε ο κ. Τσιζόφ, ο οποίος θεωρείται ένας από τους καλύτερους «ελληνιστές» στο ρωσικό ΥΠΕΞ.
«Τέτοιο κύμα επικριτικών σχολίων διαφόρων ειδών, όπως αυτά, που προηγήθηκαν της επίσκεψης, δεν θυμάμαι τα τελευταία χρόνια», επεσήμανε επίσης ο διπλωμάτης, εκτιμώντας ότι «τώρα αυτό το κύμα πρέπει να κατακαθίσει».
«Οι πιο τρομακτικοί φόβοι, που συνδέονταν με αυτήν την επίσκεψη, ότι δηλαδή ο Τσίπρας θα πουλήσει στη Ρωσία ελληνικά χρέη, είτε ότι θα ανακοινώσει κάποια ριζοσπαστικά βήματα κατά παράβαση της ενδοευρωπαϊκής αλληλεγγύης, δεν επαληθεύτηκαν», υπογράμμισε ο Τσιζόφ εκτιμώντας ότι οι Βρυξέλλες «ωθούν τους πάντες στην Προκρούστειο κλίνη της ευρω-αλληλεγγύης και συχνά αγνοούν την ιδιαιτερότητα των εθνικών συμφερόντων των χωρών μελών».
«Την ίδια στιγμή δεν διστάζουν να ενοχοποιήσουν τη Ρωσία ότι προσπαθεί να "βάλει σφήνες" τόσο ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ, όσο και μεταξύ ΕΕ και του βασικού στρατηγικού της συμμάχου, των ΗΠΑ, κάτι που δεν είναι έτσι», κατέληξε ο υψηλόβαθμος Ρώσος διπλωμάτης.


Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/575814/rosia-den-dimioyrgisame-dixonoia-stis-xores-tis-ee-me-tin-episkepsi-tsipra?utm_source=Newsbomb.gr&utm_medium=Related%20Stories&utm_campaign=Newsbomb.gr#ixzz3Wt8pnvwz

ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

TI ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ «ΣΥΣΤΗΜΑ» ΣΗΜΙΤΗ - ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΟΥΝ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Ποτέ άλλοτε, όπως επισημαίνουν στο Newsbomb.gr έγκυροι πολιτικοί παράγοντες, δεν έχει πολεμηθεί τόσο λυσσαλέα μια Επιτροπή της Βουλής, όσο αυτή που συγκροτήθηκε προκειμένου να ελέγξει το πώς δημιουργήθηκε το υπέρογκο χρέος της Ελλάδας, πόσο απ’ αυτό είναι «απεχθές», καθώς και το ποιοι ευθύνονται.
Η Επιτροπή αυτή της Βουλής (διότι Επιτροπή της Βουλής είναι, όσο κι αν επιχειρούν να την απαξιώσουν και υποβαθμίσουν οι εργολάβοι της διαπλοκής και τα νοικιασμένα δημοσιογραφικά τους φερέφωνα) έχει συγκεντρώσει τις τελευταίες μέρες απίστευτες (;) επιθέσεις από συγκεκριμένα ΜΜΕ και συγκεκριμένους δημοσιογράφους, οι οποίοι είχαν διακριθεί ως πυλώνες (ή μήπως βαστάζοι;) του λεγόμενου συστήματος Σημίτη.
Έφτασαν στο σημείο όλοι αυτοί οι μπετατζήδες αυτού του συστήματος να συκοφαντούν και να υβρίζουν ακόμα και δύο πρόσωπα που εκπροσωπούν θεσμούς, στη λυσσώδη εκστρατεία τους:

Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Πρ. Παυλόπουλο, επειδή (άκουσον, άκουσον!) «τόλμησε» να πάει στην εναρκτήρια συνεδρίαση της Επιτροπής και να μιλήσει, καθώς και την Πρόεδρο της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, επειδή… μόνο για το προπατορικό αμάρτημα δεν ευθύνεται!

