Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Τα θρησκευτικά σύμβολα και τα «ατομικά δικαιώματα»

του Δρ. Κωνσταντίνου Γρίβα*




H πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να διατάξει την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία προκάλεσε σειρά άγριων πανηγυρισμών από μια πολυπληθή ομάδα Ελλήνων διανοουμένων. Αυτό όμως που τείνουν να παραβλέπουν οι πολέμαρχοι της «εκκοσμίκευσης», ή απλά το αγνοούν, είναι ότι οι ιστορικές ρίζες του γεωπολιτισμικού μηχανισμού που γέννησε την έννοια των «ανθρωπίνων» δικαιωμάτων, πάνω σε μια γκροτέσκα εκδοχή των οποίων βασίζεται και όλη αυτή η προσπάθεια εξαναγκαστικής και αντιλαϊκής αποχριστιανοποίησης της Ευρώπης, εντοπίζονται σε ένα σκληροπυρηνικό και φανατικό χριστιανισμό.



Συγκεκριμένα, τα ιεροποιημένα, «ατομικά δικαιώματα», όπως γίνονται αντιληπτά στη Δύση, είναι προϊόν του δυτικού ατομοκεκτρικού πολιτισμού, ο οποίος με τη σειρά του αποτελεί εν πολλοίς προϊόν του προτεσταντισμού. Ο προτεσταντισμός, δηλαδή η βορειοευρωπαϊκή εκδοχή του χριστιανισμού, γεννήθηκε ως αντίδραση στην παπική απολυταρχία και, κατά συνέπεια, κινήθηκε ακριβώς προς το αντίθετο άκρο. Δηλαδή, στον υπερτονισμό του ατόμου και την αποδόμηση της κοινωνικής – εκκλησιαστικής λειτουργίας της θρησκείας. Στον προτεσταντισμό κάθε άνθρωπος έγινε πάπας του εαυτού του, για να το πούμε με απλά λόγια. Για να λειτουργήσει, λοιπόν, αυτός ο ατομοκεντρικός χριστιανισμός χρειαζόταν απόλυτη και απεριόριστη εξασφάλιση των ατομικών διαδικασιών που επέτρεπαν την επαφή με το θείο και τη μελέτη και γνώση των ιερών κειμένων. Έτσι, γεννήθηκε αυτή η ιεροποιημένη και ουσιαστικά ανορθολογική έννοια των «ατομικών» δικαιωμάτων, τα οποία ενίοτε λαμβάνουν υπόσταση εις βάρος των συλλογικών δικαιωμάτων, και αποτελεί ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Δύσης. Η δε «ανεξιθρησκία», όπως την αντιλαμβάνονται οι Δυτικοί και προσπαθούν να την επιβάλλουν και στον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή η προσωπική θρησκευτική αναζήτηση χωρίς παρεμβάσεις και παρεμβολές από την κοινωνία και τις κρατικές δομές, είναι ο σκληρός πυρήνας του βορειοευρωπαϊκού προτεσταντισμού. Παρεμπιπτόντως, και ο καπιταλισμός και μάλιστα οι πιο ακραίες, επιθετικές, ανάλγητες, «φιλελεύθερες» εκδοχές του, είναι επίσης προϊόν της ίδιας πολιτισμικής μήτρας.



Βέβαια, κάποιος μπορεί να υποστηρίξει ότι, στα χρόνια που πέρασαν, αυτή η δυναμική αυτονομήθηκε και έδωσε τη σημερινή εκδοχή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της εκκοσμικευμένης κοινωνίας και κατά συνέπεια δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολούμαστε με το ποιες είναι οι ιστορικές της ρίζες. Όμως και σε αυτό το επιχείρημα υπάρχει αντίλογος. Καταρχάς, δεν είναι δυνατόν να ξεφορτωθούμε τις ρίζες μας. Οι πολιτισμικές αξίες δεν αποτελούν προϊόν ιστορικής παρθενογένεσης και, όταν τις εξετάζεις σαν τέτοιες, τότε απλά δεν μελετάς την ουσία τους. Η μελέτη τους, με άλλα λόγια, είναι λανθασμένη. Όταν, λοιπόν, η σημερινή έννοια των ατομικών δικαιωμάτων και γενικότερα του ατομοκεντρικού «φιλελεύθερου» πολιτισμού έχει οικοδομηθεί όχι πάνω στον Ορθό Λόγο, αλλά στο θρησκευτικό φανατισμό, είναι φυσικό και επόμενο να είναι και αυτή «μολυσμένη» από ανορθολογικά, θρησκευτικού τύπου, κριτήρια, αξίες και αρχές, ανεξαρτήτως με τι προσωπείο θέλει να εμφανίζεται στην κοινωνία. Και θα πρέπει, κάποια στιγμή, να κατανοήσουμε ότι και ο σημερινός φονταμενταλιστικός αντιχριστιανισμός που τείνει να κυριαρχήσει και στην ελληνική διανόηση έχει έντονα θρησκευτικά – ανορθολογικά στοιχεία και δεν αποτελεί την επιτομή του ορθολογισμού.