Δηλαδή έφτασε να τους ενοχλεί το αν προσκλήθηκαν ή όχι ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και… ο «Ποτάμης» στην εναρκτήρια συνεδρίαση και όχι το έργο κι ο στόχος της Επιτροπής.
Έφτασαν στο σημείο να υβρίζουν ακόμα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, επειδή… δεν το έπαιξε «απουσιολόγος» προκειμένου να παραστεί και να μιλήσει, ενώ ελάχιστα απ’ τα εξωνημένα όργανα της διαπλοκής ασχολήθηκαν με την ουσία και το περιεχόμενο της ομιλίας του, όπως εύστοχα επεσήμανε ο Πρ. Παυλόπουλος σε ένα εκ των… διαμαρτυρομένων, τον (και συνταγματολόγο, φανταστείτε!)Β. Βενιζέλο.
Όπως υπογραμμίζουν έγκυροι πολιτικοί κύκλοι κι όπως προκύπτει από συγκεκριμένες πληροφορίες, το σύστημα Σημίτη κρύβεται πίσω απ’ αυτές τις επιθέσεις.
Γιατί;
Διότι, όπως προκύπτει, η Επιτροπή που ήδη δουλεύει με ταχύτατους ρυθμούς, στα πλαίσια της έρευνάς της,αναπόφευκτα θα φτάσει σε αποκαλύψεις για την περίοδο Σημίτη σχετικά με την διόγκωση του χρέους. Και αυτές τις αποκαλύψεις τις τρέμουν!
  • Είναι τα διάφορα «κόλπα» που μεταχειρίστηκε το τότε σύστημα Σημίτη, προκειμένου να βάλει την Ελλάδα στη ζώνη του ευρώ, με καθαρά λογιστικό τρόπο.
  • Είναι τα διάφορα swaps με τη Goldman Sachs και άλλες τέτοιες «ροές».
  • Είναι επίσης άλλα «κρυφά» δάνεια με γαλλικές και γερμανικές εταιρίες και τράπεζες, που τώρα άρχισαν να αποπληρώνονται.
  • Είναι τα όργια σπατάλης για τους Ολυμπιακούς του 2004, με ευθύνη των τότε κυβερνήσεων Σημίτη.
  • Είναι, είναι…
Πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες, το σύστημα Σημίτη έδωσε κατευθύνσεις σε διαπλεκόμενους εργολάβους των ΜΜΕ και δημοσιογράφους «δικά του παιδιά» να συκοφαντήσουν, να σπιλώσουν, να απαξιώσουν.
Και… το πηλοφόρι και το μυστρί με τη λάσπη άρχισαν το έργο τους…
Υ.Γ. 1: Προσθέστε στα παραπάνω και το ότι ο Σημίτης, ο Βενιζέλος και οι υπόλοιποι κλήθηκαν να καταθέσουν και στη δίκη του Άκη, σε δεύτερο βαθμό, για τα εξοπλιστικά και θα φανταστείτε γιατί το σύστημα… τρέμει.

Υ.Γ. 2: μεταξύ των αποκαλύψεων που ήδη «τρέχουν» στην Επιτροπή Αλήθειας για το Χρέος είναι και η αποκάλυψη ότι η κυβέρνηση των σαμαροβενιζέλων πλήρωσε με κοντά900.000 ευρώ συγκεκριμένη νομική εταιρία για… συμβουλές για τον συμβιβασμό με τη Siemens! Δηλαδή τους πλήρωσαν για να συμβουλέψουν το… πώς θα «αθωωθεί» η αμαρτωλή Siemens! Την είδατε αυτή την είδηση να παίζει σε κάποιο απ’ τα διαπλεκόμενα κανάλια ή ραδιόφωνα, τα ίδια που ουρλιάζουν για τα… spots του καναλιού της Βουλής; Κάντε σύγκριση και πολλά θα καταλάβετε…


Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/575619/poioi-polemoyn-tin-epitropi-gia-ton-elegxo-toy-xreoys#ixzz3Wt7TnnwU

Βλάσης Γαβριηλίδης 1848 – 1920

Λόγιος, δημοσιογράφος και εκδότης. Θεωρείται ο πατέρας της ελληνικής δημοσιογραφίας.
Ο Βλάσης Γαβριηλίδης γεννήθηκε το 1848 στην Κωνσταντινούπολη και ήταν γιος του χρυσοχόου Γαβριήλ Γαβριηλίδη. Αποφοίτησε από τη Μεγάλη του Γένους Σχολή και σπούδασε πολιτικές επιστήμες και φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο της Λειψίας, με υποτροφία του βαρώνου Γεωργίου Σίνα. 
Στο χώρο των γραμμάτων πρωτοεμφανίστηκε μετά την επιστροφή του στην Κωνσταντινούπολη από τις σελίδες του περιοδικού «Επτάλοφος», στο οποίο δημοσίευσε σειρά άρθρων με τον τίτλο «Γενική Ιστορία της Ελληνικής Τραγωδίας» και μία μελέτη για τον «Άμλετ» του Σέξπιρ (1868). 
Την ίδια χρονιά εξέδωσε την εφημερίδα «Ομόνοια», η οποία στη συνέχεια συγχωνεύτηκε με την εφημερίδα «Νεολόγος». Επόμενο εκδοτικό του εγχείρημα η εφημερίδα «Μεταρρύθμισις», ένα μαχητικό όργανο των προσωπικών του ιδεών. Με αφορμή τη δημοσίευση ενός άρθρου του σχετικά με την καταπίεση των Ελλήνων της Πόλης διώχτηκε από το Σουλτάνο Αβδούλ Χαμίτ Β' και καταδικάστηκε ερήμην σε θάνατο από τουρκικό δικαστήριο.
Μεταμφιεσμένος, έφυγε κρυφά από την Κωνσταντινούπολη το 1877 και ήρθε στην Αθήνα, όπου πέρασε το υπόλοιπο της ζωής του. Αρχικά εργάστηκε ως συντάκτης στην «Εφημερίδα των Συζητήσεων», που ήταν δημοσιογραφικό όργανο του αρκάδα πολιτικού Επαμεινώνδα Δεληγεώργη.
Πνεύμα ανήσυχο, ο Γαβριηλίδης εγκατέλειψε την εφημερίδα και τον επόμενο χρόνο εξέδωσε το πολιτικοσατιρικό φύλλο «Ραμπαγάς» μαζί με τον παλιό του συνεργάτη από τα χρόνια της Κωνσταντινούπολης, Κλεάνθη Τριαντάφυλλο, που και αυτός είχε διωχθεί από τις Οθωμανικές αρχές. Το πρώτο φύλλο της νέας εφημερίδας, που πήρε τον τίτλο της από το ομώνυμη κωμωδία του γάλλου θεατρικού συγγραφέα και λιμπρετίστα (Τόσκα) Βικτοριέν Σαρντού, εκδόθηκε στις 12 Αυγούστου του 1878, με στόχο να αφυπνίσει του Έλληνες από τη νωχέλεια και την αδιαφορία για τα κοινά, όπως έγραψε στο πρωτοσέλιδο άρθρο του «Διατί Ραμπαγάς». Οι δύο εκδότες θα συλληφθούν για εξύβριση του βασιλιά και θα προφυλακιστούν. Στις 16 Δεκεμβρίου του 1879 θα αθωωθούν πανηγυρικά από το Κακουργιοδικείο Αθηνών.