Οι πολιτισμικές αξίες δεν αποτελούν προϊόν ιστορικής παρθενογένεσης και, όταν τις εξετάζεις σαν τέτοιες, τότε απλά δεν μελετάς την ουσία τους

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αυτή η θρησκειοποιημένη λατρεία της «ανεξιθρησκίας», των ατομικών δικαιωμάτων και η γενικότερη φιλοσοφία της επιθετικής εκκοσμίκευσης της κοινωνίας, φαίνεται να αποτελεί συνιστώσα ενός ενιαίου και αδιαίρετου διαλεκτικού μεγέθους, μέσα στο οποίο συλλειτουργεί και αλληλοϋποστηρίζεται με τον ακραίο φονταμενταλισμό μιας πρωτόγονης και μισαλλόδοξης εκδοχής του χριστιανισμού, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα στην αμερικανική κοινωνία. Με άλλα λόγια, είτε συγκρούονται είτε απλώς συνυπάρχουν, ο ακραίος θρησκευτικός φονταμενταλισμός μαζί με την επιθετική εκκοσμίκευση και την άρνηση των συμβόλων της συλλογικής θρησκευτικής ταυτότητας, στο όνομα των δικαιωμάτων του ενός, είναι ένα ενιαίο πολιτισμικό «πακέτο» που έρχεται από τη «βαθιά» Δύση και προσπαθεί να προωθήσει τις αξίες και τις θέσεις της και εντέλει να επιβάλλει τη γεωπολιτική της ταυτότητα στον υπόλοιπο κόσμο.



Όσοι, λοιπόν, ντόπιοι διανοούμενοι «παπαγαλίζουν» τα τσιτάτα που μας έρχονται από τη Δύση αναφορικά με τα «ανθρώπινα δικαιώματα» και την «ανεξιθρησκία», θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι κατά βάθος είναι πιθανόν να προωθούν και αυτοί μια θρησκεία και για την ακρίβεια έναν ακραίο, αφελή, μισαλλόδοξο χριστιανισμό εν παραλλήλω με την «κοσμική», «ανεξίθρησκη» απόφυσή του.



*Ο Κωνσταντίνος Γρίβας είναι ειδικός σε θέματα Γεωπολιτικής Ανάλυσης και Πολεμικής Τεχνολογίας. Διδάσκει στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.



http://m-epikaira.gr/2009/12/%cf%84%ce%b1-%ce%b8%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%83%cf%8d%ce%bc%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%b1-%c2%ab%ce%b1%cf%84%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%ba/

Μητροπολίτης Πειραιώς: Γραικύλοι και προδότες όσοι παραχώρησαν το κέντρο των Αθηνών στους μουσουλμάνους

Σε καυστική του ανακοίνωση ο Μητροπολίτης Πειραιώς αναφέρει μεταξύ άλλων:






Είναι πρόδηλος η σύγχυση πού επιχειρείται νά επικρατήσει μέ τήν ταύτιση της συνταγματικά κατοχυρωμένης εννοίας της ανεξιθρησκίας καί της ελευθερίας θρησκευτικής συνειδήσεως μέ τήν έννοια της επικρατούσης θρησκείας. Η παραχώρηση του κέντρου των Αθηνών γιά τήν τέλεση θρησκευτικών τελετών μίας άλλης εκτός της επικρατούσης κατά τό Σύνταγμα θρησκείας αποτελεί απαράδεκτον συμπεριφοράν πού πλήττει τήν επικρατούσα εις τό Κράτος θρησκευτικήν πίστιν.







Η Ελληνική Πολιτεία βάσει του ισχύοντος Συντάγματος δέν είναι ουδετερόθρησκος Πολιτεία. Επιπροσθέτως ουδείς έχει τό δικαίωμα εν ονόματι του δήθεν εκσυγχρονισμού καί τής δήθεν πολυπολιτισμικότητος νά ποδοπατεί βαναύσως τήν ιστορική μνήμη του Ελληνικού Έθνους, παραθεωρώντας τούς ποταμούς αιμάτων των αγρίως σφαγιασθέντων καί αναιρεθέντων Νεομαρτύρων από τούς οπαδούς της συγκεκριμένης θρησκευτικής παραδοχής, αλλά καί των ηρώων της Εθνικής μας παλλιγεννεσίας.