Το 1880 ο Γαβριηλίδης αποχωρεί από τον «Ραμπαγά» και εκδίδει τη δισεβδομαδιαία πολιτικοσατιρική εφημερίδα «Μη Χάνεσαι». Τον τίτλο τον δανείστηκε από την παροιμιώδη φράση του Αλέξανδρου Κουμουνδούρου, με την οποία ο μετριοπαθής μεσσήνιος πολιτικός συνήθιζε να απαντά είτε στη γυναίκα του για την εναντίον του πολεμική, είτε στους πολιτικούς του φίλους, όταν τα πράγματα γίνονταν δύσκολα και περίπλοκα. Ανάμεσα στους συνεργάτες της νέας εφημερίδας ήταν και ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, που δημοσίευσε σε συνέχειες το ιστορικό του μυθιστόρημά «Οι Έμποροι των Εθνών». 
Τρία χρόνια αργότερα το «Μη Χάνεσαι» μετατρέπεται σε ημερήσια πρωινή εφημερίδα γνώμης με τίτλο «Ακρόπολις» (1 Νοεμβρίου 1883), μία εφημερίδα που έγραψε ιστορία στον ελληνικό Τύπο με τη μαχητική αρθρογραφία της και την πρωτοποριακή για την εποχή της εμφάνιση και ύλη. Θαυμαστής του αγγλοσαξωνικού τύπου, ο Γαβριηλίδης καθιέρωσε στην ελληνική δημοσιογραφία το ρεπορτάζ, την καμπάνια, τις δημοσιογραφικές αποστολές και τις συνεντεύξεις με πρόσωπα της επικαιρότητας. Παράλληλα, έφερε στην Ελλάδα τα τελευταίου τύπου εκτυπωτικά μηχανήματα, όπως το κυλινδρικό ταχυπιεστήριο, που ονομάσθηκε «Μαμούθ», στο οποίο τυπώνονταν για πολλά χρόνια όχι μόνο η «Ακρόπολις», αλλά και άλλες εφημερίδες και έντυπα. 
Σ’ ένα από τα τελευταία φύλλα του «Μη Χάνεσαι», ο Γαβριηλίδης έδωσε το στίγμα της νέας εκδοτικής του προσπάθειας:
Την “Ακρόπολιν” θέλωμεν καταστήσει εκ των κυριωτέρων οργάνων του κοινωνικού πολιτισμού και οικονομικού αγώνος, ον η Κοινή Γνώμη οφείλει να αγωνίζεται επ’ αγαθώ της Πατρίδος. Το έμβλημα ημών είναι το παλαιόν έμβλημα: Ένωσις και Μεταρρύθμισις. Περιττόν να είπωμεν ότι ούτε τώρα θα ανήκωμεν εις Κόμμα, εναλλάξ υποστηρίζοντες και πολεμούντες, εναλλάξ συμπολιτευόμενοι και αντιπολιτευόμενοι. Τούτο τινές ονομάζουσιν αστάθειαν, αλλ’ ημείς, οίτινες μέχρι τούδε ουδέποτε εγνωρίσαμεν την πίστιν και την σταθερότητα των συμφερόντων, φανερά προκηρύσομεν την αστάθειαν αυτήν ως σημαίαν μας”. Ο Γαβριηλίδης επιδίωκε να γίνει η “Ακρόπολις” όργανο του κοινωνικου και πολιτικού πολιτισμού. “Όταν ο καραγωγεύς και ο θυρωρός του ξενοδοχείου και ο επιστάτης μιάς πλατείας θα εμφανίζεται κάθε πρωί με την εφημερίδα στο χέρι, τότε θα μπορούμε να πούμε πως είναι πολιτισμένος τόπος η Ελλάδα.
Ο ριζοσπαστισμός του και οι συχνά ακραίες θέσεις του εναντίον θεσμών και προσώπων προκάλεσαν αντιδράσεις, με αποκορύφωμα την καταστροφή των γραφείων της «Ακροπόλεως» στις 20 Αυγούστου του 1894 από εξοργισμένους αξιωματικούς της Φρουράς Αθηνών. Ο Γαβριηλίδης με σειρά άρθρων του ζητούσε την αναδιοργάνωση του Στρατού και την παύση της ανάμιξης των στρατιωτικών στην πολιτική.
Σκίτσο του Βλάση Γαβριηλίδη από τον Γεώργιο Ροϊλό. Περιοδικό Εστία, 1898
Το 1904 ο Γαβριηλίδης συνελήφθη εκ νέου, διότι μέσα από τις στήλες της «Ακροπόλεως» κατηγόρησε τον βασιλιά για υπερβολικές δαπάνες και καταστρατήγηση του Συντάγματος. Δικάστηκε στις 12 Ιανουαρίου του 1905 στο Κακουργιοδικείο Σύρου και αθωώθηκε από τους ενόρκους. Υποστήριξε με θέρμη το κίνημα στου Γουδή (1909) και ήταν ένας από τους υποστηρικτές του Ελευθερίου Βενιζέλου, αν και στην αρχή τήρησε επιφυλακτική στάση απέναντί του.