Μόνον γραικύλοι καί προδόται της πατρίδος διατάκται καί υπεργολάβοι της νέας εποχής καί του αθλίου συγκρητισμού μπορούν νά αμνηστεύουν μέ αυτόν τόν απαράδεκτο τρόπο «τέσσερα μαύρα ατέλειωτα εκατόχρονα σκλαβιάς», φρίκης, δολοφονιών, βιασμών καί ειδεχθών εγκλημάτων πού είχαν ως εφαλτήριο καί τήν συγκεκριμένη θρησκευτική παραδοχή.



Ενταύθα βέβαια παραθεωρήθηκε πλήρως η διεθνώς κατωχυρωμένη έννοια της αμοιβαιότητας διότι εις ουδεμία μουσουλμανική χώρα θά επετρέπετο ποτέ μία παρόμοια θρησκευτική ενέργεια καί επί πλέον εκθέτει διεθνώς τήν χώρα μας διότι τήν εμφανίζει ως δήθεν αρνουμένη τήν στέγασιν της συγκεκριμένης θρησκευτικής κοινωνίας τήν στιγμήν κατά τήν οποίαν εις τήν Ελληνικήν Επικράτειαν υφίστανται καί λειτουργούν ανέτως μουσουλμανικά τεμένη στήν Θράκη καί τήν Δωδεκάννησο, αι μουσουλμανικαί μουφτείαι τυγχάνουν ανεγνωρισμέναι ως ΝΠΔΔ καί μισθοδοτούνται υπό του Ελληνικού Δημοσίου οι Θρησκευτικοί λειτουργοί της Μουσουλμανικής Θρησκευτικής παραδοχής καί επιβαρύνουν τόν Κρατικό Προϋπολογισμό τά Μουσουλμανικά Ιεροδιδασκαλεία. Στό δέ λεκανοπέδιον ανεξελέγκτως λειτουργούν άτυπα μουσουλμανικά τεμένη.



ΠΗΓΗ: http://www.elora.gr/portal/

Στο Θεατρο του Παραλογου.....

Ο περιπλανώμενος «θίασος» του πολιτικού κόσμου ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη,σε μια προσπάθεια να πείσει και να καταδείξει ότι έχει σχέδιο για έξοδο από τη κρίση,με μια δόση δημαγωγίας ενόψει των Περιφερειακών και Δημοτικών εκλογών…


Ο Ύπατος Αρμοστής μας, εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι αντιεξουσιαστής στην Εξουσία(;),ο κύριος Σαμαράς αγωνίζεται να βελτιώσει τα ποσοστά του μετά και τα «χαστούκια» των δημοσκοπήσεων και τα μικρότερα κόμματα με αρπακτική ψηφοθηρική διάθεση θα εξαπολύσουν τις επιθέσεις τους σε όλες τις κατευθύνσεις…

Τα δημοσιογραφικά κομβόι πιστά στο λειτούργημα της ενημέρωσης που το έχουν καταστήσει επάγγελμα ,θα σπεύσουν και τα συνδικάτα απ'έξω να διαμαρτύρονται στη τελευταία προσπάθεια διάσωσης της αξιοπιστίας τους-καθώς οι προηγούμενες αντιδράσεις μπορούν να χαρακτηριστούν από «χλιαρές» έως «κρύες»….

Κι όλοι οι υπόλοιποι,ο απλός λαος.θα ακούσουμε για άλλη μια φορά μεγάλα λόγια-που ποτέ δε θα γίνουν πραξη,για άλλη μια φορά θα μας ζητήσουν την υπομονή μας-ενώ ξέρουν πολύ καλά ότι έχει εξαντληθεί και για άλλη μια φορά με επικοινωνιακά τρικ θα ζητήσουν τη συνένοχη σιωπή μας…

Θεατές σε ένα θέατρο του παραλόγου με μια διαφορά….Οι πρωταγωνιστές αυτή τη φορά θα υποδύονται το «πνιγμένο που πιάνεται από τα μαλλιά του»….Και θα πιάνεται από τα μαλλιά του γιατί ο λαός-ο μόνος που εν δυνάμει θα μπορούσε να τους σώσει-αυτή τη φορά θα μείνει αμέτοχος πληρώνοντας τους ακριβό αντίτιμο για τη κοροϊδία που δέχτηκε 36 χρόνια….

topsaxtiri





Read more: http://pentapostagma.blogspot.com/2010/09/blog-post_2116.html#ixzz0zF7yQ17M

Παρέλασαν όλοι οι υποψήφιοι απο το Τουρκικό Προξενείο..

Στην καλύτερη περίοδο για τους επίδοξους υποψηφίους, ανεξαρτήτως θρησκεύματος σε Ροδόπη και Ξάνθη, ήρθε το Ραζαμάν Μπαιράμ, δύο μήνες πριν από τις εκλογές της αυτοδιοίκησης. Το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, όπως κάθε χρόνο, άνοιξε τις πόρτες του σε όλο τον κόσμο και φυσικά οι αυτοδιοικητικοί χριστιανοί και μουσουλμάνοι δεν έχασαν την ευκαιρία να παραστούν εκεί όχι τόσο για να ανταλλάξουν ευχές, αλλά κυρίως πολιτικές κουβέντες. Η προεκλογική περίοδος που ξεκίνησε άλλωστε ευνοεί και μάλιστα τη στιγμή που ακόμα δεν έχουν καταρτιστεί ψηφοδέλτια και τα ενδεχόμενα όλα είναι ανοιχτά.




Το προξενείο ξεκίνησε να δέχεται επισκέπτες μετά τις 11 το πρωί και ενώ στην αρχή η κίνηση ήταν υποτονική, όσο περνούσε η ώρα μεγαλύτερες παρέες αυτοδιοικητικών και μη, περνούσε τις πόρτες του. Συνοδευόμενος από τους αντιδημάρχους Κώστα Ναλμπάντη, Γιάννη Μουρτίδη, Αλή Αλή και τη σύμβουλο Ελμάζ Ιμάμογλου προσήλθε να δώσει τις ευχές του ο δήμαρχος Κομοτηναίων Δημήτρης Κοτσάκης.





Οικοδεσπότης ο πρόξενος Τουρκικής Δημοκρατίας Μουσταφά Σαρνίτς με την σύζυγό του Εσίν και τον έναν από τους δύο υποπρόξενους Φατίχ Ακάρτζα, αφού ο έτερος υποπρόξενος Οσκάν Ντούμαν μετατέθηκε σε άλλη χώρα και αναμένεται η άφιξη νέου.



Λίγο νωρίτερα πέρασαν από το προξενείο ο δήμαρχος Ιάσμου Κυριάκος Αμούτζας με τον αντιδήμαρχο, ο δήμαρχος Σαπών Γιώργος Πιλιλίτσης με τον αντιδήμαρχο Αχμέτ Ιδρίς, ο υποψήφιος δήμαρχος Γιώργος Πετρίδης με τον δημοτικό σύμβουλο Αλή Μέρτογλου, ο γραμματέας νομαρχιακής επιτροπής ΠΑΣΟΚ Γιώργος Μανανάς, οι κοινοτάρχες Κέχρου Μεχμέτ Εμίνογλου και Οργάνης Αμπντουλκαδήρ Χότζα, ο δήμαρχος Φιλύρας Χασάν Κιασήφ, οι αντινομάρχες Κώστας Κατσιμίγας, Μεχμέτ Δεβετζήογλου και Σιμπέλ Μουσταφάογλου, οι βουλευτές Ροδόπης Αχμέτ Χατζηοσμάν και Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, η Ξανθιώτισσα δικηγόρος Γκιουλμπεγιάζ Καραχασάν, ο νομαρχιακός σύμβουλος Κοτζά Μουμίν Ριτβάν, ο πρώην δήμαρχος Σώστη Μουσταφά Μουσταφά, ο πρόεδρος του συλλόγου αποφοίτων ΕΠΑΘ Ν. Ροδόπης – Ν. Έβρου Μεχμέτ Ντερντιμάν, η νομαρχιακή σύμβουλος Μεχμέτ Τσαούς Νετζιλά, ο πρόεδρος της ΕΠΣ Θράκης Μάνος Γαβριηλίδης, ο πρόεδρος του συνδέσμου Διαιτητών Θράκης Γιώργος Ζηλούδης, ο πρόεδρος του κόμματος του Σαδίκ «Ειρήνης Φιλίας Ισότητας» Αλή Τσαβούς Μουσταφά, υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Ροδόπης και Ξάνθης, πρώην βουλευτές, εκπρόσωποι συλλόγων και απλός κόσμος.





Xρόνος Κομοτηνής

http://www.enkripto.com/2010/09/blog-post_7687.html

Ο ελληνικός λαός έχει τα μάτια του στην Θεσσαλονίκη

Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να πείσει θύμα των προβοκατόρικων δηλώσεων των εντολοδόχων της τρόικας , κυβέρνηση ,επιχειρηματίες και το μακρύ χέρι του τρόμου Μ.Μ.Ε.