Από το 1915 άρχισε να αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα εκ του λόγου ότι ήταν πάνω απ' όλα δημοσιογράφος και καθόλου επιχειρηματίας. «Δεν ήξευρε πρόσθεσιν» έλεγε χαρακτηριστικά για τον Γαβριηλίδη ο Σπύρος Τσαγγάρης, ιδρυτής του Πρακορείου Εφημερίδων. Η κυκλοφορία της «Ακροπόλεως» ήταν χαμηλή, ενώ και οι άλλες του εκδοτικές απόπειρες δεν πέτυχαν, όπως η εφημερίδα «Πατριώτης» (η πρώτη εφημερίδα στη δημοτική), η «Εσπερινή Ακρόπολις» (η πρώτη απογευματινή εφημερίδα) και τα περιοδικά «Κυριακή» και «ΑΟΔΟ» («Απ’ Όλα Δια Όλους»). Αν και του προσφέρθηκε, ο ίδιος δεν δέχτηκε καμία οικονομική βοήθεια, προκειμένου να διατηρήσει την ανεξαρτησία γνώμης της εφημερίδας του.
Ο Βλάσης Γαβριηλίδης προσβλήθηκε από καρκίνο του ήπατος και άφησε την τελευταία του πνοή στις 12 Απριλίου του 1920 μέσα στα γραφεία της «Ακροπόλεως» στην Πλατεία Κλαυθμώνος. 

Κρίσεις για τον άνθρωπο και το έργο του

Πνεύμα ανυπόμονον. Πνεύμα θυέλλης. Και όμως φιλειρηνικόν. Πνεύμα επαναστάσεως. Και όμως αιμόφοβον. Πνεύμα ανατροπής. Και όμως φίλον άκρας τάξεως. Πνεύμα τρικυμίας. Και όμως επιζητούν την γαλήνην.
Εμμανουήλ Ρέπουλης
Ο Γαβριηλίδης συνδύαζε μεγάλην δύναμιν λόγου και εξαίρετον καλλιτεχνικήν διάθεσιν. Τούτο προσέδιδεν υπερβολικήν γοητείαν εις ό,τι έγραφεν. Είχεν όμως και την αντίθετον όψιν. Ώθει συχνά εις υπερβολάς.Ωσάν καλλιτέχνης ιμπρεσσιονιστής που ήτο, έβλεπε πολλές φορές μίαν μόνον όψιν των πραγμάτων και αυτήν ετόνιζε με τα ζωηρότερα χρώματα. Μετεχειρίζετο συνήθως τον υπερθετικόν βαθμόν. Πόσες φορές δεν επαδαψίλευσε τον τίτλον του μεγαλοφυούς, του μεγαλουργού, της εξαιρέτου δημιουργίας εις έργα και ανθρώπους μάλλον μετρίους και πόσες φορές πάλιν δεν επέκρινεν αδίκως και δριμύτατα ανθρώπους αξίους ενισχύσεως!
Αλέξανδρος Παπαναστασίου
Πόσα θέματα ήγγισε, πόσας ιδέας υπέβαλε, πόσα είδωλα κατέρριψε, πόσους πολέμους επεχείρησε, πόσα τάλαντα διησθάνθη, πόσας δύσεις αποχαιρέτησε και πόσας ανατολάς διελάλησε, πόσας μικροπονηρίας εστιγμάτισε, πόσας προλήψεις εμαστίγωσε, πόσους εναλλάξ ανεστήλωσε δια να τους κρημνίση μετ’ ολίγον ο ίδιος, εν ταυτώ και κατά τας στιγμάς του δημοσιογράφος, λιβελλογράφος, υμνογράφος, σατυριστής, μελετητής, ονειροπόλος, θετικιστής, ζωγράφος, ποιητής, δροσιζόμενος και θερμαινόμενος από όλα τα ρεύματα της πνευματικής ζωής, τα οποία εξετείνετο και μέχρις ημών εκάστοτε προσιτά εις τους μάλλον διανοητικώς προηγμένους, θρεμμένος με την ιδέαν, παρασυρμένος, από την εντύπωσιν, αλλά πάντοτε ερωτευμένος με το πρόσωπον το οποίον, κατά το πλείστον, έδιδε σάρκα εις τας ιδέας του και κίνησιν εις τας εντυπώσεις του.
Κωστής Παλαμάς
Υπήρξεν διδάσκαλος, μ’ έναν πυρσόν εις την δεξιάν, τον οποίον περιέφερε μέσα εις τα σκότη διαρκώς, φωτίζων, αποκαλύπτων, οδηγών, προσανατολίζων, κατηχών προς όλα τα σημεία, προς όλας τα διευθύνσεις, προς όλας τας ατραπούς,, προς όλας τας αναβάσεις των κορυφών, τας υποσχομενας το θαύμα μιας παρθενικής ανατολής.Το όργανον του λόγου ουδέποτε έγινεν παρόμοιον όργανον πολιτισμού όπως έγινεν εις την υπηρεσίαν του δημοσιογράφου αυτού. Λόγος θύελλα, λόγος αστραπή, λόγος κεραυνός και πάλιν λόγος σαγηνευτής, κελάρυσμα πηγής, αύρα πελάγους. Λόγος μαστιγώνων μέχρις αίματος και λόγος δημιουργών αποθεώσεις επάνω εις πτερά αγγέλων.
Παύλος Νιρβάνας
...Αι Αθήναι προ ολίγων εβδομάδων ακόμη έβλεπον ένα λευκόμαλλον πρεσβύτην, με κόκκινα μάγουλα, με μάτια γεμάτα αστραπήν, με χαμόγελο εις τα χείλη, ξεσκούφωτον, με το καπέλλο εις το χέρι να περπατή εις τα πάρκα, εις τους δρόμους, εις την εξοχήν[...] Τι έγραφε; Τίποτε ακέραιον. Σκόρπια φύλλα, σκόρπιες στήλες, σκόρπιες γραμμές εις το σφοδρόν δημοσιογραφικόν άνεμον.Τόσον ανακατωμένον, μπερδεμένον με τα γεγονότα της ημέρας, αναπόσπαστον εξ αυτών, κρυμμένον υπ’ αυτά και εμψυχώνον ταύτα εις την εφήμερον ακτινοβολίαν των είναι όλον του το έργον[...] Ό,τι εποίει σήμερον ανέτρεπε την επομένην. Έζησεν εις συνεχή μεταποίησιν, μεταβολήν, ρευστότητα [...] Αυτός ο μη γνωρίσας κανόνα υπήρξε διδάσκαλος όσον ολιγοι.Ήτο εποχή που δεκάδες δημοσιογράφων έγραφον καθώς αυτός, δηλαδή κατά τα κοτσυφοειδή, εύθυμα, δροσερά σφυρίγματά του, διότι κανείς δεν ηδυνήθη να τον φθάση. Και οι μάλλον επηρεασθέντες εκ της επιβολής του ύφους του απέμειναν ό,τι και δεν ημπορούσαν να ήσαν επιτήδειοι αντιγραφείς, επιδέξιοι απομιμηταί [...] Τόσον εις τας μικράς κομμένας φράσεις του, όσον και εις τας μικράς περιόδους του με το πολύχρωμον κομβολόγιον των αλλεπαλλήλων επιπροσθέτων επιθέτων, τα οποία επεφέροντο με τας εγχρωμοτέρας διατάξεις, με τας διαφορετικωτέρας αποχρώσεις, με οίστρον και με πληθωρικόν εκσφενδόνισμα…
Δημήτριος Χατζόπουλος


ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/813#ixzz3NmPEKThI

Christos Anesti (Χριστός Ανέστη) at Mount Athos (Άγιον Όρος) 2013


Ανασταση Τηνος 2010